Resultats globals: 34 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 14 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 15 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
20 p, 903.4 KB The school-life balance effect on acquiring cross-disciplinary competences in VET : disruption or continuity during COVID-19? / Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández-Sequi, Héctor (Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Considering that teleworking and online training are on the rise following the pandemic, studying how school-life balance affects the development of VET competences in online learning during COVID-19 can provide relevant information to enhance educational equity in the future. [...]
2023 - 10.1007/s12186-023-09314-1
Vocations and Learning, Vol. 16 Núm. 2 (2023) , p. 207-226  
2.
8 p, 609.9 KB Patrones de aprendizaje de estudiantes de posgrado en salud pública : relaciones con la identidad, la formación y el trabajo de profesores en Brasil / Delgado Orrillo, Yansy Aurora (Universidad Federal de Río de Janeiro. Instituto NUTES de Educación en Ciencias y Salud) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Matos Nunes, Tania Celeste (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; de Oliveira Figueiredo, Gustavo (Universidad Federal de Río de Janeiro) ; García-Orriols, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Rodrigues Guilam, Maria Cristina (Fundação Oswaldo Cruz (Brasil)) ; Martínez-Fernández, J. Reinaldo (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
Introducción: se analizan las relaciones entre los patrones de aprendizaje de estudiantes de posgrado en salud pública y las representaciones sociales sobre identidad profesional, trabajo docente y formación de profesores, en una institución brasileña. [...]
Introduction: The relationships between the learning patterns of postgraduate students and their social representations of professional identity, teaching work and pedagogical training at the postgraduate level in health at a Brazilian institution are analyzed. [...]

2023 - 10.1016/j.edumed.2023.100829
Educacion Medica, Vol. 24 Núm. 4 (2023) , article 100829-8  
3.
12 p, 1.2 MB La memoria de la comunidad : la línea cronológica. Una técnica para la evaluación participativa de acciones comunitarias / Crespo Herrera, Estefanía ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
En este artículo se presenta la "línea cronológica", una de las técnicas utilizadas para evaluar participativamente la evolución y el impacto de las acciones comunitarias desarrolladas en tres territorios de la geografía catalana. [...]
En aquest article es presenta la "línia cronològica", una de les tècniques utilitzades per avaluar participativament l'evolució i l'impacte de les accions comunitàries desenvolupades en tres territoris de la geografia catalana. [...]
This article explains that "the timeline" is one of the most used techniques for a participatory assessment about the evolution and the impact of community actions developed in three different areas of Catalunya. [...]

2012
Educación Social - Revista de Intervención Socioeducativa, Núm. 51 (2012) , p. 121-132  
4.
19 p, 539.8 KB The well-fit for the FET model : understanding training transfer factors in Spain / Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Musso, Mariel F. (Centro Interdisciplinario de Investigaciones en Psicología Matemática y Experimental-CONICET) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat de Barcelona) ; Cascallar, Eduardo (K.U. Leuven)
Learning transfer evaluation is a necessary process for practitioners to assess the effectiveness of training, and the outcomes of training produces in workers' behaviors. In this paper, we explore an alternative way to evaluate transfer: through the study of transfer facilitators and barriers. [...]
L'avaluació de la transferència de l'aprenentatge és un procés necessari perquè els professionals avaluïn l'eficàcia de la formació i els seus resultats en els treballadors. Aquest article explora una forma alternativa d'avaluar la transferència: a través de l'estudi de facilitadors i obstacles de la transferència. [...]
La evaluación de la transferencia del aprendizaje es un proceso necesario para que los profesionales evalúen la eficacia de la formación y sus resultados en los trabajadores. Este artículo explora una forma alternativa de evaluar la transferencia: a través del estudio de facilitadores y obstáculos de la transferencia. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1327
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 103-121 (Monográfico)  
5.
13 p, 835.2 KB Online vs. classroom learning : examining motivational and self-regulated learning strategies among vocational education and training students / Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Numerous studies have been conducted to explore students' employment of motivational and self-regulated learning strategies (SRL). Research highlights the importance of having motivated students equipped with strategies that help them self-regulate their learning, this being highly important when learning is acquired through online learning programs. [...]
2019 - 10.3389/fpsyg.2019.02795
Frontiers in psychology, Vol. 10 (2019) , p. 2795  
6.
29 p, 863.0 KB La FP dual desde la perspectiva del profesorado : elementos que condicionan su implementación en los centros / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
El sistema de formación profesional dual (FPD) es actualmente uno de los más valorados a nivel internacional y se está extendiendo a muchos países como una medida para mejorar la formación de los jóvenes, reducir las tasas de desempleo juvenil y ajustar la formación al mundo laboral. [...]
The dual system is currently one of the most valued VET systems on an international level and is being transferred to many countries as a measure to improve youth unemployment rates and adjust training to the productive sector. [...]

2018 - 10.5944/educxx1.21242
Educacion XX1, Vol. 22, núm. 1 (2018) , p. 15-43  
7.
16 p, 931.5 KB Evaluación de la formación eLearning en el Instituto Nacional de Administración Pública : resultados del estudio MEEL / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (University of Leeds) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El presente artículo expone los hallazgos globales del estudio MEEL (Modelo de Evaluación del eLearning), realizado en 2015 para el Instituto Nacional de Administración Pública (INAP) en España. [...]
This paper presents the overall findings of MEEL (eLearning Evaluation Model) study, conducted in 2015 for the National Institute of Public Administration (INAP) in Spain. The aim of the study is to develop an integrated evaluation model of online training in the context of public administration. [...]

2016 - 10.24965/gapp.v0i15.10315
Gestión y análisis de políticas públicas, Nueva Época, Núm. 15 (2016), p. 97-112  
8.
18 p, 620.1 KB Redes de acción socioeducativa contra la pobreza infantil : evaluación de la percepción de impacto del programa CaixaProinfancia / Longás Mayayo, Jordi (Universitat Ramon Llull) ; Querol Duran, Roser de (Universitat Ramon Llull) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Riera i Romaní, Jordi (Universitat Ramon Llull) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El programa CaixaProinfancia busca la promoción de la infancia y las familias en situación de pobreza y vulnerabilidad en España desde una acción social y educativa integral. Esta acción multidimensional se coordina y provee mediante la organización de redes socio-educativas territoriales. [...]
The CaixaProinfancia program seeks the promotion of children and families in poverty and vulnerability in Spain from a social and educative action. This multidimensional action is coordinated and provided by the organization of local socio-educational networks. [...]

2018 - 10.21703/rexe.Especial2_20181111286
Revista de Estudios y Experiencias en Educación, Vol. 2, núm. 1 (2018) , p. 109-126  
9.
22 p, 852.0 KB Evaluación de la formación continua en la Escuela del Poder Judicial / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
La evaluación de la formación, conceptualizada como el análisis del valor total de un sistema formativo, en términos tanto sociales como financieros, es un proceso necesario para valorar si la inversión realizada en la misma resulta eficaz; además, en una organización pública como es la Escuela del Poder Judicial, cobra un valor de rendición de cuentas sobre el uso de los fondos públicos y sobre su impacto en el desarrollo de los jueces y magistrados españoles. [...]
Training evaluation, conceptualized as the analysis of the total value of a training sys-tem in terms of both social and financial, is a necessary process to assess whether the investment on training is effective; moreover, in a public organization such as the School of the Judicial Power, it takes a value of accountability of the use of public funds and their impact on the development of Spanish judges. [...]

2012
Revista de educación y derecho, Núm. 5 (2012) , p. 1-22  
10.
57 p, 13.5 MB Factores que intervienen en la inserción laboral de los titulados en Educación en tiempos de crisis : un estudio sobre Cataluña / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
La crisis económica global tiene efectos devastadores en el mercado laboral; estos son aún más graves en el caso de los jóvenes, que inician su inserción laboral en condiciones de mucha incertidumbre. [...]
The global economic crisis has devastating effects on the labor market; these are even more serious for young people, who start their employment in conditions of great uncertainty. In Spain, the burden of youth unemployment makes it an issue of utmost urgency. [...]

2016 - 10.4438/1988-592X-RE-2015-372-318
Revista de educación (Madrid), Núm. 372 (2016) , p. 141-168  

Articles : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
157 p, 1.3 MB Professional learning & development : from innovative research to innovative interventions. Book of abstracts of the EARLI SIG14 2020 Conference / París Mañas, Georgina, ed. ; Roig Ester, Helena, ed. ; Quesada Pallarès, Carla, ed. ; Ciraso Calí, Anna, ed.
Special interest group 14 of the European Association for Research of Learning and Instruction (EARLI) brings together researchers who study work and education as contexts for professional learning. "From innovative research to innovative interventions" was the theme selected for the SIG14 2020 Conference in Barcelona. [...]
2020 - 10.6084/m9.figshare.12515342  

Documents de recerca 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
8 p, 547.5 KB INTERSTICE. Research on the peer learning methodology / Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Careta Plans, Arnau, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corazza, Laura, col. ; Dybwik, Siri, col. ; Forastello, Ana María, col. ; Halle, Kristen, col. ; Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macuda, Anita, col. ; Mas Parera, Maite, col. ; Moles, Aina, col. ; Panciroli, Chiara, col. ; Peris Morancho, Pere, col. ; Russo, Veronica, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
2.
8 p, 52.2 MB INTERSTICE. Training course for Education students / París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corazza, Laura ; Dybwik, Siri ; Halle, Kristen ; Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macuda, Anita ; Panciroli, Chiara ; Russo, Veronica ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
3.
70 p, 54.7 MB INTERSTICE : Artists, Children and Educators. Teachers in moviment. Peer learning methodology / Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Halle, Kristen ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Corazza, Laura, col. ; Dybwik, Siri, col. ; Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Panciroli, Chiara, col. ; Macuda, Anita, col. ; Moles, Aina, col. ; Russo, Veronica, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; laSala. Centre de creació d'Arts per a les famílies (Sabadell), coord ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
2 documents
4.
40 p, 1.4 MB Integrar a jovenes adultos/as con menos oportunidades en las organizaciones y reforzar su empoderamiento / Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; ERASMUS European Project for Youth Participation: "Interdisciplinary approach to participation: rethinking and exchanging practices for more inclusion in the associative sector"
Termina el proyecto ERASMUS European Project for Youth Participation: "Interdisciplinary approach to participation: rethinking and exchanging practices for more inclusion in the associative sector" con muy buenos resultados. [...]
Paris: Place aux jeunes, 2022
2 documents
5.
16 p, 370.0 KB Los factores de eficacia de la formación en centros de trabajo. Evaluación de la FCT en Barcelona / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'investigació "Eficàcia de la Formació" (EFI)) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La formación en centros de trabajo (FCT) es clave en la formación profesional (FP) para el desarrollo competencial de los estudiantes en un puesto de trabajo real. El objetivo es evaluar la eficacia de la FCT mediante la medición de los factores que influyen en ella. [...]
Workplace Learning (WL) is key in VET to develop students' skills in a real placement. The aim is to evaluate the effectiveness of WL through the measurement of the factors that influence it. A questionnaire composed of 57 items was administered to a representative sample of 1,174 VET students in Barcelona area. [...]

2019  
6.
19 p, 1.3 MB Project Handbook : INTERSTICE, encounters between artists, children and educators / París Romia, Gemma ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Ciraso Calí, Anna ; INTERSTICE Project
This is the INTERSTICE project's Handbook. The INTERSTICE project aims to influence the learning outcomes of university students of the Early Childhood and Primary Education degree, by incorporating innovative experiences that intertwine art and education through collaborative learning between students, artists, teachers and children. [...]
Bellaterra, 2021  
7.
107 p, 2.9 MB Programa Caixa Proinfancia : evaluación de la percepción de impacto / Riera i Romaní, Jordi ; Úcar, Xavier, coord. ; Longás Mayayo, Jordi, coord. ; Ciraso Calí, Anna ; Querol Duran, Roser de
2014  
8.
6 p, 274.6 KB Factores para la evaluación indirecta de la transferencia - FET / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
En los últimos años, la investigación del grupo EFI-GIPE, de la Universidad Autónoma de Barcelona, se ha centrado en evaluar la transferencia de la formación de forma indirecta (Pineda, Quesada, y Ciraso, 2011; Quesada, 2012). [...]
2020  
9.
3 p, 830.2 KB Motivated Strategies for Learning Questionnaire: Task value, Metacognitive self-regulation, Effort regulation : traducció al català i adaptació per a estudiants d'FP / Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Fernández-Sequi, Héctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
Dins del projecte "Necessitats de formació a la Catalunya del futur (2030) i canvis necessaris al sistema de formació professional reglat per cobrir-les" es pretén analitzar quin tipus de formació professional pot ajudar millor a assolir els reptes de futur, valorant la formació professional tradicional, la modalitat virtual i la dual, en funció també amb les característiques dels aprenents. [...]
2019  
10.
104 p, 2.0 MB MEEL : Modelo de Evaluación del Elearning en la Administración Pública. Informe de resultados / Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI) ; Ciraso Calí, Anna ; Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI)
Hoy en día nadie pone en duda la importancia de la formación continua para cualquier organización, privada o pública. Para continuar siendo competitivo e ir respondiendo a las necesidades de una sociedad cambiante, las organizaciones deben innovar y realizar mejoras constantes; la formación continua es la estrategia clave del cambio. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona ; Instituto Nacional de Administración Pública (INAP) 2016  

Documents de recerca : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
1 p, 96.0 KB Canvas Disseny de Recerca / Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Báez Contreras, Allan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vila, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roig Ester, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa) ; Martínez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vega, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona)
El Canvas és una eina molt visual que t'ajudarà a guiar el procés de disseny de la recerca o bé a dissenyar la recerca tu mateix/a. Les diferents fases són parts de la recerca i aniràs completant el Canvas a mesura que avancis en la teva recerca. [...]
2023  

Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
7 p, 119.2 KB Pràcticum III [103702] / Díaz Vicario, Anna ; Ciraso Calí, Anna ; Camps Suarez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió general sobre la innovació educativa. Específicament, es proposa els següents objectius: Analitzar les característiques de la innovació educativa. [...]
This subject aims to provide an overview of educational innovation. Specifically, the proposed objectives are: Analyze the characteristics of educational innovation. Analyze teaching involvement in innovation projects from an individual and group perspective. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión general sobre la innovación educativa. Específicamente, se propone los siguientes objetivos: Analizar las características de la innovación educativa. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
9 p, 128.5 KB Planificació, investigació i innovació [102067] / Díaz Vicario, Anna ; Ciraso Calí, Anna ; Camps Suarez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén donar una visió general sobre la recerca educativa en relació als processos de planificació i innovació en educació. En aquest sentit, es proposa els següents objectius: Reflexionar sobre la importància de la planificació, la investigació i la innovació per a la pràctica educativa. [...]
The subject aims to give an overview of educational research about the processes of planning and innovation in education. In this sense, we propose the following objectives: To reflect on the importance of planning, research and innovation for educational practice. [...]
La asignatura pretende dar una visión general sobre la investigación educativa en relación con los procesos de planificación e innovación en educación. En este sentido, se propone los siguientes objetivos: Reflexionar sobre la importancia de la planificación, investigación e innovación para la práctica educativa. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
INTERSTICE. Pedagogical audio-visual material / París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dybwik, Siri, coord. ; Halle, Kristen, coord. ; Corazza, Laura ; Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macauda, Anita ; Panciroli, Chiara ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Russo, Veronica, col. ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moles, Aina, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project ; INTERSTICE Project ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts.
This audio-visual material is a compendium of some of the singular projects carried out through different artistic languages, encompassing experiences with different ages and target groups.

2023 (CRiEDO (Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo))
4 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.