Results overview: Found 29 records in 0.02 seconds.
Articles, 3 records found
Research literature, 1 records found
Course materials, 25 records found
Articles 3 records found  
1.
3 p, 138.9 KB Fer entre 2 i 5 hores d'esport setmanals i dormir 9-10 hores al dia, la millor recepta per un bon rendiment escolar a primària / Cladellas Pros, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Clariana, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Badia Martín, M. del Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
La gran majoria d'infants d'entre 5 i 10 anys realitzen alguna activitat extraescolar. Les activitats físico-esportives comporten beneficis com l'augment de l'autoestima i l'optimització del rendiment acadèmic. [...]
2015
UAB divulga, Novembre 2015  
2.
7 p, 194.4 KB Patrones de descanso, actividades físico-deportivas extraescolares y rendimiento académico en niños y niñas de primaria / Cladellas Pros, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Clariana, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gotzens Busquets, Concepció (Universitat de les Illes Balears) ; Badía Martín, M. del Mar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dezcallar Sáez, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)
El objetivo del trabajo consiste en estudiar si existe una relación entre patrones de descanso (adecuados e inadecuados), realización de determinado número de horas de actividades físico-deportivas extraescolares, y rendimiento académico en una muestra de 573 alumnos de primaria (54,62% niños y 45,38% niñas) de las provincias de Barcelona e Islas Baleares. [...]
The aim of this paper was to study the connection between students’ rest patterns (appropriate and inappropriate), accumulated hours of extracurricular physical and sports activities, and the academic results of primary school students. [...]
O objectivo do trabalho consiste em estudar se existe uma relação entre padrões de descanso (adequados e inadequados), realização de um determinado número de horas de actividades físico-deportivas extra-escolares e o rendimento académico numa amostra de 573 alunos do primeiro ciclo (54. [...]

2015
Revista de psicología del deporte, Vol. 24 Núm. 1 (2015) , p. 53-59 (Artículos)  
3.
7 p, 1.1 MB Motivación y estimación del tiempo en el uso de herramientas internet informacionales y dialógicas / Cladellas Pros, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Cárcamo Ulloa, Luis (Universidad Austral de Chile. Instituto de Comunicación Social) ; Castelló i Tarrida, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
Se analiza la relación existente entre el grado de interés o motivación y estimación del tiempo (aspectos psicológicos) en la realización de tareas informacionales y dialógicas (aspectos comunicacionales) mediadas por internet en adolescentes chilenos. [...]
2011
El Profesional de la información, Vol. 20, N. 1 (enero-febrero 2011) , p. 25-31  

Research literature 1 records found  
1.
60 p, 8.1 MB Modelización de procesos cognitivos implicados en la solución de laberintos : una propuesta orientada a la simulación por ordenador / Cladellas Pros, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Castelló i Tarrida, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació) ; Estaún i Ferrer, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
8 documents

Course materials 25 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 73.3 KB Pràctiques Externes en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43893] / Parrado Romero, Eva ; Cladellas Pros, Ramón ; Chamarro Lusar, Andres ; Ferrer Lalanza, Jaume ; Moreno Sanchez, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul té com a objectiu general que l'estudiantat adquireixi experiència professional a partir de pràctiques supervisades per professionals de la psicologia de l'esport, a través de la participació en activitats preparatòries per a la pràctica professional com a psicòleg o piscòloga de l'esport i de l'activitat física; la relació i aplicació dels coneixements teòrics previs i els adquirits en el màster en el context de pràctica aplicada; la utilització dels coneixements de metodologia i intervenció per a la col·laboració en projectes de 1 aplicada; la utilització dels coneixements de metodologia i intervenció per a la col·laboració en projectes de recerca del centre, en el cas que sigui convenient. [...]
El módulo tiene como objetivo general que el estudiante adquiera experiencia profesional a partir de prácticas supervisadas por profesionales de la psicología del deporte, a través de la participación en actividades preparatorias para la práctica profesional como psicólogo del deporte y de la actividad física; la relación y aplicación de los conocimientos teóricos previos y los adquiridos en el máster en el contexto de práctica aplicada; la utilización de los conocimientos de metodología e intervención para la colaboración en proyectos 1 aplicada; la utilización de los conocimientos de metodología e intervención para la colaboración en proyectos de investigación del centro, en el caso que sea conveniente. [...]

2018-19
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
2 documents
2.
7 p, 87.7 KB Pràcticum [102552] / Cladellas Pros, Ramón ; Blasco Blasco, Tomas ; Cruz Feliu, Jaume ; Pallarés Parejo, Susana ; Sáiz Roca, Dolores ; Garrido Garcia, José Ignacio ; Puntí Vidal, Joaquim ; Rubio Garcia, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L ́assignatura anomenada PRACTICUM, ubicada a tercer curs en el actual plà d ́estudis de Psicología a la Universitat Autònoma de Barcelona, te com a objectiu: - Facilitar el coneixement de les diverses activitats, sortides professionals i posibilitats d ́especialització del psicòleg en la nostra societat actual. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
3.
7 p, 91.3 KB Pràctiques Integrades [102550] / Bonillo Martín, Albert ; Balada Nicolau, Ferran ; Coll Andreu, Margalida ; Domènech Argemí, Miquel ; Edo Izquierdo, Silvia ; Fornieles Deu, Albert ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Pujal Llombart, Margot ; Cladellas Pros, Ramón ; Santacana Juncosa, Marti ; Soriano Mas, Carles ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La complexitat de factors que determinen la conducta dels individus i les poblacions fa necessari, més que mai, dotar els estudiants d'habilitats que els permetin la integració dels coneixements i procediments d'una manera comprensible. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
4.
4 p, 76.2 KB Anàlisi Psicològica de l'Activitat Docent [102600] / Cladellas Pros, Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal és analitzar la relació alumne-professor dins del procés d'ensenyament-aprenentatge. Si bé, també s'analitzen les variables pròpies dels alumnes, aquesta assignatura fonamentalment pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
5.
5 p, 77.4 KB Anàlisi Psicològica de l'Activitat Docent [102600] / Cladellas Pros, Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal és analitzar la relació alumne-professor dins del procés d'ensenyament-aprenentatge. Si bé, també s'analitzen les variables pròpies dels alumnes, aquesta assignatura fonamentalment pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
6.
8 p, 90.5 KB Pràcticum [102552] / Cladellas Pros, Ramón ; Blasco Blasco, Tomas ; Cruz Feliu, Jaume ; Pallarés Parejo, Susana ; Sáiz Roca, Dolores ; Garrido Garcia, José Ignacio ; Puntí Vidal, Joaquim ; Rubio Garcia, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L ́assignatura anomenada PRACTICUM, ubicada a tercer curs en el actual plà d ́estudis de Psicología a la Universitat Autònoma de Barcelona, te com a objectiu: - Facilitar el coneixement de les diverses activitats, sortides professionals i posibilitats d ́especialització del psicòleg en la nostra societat actual. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
7.
6 p, 88.3 KB Pràctiques Integrades [102550] / Edo Izquierdo, Silvia ; Balada Nicolau, Ferran ; Domènech Argemí, Miquel ; Fornieles Deu, Albert ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Cladellas Pros, Ramón ; Barajas Velez, Ana ; Soriano Mas, Carles ; Tirado Serrano, Francisco Javier ; Bonillo Martín, Albert ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La complexitat de factors que determinen la conducta dels individus i les poblacions fa necessari, més que mai, dotar els estudiants d'habilitats que els permetin la integració dels coneixements i procediments d'una manera comprensible. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
8.
4 p, 76.3 KB Anàlisi Psicològica de l'Activitat Docent [102600] / Cladellas Pros, Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
9.
7 p, 89.3 KB Pràcticum [102552] / Cladellas Pros, Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L ́assignatura anomenada PRACTICUM, ubicada a tercer curs en el actual plà d ́estudis de Psicología a la Universitat Autònoma de Barcelona, te com a objectiu: - Facilitar el coneixement de les diverses activitats, sortides professionals i posibilitats d ́especialització del psicòleg en la nostra societat actual. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
10.
4 p, 29.4 KB Anàlisi Psicològica de l'Activitat Docent [102600] / Cladellas Pros, Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  

Course materials : 25 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.