Resultados globales: 41 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 40 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
60 p, 8.1 MB Modelización de procesos cognitivos implicados en la solución de laberintos : : una propuesta orientada a la simulación por ordenador / Cladellas Pros, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Castelló i Tarrida, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació) ; Estaún Ferrer, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
8 documentos

Materiales académicos Encontrados 40 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
4 p, 225.3 KB Pràcticum [102552] / Barajas Vélez, Ana ; Blasco Blasco, Tomás ; Cladellas Pros, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura s'ubica a 3er curs del pla d'estudis 2010 i té com a objectiu facilitar el coneixement de les diverses activitats, sortides professionals i possibilitats d'especialització en diferents àmbits de la psicologia. [...]
2021-22
Grau en Psicologia [954]  
2.
5 p, 104.0 KB Pràctiques Externes en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43893] / Parrado Romero, Eva ; Capdevila Ortis, Lluís ; Cladellas Pros, Ramón ; Chamarro Lusar, Andres ; Ramis Laloux, Yago ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Amblar Burgos, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul té com a objectiu general que l'estudiantat adquireixi experiència professional a partir de pràctiques supervisades per professionals de la psicologia de l'esport, a través de la participació en activitats preparatòries per a la pràctica professional com a psicòleg o piscòloga de l'esport i de l'activitat física; la relació i aplicació dels coneixements teòrics previs i els adquirits en el màster en el context de pràctica aplicada; la utilització dels coneixements de metodologia i intervenció per a la col·laboració en projectes de recerca del centre, en el cas que sigui convenient. [...]
The general objective is that the student acquires professional experience from supervised practices by sports psychology professionals, through participation in preparatory activities for professional practice as a psychologist of sport and physical activity; the application of previous theoretical knowledge acquired in the master's degree to the context of applied practice; the use of knowledge of methodology and intervention for collaboration in research projects of the center, if appropriate. [...]
El módulo tiene como objetivo general que el estudiante adquiera experiencia profesional a partir de prácticas supervisadas por profesionales de la psicología del deporte, a través de la participación en actividades preparatorias para la práctica profesional como psicólogo del deporte y de la actividad física; la relación y aplicación de los conocimientos teóricos previos y los adquiridos en el máster en el contexto de práctica aplicada; la utilización de los conocimientos de metodología e intervención para la colaboración en proyectos de investigación del centro, en el caso que sea conveniente. [...]

2021-22
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documentos
3.
7 p, 118.5 KB Pràctiques Integrades [106401] / Bonillo Martín, Albert ; Edo Izquierdo, Silvia ; Guillazo Blanch, Gemma ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Nadal Alemany, Roser ; Cladellas Pros, Ramón ; Barajas Velez, Ana ; Faucha Hernandez, Mireia ; Camps Orfila, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La complexitat de factors que determinen la conducta dels individus i les poblacions fa necessari, més que mai, dotar els estudiants d'habilitats que els permetin la integració dels coneixements i procediments d'una manera comprensible. [...]
The complexity of factors that determine the behaviour of individuals and populations makes it necessary, more than ever, to provide students with skills that allow them to integrate and apply their learning judiciously. [...]
La complejidad de factores que determinan la conducta de los individuos y las poblaciones hacen necesario, más que nunca, dotar a los estudiantes de habilidades que les permitan la integración de los conocimientos y procedimientos de una manera comprensible. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
3 documentos
4.
5 p, 105.8 KB Anàlisi de la Interacció Docent [105773] / Cladellas Pros, Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal és analitzar la relació alumne-professor dins del procés d'ensenyament-aprenentatge. Si bé, també s'analitzen les variables pròpies dels alumnes, aquesta assignatura fonamentalment pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
The main objective is to analyze the student-teacher relationship within the teaching-learning process. Although, the students' own variables are also analysed, this subject essentially aims to bring the student closer to the psychological knowledge of the teacher, both with regard to the variables classically recognized as being significant for the development of the instructional process (eg teacher's thinking, planning processes, time management, etc. [...]
El objetivo principal es analizar la relación alumno-profesor en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Si bien, se analizan las variables propias de los alumnos, esta asignatura fundamentalmente pretende acercar al estudiante al conocimiento psicológico del profesor, tanto por lo que respecta a las variables clásicamente reconocidas como significativas para el desarrollo del proceso instruccional (Ej: el pensamiento del profesor, los procesos de planificación, la gestión del tiempo, etc. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
5.
6 p, 110.2 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Castelló Tarrida, Antoni ; Cladellas Pros, Ramón ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Muro Rodriguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos de canvi en els àmbits de socialització, desenvolupament emocional, cognitiu, d'identitat i de valors, des d'una perspectiva temporal . [...]
Contextualization The main objective of the subject is to provide theoretical and practical knowledge about the cyclical processes (of stabilization and change) in the fields of socialization, emotional, affective-sexual development, identity and moral values. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
6.
4 p, 102.3 KB Pràctiques Externes en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43893] / Parrado Romero, Eva ; Cladellas Pros, Ramón ; Chamarro Lusar, Andrés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul té com a objectiu general que l'estudiantat adquireixi experiència professional a partir de pràctiques supervisades per professionals de la psicologia de l'esport, a través de la participació en activitats preparatòries per a la pràctica professional com a psicòleg o piscòloga de l'esport i de l'activitat física; la 1 preparatòries per a la pràctica professional com a psicòleg o piscòloga de l'esport i de l'activitat física; la relació i aplicació dels coneixements teòrics previs i els adquirits en el màster en el context de pràctica aplicada; la utilització dels coneixements de metodologia i intervenció per a la col·laboració en projectes de recerca del centre, en el cas que sigui convenient. [...]
El módulo tiene como objetivo general que el estudiante adquiera experiencia profesional a partir de prácticas supervisadas por profesionales de la psicología del deporte, a través de la participación en actividades preparatorias para la práctica profesional como psicólogo del deporte y de la actividad física; la relación y 1 preparatorias para la práctica profesional como psicólogo del deporte y de la actividad física; la relación y aplicación de los conocimientos teóricos previos y los adquiridos en el máster en el contexto de práctica aplicada; la utilización de los conocimientos de metodología e intervención para la colaboración en proyectos de investigación del centro, en el caso que sea conveniente. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documentos
7.
6 p, 110.3 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Castelló Tarrida, Antoni ; Cladellas Pros, Ramón ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Padros Castells, Marta ; Peralta Serrano, Alicia ; Martorell Soldevila, Nuria ; Cirera Amores, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos cíclics (d'estabilització i de canvis) en els àmbits de socialització, de desenvolupament emocional, afectiu-sexual, d'identitat i de valors morals. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
8.
8 p, 113.3 KB Pràcticum [102552] / Barajas Vélez, Ana ; Blasco Blasco, Tomas ; Ferré i Suana, Núria ; Pallarés Parejo, Susana ; Cladellas Pros, Ramón ; Cubells Serra, Jenny ; Portillo Morilas, Jesús ; Garrido Garcia, José Ignacio ; Puntí Vidal, Joaquim ; Garrido Gaitan, Elena ; Rubio Garcia, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura anomenada PRACTICUM, ubicada a tercer curs en el actual pla d'estudis de Psicologia a la Universitat Autònoma de Barcelona, té com a objectiu: - Facilitar el coneixement de les diverses activitats, sortides professionals i possibilitats d'especialització del psicòleg en la nostra societat actual. [...]
La asignatura denominada PRACTICUM, ubicada en tercer curso en el actual plan de estudios de Psicologia a la Universitat Autònoma de Barcelona, tiene como objetivo: - Facilitar el conocimiento de las diversas actividades, salidas profesionales y posibilidades de especialización del psicólogo en diferents ámbitos de especialización, y que a la UAB se agrupan en diferentes itinerarios. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
9.
7 p, 118.2 KB Pràctiques Integrades [102550] / Bonillo Martín, Albert ; Balada Nicolau, Ferran ; Coll Andreu, Margalida ; Domenech, Miquel ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Fornieles Deu, Albert ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Pujal Llombart, Margot ; Cladellas Pros, Ramón ; Barajas Vélez, Ana ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La complexitat de factors que determinen la conducta dels individus i les poblacions fa necessari, més que mai, dotar els estudiants d'habilitats que els permetin la integració dels coneixements i procediments d'una manera comprensible. [...]
La complejidad de factores que determinan la conducta de los individuos y las poblaciones hacen necesario, más que nunca, dotar a los estudiantes de habilidades que les permitan la integración de los conocimientos y procedimientos de una manera comprensible. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
10.
5 p, 105.4 KB Anàlisi de la Interacció Docent [105773] / Cladellas Pros, Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal és analitzar la relació alumne-professor dins del procés d'ensenyament-aprenentatge. Si bé, també s'analitzen les variables pròpies dels alumnes, aquesta assignatura fonamentalment pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
El objetivo principal es analizar la relación alumno-profesor en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Si bien, se analizan las variables propias de los alumnos, esta asignatura fundamentalmente pretende acercar al estudiante al conocimiento psicológico del profesor, tanto por lo que respecta a las variables clásicamente reconocidas como significativas para el desarrollo del proceso instruccional (Ej: el pensamiento del profesor, los procesos de planificación, la gestión del tiempo, etc. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 40 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.