Resultats globals: 87 registres trobats en 0.06 segons.
Articles, 25 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Materials acadèmics, 53 registres trobats
Articles 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
The Third Half : A Pilot Study Using Evidence-Based Psychological Strategies to Promote Well-Being among Doctoral Students / Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bonilla, Iván (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Tejada-Gallardo, Claudia (Universitat de Lleida. Departament of Psicologia) ; Jiménez-Villamizar, María Paola (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Over the last few years, various studies have reported decreasing well-being levels among doctoral students, who show a higher risk of suffering from psychological distress than the general population. [...]
2022 - 10.3390/ijerph192416905
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, (2022) , article number 16905  
2.
18 p, 209.1 KB Estimación de tiempo en estudiantes secundarios chilenos frente a una tarea espacial desarrollada en formatos de papel y ordenador / Cárcamo Ulloa, Luis (Universidad Austral de Chile) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente artículo da cuenta de los principales resultados de investigaciones experimentales desarrolladas en Chile con el objetivo de comparar la estimación del tiempo que hacen adolescentes cuando se enfrentan al desarrollo de tareas similares con o sin ordenadores. [...]
The present article gives account of the main results of developed experimental investigations in Chile that it has by objective to compare the estimation of the time which adolescents do when they face the development of similar tasks with without computers. [...]

00/2 - 10.4067/S0718-07052007000200002
Estudios pedagógicos (Valdivia), Vol. 33 Núm. 2 (2007) , p. 27-44  
3.
3 p, 482.7 KB MOTEMO-OUTDOOR : una experiència docent als espais exteriors del campus de la UAB a prova de pandèmies / Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Crespo-Puig, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació)
Arran de la pandèmia de COVID-19, professors del Grau en Psicologia de la UAB van implementar una nova experiència docent en una assignatura de primer. MOTEMO-OUTDOOR és un programa d'aprenentatge actiu aplicat a tres entorns, l'aula, l'aire lliure i en línia. [...]
A raíz de la pandemia de COVID-19, profesores del Grado en Psicología de la UAB implementaron una nueva experiencia docente en una asignatura de primero. MOTEMO-OUTDOOR es un programa de aprendizaje activo aplicado a tres entornos: en el aula, al aire libre y en línea. [...]
As a result of the COVID-19 pandemic, professors of the Psychology Degree at UAB implemented a new teaching experience in a first year subject. MOTEMO-OUTDOOR is an active learning program applied to three environments: indoors, outdoors and online. [...]

2023
UAB divulga, Maig 2023, p. 1-2
3 documents
4.
19 p, 1.3 MB MOTEMO-OUTDOOR: ensuring learning and health security during the COVID-19 pandemic through outdoor and online environments in higher education / Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Crespo-Puig, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The restriction measures put in place during the COVID-19 pandemic posed notable challenges for formal teaching-learning processes because they had to be adapted to ensure health security. An active learning programme applied to three environments (indoors, outdoors, and online) was tested with 273 undergraduate university students in a within-subjects experimental study. [...]
2023 - 10.1007/s10984-023-09456-y
Learning Environments Research, 2023
2 documents
5.
14 p, 1022.4 KB Efficacy of a Contextualized Measurement of Life Satisfaction : A Pilot Study on the Assessment of Progress in Eating Disorder Therapy / Aymerich, Maria (Universitat de Girona. Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida) ; Castelló i Tarrida, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Eating disorders strongly affect psychological distress and its perception. However, most of the existing instruments for assessing life satisfaction rely on a point-estimation method that is biased due to the circumstantial conditions around the time of assessment. [...]
2022 - 10.3390/ijerph192114452
International journal of environmental research and public health, Vol. 19 (november 2022)  
6.
7 p, 278.1 KB Satisfacción, salud y estrés laboral del profesorado universitario según su situación contractual / Cladellas, Ramon ; Castelló i Tarrida, Antoni ; Parrado Romero, Eva
Objetivo Analizar los efectos de la estabilidad contractual de los profesores universitarios en las dimensiones psicosociales de satisfacción, salud y estrés. Método Estudio descriptivo cuasi-experimental, tomando como muestra a 145 profesores de siete universidades públicas catalanas. [...]
Objective There's a lot of literature about teachers' work conditions and the effects of such conditions on them. The goal of this research focuses on the analysis of the effects derived from the type of labour relationship with the University on the psycho-social dimensions of satisfaction, stress and perceived health. [...]

2018 - 10.15446/rsap.v20n1.53569
Revista de Salud Pública, Vol. 20 Núm. 1 (2018) , p. 53-59  
7.
23 p, 4.0 MB Assessment of implicit interests through an unobtrusive computer task. Their relations with career decision, anxiety, and personality traits / Castelló i Tarrida, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Adolescence is a period where youngsters still do not know much about themselves. That makes some decisions, like those concerning vocational elections, a complicated issue that has important consequences for their life. [...]
2021 - 10.3390/ijerph182312366
International journal of environmental research and public health, Vol. 18 Núm. 23 (12-1 2021) , p. 12366  
8.
2 p, 558.2 KB Ansietat juvenil : noves eines per a la indecisió vocacional / Castelló i Tarrida, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
L'adolescència es caracteritza per ser una etapa amb preses de decisions que poden tenir efectes a llarg termini i conseqüències en la salut mental. Un dels casos més il·lustratius és la decisió dels estudis posteriors a l'ESO i estudis superiors. [...]
La adolescencia se caracteriza por ser una etapa con tomas de decisiones que pueden tener efectos a largo plazo y consecuencias en la salud mental. Uno de los casos más ilustrativos es la decisión de los estudios posteriores a la ESO y estudios superiores. [...]
Adolescence is characterized by being a stage with decision-making with possible long-term effects and consequences on mental health, the most common case being the decision of post-high school education. [...]

2022
UAB divulga, Gener 2022
3 documents
9.
10 p, 274.0 KB Health outcomes of occupational stress in passionate musicians / Portí, Eulàlia (Centro Sanitario Portí) ; Parrado Romero, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut
2021 - 10.5093/anyes2021a7
Ansiedad y estrés. Vol. 27, núm.1 (juny 2021)  
10.
15 p, 2.9 MB Effect of the frustration of psychological needs on addictive behaviors in mobile videogamers. The mediating role of use expectancies and time spent gaming / Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Oberst, Úrsula E. (Universitat Ramon Llull. Departament de Psicologia) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Fuster, Héctor (Universitat de Barcelona. Escola de Noves Tecnologies Interactives)
Casual videogames (CVGs), played on smartphones, are becoming increasingly popular, especially among females and adults. Whereas the addictive potential of online (computer) videogames is well-established, there is yet insufficient evidence for Internet gaming disorder (IGD) in mobile gamers and for the mediating role of some mechanisms involved. [...]
2020 - 10.3390/ijerph17176429
International journal of environmental research and public health, Vol. 17, núm. 17 (2020) , p. 6429  

Articles : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
545 p, 21.1 MB Comprensión de la gestión constructiva del conflicto en las empresas familiares : Un modelo teórico y un estudio mixed methods / Alvarado-Alvarez, Cristina ; Armadans Tremolosa, Immaculada, dir. ; Parada Balderrama, María José, dir. ; Cladellas, Ramon, dir.
La influència de la família propietària en la gestió i en el govern de les empreses familiars imprimeix un caràcter únic per a l'emergència de la gestió constructiva del conflicte, sent precisament aquest l'objecte d'aquesta tesi: comprendre la gestió constructiva del conflicte en les empreses familiars. [...]
La influencia de la familia propietaria en la gestión y en el gobierno de las empresas familiares imprime un carácter único para la emergencia de la gestión constructiva del conflicto, siendo precisamente éste el objeto de esta tesis: comprender la gestión constructiva del conflicto en las empresas familiares. [...]
The influence of the owning family in the management and governance of family businesses provides a unique character for the emergence of constructive conflict management. This phenomenon is precisely the object of this thesis: to understand how constructive conflict management is carried out in family businesses. [...]

2021  
2.
127 p, 1.8 MB Pensamiento docente y efectos de la tecnología PowerPoint sobre el aprendizaje / Chávez Herting, David ; Cladellas, Ramon ; Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
PowerPoint es una de las herramientas tecnológicas más utilizadas en contextos educativos, pero, aunque se ha estudiado mucho respecto a su posible efectividad pedagógica, poco se sabe en relación a las diferencias en los patrones de uso por parte de los profesores de diversas disciplinas. [...]
2019 (Pensamiento docente y efectos de la tecnología PowerPoint sobre el aprendizaje)  
3.
229 p, 1.6 MB Incidència en l'atenció de l'alumnat de 5 i 6 anys segons el moment del dia i la tipologia d'activitats / Hidalgo Moya, Clara ; Cladellas, Ramon, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Sovint, en la pràctica docent, ens plantegem què es pot fer per a que l'alumnat estigui atent. N'estem convençuts que és clau en l'aprenentatge tant per la gestió de les pròpies emocions com per executar decisions encertades afavorint les relacions dins l'aula i en l'àmbit escolar. [...]
In teaching practice, it is often asked what can be done so that students are attentive. We are convinced that this is a key factor in learning, both for the management of one's own emotions as well as for executing successful decisions, so that relations within the classroom and in the school environment are favored. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
4.
233 p, 1.8 MB El estudio de las funciones ejecutivas en una población colombiana de niños y niñas de 7 a 11 años : su valor predictivo en el rendimiento escolar / Marques, Daniela Filipa da Silva ; Cladellas, Ramon, dir. ; Jacinto, Gonçalo João Costa, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Desde siempre el hombre ha requerido de las habilidades de funciones ejecutivas para enfrentar las demandas diarias. Las funciones ejecutivas son habilidades que posibilitan el razonamiento, planeación, resolución de problemas para lograr el adecuado manejo de las actividades cotidianas. [...]
Man has always required the abilities of executive functions to face daily demands. The executive functions are skills that allow reasoning, planning, and problem solving to achieve the proper management of daily activities. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
5.
248 p, 1.5 MB Funciones ejecutivas en niños y niñas de primaria : la importancia de las inteligencias múltiples como metodología de enseñanza-aprendizaje / Mejía Rodríguez, Gloria Lucía ; Cladellas, Ramon, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
El propósito de este trabajo ha sido investigar el funcionamiento ejecutivo (FE) en el contexto escolar. Durante el desarrollo de la investigación se realizaron dos estudios. El primero con el objetivo de contribuir al conocimiento sobre la relación entre la dimensión conductual del FE, en niños y niñas sin diagnóstico clínico; y el rendimiento académico en áreas que han sido menos observadas, como artes plásticas y ciencias naturales; además de matemáticas y lenguaje, que han sido tradicionalmente observadas. [...]
The aim of this research has been to study the executive functioning (EF) in the scholar context. During the development of the research two studies were carried out. The first one aims to contribute to the knowledge about the relationship between the behavioral dimension of EF, in children without clinical diagnosis; and the academic achievement in areas that have been less observed, such as visual arts and natural sciences; in addition to mathematics and language, which have traditionally been observed. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
6.
192 p, 984.8 KB Del liderazgo transformacional al liderazgo prosocial : evidencias obtenidas en la dirección de organizaciones sanitarias catalanas = From leadership transformational to prosocial leadership: evidences obtained in the direction of catalan health organizations / Bedoya Rodríguez, Ana Esther ; Roche Olivar, Robert, dir. ; Cladellas, Ramon, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Les investigacions en el camp de lideratge, independentment de les diferents escoles, enfocaments o teories, coincideixen en que no hi pot haver una empresa, centre, equip o organització amb èxit, sense un bon lideratge. [...]
Las investigaciones en el campo del liderazgo independientemente de las diferentes escuelas, enfoques o teorías, coinciden en que no puede existir una empresa, centro, equipo u organización exitosa, sin un buen liderazgo. [...]
The research in the field of leadership, regardless of the different schools, approaches or theories, agree that there can not be a company, center, team or organization successful, without good leadership. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
207 p, 1.3 MB Efectividad de un programa de intervención en educación para la salud: aportes desde el modelo de Pender / Carreño Salgado, John ; Cladellas, Ramon, dir. ; Valle Rojas, Carlos del, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Al igual que en muchos países industrializados de América y Europa, en Chile ha habido una transición demográfica y epidemiológica caracterizada por un considerable aumento de enfermedades crónicas no transmisibles relacionadas con la dieta (Enfermedades coronarias, diabetes, obesidad, hipertensión, apoplejía y cáncer) (Aedo M. [...]
Like many industrialized countries in Europe and the Americas, Chile has undergone a demographic and epidemiological transition characterized by a considerable increase in chronic and non-transmissible diseases linked to diet (heart disease, diabetes, obesity, hypertension, stroke and cancer) (Aedo M. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
8.
21 p, 881.8 KB The perception of students from different university disciplines of the use of PowerPoint by teachers / Contreras Rodrigo, Berta ; Cladellas, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
The use of PowerPoint in Higher Education is still on the focus of pedagogical debates. Teachers claim it decreases the interaction with students and their learning outcomes while students perceive it as beneficial. [...]
L'ús del PowerPoint a la universitat encara està en el focus del debats pedagògics. Els professors afirmen que disminueix la interacció amb els estudiants i el seus resultats d'aprenentatge, mentre que aquests el perceben com a beneficiós. [...]

2015
Grau en Psicologia [954]  
9.
60 p, 8.1 MB Modelización de procesos cognitivos implicados en la solución de laberintos : una propuesta orientada a la simulación por ordenador / Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Castelló i Tarrida, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació) ; Estaún Ferrer, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
8 documents

Materials acadèmics 53 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 104.1 KB Pràctiques Externes en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43893] / Parrado Romero, Eva ; Capdevila Ortís, Lluís ; Cladellas Pros, Ramon ; Chamarro Lusar, Andres ; Bonilla Gorrindo, Iván ; Amblar Burgos, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul té com a objectiu general que l'estudiantat adquireixi experiència professional a partir de pràctiques supervisades per professionals de la psicologia de l'esport, a través de la participació en activitats preparatòries per a la pràctica professional com a psicòleg o piscòloga de l'esport i de l'activitat física; la relació i aplicació dels coneixements teòrics previs i els adquirits en el màster en el context de pràctica aplicada; la utilització dels coneixements de metodologia i intervenció per a la col·laboració en projectes de recerca del centre, en el cas que sigui convenient. [...]
The general objective is that the student acquires professional experience from supervised practices by sports psychology professionals, through participation in preparatory activities for professional practice as a psychologist of sport and physical activity; the application of previous theoretical knowledge acquired in the master's degree to the context of applied practice; the use of knowledge of methodology and intervention for collaboration in research projects of the center, if appropriate. [...]
El módulo tiene como objetivo general que el estudiante adquiera experiencia profesional a partir de prácticas supervisadas por profesionales de la psicología del deporte, a través de la participación en actividades preparatorias para la práctica profesional como psicólogo del deporte y de la actividad física; la relación y aplicación de los conocimientos teóricos previos y los adquiridos en el máster en el contexto de práctica aplicada; la utilización de los conocimientos de metodología e intervención para la colaboración en proyectos de investigación del centro, en el caso que sea conveniente. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
2.
6 p, 109.6 KB Anàlisi de la Interacció Docent [105773] / Cladellas Pros, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal és analitzar la relació alumne-professor dins del procés d'ensenyament-aprenentatge. Si bé, també s'analitzen les variables pròpies dels alumnes, aquesta assignatura fonamentalment pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
The main objective is to analyze the student-teacher relationship within the teaching-learning process. Although, the students' own variables are also analysed, this subject essentially aims to bring the student closer to the psychological knowledge of the teacher, both with regard to the variables classically recognized as being significant for the development of the instructional process (eg teacher's thinking, planning processes, time management, etc. [...]
El objetivo principal es analizar la relación alumno-profesor en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Si bien, se analizan las variables propias de los alumnos, esta asignatura fundamentalmente pretende acercar al estudiante al conocimiento psicológico del profesor, tanto por lo que respecta a las variables clásicamente reconocidas como significativas para el desarrollo del proceso instruccional (Ej: el pensamiento del profesor, los procesos de planificación, la gestión del tiempo, etc. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
8 p, 118.4 KB Psicologia Evolutiva I [102575] / Cladellas Pros, Ramon ; Castelló Tarrida, Antoni ; Padrós Castells, Marta ; Vega Martinez, Antonio ; Peralta Serrano, Alicia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El programa de Psicologia Evolutiva I aporta una introducció clara i simplificada de diferents interpretacions dels canvis i transformacions psicològiques que ocorren en les persones durant la seva vida. [...]
The Developmental Psychology programme provides a clear and simplified introduction to distinct interpretations of the changes and psychological transformations that occur in people during their life. [...]
El programa de Psicología Evolutiva I aporta una introducción clara y simplificada de diferentes interpretacione s de los cambios y transformaciones psicológicas que ocurren en las personas a lo largo de su vida. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
5 p, 103.3 KB Pràctiques Externes en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43893] / Parrado Romero, Eva ; Capdevila Ortís, Lluís ; Cladellas, Ramon ; Chamarro Lusar, Andrés ; Ramis Laloux, Yago ; Bonilla, Iván ; Torregrossa Alvarez, Miquel ; Amblar Burgos, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1 El mòdul té com a objectiu general que l'estudiantat adquireixi experiència professional a partir de pràctiques supervisades per professionals de la psicologia de l'esport, a través de la participació en activitats preparatòries per a la pràctica professional com a psicòleg o piscòloga de l'esport i de l'activitat física; la relació i aplicació dels coneixements teòrics previs i els adquirits en el màster en el context de pràctica aplicada; la utilització dels coneixements de metodologia i intervenció per a la col·laboració en projectes de recerca del centre, en el cas que sigui convenient. [...]
1 The general objective is that the student acquires professional experience from supervised practices by sports psychology professionals, through participation in preparatory activities for professional practice as a psychologist of sport and physical activity; the application of previous theoretical knowledge acquired in the master's degree to the context of applied practice; the use of knowledge of methodology and intervention for collaboration in research projects of the center, if appropriate. [...]
1 El módulo tiene como objetivo general que el estudiante adquiera experiencia profesional a partir de prácticas supervisadas por profesionales de la psicología del deporte, a través de la participación en actividades preparatorias para la práctica profesional como psicólogo del deporte y de la actividad física; la relación y aplicación de los conocimientos teóricos previos y los adquiridos en el máster en el contexto de práctica aplicada; la utilización de los conocimientos de metodología e intervención para la colaboración en proyectos de investigación del centro, en el caso que sea conveniente. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
5.
7 p, 118.6 KB Pràctiques Integrades [106401] / Bonillo Martín, Albert ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Guillazo i Blanch, Gemma ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Nadal, Roser ; Cladellas, Ramon ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Barajas Vélez, Ana ; Faucha Hernández, Mireia ; Barat-Auleda, Oriol ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La complexitat de factors que determinen la conducta dels individus i les poblacions fa necessari, més que mai, dotar els estudiants d'habilitats que els permetin la integració dels coneixements i procediments d'una manera comprensible. [...]
The complexity of factors that determine the behaviour of individuals and populations makes it necessary, more than ever, to provide students with skills that allow them to integrate and apply their learning judiciously. [...]
La complejidad de factores que determinan la conducta de los individuos y las poblaciones hacen necesario, más que nunca, dotar a los estudiantes de habilidades que les permitan la integración de los conocimientos y procedimientos de una manera comprensible. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
3 documents
6.
5 p, 107.1 KB Anàlisi de la Interacció Docent [105773] / Cladellas, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal és analitzar la relació alumne-professor dins del procés d'ensenyament-aprenentatge. Si bé, també s'analitzen les variables pròpies dels alumnes, aquesta assignatura fonamentalment pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
The main objective is to analyze the student-teacher relationship within the teaching-learning process. Although, the students' own variables are also analysed, this subject essentially aims to bring the student closer to the psychological knowledge of the teacher, both with regard to the variables classically recognized as being significant for the development of the instructional process (eg teacher's thinking, planning processes, time management, etc. [...]
El objetivo principal es analizar la relación alumno-profesor en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Si bien, se analizan las variables propias de los alumnos, esta asignatura fundamentalmente pretende acercar al estudiante al conocimiento psicológico del profesor, tanto por lo que respecta a las variables clásicamente reconocidas como significativas para el desarrollo del proceso instruccional (Ej: el pensamiento del profesor, los procesos de planificación, la gestión del tiempo, etc. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
7.
6 p, 111.9 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Cladellas, Ramon ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Muro Rodríguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos de canvi en els àmbits de socialització, desenvolupament emocional, cognitiu, d'identitat i de valors, des d'una perspectiva temporal . [...]
Contextualization The main objective of the subject is to provide theoretical and practical knowledge about the cyclical processes (of stabilization and change) in the fields of socialization, emotional, affective-sexual development, identity and moral values. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
8.
2 p, 1.3 MB Atenció i Percepció (I) [21115] / Añaños, Elena ; Casanova, Lídia ; Cladellas, Ramon ; Carreras, Pere ; Fusté, Isabel ; Soler, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1997-98
Llicenciat en Psicologia [444]  
9.
4 p, 225.3 KB Pràcticum [102552] / Barajas Vélez, Ana ; Blasco, Tomás ; Cladellas, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura s'ubica a 3er curs del pla d'estudis 2010 i té com a objectiu facilitar el coneixement de les diverses activitats, sortides professionals i possibilitats d'especialització en diferents àmbits de la psicologia. [...]
2021-22
Grau en Psicologia [954]  
10.
5 p, 104.0 KB Pràctiques Externes en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43893] / Parrado Romero, Eva ; Capdevila Ortís, Lluís ; Cladellas, Ramon ; Chamarro Lusar, Andrés ; Ramis Laloux, Yago ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Amblar Burgos, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul té com a objectiu general que l'estudiantat adquireixi experiència professional a partir de pràctiques supervisades per professionals de la psicologia de l'esport, a través de la participació en activitats preparatòries per a la pràctica professional com a psicòleg o piscòloga de l'esport i de l'activitat física; la relació i aplicació dels coneixements teòrics previs i els adquirits en el màster en el context de pràctica aplicada; la utilització dels coneixements de metodologia i intervenció per a la col·laboració en projectes de recerca del centre, en el cas que sigui convenient. [...]
The general objective is that the student acquires professional experience from supervised practices by sports psychology professionals, through participation in preparatory activities for professional practice as a psychologist of sport and physical activity; the application of previous theoretical knowledge acquired in the master's degree to the context of applied practice; the use of knowledge of methodology and intervention for collaboration in research projects of the center, if appropriate. [...]
El módulo tiene como objetivo general que el estudiante adquiera experiencia profesional a partir de prácticas supervisadas por profesionales de la psicología del deporte, a través de la participación en actividades preparatorias para la práctica profesional como psicólogo del deporte y de la actividad física; la relación y aplicación de los conocimientos teóricos previos y los adquiridos en el máster en el contexto de práctica aplicada; la utilización de los conocimientos de metodología e intervención para la colaboración en proyectos de investigación del centro, en el caso que sea conveniente. [...]

2021-22
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents

Materials acadèmics : 53 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
7 Cladellas, Ramon,
78 Cladellas, Ramón
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.