Resultats globals: 33 registres trobats en 0.02 segons.
Materials de curs, 28 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Materials de curs 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 75.4 KB Qualitative and Quantitative Research Methods [42297] / Codó Olsina, Eva ; Solé Sabater, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The objectives of this course are (a) To provide students with the methodological tools needed to carry out linguistic research at a graduate level. (b) To introduce students to research using qualitative methods. [...]
2017-18
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
2.
6 p, 85.9 KB La Llengua Anglesa en el Món Contemporani: Pràctiques i Contextos [103581] / Codó Olsina, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs pretén dotar els futurs mestres d'anglès de les eines lingüístiques i comunicatives necessàries per actuar de manera eficient i acurada com a professionals de l'ensenyament. Per aquesta raó, la primera part del curs tindrà com a objectiu millorar la pronúncia dels estudiants des d'una perspectiva eminentment aplicada. [...]
This course aims at providing pre-service English teachers with the necessary linguistic and communicative resources to act efficiently and accurately as teaching professionals. For that reason, the first part of this course will be devoted to improving students' pronunciation. [...]
Este curso pretende dotar a los futuros maestros de inglés de las herramientas lingüísticas y comunicativas necesarias para actuar de manera eficiente y correcta como profesionales de la enseñanza. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
5 p, 80.5 KB Pragmàtica [100189] / Codó Olsina, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest curs es fa una introducció a l'ampli camp d'estudi de la pragmàtica lingüística. S'examinen els marcs teòrics i els conceptes més rellevants per a l'anàlisi de textos tant orals com escrits des d'un punt de vista socio-interaccional i discursiu. [...]
This course is an introduction to the vast field of linguistic pragmatics. A few key theoretical frameworks and concepts will be examined. They will provide the tools for students to analyse both oral and written texts from a socio-interactional and discursive perspective. [...]

2017-18
Grau en Estudis Anglesos [801]
2 documents
4.
4 p, 76.5 KB Qualitative and Quantitative Research Methods [42297] / Codó Olsina, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The objectives of this course are (a) To provide students with the methodological tools needed to carry out linguistic research at a graduate level. (b) To introduce students to research using qualitative methods. [...]
2016-17
Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
5.
5 p, 79.7 KB Pragmàtica [100189] / Codó Olsina, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest curs es fa una introducció a l'ampli camp d'estudi de la pragmàtica lingüística. S'examinen els marcs teòrics i els conceptes més rellevants per a l'anàlisi de textos tant orals com escrits des d'un punt de vista socio-interaccional i discursiu. [...]
This course is an introduction to the vast field of linguistic pragmatics. A few key theoretical frameworks and concepts will be examined. They will provide the tools for students to analyse both oral and written texts from a socio-interactional and discursive perspective. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
2 documents
6.
6 p, 85.6 KB La Llengua Anglesa en el Món Contemporani: Pràctiques i Contextos [103581] / Codó Olsina, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs pretén dotar els futurs mestres d'anglès de les eines lingüístiques i comunicatives necessàries per actuar de manera eficient i acurada com a professionals de l'ensenyament. Per aquesta raó, la primera part del curs tindrà com a objectiu millorar la pronúncia dels estudiants des d'una perspectiva eminentment aplicada. [...]
This course aims at providing pre-service English teachers with the necessary linguistic and communicative resources to act efficiently and accurately as teaching professionals. For that reason, the first part of this course will be devoted to improving students' pronunciation. [...]
Este curso pretende dotar a los futuros maestros de inglés de las herramientas lingüísticas y comunicativas necesarias para actuar de manera eficiente y correcta como profesionales de la enseñanza. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
7.
6 p, 36.3 KB La Llengua Anglesa en el Món Contemporani: Pràctiques i Contextos [103581] / Codó Olsina, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs pretén dotar els futurs mestres d'anglès de les eines lingüístiques i comunicatives necessàries per actuar de manera eficient i acurada com a professionals de l'ensenyament. Per aquesta raó, la primera part del curs estarà enfocada a ampliar i especialitzar tant el vocabulari com les estratègies comunicatives dels estudiants per tal que puguin gestionar eficaçment els aprenentatges i les questions organitzatives i de comportament a la classe d'anglès. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
8.
6 p, 34.2 KB Ús i estratègies de la comunicació intercultural [100213] / Codó Olsina, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs pretén ser una introducció al camp d'estudi de la comunicació intercultural des d'una perspectiva lingüística. Per això, s'emfasitzaran els aspectes interaccionals, discursius i sociolingüístics del contacte comunicatiu entre persones d'orígens geogràfics, culturals i lingüístics diversos. [...]
This course intends to be an introduction to the field of study of intercultural communication from a linguistic perspective. For this reason, the interactional, discursive and sociolinguistic aspects of the communicative contact among individuals from diverse geographical, cultural and linguistic origins will be emphasised. [...]

2015-16
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
2 documents
9.
6 p, 113.3 KB La Llengua Anglesa en el Món Contemporani: Pràctiques i Contextos [103581] / Codó Olsina, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs pretén dotar els futurs mestres d'anglès de les eines lingüístiques i comunicatives necessàries per actuar de manera eficient i acurada com a professionals de l'ensenyament. Per aquesta raó, la primera part del curs estarà enfocada a ampliar i especialitzar tant el vocabulari com les estratègies comunicatives dels estudiants per tal que puguin gestionar eficaçment els aprenentatges i les questions organitzatives i de comportament a la classe d'anglès. [...]
This course aims at providing pre-service English teachers with the necessary linguistic and communicative resources to act efficiently and accurately as teaching professionals. For that reason, the first part of this course will be devoted to widening and specializing both the vocabulary and the communicative strategies of students so that they are able to manage not only learning but also organizational and behavioural matters in the English classroom. [...]

2014-15
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
2 documents
10.
5 p, 108.2 KB Pragmàtica [100189] / Codó Olsina, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest curs es fa una introducció a l'ampli camp d'estudi de la pragmàtica lingüística. S'examinen els marcs teòrics i els conceptes més rellevants per a l'anàlisi de textos tant orals com escrits des d'un punt de vista socio-interaccional i discursiu. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  

Materials de curs : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
12 p, 86.3 KB Ensenyant en anglès a la universitat, una experiència compartida / Feixas i Condom, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Codó, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El treball que presentem recull un conjunt de reflexions que un grup de sis docents de diferents departaments de la Facultat de Ciències de l'Educació ha obtingut sobre l'experiència d'ensenyar les assignatures en llengua anglesa a la titulació de Mestre. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 137-148
3 documents

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
408 p, 7.9 MB Emmaus as a transnational imagined community language, interdiscursivity and stratification in a social movement / Garrido Sardà, Maria Rosa ; Codó, Eva, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Aquesta tesi és una etnografia sociolingüística crítica d'un moviment social transnacional. Investiga la construcció discursiva i lingüística d'una identitat comuna així com de la diferència social dintre del moviment Emmaús des del punt de vista de dues comunitats de pràctica. [...]
This thesis is a critical sociolinguistic ethnography of a transnational social movement. It investigates the situated discursive and linguistic construction of a common identity as well as social difference within the Emmaus movement from the viewpoint of two communities of practice. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
2.
191 p, 1.4 MB The Struggle for meaning : immigration and multilingual talk in an institutional setting / Codó, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Moyer, Melissa Greer, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Aquesta tesi analitza la (re)producció de les desigualtats socials a través de l'estudi de les pràctiques lingüístiques que s'observen en el servei d'informació d'una oficina d'immigració a Barcelona. [...]
This thesis analyses the ways in which social inequalities are (re)reproduced through the examination of linguistic practices in the information service of a state immigration office in Barcelona. It is interpretive study which attempts to integrate micro- and macro-levels of analysis. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
4 documents

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
9 p, 343.3 KB Llegir i escriure críticament en el context d’assignatures impartides en anglès : el cas de la titulació de mestre especialitat llengua estrangera / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Codó, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
L’ensenyament d’assignatures en terceres llengües és una prioritat de la Comunitat Europea, del DURSI, del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, de la UAB, de la Facultat de Ciències de l’Educació d’aquesta mateixa universitat, i també de la titulació de Mestre Especialitat Llengua Estrangera. [...]
Teaching in another language in higher education institutions is a priority in the context of Europe, Catalonia and the University Autònoma of Barcelona. A group of university teachers from the Faculty of Education of the University Autònoma of Barcelona was awarded a project on educational innovation funded by the Generalitat of Catalonia, namely MQD, whose main aim is to improve the linguistic competencies of students enrolled in a pre-service teacher education programme targeted at future primary teachers of English. [...]

2007
Jornades d’Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
10 p, 130.2 KB Millora de les competències en llengua anglesa dels alumnes de la titulació de mestre especialitat llengua estrangera mitjançant la impartició d'assignatures no-lingüístiques en anglès : una experiència AICLE / Feixas i Condom, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Codó, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Els avantatges de les propostes didàctiques basades en l’aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE) són nombrosos i entre ells destaca el fet que en la selecció dels continguts es tenen en compte les capacitats cognitives, lingüístiques i comunicatives dels estudiants (Caballero i Masats, 1999) i que l’aprenentatge de la llengua s’emmarca en un context real. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Codó, Eva,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.