Resultados globales: 27 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 26 registros
Materiales académicos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación Encontrados 26 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
148 p, 47.6 MB Anàlisis del contingut i l'impacte social del programa de televisió Operación Triunfo 2017 / Redondo Moreno, Mireia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu analitzar el contingut del programa Operación Triunfo a més de realitzar un estudi de la recepció sobre l'impacte de la novena edició a les xarxes socials. D'aquesta manera es podrà observar la influència que ha tingut la tornada del concurs.
Este trabajo tiene como objetivo analizar el contenido del programa Operación Triunfo además de realizar un estudio de la recepción sobre el impacto de la novena edición en las redes sociales. De esta manera se podrá observar la influencia que ha tenido la vuelta del concurso.
The purpose of this project is to analyse the content of the program Operacion Triunfo and carry out a survey abouth the impact that has the ninth edition in social media. In this way, it will be possible to observe the influence that has had the return of the contest.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
93 p, 9.9 MB Presència de les varietats dialectals a les televisions públiques catalanes : anàlisi de L'informatiu (TVE Catalunya) i el TN Vespre (TV3) / Capilla Acosta, Andrea ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte investiga quina presència tenen els diferents dialectes de la llengua catalana, l'oriental i l'occidental, als informatius de les televisions públiques de Catalunya. Els mitjans de comunicació públics han de donar cobertura a tot el territori i mostrar la pluralitat lingüística present a tota la geografia catalana per tal de servir a la ciutadania. [...]
Este proyecto investiga qué presencia tienen los diferentes dialectos de la lengua catalana en los informativos de las televisiones públicas de Cataluña. Los medios de comunicación públicos deben dar cobertura a todo el territorio y mostrar la pluralidad lingüística presente en toda la geografía catalana con tal de servir a la ciudadanía. [...]
This project explores the diversity of Catalan linguistic dialects and investigates their employment by the mass media within the province of Catalonia. To best serve its citizens, public media and communications must recognize this plurality, engage with these dialects and broadcast accordingly. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documentos
3.
95 p, 17.4 MB El tratamiento informativo de las noticias sobre terrorismo en Twitter : los casos de La Sexta Noticias, Informativos T5, El Periódico y La Vanguardia / Caballero Zambrana, Ariadna ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La immensa oferta de continguts a Internet porta als mitjans de comunicació a buscar estratègies per destacar i aconseguir visites a les seves pàgines web. En aquest sentit, les xarxes socials s'han convertit en l'escenari perfecte per posar en pràctica tècniques com el sensacionalisme i el clickbait. [...]
La inmensa oferta de contenidos en Internet lleva a los medios de comunicación a buscar estrategias para destacar y conseguir visitas en sus páginas web. En este sentido, las redes sociales se han convertido en el escenario perfecto para poner en práctica técnicas como el sensacionalismo y el clickbait. [...]
The immense amount of content on the Internet leads the mass media to seak strategies to highlight and attract visitors to their websites. Social networks have become the perfect setting to implement techniques such as sensationalism and clickbait. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
97 p, 4.3 MB La divulgació científica a la televisió : el cas del Lab24 (TVE) i el cas del Quèquicom (TV3) / Torres Tornos, Clara ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte investiga quin espai ocupa la ciència a la televisió actualment a diferents nivells: estatal, autonòmic i local. Es fa un repàs històric en aquests tres nivells per mostrar com ha evolucionat la producció de continguts científics en aquest mitjà de comunicació. [...]
Este proyecto investiga qué espacio ocupa la ciencia en la televisión actualmente a diferentes niveles: estatal, autonómico y local. Se hace un repaso histórico en estos tres niveles para mostrar cómo ha evolucionado la producción de contenidos científicos en este medio de comunicación. [...]
This project investigates what space ocuppies the science on television currently at different levels: national, regional and local. It is done a historical review on these three levels to show how the production of scientific content in this medium has evolved. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documentos
5.
186 p, 5.2 MB La discriminación de género en los medios de comunicación digitales durante los JJOO de Río 2016 / Sánchez Navarro, Arantxa ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi analitza el tractament realitzat pels diaris MARCA i El Mundo sobre les dones esportistes durant els Jocs Olímpics de Río 2016. El treball consta d'entrevistes a professionals així com d'un extens anàlisi de continguts. [...]
El siguiente estudio analiza el tratamiento realizado por los diarios MARCA y El Mundo sobre las mujeres deportistas durante los Juegos Olímpicos de Río 2016. El trabajo consta de entrevistas a profesionales así como de un extenso análisis de contenido. [...]
This study analyzes the treatment made for the journals MARCA and El Mundo on women athletes during the Rio 2016 Olympic Games. The work consists of interviews with professionals and an extensive content analysis too. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
134 p, 4.2 MB El tractament informatiu de les Primaveres Àrabs a les Xarxes Socials. Els casos de Tunísia i d'Egipte / Tor Hidalgo, Clara ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar el tractament informatiu de les Primaveres Àrabs a Twitter i Youtube durant la primera setmana de protestes a Egipte i Tunísia. Com a segon objectiu, es vol determinar el grau de rellevància que van tenir-hi i posteriorment, es vol constatar si els valors tradicionals relacionats amb l'ètica periodística són presents als missatges abocats en aquestes xarxes. [...]
El objetivo principal de este trabajo es analizar el tratamiento informativo de las Primaveras Árabes en Twitter y YouTube durante la primera semana de protestas en Egipto y Túnez. Como segundo objetivo, el presente trabajo pretende determinar el grado de relevancia que tuvieron las redes durante las sublevaciones y posteriormente, se quiere constatar si los valores tradicionales relacionados con la ética periodística están presentes en los mensajes vertidos en estas redes. [...]
The main aim of this work is to analyse the information treatment of the Arab Springs on Twitter and YouTube during the first week of protests in Egypt and Tunisia. The second objective tries to determine the degree of relevance that Social Media had during the uprisings and verify if the traditional values related to journalistic ethics are present in the messages sent in these networks. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
97 p, 2.8 MB La comunicació de crisi a les empreses : anàlisi del cas Mercadona / Amat Loshuertos, Óscar ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com objectiu mostrar les estratègies comunicatives que va duu a terme Mercadona arran d'una crisi comunicativa amb el Banc d'Aliments de València. Mercadona va veure afectada la seva imatge a partir de l'emissió d'un reportatge al programa de televisió "Salvados" emès el 9 de desembre de 2012. [...]
Este trabajo tiene como objetivo mostrar las estrategias comunicativas que lleva a cabo Mercadona raíz de una crisis comunicativa con el Banc d'Aliments de Valencia. Mercadona vio afectada su imagen a partir de la emisión de un reportaje en el programa de televisión "Salvados" emitido el 9 de diciembre de 2012. [...]
This project aims to show the communication strategies Mercadona carried out following a crisis communication with the Banc d'Aliments of Valencia. Mercadona's image was damaged after a report was broadcasted on the television program "Salvados" the on 9th of December in 2012. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documentos
8.
122 p, 5.6 MB Análisis de la injerencia política en los medios públicos : el caso de Televisión Española / Martínez Collado, Alberto ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'entrada del Partit Popular al govern espanyol a finals del 2011 va provocar una reestructuració de les polítiques adoptades a Espanya pel que fa al model de govern de Televisió Espanyola. Aquest canvi polític va tenir unes conseqüències que s'estudiaran en aquesta investigació, l'objectiu principal de la qual, és analitzar els informatius d'aquest últim mandat del PP, per conèixer les característiques de la política informativa de RTVE i observar si els canvis de govern i en la direcció d'informatius, hi han influït en la línia editorial de la televisió pública.
La entrada del Partido Popular en el gobierno español a finales de 2011 provocó una reestructuración de las políticas adoptadas en España en referencia al modelo de gobierno de Televisión Española. [...]
The People's Party entry in the Spanish government at the end of 2011 caused a restructuring of the policies adopted in Spain in reference to govern model of Spanish Television. This political change has had consequences that will be studied in this research, whose main objective is to analyse the newscasts of this last PP's mandate, to know the characteristics of the informative policy of RTVE and to observe if the changes of government and in the direction of newscasts, have influenced the editorial line of public television.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
82 p, 2.3 MB Estudiant Estat Islàmic : anàlisi del discurs i de les imatges de Dabiq i Rumiyah. / Guevara López, Júlia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball consisteix en una anàlisi del discurs d'Estat Islàmic, concretament se centrarà en un dels mitjans de comunicació que més fan servir: les revistes Dabiq i Rumiyah. Aquest anàlisi és una comparació qualitativa entre ambdues que té l'objectiu de comprendre com i perquè utilitza ISIS la comunicació i les eines comunicatives al seu abast per difondre el seu missatge.
El presente trabajo consiste en un análisis del discurso de Estado Islámico, concretamente se centrará en uno de los medios de comunicación que más utiliza: las revistas Dabiq y Rumiyah. Este análisis es una comparación cualitativa entre las dos publicaciones y que tiene por objetivo comprender como y porque utiliza ISIS la comunicación y las herramientas comunicativas que tiene a su alcance para difundir su mensaje.
The present work consists of an analysis of the Islamic State discourse, specifically focusing on one of the most used media: the magazines Dabiq and Rumiyah. This analysis is a qualitative comparison between the two publications and aims to understand how and why ISIS uses the communication and communicative tools it has at its disposal to spread its message.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
113 p, 3.2 MB El gran premi de Carol / Vara Hernández, Ainara ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Atrapada en el cos d'un home, la Carol Barangé, amb seixanta-nou anys, pren la decisió més important de la seva vida: deixar enrere la família, els amics i la seva posició social acomodada. Les trobades setmanals a Enfemme, un peculiar local clandestí, la convenceran per emprendre el viatge a Tailàndia i complir el seu somni: recuperar la seva joventut i reafirmar-se com a dona. [...]
Atrapada en el cuerpo de un hombre, Carol Barangé, con sesenta y nueve años, toma la decisión más importante de su vida: dejar atrás a la familia, los amigos y su posición social acomodada. Los encuentros semanales en Enfemme, un peculiar local clandestino, la convencerán para emprender el viaje a Tailandia y cumplir su sueño: recuperar la juventud y reafirmarse como mujer. [...]
Trapped in a man's body, sixty-nine Carol Barangé is making the most important decision of his life: to leave behind family, friends and her wealthy social position. Weekly meetings at Enfemme, a unique speakeasy, will convince her to undertake a journey to Thailand and fulfil her dream: to recover youth and reassert herself as a woman. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documentos de investigación : Encontrados 26 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 1 registros  
1.
5 p, 75.4 KB Recerca de Mercats i del Consumidor [103150] / Codinach Fossas, Mariona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.