Resultats globals: 12 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 8 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Articles 8 registres trobats  
1.
2 p, 385.3 KB La funció publicitària del packaging, tema principal del nou llibre sobre la identitat visual dels envasos / Colet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
S’acaba de publicar el llibre Comunicació visual a través del packaging. Una aproximació a l’estudi de la identitat visual dels envasos. Una obra escrita per Jordi Colet Ruz, professor de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB, que s’emmarca en l’anàlisi d’uns artefactes comunicatius (els envasos) des de la perspectiva del missatge gràfic publicitari.
2018
UAB divulga, Desembre 2018, p. 1-2  
2.
4 p, 421.3 KB Diseño gráfico publicitario / Colet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Obra ressenyada: Daniel TENA PARERA, Diseño gráfico publicitario. Madrid: Editorial Síntesis, 2017.
La ressenya bibliogràfica que a continuació es presenta fa referència a la darrera publicació del professor de la Universitat Autònoma de Barcelona, Daniel Tena Parera. El contingut d'aquesta obra aborda amb rigor i solvència la temàtica del disseny gràfic i la direcció d'art en publicitat. [...]
La reseña bibliográfica que a continuación se presenta hace referencia a la última publicación del profesor de la Universidad Autónoma de Barcelona, Daniel Tena Parera. El contenido de esta obra aborda con rigor y solvencia la temática del diseño gráfico y la dirección de arte en publicidad. [...]
The present bibliographic review goes remitted to the last publication of the professor of the Autonomous University of Barcelona, Daniel Tena Parera. The content tackles with rigour and depth the subjects of graphic design and direction of art in advertising. [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.108
Grafica, Vol. 6 Núm. 12 (2018) , p. 99-101 (Reseñas)  
3.
23 p, 3.0 MB La comunicación visual de los productos a través del packaging. Un estudio de caso sobre la identidad visual de las botellas de leche / Colet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los envases se han convertido en una pieza significativa del ecosistema visual que tiene un gran potencial comunicativo. Este potencial debe incluir la capacidad de transmitir la identidad tipológica del producto en un escenario muy competitivo. [...]
Packaging has become a significant part of the visual ecosystem which has a great potential for communication. This potential should include the ability to transmit the typological identity of product in a highly competitive scenario. [...]
Ontziak ekosistema bisualaren pieza esanguratsua bihurtu dira, eta komunikatzeko ahalmen handia dute. Ahalmen horrek produktuaren identitate tipologikoa transmititzeko gaitasuna izan behar du kontuan, agertokia oso lehiakorra baita. [...]

2016
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 21 Núm. 40 (Maig 2016) , p. 195-217  
4.
4 p, 313.4 KB La función publicitaria del envase en el contexto del visual merchandising / Colet, Jordi
Cualquier establecimiento comercial es, por antonomasia, un gran espacio de comunicación. Un espacio donde confluyen los intereses de fabricantes, distribuidores y compradores. En suma, un lugar para el encuentro que debe promover la interacción directa con el producto a través de diferentes niveles de experiencia sensorial. [...]
2013
InfoPack, Núm. 196 (Octubre 2013) , p. 32-35  
5.
14 p, 189.0 KB Producció del missatge visual a través del packaging : un model conceptual per a l’anàlisi del codi / Colet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Més enllà de la seva primigènia funció, els envasos han instituït una potent dimensió comunicativa. La rellevància del packaging rau en el fet que la identitat visual de l’envàs ha esdevingut indefectiblement una part indissociable del producte; des d’aquesta perspectiva, els envasos també són objecte de consum. [...]
Beyond its original function, packaging has instituted a powerful communicative dimension. The importance of package design resides in the visual identity of products. From this perspective, packs are subject of consumption. [...]

2014 - 10.7238/a.v0i51.2183
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 51 (Desembre 2014) , p. 35-48  
6.
20 p, 714.0 KB El disseny de l’envàs com a estratègia per a la identificació tipològica del producte : estudi a l’entorn del prototipus visual en un refresc de cola / Colet, Jordi (Catalunya. Departament d’Ensenyament)
Aquesta investigació aborda l'estudi del disseny estructural i gràfic en els envasos des de la perspectiva del missatge publicitari. L’objecte d’estudi s'ha centrat en la implementació del codi visual que regula el disseny dels envasos a fi de facilitar el reconeixement tipològic del producte en un escenari advers i molt competitiu: el punt de venda. [...]
This research focuses on the structural and the graphic pack design from the perspective of advertising message. The theoretical framework is limited by the conceptual dimensions of the visual artifact: communicative, material, commercial and psychological. [...]

2014 - 10.5565/rev/grafica.12
Grafica, Vol. 2, Núm. 3 (2014) , p. 27-45  
7.
4 p, 592.0 KB La codificació de la identitat visual dels envasos / Colet, Jordi
El propassat 8 de febrer de 2013 es va llegir a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) la tesi doctoral "La concepció de la indentitat visual dels envasos. [...]
2013 - 10.5565/rev/grafica.11
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 99-101  
8.
2 p, 27.6 KB Els envasos també serveixen per vendre / Colet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Article sobre la tesi doctoral de Jordi Colet Ruz: "La concepció de la indentitat visual dels envasos. Una aproximació a la funció publicitària del packaging" que aborda l'estudi del missatge publicitari expressat a través de la identitat visual dels envasos. [...]
2013
UAB divulga, març 2013, p. 1-2  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
614 p, 6.6 MB La concepció de la identitat visual dels envasos / Colet, Jordi ; Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
La necessitat bàsica de contenir, conservar, emmagatzemar, transportar i –molt especialment– comercialitzar els productes és un fet circumstancial que ha transformat l'envàs en un autèntic artefacte de comunicació publicitària. [...]
The basic requirement to contain, preserve, store, transport and –more especially– to market products has transformed packaging into an authentic artifact of advertising communication. From this perspective, this doctoral thesis has the firm intention to increase the quality of scientific knowledge in packaging. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
2 documents
2.
614 p, 8.6 MB La concepció de la identitat visual dels envasos. Una aproximació a la funció publicitària del packaging / Colet, Jordi ; Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
La necessitat bàsica de contenir, conservar, emmagatzemar, transportar i –molt especialment– comercialitzar els productes és un fet circumstancial que ha transformat l'envàs en un autèntic artefacte de comunicació publicitària. [...]
The basic requirement to contain, preserve, store, transport and –more especially– to market products has transformed packaging into an authentic artifact of advertising communication. From this perspective, this doctoral thesis has the firm intention to increase the quality of scientific knowledge in packaging. [...]
La necesidad básica de contener, conservar, almacenar, transportar y –muy especialmente– comercializar los productos es un hecho circunstancial que ha transformado el envase en un auténtico artefacto de comunicación publicitaria. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
2 documents

Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
6 p, 87.9 KB Producció, Expressió i Disseny en Premsa [103117] / Colet Ruz, Jordi ; Tena Parera, Daniel ; Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Carrete Marin, Marta ; Badajoz Dávila, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. - Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics. [...]
- Formar profesionales preparados en organizar la información en los medios gráficos. - Aplicar los conocimientos del periodismo en la organización de la información y en la comunicación en los medios gráficos. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
2.
6 p, 85.2 KB Producció, Expressió i Disseny en Premsa [103117] / Tena Parera, Daniel ; Entenza Rodríguez, Ana I. Ana Isabel ; Colet, Jordi ; Badajoz Dávila, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els medis gràfics. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.