Resultados globales: 245 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 30 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 41 registros
Materiales académicos, Encontrados 171 registros
Fondos personales e institucionales, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 30 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
14 p, 4.6 MB Morfologia i formació del complexe sinaptinèmic a espermatòcits i oòcits de Mus musculus / Coll, Maria Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Freixa, L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; García, M. (Institut de Biologia Fonamental "Vicent Villar Palasí") ; Guitart, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Ponsà i Fontanals, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. DUniversitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ;
A method for the sequential study of synaptonemal complexes by light and electron microscopy has been used to characterize the synaptic process in mouse (Mus musculus) spermatocytes and oocytes. Pre- and post-synaptic figures can be easily identified.
1983
Treballs de la Societat Catalana de Biologia, Vol. 35 (1983) , p. 65-70  
2.
12 p, 221.1 KB Influencia de la tutoría entre iguales en el desarrollo de la comprensión y el autoconcepto lector / Duran Gisbert, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Flores Coll, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Enmarcada en el programa educativo Leemos en pareja, que se fundamenta en la tutoría entre iguales y que tiene como objetivo la mejora de la competencia lectora, la investigación que se presenta pretende indagar en los progresos realizados por los alumnos en el ámbito de la comprensión y el autoconcepto lector e identificar algunos de los mecanismos presentes en el programa que pueden favorecer esos cambios. [...]
This research is about the educational programme Leemos en pareja, which is based on peer tutoring, to improve literacy skills. The objectives of this research try to look into the progress made by pupils in reading comprehension and reading self-concept; and identify some of the mechanisms which can explain these changes. [...]
Encadré dans le programme éducatif Nous lisons en couple, basé sur la tutelle entre pairs et qui a com objectif améliorer la compétence lectrice, la recherche présente les progrès réalisés par les élèves dans le domaine de la compréhension et l’autoimage lectrices et prétend identifier quelques mécanismes présents dans le programme qui peuvent favoriser ces changements. [...]

2013
Investigación en la escuela, Núm. 81 (2013) , p. 67-68  
3.
5 p, 964.4 KB The effects of a peer tutoring programme to improve the reading comprehension competence involving primary students at school and their families at home / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Duran Gisbert, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Flores Coll, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdebenito, Vanessa (Universitat Autònoma de Barcelona)
This paper presents on the effects of an educational programme involving peer tutoring at school and family tutoring at home on child reading comprehension achievement. We drew upon a sample of 303 students and 223 family tutors. [...]
2012 - 10.1016/j.sbspro.2012.05.361
Procedia: social and behavioral sciences, Vol. 46 (2012) , p. 1684-1688  
4.
22 p, 2.4 MB A protocol for the intercomparison of marine fishery and ecosystem models : fish-MIP v1.0 / Tittensor, Derek P. (United Nations Environment Programme World Conservation Monitoring Centre) ; Eddy, Tyler D. (Dalhousie University. Department of Biology) ; Lotze, Heike K. (Dalhousie University. Department of Biology) ; Galbraith, Eric D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Cheung, William (Nippon Foundation-Nereus Program) ; Barange, Manuel (FAO (Organisme). Departamento de Pesca y Acuicultura) ; Blanchard, Julia L. (University of Tasmania. Institute for Marine and Antarctic Studies) ; Bopp, Laurent (Laboratoire des Sciences du Climat et de l'Environnement) ; Bryndum-Buchholz, Andrea (Dalhousie University. Department of Biology) ; Büchner, Matthias (Postdam-Institut für Klimafolgensforschung) ; Bulman, Catherine (CSIRO Oceans and Atmosphere) ; Carozza, David A. (McGill University. Department of Earth and Planetary Sciences) ; Christensen, Villy (University of British Columbia. Institute for the Oceans and Fisheries) ; Coll, Marta (Institut de Ciències del Mar) ; Dunne, John P. (United States. National Oceanic and Atmospheric Administration. Geophysical Fluid Dynamics Laboratory) ; Fernandes, José A. (Plymouth Marine Laboratory) ; Fulton, Elizabeth A. (CSIRO Oceans and Atmosphere) ; Hobday, Alistair J. (CSIRO Oceans and Atmosphere) ; Huber, Veronika (Postdam-Institut für Klimafolgensforschung) ; Jennings, Simon (University of East Anglia. School of Environmental Sciences) ; Jones, Miranda (Nippon Foundation-Nereus Program) ; Lehodey, Patrick (Collecte Localisation Satellites) ; Link, Jason S. (United States. National Oceanic and Atmospheric Administration) ; Mackinson, Steve (Centre for Environment, Fisheries and Aquaculture Science (Great Britain)) ; Maury, Olivier (University of Cape Town, Department of Oceanography) ; Niiranen, Susa (Stockholm University. Stockholm Resilience Centre) ; Oliveros-Ramos, Ricardo (Instituto del Mar del Perú) ; Roy, Tilla (Laboratoire des Sciences du Climat et de l'Environnement) ; Schewe, Jacob (Postdam-Institut für Klimafolgensforschung) ; Shin, Yunne-Jai (Institut de recherche pour le développement (France)) ; Silva, Tiago (Centre for Environment, Fisheries and Aquaculture Science (Great Britain)) ; Stock, Charles A. (United States. National Oceanic and Atmospheric Administration) ; Steenbeek, Jeroen (Ecopath International Initiative) ; Underwood, Philip J. (United Nations Environment Programme World Conservation Monitoring Centre) ; Volkholz, Jan (Postdam-Institut für Klimafolgensforschung) ; Watson, James R. (Oregon State University. College of Earth) ; Walker, Nicola D. (Centre for Environment, Fisheries and Aquaculture Science (Great Britain)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
Model intercomparison studies in the climate and Earth sciences communities have been crucial to building credibility and coherence for future projections. They have quantified variability among models, spurred model development, contrasted within-and among-model uncertainty, assessed model fits to historical data, and provided ensemble projections of future change under specified scenarios. [...]
2018 - 10.5194/gmd-11-1421-2018
Geoscientific model development, Vol. 11 (2018) , p. 1421-1442  
5.
3 p, 63.4 KB Topping, K., Duran, D. y Van Keer, H. (2015). Using Peer Tutoring to Improve Reading Skills. / Flores Coll, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Obra ressenyada: K. TOPPING, D. Duran y H. Van Keer, Using Peer Tutoring to Improve Reading Skills. Oxon; New York: Routledge, 2015.
2015
Estudios sobre educación, Vol. 29 (2015) , p. 256-258  
6.
32 p, 1.7 MB Electrodeposited Ni-based magnetic mesoporous films as smart surfaces for atomic layer deposition: an ‘all-chemical’ deposition approach toward 3D nanoengineered composite layers / Zhang, Jin (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Quintana, A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Menéndez Dalmau, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Coll, Maria Dolors (Institut de Ciència de Materials de Barcelona) ; Pellicer Vilà, Eva M. (Eva Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Sort Viñas, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física)
Mesoporous Ni and Cu-Ni (Cu₂₀Ni₈₀ and Cu₄₅Ni₅₅ in at. %) films, showing a three-dimensional (3D) porous structure and tunable magnetic properties, are prepared by electrodeposition from aqueous surfactant solutions using micelles of P-123 triblock copolymer as structure-directing entities. [...]
2018 - 10.1021/acsami.8b01626
ACS applied materials and interfaces, Vol. 10 (April 2018) , p. 14877-14885  
7.
32 p, 2.8 MB Beneficial effects of IL-37 after spinal cord injury in mice / Coll Miró, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Francos Quijorna, Isaac (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Santos Nogueira, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Torres Espín, Abel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Bufler, P. (Ludwig-Maximilians-Universität München. Department of Pediatrics) ; Dinarello, CA. (Radboud University Medical Center. Department of Medicine) ; López Vales, Ruben (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències)
IL-37, a member of the IL-1 family, broadly reduces innate inflammation as well as acquired immunity. Whether the antiinflammatory properties of IL-37 extend to the central nervous system remains unknown, however. [...]
2016 - 10.1073/pnas.1523212113
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, Vol. 113, issue 5 (2016) , p. 1411-1416  
8.
9 p, 470.2 KB Expectations and perceptions of primary healthcare professionals regarding their own continuous education in Catalonia (Spain) : a qualitative study / Mundet Tudurí, Xavier (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Crespo, Ramon (ÀreaQ. Evaluation and Qualitative Research.) ; Fernandez-Coll, Ma. Luisa (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Saumell, Montserrat (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Millan-Mata, Flor (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Cardona, Àngels (ÀreaQ. Evaluation and Qualitative Research.) ; Codern-Bové, Núria (Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)) ; Universitat Autònoma de Barcelona
The planning and execution of continuous education in an organization that provides health services is a complex process. The objectives, learning sequences, and implementation strategies should all be oriented to improving the health of the population. [...]
2017 - 10.1186/s12909-017-1061-6
BMC Medical Education, Vol. 17 (November 2017)  
9.
6 p, 968.5 KB Posttraining epinephrine reverses memory deficits produced by traumatic brain injury in rats / Lorón Sánchez, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Torras Garcia, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Coll-Andreu, Margalida (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Costa Miserachs, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Portell-Cortés, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències)
The aim of this research is to evaluate whether posttraining systemic epinephrine is able to improve object recognition memory in rats with memory deficits produced by traumatic brain injury. Forty-nine two-month-old naïve male Wistar rats were submitted to surgical procedures to induce traumatic brain injury (TBI) or were sham-operated. [...]
2016 - 10.1155/2016/9151490
Scientifica, Vol. 2016 (april 2016)  
10.
10 p, 271.2 KB A common cognitive, psychiatric, and dysmorphic phenotype in carriers of NRXN1 deletion / Viñas-Jornet, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Esteba-Castillo, Susanna (Institut Asistència Sanitària (IAS). Servei Especialitzat de Salut Mental i Discapacitat Intel·lectual) ; Gabau, Elisabeth (Institut Universitari Parc Taulí. Laboratori de Genètica) ; Ribas-Vidal, Núria (Institut Asistència Sanitària (IAS). Servei Especialitzat de Salut Mental i Discapacitat Intel·lectual) ; Baena Díez, Neus (Institut Universitari Parc Taulí. Laboratori de Genètica) ; San, Joan (SInstitut Asistència Sanitària (IAS). Servei Especialitzat de Salut Mental i Discapacitat Intel·lectual) ; Ruiz, Anna (Institut Universitari Parc Taulí. Laboratori de Genètica) ; Coll, Maria Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Novell, Ramon (Institut Asistència Sanitària (IAS). Servei Especialitzat de Salut Mental i Discapacitat Intel·lectual) ; Guitart, Miriam (Institut Universitari Parc Taulí. Laboratori de Genètica)
Deletions in the 2p16. 3 region that includes the neurexin (NRXN1) gene are associated with intellectual disability and various psychiatric disorders, in particular, autism and schizophrenia. We present three unrelated patients, two adults and one child, in whom we identified an intragenic 2p16. [...]
2014 - 10.1002/mgg3.105
Molecular Genetics & Genomic Medicine, Vol. 2, Num. 6 (November 2014) , p. 512-521  

Artículos : Encontrados 30 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
126 p, 4.7 MB Jornada Estatal sobre Llegim en parella / Duran, David, 1963- , coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals) ; Keith, Topping, Keith (University of Dundee) ; Duran Gisbert, David ; Fons Esteve, Montserrat ; Oller Sánchez, Maite ; Corcelles Seuba, Mariona ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Valbenito Zambrano, Vanessa ; Flores Coll, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre iguals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Escuela Jaime Gómez García de Santiago de Chile (Chile) ; Escola La Riera de Ribes de Sant Pere de Ribes (Catalunya) ; Colegio San Gabriel de Zaragoza (Aragón) ; Gernika Berritzegumea de Gernika (Euskadi) ; Centro Lezo Herri Eskola de Lezo (Euskadi) ; Escola Alfred Mata de Puig-Reig (Catalunya) ; Berritzegune de Irún (Euskadi) ; Institut Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d'Anoia (Catalunya) ; Institut Bernat el Ferrer de Molins de Rei (Catalunya)
“Llegim en parella” va néixer com una proposta metodològica basada en l'aprenentatge entre iguals que té com a finalitat promoure la lectura entre els alumnes de les aules de primària i de secundària. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació , 2013 (Col·lecció Digital de Jornades ; 1)  
2.
40 p, 19.9 MB Llibre de Pera Màrtir Coll, de vàrias cosas i particolars que à experimentat ab son discurs de sa bida y à llegit en actes del Or. Anton Vendrell del Turó, notari de Canet / Coll i Alsina, Pere Màrtir
[Calella? : s.n., 1806]
2 documentos

Documentos de investigación Encontrados 41 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
Reversió dels dèficits de memòria associats a dany cerebral traumàtic mitjançant exercici físic : mecanismes neuroprotectors i neuroreparadors, i influència de les pautes temporals de tractament / Amorós Aguilar, Laura, autor. ; Coll, Margalida (Coll Andreu) supervisor acadèmic. ; Portell Cortés, Isabel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut.
El dany cerebral traumàtic (traumatic brain injury, TBI) és un dany cerebral adquirit que constitueix una important causa d'incapacitat, a causa de l'elevada freqüència de seqüeles cròniques en múltiples àmbits. [...]
Traumatic brain injury (TBI) is an acquired brain damage that constitutes an important cause of disability, as it often results in chronic sequelae in multiple domains. It is considered one of the main public health problems due to its high prevalence, the personal, familiar, social and occupational burden it causes, and the limited effectiveness of the current treatments that are available. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
177 p, 10.2 MB Growth and characterization of nanocomposite YBa₂Cu₃O₇-[delta] - BaMO₃ (M = Zr, Hf) thin films from colloidal solutions / Li, Ziliang, autor. ; Obradors, Xavier, supervisor acadèmic. ; Coll Bau, Mariona, supervisor acadèmic. ; Institut de Ciència de Materials de Barcelona. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física.
El YBa2Cu3O7-δ es el superconductor de alta temperatura con mayor potencial tecnológico para aplicaciones de potencia e imanes que trabajan bajo campos magnéticos elevados. Sin embargo, todavía es un reto mejorar sus prestaciones en forma de película delgada epitaxial con un coste bajo de fabricación. [...]
YBa2Cu3O7-δ (YBCO) is the best material choice to address the performances required in power applications and magnets working under high magnetic fields. However, it is still challenging to achieve low manufacturing costs and high superconducting performances of coated conductors (CCs) for large scale power applications. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
3.
63 p, 496.4 KB The Evolution of Sexism in EFL Textbooks : a Case Study of English File / Vilalta Puig, Tere ; Coll, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of the present research is to examine the evolution of sexism in the EFL textbooks series English File. Specifically, this study analyses six textbooks belonging to the first and the third editions, published in 1996 and 2012, respectively. [...]
El present treball pretén examinar l’evolució del sexisme a la sèrie de llibres de text English File. Concretament, aquest estudi analitza sis llibres de text pertanyents a la primera i tercera edició, publicades al 1996 i 2012, respectivament. [...]
El presente trabajo pretende examinar la evolución del sexismo en la serie de libros de texto English File. Concretamente, este estudio analiza seis libros de texto pertenecientes a la primera y la tercera edición, publicados en 1996 y 2012, respectivamente. [...]

2018
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
4.
28 p, 606.8 KB The Meanings of But / Gómez Megías, Rubén ; Coll, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this paper is to analyse the word but in relation to its possible grammatical categories and semantic roles, including a list of idioms in order to successfully comprehend the totality of the meanings of but. [...]
L’objectiu d’aquest article és analitzar la paraula però en relació a les seves possible categories gramaticals i als seus rols semàntics, incloent una llista d’expressions per tal de comprendre satisfactòriament la totalitat dels significats de però. [...]
El objetivo de este artículo es analizar la palabra pero en relación a sus posibles categorías gramaticales y roles semánticos, incluyendo una lista de expresiones con el fin de comprender satisfactoriamente la totalidad de los significados de pero. [...]

2018
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
5.
37 p, 762.8 KB Entailments and Presuppositions : An Introductory Study / Gil Bouzou, Xavier ; Coll, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper attempts to stay away from the tendency of introducing troubling explanations from other fields such as philosophy or logics when trying to explain entailments and presuppositions, and provide an inclusive and a rather simple approach to entailments and presuppositions. [...]
Aquest treball intenta allunyar-se de la tendència d'introduir explicacions d'altres àmbits com la filosofia o la lògica que potencialment poden crear problemes en explicacions relacionades amb les implicacions i pressuposicions evitant així que el lector es desinteressi pel tema. [...]
El siguiente trabajo pretende alejarse de la tendencia de introducir explicaciones de otros ámbitos como la filosofía o la lógica que potencialmente pueden crear problemas a la hora de explicar las implicaciones y las presuposiciones para el lector, evitando así que éste se desinterese por el tema. [...]

2018
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]  
6.
52 p, 1.2 MB But and its translation : the relationship between meaning, position and translation. / Muñoz de la Nava Delgado, Virgina ; Coll Alfonso, Maria Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
his paper presents a study of but according to its position, meaning as an adversative coordinator, and its translation into Spanish. Semantic and pragmatic studies have approached but in order to study its prototypical use and translation; however, its position as a sentence-initial particle has been barely studied. [...]
En aquest treball es presenta un estudi unificat del but d’acord a la seva posició a la frase, el seu significat y la seva traducció al castellà. Anteriors estudis de semàntica y pragmàtica s’han enfocat en l’ús prototípic del but y la seva traducció, però la importància de la posició que ocupa és un tema poc estudiat. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
7.
51 p, 640.5 KB Generic Reference : a Comparison between English and Catalan Languages / González Tomás, Jenifer ; Coll Alfonso, Maria Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper examines the patterns of how to use English and Catalan articles in generic reference in subject, object and prepositional complement position with regard to mass and (singular/plural) count nouns. [...]
Aquest treball investiga les característiques de com s’utilitzen els articles en l’anglès i el català en referència genèrica en posició de subjecte, objecte i complement preposicional pel que fa amb noms invariables i comptables (singulars/plurals). [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
8.
257 p, 9.4 MB Multifunctional nanostructured superconductors by chemical routes : towards high current conductors / Cayado Llosa, Pablo ; Obradors, Xavier, dir. ; Coll Bau, Mariona, dir. ; Sort Viñas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física
Uno de los temas de mayor interés en el ámbito de la superconductividad es la fabricación de cintas superconductoras (CCs) de YBa2Cu3O6+δ (YBCO) debido a las excelentes propiedades superconductoras que poseen y a las prometedoras perspectivas en cuanto a aplicaciones se refiere. [...]
One of the hot topics in the field of superconductivity is the YBa2Cu3O6+δ (YBCO) Coated Conductors (CCs) fabrication due to the excellent superconducting properties and promising application prospects. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
9.
241 p, 5.8 MB Identificació de variants en nombre de còpies i correlació clínica en una població adulta amb discapacitat intel·lectual i trastorns psiquiàtrics i/o conductuals / Viñas-Jornet, Marina ; Guitart Feliubadaló, Miriam, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Coll, M. D., (María Dolores) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia
El genoma humà està constituït per 3 bilions de parells de bases, que inclouen aproximadament 20. 000-25. 000 gens, i presenta una variabilitat en forma de variants en la seqüència i variants estructurals. [...]
ABSTRACT The human genome contains nearly 3 billion base pairs that include around 20. 000-25. 000 genes. There are two sources of genetic variation among individuals: single nucleotide variants and structural variants. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
10.
222 p, 1.4 MB Therapeutic role of IL‐37 after injury to the nervous system / Coll Miró, Marina ; López Vales, Rubèn, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia
La lesió de medul·la espinal és una de les principals causes de mortalitat entre pacients menors de 50 anys. Es dona en una taxa d'entre 20-­‐40 persones per milió d'habitants i amb una major prevalença en homes que en dones (amb una ratio de 4:1). [...]
Spinal cord injury (SCI) is one of the main causes of mortality among patients under 50 years old. It occurs in most countries at an annual rate of 20–40 people per million of inhabitants, affecting more at men than women with a ratio of 4:1. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Documentos de investigación : Encontrados 41 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 171 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
6 p, 88.8 KB Neurobiologia de la Cognició i del Comportament [42911] / Fernández Teruel, Albert ; Aldavert Vera, Laura ; Armario García, Antonio ; Coll Andreu, Margalida ; Costa Miserachs, David ; Guillazo Blanch, Gemma ; Hidalgo Pareja, Juan ; Martí Nicolovius, Margarita ; Morgado Bernal, Ignacio ; Nadal Alemany, Roser ; Pallarés Anyo, Marcos ; Portell Cortés, Isabel ; Segura Torres, María del Pilar ; Torrubia Beltri, Rafael ; Escorihuela Agulló, Rosa Maria ; Vale Martínez, Anna ; Torras García, Meritxell ; Ortiz de Pablo, Jordi ; Giménez Llort, Lydia ; Molinuevo Alonso, Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
1 L'assignatura explora el cervell, el sistema nerviós central i la seva interacció amb sistemes neuroendocrins i inmunitàri, sempre en relació amb els processos psicològics complexos, com ara les emocions, l'estrès i els múltiples aspectes de les funcions cognitives. [...]
2018-19
Màster Universitari en Neurociències [1158]  
2.
3 p, 67.9 KB Internship [42290] / Coll Alfonso, Merce ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The objectives of the internship are to provide practice in the organization and development of educational or professional processes. We aim to provide real life practical experience in a specific field that will prepare students for the demands of a professional environment. [...]
2018-19
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
3.
6 p, 85.9 KB Control de l'expressió gènica en eucariotes [101896] / Plana Coll, Maria ; Ponte Marull, Inmaculada ; Roque Cordova, Alicia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Els objectius formatius són que l'estudiant, en finalitzar l'assignatura, sigui capaç de: - Descriure els aspectes estructurals de la cromatina, els factors que la regulen i el seu paper en la regulació de l'expressió gènica. [...]
2018-19
Grau en Ciències Biomèdiques [832]
3 documentos
4.
6 p, 90.1 KB Desenvolupament animal i tècniques de manipulació embrionària [100861] / Vidal Domínguez, Francesca ; Plana Coll, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'assignatura pretén aportar a l'alumne coneixements sobre els mecanismes cel·lulars i moleculars implicats en la reproducció, el desenvolupament embrionari pre-implantacional i el desenvolupament embrionar post-implantacional primerenc. [...]
2018-19
Grau en Bioquímica [814]  
5.
6 p, 85.9 KB Avenços en Neurobiologia de la Comunicació i del Llenguatge [43609] / Darbra Marges, Sonia ; Coll Andreu, Margalida ; Pallarés Anyo, Marcos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu del mòdul és el coneixement actualitzat de la neuroanatomia funcional del llenguatge i de la comunicació, que requereix entendre les bases neurobiològiques subjacents, així como la naturalesa dels mecanismes genètics i epigenètics dels seus trastorns, i la importància de la relació entre els factors genètics i els factors ambientals protectors i de risc. [...]
El objetivo del módulo es el conocimiento actualizado de la neuroanatomía funcional del lenguaje y de la comunicación, que requiere entender les bases neurobiológicas en las que se sustentan, así como la naturaleza de los mecanismos genéticos y epigenéticos de sus trastornos, y la importancia de la relación entre los factores genéticos y los factores ambientales protectores y de riesgo. [...]

2018-19
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documentos
6.
6 p, 85.7 KB Control de l'expressió gènica en eucariotes [101978] / Ponte Marull, Inmaculada ; Plana Coll, Maria ; Roque Cordova, Alicia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Els objectius formatius són que l'estudiant, en finalitzar l'assignatura, sigui capaç de: - Descriure els aspectes estructurals de la cromatina, els factors que la regulen i el seu paper en la regulació de l'expressió gènica. [...]
The training objectives are that the student, at the end of the subject, will be able to: Describe the structural aspects of chromatin, the factors that regulate it and its role in the regulation of gene expression. [...]
Los objetivos formativos son que el estudiante, al finalizar la asignatura, sea capaz de: Describir los aspectos estructurales de la cromatina, los factores que la regulan y su papel en la regulacióde la expresión génica. [...]

2018-19
Grau en Genètica [833]
3 documentos
7.
7 p, 94.0 KB Bioquímica [102522] / Biosca Vaqué, Josep Antoni ; Plana Coll, Maria ; Roque Cordova, Alicia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Contextualització i objectius L'assignatura Bioquímica continua i complementa una part dels continguts donats a l'assignatura "Fonaments de Biologia Molecular i Cel·lular". A l'assignatura Bioquímica s'estudien els aspectes bàsics de les vies metabòliques, els canvis energètics associats, el seu significat fisiològic, les seves interconnexions i la seva resposta a senyals biològics des d'un punt de vista bàsic i general. [...]
2018-19
Grau en Química [953]
3 documentos
8.
8 p, 89.7 KB Laboratori integrat 2 [100885] / Plana Coll, Maria ; Bourdelande Fernández, José Luis ; Gomez Camacho, Andromeda Celeste ; Heras Domingo, Javier ; Prats Ejarque, Guillem ; Roig Navarro, Ignasi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'assignatura de Laboratori Integrat 2 forma part d'un conjunt de sis assignatures que es distribueixen al llarg dels sis primers semestres del Grau en Bioquímica. L'objectiu formatiu d'aquestes assignatures és l'adquisició de competències pràctiques de l'estudiant. [...]
2018-19
Grau en Bioquímica [814]
3 documentos
9.
6 p, 81.7 KB Laboratori integrat 1 [100886] / Plana Coll, Maria ; Torregrosa Arús, Joan ; Ibáñez de Sans, Elena ; Prats Ejarque, Guillem ; Beardo Ricol, Albert ; Bofill Arasa, Roger ; Alvarez Calafell, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'assignatura de Laboratori Integrat 1 forma part d'un conjunt de sis assignatures que es distribueixen al llarg dels sis primers semestres del Grau en Bioquímica. L'objectiu formatiu d'aquestes assignatures és l'adquisició de competències pràctiques de l'estudiant. [...]
2018-19
Grau en Bioquímica [814]
3 documentos
10.
8 p, 94.0 KB Senyalització cel·lular [100864] / Plana Coll, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'assignatura de Senyalització cel·lular està inclosa dins la matèria Bioquímica Funcional. Una assignatura d'aquesta matèria s'ha cursat durant el segon curs, les altres es cursaran durant aquest tercer curs. [...]
2018-19
Grau en Bioquímica [814]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 171 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Fondos personales e institucionales Encontrados 2 registros  
1.
1 p, 109.3 KB Aplicación de nutrición parenteral para el soporte nutricional de pacientes hospitalizados / Hervera Abad, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Hospital Clínic Veterinari) ; Coll, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Hospital Clínic Veterinari) ; Baucells Sánchez, María Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona. Hospital Clínic Veterinari) ; Torrente Artero, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Hospital Clínic Veterinari)
2009
Clínica veterinaria de pequeños animales, Vol. 29, Núm. 4 (2009) , p. 252-252  
2.
1 p, 118.8 KB Postal de José Mª. Coll a José Agustín Goytisolo / Coll, José Mª.
1956 , 1956  
 Acceso restringido a la UAB

Vea también: autores con nombres similares
6 Coll, M. D.
6 Coll, M. D.
7 Coll, M. D.,
1 Coll, MT
1 Coll, MT
1 Coll, Mar
20 Coll, Margalida
5 Coll, Maria Dolors
4 Coll, Marta
29 Coll, Mercè
5 Coll, Mercè,
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.