Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 4 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
116 p, 3.8 MB La irrupción de Instagram / Sánchez Farrando, Miquel ; Colomer Miralbell, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Avui en dia, Instagram és un dels fenòmens socials més importants dels últims temps. L'impacte social d’aquesta plataforma està apropant les empreses a una aplicació que s'està convertint en una de les claus en l'àmbit comunicatiu de qualsevol tipus d'organització. [...]
Hoy en día, Instagram es uno de los mayores fenómenos sociales de los últimos tiempos. El impacto social de esta plataforma está acercando las empresas a una aplicación que se está convirtiendo en una de las claves en el ámbito comunicativo de cualquier tipo de organización. [...]
Nowadays, Instagram is one of the most important social phenomenon. The social impact of this platform is bringing companies close to an application which is becoming a necessity in the communication of any organization. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 4 registres trobats  
1.
7 p, 89.6 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
2.
4 p, 70.9 KB Book Creatiu [103149] / Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces originals, sòlides i amb criteri professional. 2. Aprendre a defensar la pròpia feina durant tot el procés, amb coherència i criteri. 3. Conèixer la indústria creativa en el moment actual, reconèixer i valorar la feina dels professionals, avui. [...]
1. Hacer un book creativo con un mínimo de 6 piezas propias originales, sólidas y con criterio profesional. 2. Aprender a defender el propio trabajo durante todo el proceso, con coherencia y criterio. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
1 p, 381.7 KB Processos i Tècniques Creatives [20651] / Colomer, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Febrer 2010-11
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
 Accés restringit a la UAB
4.
7 p, 35.9 KB Redacció Publicitària en Català [20701] / Colomer, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Febrer 2005-06
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Colomer, Pilar
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.