Resultats globals: 13 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 11 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
13 p, 84.7 KB La calidad y el modelo de financiación en las universidades públicas / Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Esteve Comas, Jordi (Universitat de Barcelona. Departament de Matemàtica Econòmica, Financera i Actuarial)
Partiendo del postulado de que no existe un único modelo de calidad universitaria, se consideran diversas modalidades con sus ventajas y limitaciones. En este artículo se ponen de relieve las implicaciones de cada modelo de calidad en las fuentes de financiación haciendo hincapié en los últimos informes europeos, españoles y catalanes sobre la financiación adecuada para los modelos de universidad que defienden.
Assuming that a unique model of university quality doesn't exist, this article considers different models with their advantages and disadvantages. In this article we manifest the implications of each quality model with its sources of funding, paying special attention to the most recent reports from European, Spanish and Catalan universities about what would be the best funding for the university model they defend.

2001
RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa, Vol. 7, núm. 1 (2001) , p. 23-35  
2.
8 p, 343.5 KB Renal replacement therapy in ADPKD patients : a 25-year survey based on the Catalan registry / Martínez, Víctor (Hospital Reina Sofia (Murcia, Espanya)) ; Comas, Jordi (Organització Catalana de Trasplantaments) ; Arcos, Emma (Organització Catalana de Trasplantaments) ; Díaz Gómez, Joan Manuel (Fundació Puigvert) ; Muray, Salomé (Hospital Reina Sofia (Murcia, Espanya)) ; Cabezuelo, Juan (Hospital Reina Sofia (Murcia, Espanya)) ; Ballarín Castan, José Aurelio (Organització Catalana de Trasplantaments) ; Ars Criach, Elisabet (Fundació Puigvert) ; Torra, Roser (Fundació Puigvert)
Background: Some 7-10% of patients on replacement renal therapy (RRT) are receiving it because of autosomal dominant polycystic kidney disease (ADPKD). The age at initiation of RRT is expected to increase over time. [...]
2013 - 10.1186/1471-2369-14-186
BMC Nephrology, Vol. 14, N. 186 (September 2013) , p. 1-8  

Documents de recerca 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
123 p, 7.2 MB Programas de entretenimiento y su supervivencia durante la pandemia: El caso de OT 2020 / Cañabate García, Laura ; Espallargas Zapater, Sandra ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del treball és analitzar com el programa d'entreteniment OT 2020 va desenvolupar i va adaptar el seu format durant la pandèmia de coronavirus. S'analitzen les audiències de programes d'entreteniment, centrant-nos en les de OT durant els mesos de febrer a juny del 2020, així com el desenvolupament del format i els seus protocols d'actuació a causa del confinament.
El objetivo del trabajo es analizar como el programa de entretenimiento OT 2020 desarrolló y adaptó su formato durante la pandemia de coronavirus. Se analizan las audiencias de programas de entretenimiento, centrándonos en las de OT durante los meses de febrero a junio del 2020, así como el desarrollo del formato y sus protocolos de actuación a causa del confinamiento.
The objective of the work is to analyze how the OT 2020 entertainment program developed and adapted its format during the coronavirus pandemic. The audiences of entertainment programs are analyzed, focusing on those of OT during the months of February to June 2020, as well as the development of the format and its protocols for action due to confinement.

2021
Grau en Periodisme [971]  
2.
278 p, 127.9 MB Campaña publicitaria a la marca CYCLO : una nueva mirada a la publicidad de higiene menstrual sostenible / Fauste Medina, Andrea ; Figueras Mas, Guillem ; Quiles Gilabert, Paula ; Ríos Delgado, Andrea ; Sánchez-Pajares Pradas, Cristina ; Tena Raventós, Gerard ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Campanya publicitària per a la marca CYCLO que engloba dos àmbits. A nivell teòric: estudi de mercat, anàlisi del públic objectiu, anàlisi de la marca i de la seva competencia. A nivell pràctic: realització d'una nova imatge de marca i creació d'una campanya amb l'objectiu de posicionar a la marca com top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Campaña publicitaria para la marca CYCLO que engloba dos ámbitos. A nivel teórico: estudio de mercado, análisis del público objetivo, análisis de la marca y de su competencia. A nivel práctico: realización de una nueva imagen de marca y creación de una campaña con el objetivo de posicionar a la marca como top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Advertising campaign for the CYCLO brand that includes two areas. At a theoretical level: market study, analysis of the target audience, analysis of the brand and its competence. At a practical level: creation of a new brand image and a campaign with the aim of positioning the brand as a top of mind in the sustainable menstrual hygiene market.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
239 p, 26.1 MB Estrategia de comunicación de una artista en la industria musical / Jurado del Cerro, Irene ; Masdeu Solé, Maria ; Pascual Puig, Núria ; Santos Delgado, Eneko ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte neix amb l'objectiu de definir el branding i el pla de comunicació d'una cantant emergent que encara no ha fet eclosió per tal d'impulsar la seva carrera cap a l'èxit. Per això, s'ha investigat la situació actual de l'artista mitjançant l'anàlisi del mercat musical, la competència i els seu posicionament per a proposar en conseqüència una estratègia coherent i eficaç en la qual es senti còmoda l'artista.
El proyecto nace con el objetivo de definir el branding y el plan de comunicación de una cantante emergente que todavía no ha eclosionado con tal de impulsar su carrera hacia el éxito. Para ello, se ha investigado la situación actual de la artista mediante análisis del mercado musical, la competencia y su posicionamiento para proponer en consecuencia una estrategia coherente y eficaz en la que se sienta cómoda la artista.
The projecct was born with the aim of defining the branding and communication plan of an up-and-coming singer who has not yet emerged in order to boost her career towards success. To this end, we have researched the current situation of the artist by analysing the music market, the competition and its positioning in order to propose a coherent and effective strategy in which the artist feels comfortable.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
93 p, 3.3 MB Rediseñando la Penya Barcelonista Anguera / Rodríguez Ortiz, Irene ; Sagrera Rejes, Aleix ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Després d'una anàlisi exhaustiva de la situació actual de la Penya Barcelonista Anguera, dins del panorama del futbol base a Barcelona, hem dut a terme una reconstrucció de l'entitat mitjançant un pla de màrqueting i de comunicació. [...]
Tras un análisis exhaustivo de la situación actual de la Penya Barcelonista Anguera, dentro del panorama del fútbol base en Barcelona, hemos llevado a cabo una reconstrucción de la entidad mediante un plan de marketing y de comunicación. [...]
After an exhaustive analysis of the current situation of Penya Barcelonista Anguera, within the panorama of grassroots football in Barcelona. We have carried out a reconstruction of the entity through a marketing and communication plan. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
5.
113 p, 5.2 MB Plan de creación de una empresa de organización de bodas de lujo : Limerencia Events & Wedding Design / Navas Parcerisas, Yolanda ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present projecte hem escollit el sector nupcial com a base per la creació de la nostra empresa d'organització de casaments de luxe: Limerencia Events & Wedding Design. A continuació, es presenta un pla de negoci, de màrqueting i de comunicació per a la creació de l'empresa anomenada i, després d'haver investigat aquest nínxol de mercat, hem observat l'oportunitat d'obrir un nou negoci que ens permetrà, per una banda, posicionar-nos en el sector del luxe i, per altra banda, organitzar un tipus de casaments únics i exclusius per a cada parella.
En el presente trabajo hemos elegido el sector nupcial como cuna para la creación de nuestra empresa de organización de bodas de lujo: Limerencia Events & Wedding Design. A continuación, se presenta un plan de negocio, de marketing y de comunicación para la creación de dicha empresa y, tras haber investigado este nicho de mercado hemos visto en él la oportunidad de abrir un nuevo negocio que nos permitirá, por un lado, posicionarnos en el sector del lujo y, por otro lado, organizar un tipo de bodas únicas y exclusivas para cada pareja.
In the present work we have chosen the bridal industry sector as a cradle for the creation of our luxury wedding organization company: Limerencia Events & Wedding Design. Then, I present a business, marketing and communication plan for the creation of this company and, after having investigated this market niche, we have seen in it the opportunity to open a new business that will allow us, on the one hand, to position ourselves in the luxury sector and, on the other hand, organize unique and exclusive type of weddings for each couple.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
107 p, 3.8 MB Reinventant a Miró : de l'estratègia al pla de comunicació / Duarte Lorente, Natalia ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball planteja una estratègia de màrqueting acompanyada d'un pla de comunicació per a la marca d'electrodomèstics Miró, en crisi des del 2011. En les següents pàgines exposo la problemàtica de la marca, el seu entorn i la competència amb la que conviu per, finalment, crear una estratègia i un pla d'accions que permeti tornar a posicionar-la com a marca líder en el seu sector.
El presente trabajo plantea una estrategia de marketing acompañada de un plan de comunicación para la marca de electrodomésticos Miró, en crisis desde el 2011. En las siguientes páginas expongo la problemática de la marca, su entorno y la competencia con la que convive para, finalmente, crear una estrategia y un plan de acciones que la permita volver a posicionarse como marca líder en su sector.
This project presents a marketing strategy followed by a communication plan for Miró, the electrical appliance brand in crisis since 2011. On the following pages I introduce the problems of the brand, its environment and the competitors of its market with the aim to create a strategy and an action plan that gives the tools to reposition the brand as a leader on its market.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
191 p, 10.8 MB Fouling management in cage aquaculture : New strategies on nets, fish health and economic impact / Comas Morte, Jordi ; Tort Bardolet, Lluís, dir. ; Parra Gómez, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia
La formació i gestió del fouling en granges marines genera un debat obert a nivell global en la indústria aqüícola. L'objectiu d'aquest treball ha estat comparar una tecnologia recentment implementada en la gestió de xarxes, la neteja in situ, amb la ja existent i majoritàriament utilitzada estratègia de l'ús de pintures antifouling. [...]
There is an open debate in the aquaculture industry regarding fouling management strategies. The aim of this study was to contrast a newly implemented technology, the on-site cleaning, to the existing and widely used copper based antifouling paints to more efficiently control an issue that affects fish farming worldwide, the fouling production. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
8.
103 p, 25.0 MB Pla estratègic de comunicació per un any de Zaldoo / Purroy Claramunt, Laura ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un pla estratègic de comunicació per al desenvolupament d'una nova marca en el sector de la bellesa i cosmètica, que planteja el seu llançament a finals d'aquest any, amb focus principal a Barcelona i Madrid. [...]
Creación de un plan estratégico de comunicación para el desarrollo de una nueva marca en el sector de la belleza y la cosmética, que plantea su lanzamiento a finales de este año, con foco principal en Barcelona y Madrid. [...]
Creation of a strategic communication plan for the development of a new brand in the beauty and cosmetic sector, which will be launched at the end of this year, with focus on Barcelona and Madrid. The purpose of the work is to position the brand in the market so that became a market leader, through the definition of a positioning, a coherent actions and in line with objectives previously defined and marked thanks to the information obtained through an analysis of the sector, the competition and the company.

2017
Grau en Periodisme [971]  
9.
83 p, 13.6 MB Pla de comunicació d'una aplicació mòbil per a propietaris de mascotes / Closa Ferré, Maria ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'un pla de comunicació d'una nova aplicació mòbil per a propietaris i futurs propietaris de mascotes. Per eleborar l'estratègia comunicativa s'ha fet un estudi de l'entorn tant intern com extern, s'ha creat una imatge de marca i el missatge que es vol comunicar, finalment s'han creat diverses accions comunicatives que han estat pressupostades i organitzades dins un periode de temps concret.
Este proyecto consiste en la creación de un plan de comunicación de una nueva aplicación móvil para propietarios y futuros propietarios de mascotas. Para elaborar la estratégia comunicativa se ha hecho un estudio del entorno tan interno como externo, se ha creado una imagen de marca y el mensaje que se quiere comunicar, finalmente se han creado diversas acciones comunicativas que han estado presupuestadas y organizadas dentro de un periodo de tiempo concreto.
The aim of this project is to create a communication plan of a mobile app for pets owners and future owners. To create the comunicative strategy we have done an internal an external enviromental test, we have create a brand image and the message we want to transmit. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
60 p, 4.1 MB Pla de comunicació d'una escola d'arts escèniques a Barcelona / Roca Fargas, Oriol ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'un pla de comunicació d'una nova escola d'arts escèniques a Barcelona. En el treball contempla l'anàlisi de l'entorn i de la competència, la identitat corporativa de la marca, els objectius, el tret diferencial i l'estratègia comunicativa. [...]
Elaboración de un plan de comunicación de una nueva escuela de artes escénicas en Barcelona. El trabajo contempla el análisis del entorno y de la competencia, la identidad corporativa de la marca, los objetivos, el rasgo diferencial i la estrategia comunicativa. [...]
Development of a communication plan for a new performing arts school in Barcelona. The work includes the analysis of the environment and competition, corporate brand identity, objectives, the distinguishing feature and the communication strategy. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.