Resultats globals: 22 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 22 registres trobats
Materials acadèmics 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 106.3 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials i la psicologia. Conèixer com es planifica una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el/ la psicòleg/a. [...]
To familiarize the student with the world of advertising communication. To know how to place advertising in the context of social sciences and psychology. To know how advertising campaigns are planned and at what stage the psychologist can intervene. [...]
Familiarizar al estudiante con el mundo de la comunicación publicitaria. Saber situar la publicidad en el contexto de las ciencias sociales y la psicología. Conocer cómo se planifica una campaña publicitaria y en qué fase puede intervenir el psicólogo. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
6 p, 111.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Vinyals Ros, Albert ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials publicitaris. [...]
It is expected that at the end of the study of the subject the students will be able to: Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the analysis and creation of advertising materials. [...]
Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales publicitarios. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
7 p, 114.0 KB Història de la Psicologia [102580] / Balltondre, Mónica 1977- ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Es tracta d'una assignatura de primer amb la que l'estudiant entra en contacte a l'iniciar els seus estudis. A través d'ella coneixerà la psicologia com una ciència que té una llarga història i un determinat desenvolupament a través del temps. [...]
THIS SUBJECT IS TAUGHT IN THE FIRST SEMESTER OF THE DEGREE IN PSYCHOLOGY. IT AIMS AT INTRODUCING STUDENTS TO PSYCHOLOGY AS SCIENCE, WHICH HAS CHANGED OVER TIME. AT THE END OF THE SEMESTER, THE STUDENT SHOULD BE ABLE TO: 1. [...]
Se trata de una asignatura de primero con la que el estudiante entra en contacto al iniciar sus estudios. A través de ella conocerá la psicología como una ciencia que tiene una larga historia y un determinado desarrollo a través del tiempo. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
6 p, 111.1 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Vinyals Ros, Albert ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials publicitaris. [...]
It is expected that at the end of the study of the subject the students will be able to: Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the analysis and creation of advertising materials. [...]
Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales publicitarios. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
5 p, 106.9 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Conill Purgimon, Berta ; Bonilla, Iván ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials i la psicologia. Conèixer com es planifica una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. [...]
To familiarize the student with the world of advertising communication. To know how to place advertising in the context of social sciences and psychology. To know how advertising campaigns are planned and at what stage the psychologist can intervene. [...]
Familiarizar al estudiante con el mundo de la comunicación publicitaria. Saber situar la publicidad en el contexto de las ciencias sociales y la psicología. Conocer cómo se planifica una campaña publicitaria y en qué fase puede intervenir el psicólogo. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
6.
7 p, 112.8 KB Història de la Psicologia [102580] / Balltondre, Mónica 1977- ; Mora, Sergi ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Es tracta d'una assignatura de primer amb la que l'estudiant entra en contacte a l'iniciar els seus estudis. A través d'ella coneixerà la psicologia com una ciència que té una llarga història i un determinat desenvolupament a través del temps. [...]
THIS SUBJECT IS TAUGHT IN THE FIRST SEMESTER OF THE DEGREE IN PSYCHOLOGY. IT AIMS AT INTRODUCING STUDENTS TO PSYCHOLOGY AS SCIENCE, WHICH HAS CHANGED OVER TIME. AT THE END OF THE SEMESTER, THE STUDENT SHOULD BE ABLE TO: 1. [...]
Se trata de una asignatura de primero con la que el estudiante entra en contacto al iniciar sus estudios. A través de ella conocerá la psicología como una ciencia que tiene una larga historia y un determinado desarrollo a través del tiempo. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
7.
5 p, 108.4 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Vinyals Ros, Albert ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials publicitaris. [...]
It is expected that at the end of the study of the subject the students will be able to: Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the analysis and creation of advertising materials. [...]
Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales publicitarios. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
6 p, 110.0 KB Història de la Psicologia [102580] / Balltondre, Mónica 1977- ; Mora, Sergi ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Es tracta d'una assignatura de primer amb la que l'estudiant entra en contacte a l'iniciar els seus estudis. A través d'ella coneixerà la psicologia com una ciència que té una llarga història i un determinat desenvolupament a través del temps. [...]
THIS SUBJECT IS TAUGHT IN THE FIRST SEMESTER OF THE DEGREE IN PSYCHOLOGY. IT AIMS AT INTRODUCING STUDENTS TO PSYCHOLOGY AS SCIENCE, WHICH HAS CHANGED OVER TIME. AT THE END OF THE SEMESTER, THE STUDENT SHOULD BE ABLE TO: 1. [...]
Se trata de una asignatura de primero con la que el estudiante entra en contacto al iniciar sus estudios. A través de ella conocerá la psicología como una ciencia que tiene una larga historia y un determinado desarrollo a través del tiempo. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
9.
5 p, 105.1 KB Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561] / Conill Purgimon, Berta ; Pérez-Aranda, Adrián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials i la psicologia. Conèixer com es planifica una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. [...]
To familiarize the student with the world of advertising communication. To know how to place advertising in the context of social sciences and psychology. To know how advertising campaigns are planned and at what stage the psychologist can intervene. [...]
Familiarizar al estudiante con el mundo de la comunicación publicitaria. Saber situar la publicidad en el contexto de las ciencias sociales y la psicología. Conocer cómo se planifica una campaña publicitaria y en qué fase puede intervenir el psicólogo. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
10.
5 p, 106.1 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / González Corona, Francisco José ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
Se espera que al finalizar el estudio de la asignatura el alumnado sea capaz de: Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias y las pueda utilizar en el análisis y la creación de materiales publicitarios. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Materials acadèmics : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.