Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
7 p, 898.3 KB Situación del neuromarketing en España / Andreu Sánchez, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Contreras Gracia, Aroa (Universitat de Girona) ; Martín-Pascual, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El neuromarketing existe desde hace poco más de una década, y está despertando el interés de la investigación científica. En estos años se ha definido el marco teórico, las técnicas y los métodos de investigación. [...]
Neuromarketing has existed for just over a decade, and its theoretical framework, techniques and research methods have been defined during these years. The absence of legislation regulating neuromarketing experiments and the secrecy of the private sector due to its client agreements, it is difficult to know how brands use this discipline. [...]

2014 - 10.3145/epi.2014.mar.07
El Profesional de la información, Vol. 23 Núm. 2 (2014) , p. 151-157  
2.
2 p, 64.5 KB La neurociència aplicada al màrqueting en el mercat espanyol / Andreu Sánchez, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martín-Pascual, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Contreras Gracia, Aroa (Universitat de Girona)
El neuromàrqueting és una disciplina recent que uneix les tècniques i els mètodes de la neurociència amb els coneixements del màrqueting i de la comunicació. Aquesta nova àrea de coneixement ha creat diverses línies de recerca en diverses universitats espanyoles i ha estat implantada de manera paral·lela en el sector professional de la comunicació, la publicitat i el màrqueting. [...]
El neuromarketing es una disciplina reciente que aúna las técnicas y los métodos de la neurociencia con los conocimientos del marketing y de la comunicación. Esta nueva área de conocimiento ha creado varias líneas de investigación en diversas universidades españolas y ha sido implantada de manera paralela en el sector profesional de la comunicación, la publicidad y el marketing. [...]

2014
UAB divulga, Octubre 2014
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.