Resultats globals: 20 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 20 registres trobats
Materials acadèmics 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 102.4 KB Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410] / Giménez García, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Oller Nogués, Jordi ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. [...]
El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. [...]

2020-21
Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
3 documents
2.
4 p, 103.4 KB Llenguatges Audiovisual i Multimèdia [104724] / Coromina Rodríguez, Oscar ; Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics de l'assignatura són: Aportar els conceptes generals i les bases teòriques del llenguatge audiovisual com a eina eficaç de producció de missatges i de continguts. Aportar coneixements bàsics sobre els llenguatges en mitjans digitals, fent especial èmfasi en les seves especificitats de caràcter tecnològic i cultural. [...]
Los objetivos básicos de la asignatura son: Aportar los conceptos generales y las bases teóricas del lenguaje audiovisual como herramienta eficaz de producción de mensajes y de contenidos. Aportar conocimientos básicos sobre los lenguajes en medios digitales, haciendo especial énfasis en sus especificidades de carácter tecnológico y cultural. [...]

2020-21
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
3.
4 p, 100.3 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Rosa ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Natividad ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2020-21
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
4.
8 p, 126.6 KB Gèneres i Formats Audiovisuals Multimèdia [103103] / Molina Rodriguez-Navas, Pedro ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'integra dins de la matèria de "Creació i realizació audiovisual". Aquesta matèria, en el grau de Periodisme, la formen les següents assignatures: Teoria i pràctica del documental: OT, 6C, 2on curs 2on semestre Infografia, animació i espais virtuals: OT, 6C, Gèneres i formats audiovisuals multimèdia (aquesta mateixa): OT, 6C, 2on curs 2on semestre 1 Gèneres i formats audiovisuals multimèdia (aquesta mateixa): OT, 6C, 2on curs 2on semestre Dins la matèria "Creació i realizació audiovisual", aquesta asignatura de "Gèneres i formats audiovisuals multimèdia" aporta els conceptes generals i les bases teòriques per transmetre informació periodística en el llenguatge propi dels mitjans de comunicació audiovisuals i multimèdia interactius. [...]
La asignatura se integra en el marco de la materia de "Creación y realización audiovisual". Esta materia, en el grado de Periodismo, la forman las siguientes asignaturas: Teoría y práctica del documental: OT, 6C, 2º curso 2º semestre Infografía, animación y espacios virtuales: OT, 6C, Géneros y formatos audiovisuales multimedia (esta misma): OT, 6C, 2º curso 2º semestre 1 Géneros y formatos audiovisuales multimedia (esta misma): OT, 6C, 2º curso 2º semestre Dentro de la materia "Creación y realización audiovisual", esta asignatura de "Géneros y formatos audiovisuales multimedia" aporta los conceptos generales y las bases teóricas para transmitir información periodística en el lenguaje propio de los medios de comunicación audiovisuales y multimedia interactivos. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [971]
3 documents
5.
4 p, 100.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Bonet Bagant, Montse ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Rosa ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Natividad ; Garcia Muñoz, Nuria ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
6.
4 p, 102.4 KB Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410] / Giménez García, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Oller Nogués, Jordi ; Coromina Rodríguez, Oscar
El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. [...]
El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. [...]

2019-20
3 documents
7.
5 p, 107.7 KB Llenguatge Multimèdia [103059] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Gomez Bernal, Gemma ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics de l'assignatura són: Aportar coneixements bàsics sobre els llenguatges en mitjans digitals, fent especial èmfasi en les seves especificitats de caràcter tecnològic i cultural. [...]
Los objetivos básicos de la asignatura son: Aportar conocimientos básicos sobre los lenguajes en los medios digitales, haciendo especial énfasis en sus especificidades de carácter tecnológico y cultural. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documents
8.
4 p, 102.3 KB Llenguatges Audiovisual i Multimèdia [104724] / Coromina Rodríguez, Oscar ; Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics de l'assignatura són: Aportar els conceptes generals i les bases teòriques del llenguatge audiovisual com a eina eficaç de producció de missatges i de continguts. Aportar coneixements bàsics sobre els llenguatges en mitjans digitals, fent especial èmfasi en les seves especificitats de caràcter tecnològic i cultural. [...]
Los objetivos básicos de la asignatura son: Aportar los conceptos generales y las bases teóricas del lenguaje audiovisual como herramienta eficaz de producción de mensajes y de contenidos. Aportar conocimientos básicos sobre los lenguajes en medios digitales, haciendo especial énfasis en sus especificidades de carácter tecnológico y cultural. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
9.
4 p, 75.7 KB Gestió de Continguts i Usabilitat en Mitjans Interactius Generats pels Usuaris [103043] / Coromina Rodríguez, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Adquirir coneixements bàsics i actuals en les disciplines adjacents a la creació de continguts digitals: disseny, usabilitat, publicació, analítica web, atracció de trànsit en cercadors (SEO) i xarxes socials (SMO) i generació de negoci. [...]
Adquirir conocimientos básicos y actuales en las disciplinas adyacentes a la creación de contenidos digitales: diseño, usabilidad, publicación, analítica web, atracción de tráfico en buscadores (SEO) y redes sociales y generación de negocio. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
10.
5 p, 76.7 KB Gestió de Continguts Digitals [103097] / Coromina Rodríguez, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Adquirir coneixements bàsics i actuals en les disciplines adjacents a la creació de continguts digitals: disseny, usabilitat, publicació, analítica web, atracció de trànsit en cercadors (SEO) i xarxes socials (SMO) i generació de negoci. [...]
Acquire basic and current knowledge in the disciplines adjacent to the creation of digital content: design, usability, publication, web analytics, traffic acquisition i search engines (SEO) and social networks and business generation. [...]
Adquirir cononcimientos básicos y actuales en las disciplinas adyacentes a la creación de contenidos digitales: diseño, usabilidad, publicación, analítica web, atracción de tráfico en buscadores (SEO) y redes sociales y generación de negocio. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
3 documents

Materials acadèmics : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.