Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
198 p, 2.2 MB Simposi Internacional "La Literatura en pantalla : textos, lectors i pràctiques docents" (1er : Barcelona, 3 i 4 d'octubre 2014) / Colomer, Teresa ; Manresa Potrony, Mireia ; Ramada Prieto, Lucas ; Turrión Penelas, Celia ; Correro Iglesias, Cristina ; Real, Neus ; Fernández de Gamboa Vázquez, Karla ; Reyes López, Lara ; Manresa Potrony, Mireia ; Margallo, Ana María ; Aliagas Marín, Cristina ; Arenas, Christian ; Doménech, Oreto ; González Ramírez, Carolina ; Lima de Moraes, Giselly ; Llorens-García, Ramón F. ; Rovira-Collado, José ; Martín-Martín, Arantxa ; Martínez Ortega, Francisco Javier ; Mayumi Murakami Medrano, Sandra ; Kirchof, Edgar Roberto ; Palomares Marín, Mari Cruz ; Montaner Bueno, Andrés ; Pena Presas, Montse ; Cantero, Almudena ; Rubio Faus, Berta ; Sánchez, María Victoria ; Hessel Silveira, Rosa Maria ; Becker Karnopp, Lodenir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de Literatura i de les Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. GRETEL
Resulta evidente que en las escuelas de nuestro entorno se ha extendido la utilización de las nuevas tecnologías en distintos niveles y aspectos de la enseñanza. Es habitual que profesores y alumnos recurran al ordenador para buscar información o realizar actividades en las distintas áreas de conocimiento y cabe señalar que la educación lectora digital se ha incorporado ya a los objetivos escolares hasta el punto de formar parte de las evaluaciones internacionales. [...]
Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona 2014  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
85 p, 2.1 MB Young children (0-8) and digital technology. A qualitative exploratory study. National report : Spain / Matsumoto, Mitsuko (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Salud) ; Aliagas, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Morgade Salgado, Marta (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Salud) ; Correro Iglesias, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Galera Suárez, Nieves (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Salud) ; Roncero, Cristina (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Salud) ; Poveda, David (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Salud)
The study is a part of a larger qualitative study carried out across 16 European countries aimed at exploring experiences with digital technologies, e. g. smart phones, tablets, computers, TVs, video-games, etc. [...]
2016  

Materials acadèmics 4 registres trobats  
1.
5 p, 86.9 KB Narrativa i poesia en educació infantil [102001] / Correro Iglesias, Cristina ; Lafarga Farrera, Mercedes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Narrativa i poesia a l'Educació Infantil es proposa aprofundir en el coneixement i l'ús de la literatura per a infants des dels primers mesos fins que saben llegir autònomament. El curs se centra especialment en el desenvolupament de les habilitats de dinamització del material literari i ficcional (ús de jocs lingüístics, narració oral, narració escrita, narració digital, presentacions visuals, activitats per a l'expressió dels infants, confecció de relats, etc. [...]
The course Narrative and Poetry in Early Childhood Education provides an insight into the use of literature for Children from the first months until they can read alone. The course focuses especially on the development of the dinamisation of literacy and fictional literacy skills (nursery rhymes, language spalling games, oral narration, written narration, digital narration, visual representations, activities for the expression of children, storytelling, etc. [...]
La asignatura Narrativa y poesía en la Educación Infantil se propone profundizar en el conocimiento y el uso de la literatura para niños desde los primeros meses hasta que saben leer autónomamente. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
2.
5 p, 87.4 KB Narrativa i poesia en educació infantil [102001] / Correro Iglesias, Cristina ; Lafarga Farrera, Mercedes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Narrativa i poesia a l'Educació Infantil es proposa aprofundir en el coneixement i l'ús de la literatura per a infants des dels primers mesos fins que saben llegir autònomament. El curs se centra especialment en el desenvolupament de les habilitats de dinamització del material literari i ficcional (ús de jocs lingüístics, narració oral, narració escrita, narració digital, presentacions visuals, activitats per a l'expressió dels infants, confecció de relats, etc. [...]
The course Narrative and Poetry in Early Childhood Education provides an insight into the basic knowledge all future Early childhood Education primary teachers should possess regarding Literature and its uses. [...]
La asignatura Narrativa y poesía en la Educación Infantil se propone profundizar en el conocimiento y el uso de la literatura para niños desde los primeros meses hasta que saben leer autónomamente. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
3.
5 p, 87.5 KB Narrativa i poesia en educació infantil [102001] / Correro Iglesias, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Narrativa i poesia a l'Educació Infantil es proposa aprofundir en el coneixement i l'ús de la literatura per a infants des dels primers mesos fins que saben llegir autònomament. El curs se centra especialment en el desenvolupament de les habilitats de dinamització del material literari i ficcional (ús de jocs lingüístics, narració oral, presentacions visuals, activitats per a l'expressió dels infants, confecció de relats, etc. [...]
The course Narrative and Poetry in Early Childhood Education provides an insight into the basic knowledge all future Early childhood Education primary teachers should possess regarding Literature and its uses. [...]
La asignatura Narrativa y poesía en la Educación Infantil se propone profundizar en el conocimiento y el uso de la literatura para niños desde los primeros meses hasta que saben leer autónomamente. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
4.
5 p, 36.0 KB Narrativa i poesia en educació infantil [102001] / Correro Iglesias, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Narrativa i poesia a l'Educació Infantil es proposa aprofundir en el coneixement i l'ús de la literatura per a infants des dels primers mesos fins que saben llegir autònomament. El curs se centra especialment en el desenvolupament de les habilitats de dinamització del material literari i ficcional (ús de jocs lingüístics, narració oral, presentacions visuals, activitats per a l'expressió dels infants, confecció de relats, etc. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.