1.
|
8 p, 116.0 KB |
Treball de Fi de Màster [42960]
/
Aliagas, Cristina ;
Portell Rifà, Joan ;
Fittipaldi, Martina ;
Parés Parral, Jordi ;
Correro Iglesias, Cristina 1974- ;
Manresa Potrony, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El treball final de màster té com a objectiu principal aplicar en un context real els coneixements i habilitats desenvolupats durant el curs pel que fa al disseny, execució i defensa d'un projecte d'intervenció relacionat amb la biblioteca escolar i/o la promoció de la lectura. [...] A master thesis aims at getting participants in the master programme to apply in a real/specific context the knowledge and abilities acquired during the course so as to design, implement and present a project related to pedagogical interventions that can be carried out through the use of school libraries or through the organisation of activities to promote reading. [...] El trabajo final de máster tiene como objetivo principal aplicar en un contexto real/específico los conocimientos y habilidades desarrollados durante el curso en el diseño, ejecución y defensa de un proyecto de intervención relacionado con la biblioteca escolars y / o la promoción de la lectura. [...]
2023-24 Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
|
|
2.
|
6 p, 111.5 KB |
Narrativa i poesia en educació infantil [102001]
/
Correro Iglesias, Cristina 1974- ;
Lafarga Farrera, Mercedes ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Narrativa i poesia a l'Educació Infantil es proposa aprofundir en el coneixement i l'ús de la literatura per a infants des dels primers mesos fins que saben llegir autònomament. El curs se centra especialment en el desenvolupament de les habilitats de dinamització del material literari i ficcional: coneixement i domini de les obres literaries adients a l'Educació Infantil, així com de l'etnopoètica catalana (ús de jocs lingüístics, tècniques de narració oral). [...] The course Narrative and Poetry in Early Childhood Education provides an insight into the use of literature for Children from the first months until they can read alone. The course focuses especially on the development of the dinamisation of literacy and fictional literacy skills: to know the best literary products and floklore materials for this age (picturebooks, tales, nursery rhymes, language spelling games, oral narration). [...] La asignatura Narrativa y poesía en la Educación Infantil se propone profundizar en el conocimiento y el uso de la literatura para niños desde los primeros meses hasta que saben leer autónomamente. [...]
2023-24 Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
|
|
3.
|
7 p, 123.5 KB |
Instruments d'Accés i Difusió Cultural [42963]
/
Aliagas, Cristina ;
Correro Iglesias, Cristina 1974- ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul relaciona la biblioteca escolar i les activitats de promoció lectora amb les formes socials d'accés cultural. Es dedica especial atenció a la pròpia formació dels mediadors a través de la participació en les activitats culturals (clubs de lectura, cinema fòrum, exposicions artístiques, representacions teatrals, audicions musicals, rutes literàries, etc. [...] This module relates the pedagogical objectives of school libraries and the activities to enhance reading with the social forms of accessing culture. It particularly aims at training participants to become cultural mediators by encouraging them to take place in cultural activities (reading clubs, cinema forums, artistic exhibitions, theatre plays, concerts, literary routes, etc. [...] Este módulo relaciona la biblioteca escolar y las actividades de promoción lectora con las formas sociales de acceso cultural. Se dedica especial atención a la propia formación de los mediadores a través de la participación en actividades culturales (clubes de lectura, cine foro, exposiciones artísticas, representaciones teatrales, audiciones musicales, rutas literarias, etc. [...]
2022-23 Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
|
|
4.
|
7 p, 114.3 KB |
Treball de Fi de Màster [42960]
/
Aliagas, Cristina ;
Portell Rifà, Joan ;
Fittipaldi, Martina ;
Parés Parral, Jordi ;
Correro Iglesias, Cristina 1974- ;
Manresa Potrony, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El treball final de màster té com a objectiu principal aplicar en un context real els coneixements i habilitats desenvolupats durant el curs pel que fa al disseny, execució i defensa d'un projecte d'intervenció relacionat amb la biblioteca escolar i/o la promoció de la lectura. [...] A master thesis aims at getting participants in the master programme to apply in a real/specific context the knowledge and abilities acquired during the course so as to design, implement and present a project related to pedagogical interventions that can be carried out through the use of school libraries or through the organisation of activities to promote reading. [...] El trabajo final de máster tiene como objetivo principal aplicar en un contexto real/específico los conocimientos y habilidades desarrollados durante el curso en el diseño, ejecución y defensa de un proyecto de intervención relacionado con la biblioteca escolars y / o la promoción de la lectura. [...]
2022-23 Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
|
|
5.
|
5 p, 109.1 KB |
Narrativa i poesia en educació infantil [102001]
/
Correro Iglesias, Cristina 1974- ;
Lafarga Farrera, Mercedes ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Narrativa i poesia a l'Educació Infantil es proposa aprofundir en el coneixement i l'ús de la literatura per a infants des dels primers mesos fins que saben llegir autònomament. El curs se centra especialment en el desenvolupament de les habilitats de dinamització del material literari i ficcional: coneixement i domini de les obres literaries adients a l'Educació Infantil, així com de l'etnopoètica catalana (ús de jocs lingüístics, tècniques de narració oral). [...] The course Narrative and Poetry in Early Childhood Education provides an insight into the use of literature for Children from the first months until they can read alone. The course focuses especially on the development of the dinamisation of literacy and fictional literacy skills: to know the best literary products and floklore materials for this age (picturebooks, tales, nursery rhymes, language spelling games, oral narration). [...] La asignatura Narrativa y poesía en la Educación Infantil se propone profundizar en el conocimiento y el uso de la literatura para niños desde los primeros meses hasta que saben leer autónomamente. [...]
2022-23 Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
|
|
6.
|
7 p, 123.6 KB |
Instruments d'Accés i Difusió Cultural [42963]
/
Correro Iglesias, Cristina 1974- ;
Aliagas, Cristina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul relaciona la biblioteca escolar i les activitats de promoció lectora amb les formes socials d'accés cultural. Es dedica especial atenció a la pròpia formació dels mediadors a través de la participació en les activitats culturals (clubs de lectura, cinema fòrum, exposicions artístiques, representacions teatrals, audicions musicals, rutes literàries, etc. [...] This module relates the pedagogical objectives of school libraries and the activities to enhance reading with the social forms of accessing culture. It particularly aims at training participants to become cultural mediators by encouraging them to take place in cultural activities (reading clubs, cinema forums, artistic exhibitions, theatre plays, concerts, literary routes, etc. [...] Este módulo relaciona la biblioteca escolar y las actividades de promoción lectora con las formas sociales de acceso cultural. Se dedica especial atención a la propia formación de los mediadores a través de la participación en actividades culturales (clubes de lectura, cine foro, exposiciones artísticas, representaciones teatrales, audiciones musicales, rutas literarias, etc. [...]
2021-22 Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
|
|
7.
|
|
8.
|
5 p, 109.2 KB |
Narrativa i poesia en educació infantil [102001]
/
Correro Iglesias, Cristina 1974- ;
Lafarga Farrera, Mercedes ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Narrativa i poesia a l'Educació Infantil es proposa aprofundir en el coneixement i l'ús de la literatura per a infants des dels primers mesos fins que saben llegir autònomament. El curs se centra especialment en el desenvolupament de les habilitats de dinamització del material literari i ficcional: coneixement i domini de les obres literaries adients a l'Educació Infantil, així com de l'etnopoètica catalana (ús de jocs lingüístics, tècniques de narració oral). [...] The course Narrative and Poetry in Early Childhood Education provides an insight into the use of literature for Children from the first months until they can read alone. The course focuses especially on the development of the dinamisation of literacy and fictional literacy skills: to know the best literary products and floklore materials for this age (picturebooks, tales, nursery rhymes, language spelling games, oral narration). [...] La asignatura Narrativa y poesía en la Educación Infantil se propone profundizar en el conocimiento y el uso de la literatura para niños desde los primeros meses hasta que saben leer autónomamente. [...]
2021-22 Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
|
|
9.
|
7 p, 123.0 KB |
Instruments d'Accés i Difusió Cultural [42963]
/
Real Mercadal, Maria Neus ;
Aliagas, Cristina ;
Correro Iglesias, Cristina 1974- ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul relaciona la biblioteca escolar i les activitats de promoció lectora amb les formes socials d'accés cultural. Es dedica especial atenció a la pròpia formació dels mediadors a través de la participació en les activitats culturals (clubs de lectura, cinema fòrum, exposicions artístiques, representacions teatrals, audicions musicals, rutes literàries, etc. [...] Este módulo relaciona la biblioteca escolar y las actividades de promoción lectora con las formas sociales de acceso cultural. Se dedica especial atención a la propia formación de los mediadores a través de la participación en actividades culturales (clubes de lectura, cine foro, exposiciones artísticas, representaciones teatrales, audiciones musicales, rutas literarias, etc. [...]
2020-21 Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
|
|
10.
|
|