Resultats globals: 66 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 12 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 22 registres trobats
Materials acadèmics, 29 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
2 p, 772.9 KB Les oques van descalces / Carbonell i Manils, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana) ; Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Text publicat com a notícia a la web de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona el 30/03/2020.
2020 (Llibres i música en temps de desassossec)  
2.
3 p, 80.5 KB En record de Joaquim Nin-Culmell / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
2004
Butlletí de la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi, Vol. XVIII (2004) , p. 329-331  
3.
30 p, 8.0 MB Ópera española : las obras de Felipe Pedrell / Cortés, Francesc
La producción operística de Felipe Pedrell es una de las más interesantes, y a la vez desconocidas, del siglo XIX y principios del XX. La polémica que se tejió alrededor de su persona y de sus postulados estéticos ensombreció la autenticidad y la validez de sus ideas. [...]
Felipe Pedrell's operatic output is one of the most interesting and, at the same time, unknown of the nineteenth century and the beginning of the twentieth century. The polemic which was woven around him and his aesthetic propositions overshadowed the authenticity and validity of his ideas. [...]

1996
Cuadernos de música iberoamericana, Vol. 1 (1996) , p. 187-216  
4.
29 p, 6.8 MB La zarzuela en Cataluña y la zarzuela en catalán / Cortés, Francesc
El enraizamiento de la zarzuela en Cataluña alcanzó unas cotas de intensidad parangonables a las de Madrid, un entorno mucho más estudiado que el catalán; su aparición en Barcelona es coetánea. [...]
In Catalonia, zarzuela was embraced on a level of intensity comparable to that of Madrid, although the latter has been studied in much greater depth. The appearance of zarzuela in Barcelona is contemporary with its origins in Madrid. [...]

1996
Cuadernos de música iberoamericana, Vol. 2-3 (1996-1997) , p. 289-317  
5.
3 p, 84.8 KB Tobías Brandenberger, Antje Dreyer (eds.): La zarzuela y sus caminos. Del siglo XVII a la actualidad, Münster, Lit Verlag, 2016 / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
Obra ressenyada: Tobías BRANDENBERGER, Antje DREYER (eds. ), La zarzuela y sus caminos. Del siglo XVII a la actualidad. Münster: Lit Verlag, 2016.
2017
Cuadernos de música iberoamericana, Vol. 30 (2017) , p. 233-235 (Reseñas)  
6.
12 p, 561.4 KB Partitures de Granados amb una nova vida : el poema simfònic Dante e Virgilio, i una cançó retrobada / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
El poema simfònic Dante e Virgilio ocupa un lloc singular entre les obres instrumentals d'Enric Granados (1867-1916). Fou el projecte simfònic més ambiciós que compongué. Aquesta, però, no és la seva única obra escrita en italià inspirada en Dante. [...]
The symphonic poem Dante e Virgilio has a significant place among the instrumental repertoire of Enric Granados (1867-1916). This was the most ambitious symphonic proposal he ever wrote. But Dante e Virgilio wasn't his only composition in italian language inspired by a Dante text. [...]

2015 - 10.5565/rev/dea.55
Dante e l'Arte, Vol. 2 (2015) , p. 187-198 (Dossier monografico)  
7.
13 p, 85.7 KB Òperes a Barcelona a principis del segle XVIII : intercanvis i adaptacions / Cortés, Francesc
Estudi del repertori operístic desenvolupat a la cort de l'arxiduc Carles d'Àustria (Carles III) a Barcelona, especialment entre 1708 i 1711. L'autor centra el seu treball en la tipologia àulica de les òperes, enteses i emprades com a element de propaganda en el context de la Guerra de Successió a la Corona d'Espanya. [...]
Estudio del repertorio operístico desarrollado en la corte del archiduque Carlos de Austria (Carlos III) en Barcelona, especialmente entre 1708 y 1711. El autor centra su trabajo en la tipología áulica de las óperas, entendidas y empleadas como elemento de propaganda en el contexto de la Guerra de Sucesión en la Corona de España. [...]
Etude du répertoire opéristique développé à la cour de l'Archiduc Charles d'Autriche (Charles III) à Barcelone, plus particulièrement entre 1708 et 1711. L'auteur centre son travail sur la typologie aulique des opéras, compris et utilisés comme éléments de propagande dans le contexte de la Guerre de Succession à la Couronne d'Espagne. [...]
A study of the operatic repertory developed in the Court of Archduke Charles of Austria (Charles III) in Barcelona, especially between 1708 and 1711. The author's work focus on the aulica (serious love) typology of the operas, which were understood and used as elements of propaganda in the context of the War of Succession to the Spanish Crown. [...]
Studie über das am Hofe des österreichischen Erzherzogs Karl III entwickelte Opernrepertoire in Barcelona, insbesondere zwischen 1708-1711. Der Autor bezieht sein Werk auf die höfische Typologie der Opern, verstanden und verwendet als Propagandamittel im Rahmen des spanischen Erbfolgekrieges. [...]

2009
Recerca musicològica, Núm. 19 (2009) , p. 185-197  
8.
36 p, 1.0 MB La Música escènica de Felip Pedrell : els Pirineus. La Celestina. El Comte Arnau / Cortés, Francesc
1991
Recerca musicològica, N. 11-12 (1991) p. 63-97  
9.
37 p, 1.0 MB El projecte d'estrena al Teatro Real de Madrid de l'òpera Els Pirineus, a través de la correspondència de Víctor Balaguer a Felip Pedrell : estratègies i malvolences / Cortés, Francesc
1998
Recerca musicològica, N. 13 (1998) p. 231-267  
10.
19 p, 170.8 KB Los Pirineus, l'estrena del 1902 / Cortés, Francesc
Estudio de la recepción de la ópera a partir de su estreno en enero de 1902. El autor de la ponencia analiza las numerosas críticas musicales aparecidas en la prensa para dilucidar sobre el grado de entendimiento de la propuesta pedrelliana y sobre las hondas divergencias que en la situación política, social y cultural de Cataluña se habían producido en los once años transcurridos desde la composición hasta el estreno. [...]
Étude de l'accueil de l'opéra dès sa première représentation en janvier 1902. L'auteur de l'exposé analyse les nombreuses critiques musicales apparues dans la presse permettant d'élucider le degré de compréhension de la proposition de Pedrell et les profondes divergences dans la situation politique, sociale et culturelle de la Catalogne qui se sont produites pendant les onze années écoulées depuis sa composition jusqu'à sa première représentation. [...]
This is a study of the reception of the opera from its first performance in January 1902. The author analyses the numerous music reviews in the press to clarify the extent to which Pedrell's approach was understood and the deep divergences in the political, social and cultural situation in Catalonia that had arisen over the 11 years between the work's composition and its first performance. [...]
Studie der Rezeption der Oper ab seiner Uraufführung im Januar 1902. Der Verfasser des Referates analysiert die zahlreichen Musikkritiken, die in der Presse erschienen, um den Verständnisgrad des Vorschlags von Pedrell und die tiefen Abweichungen zu erläutern, die sich in der politischen, sozialen und kulturellen Lage von Katalonien in den vergangenen elf Jahren seit der Komposition bis zur Uraufführung herstellten. [...]

2005
Recerca musicològica, N. 14-15 (2004-2005) p. 269-287  

Articles : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
3 p, 75.4 KB La revolució musical del segle XX dins la tradició del blues, com a innovació docent / Puig Giralt, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
Des de fa unes dècades la denominada cultura "pop" ha entrat en els cànons de referència pel que fa a la comunicació mediàtica i a l'expressió artística de la segona meitat del segle XX. L'acceleració cronèmica dins aquest procés històric ha donat avui prou perspectiva com per permetre tractar aquest fenòmen sociocultural en profunditat i de forma objectiva, en tant que forma part dels imaginaris col・lectius de la societat actual. [...]
For years, the so called "pop culture" has been a strong, and even canonical, cultural reference in which is concerned to media communication, as an alternative way of artistic expression in the second half of the 20th century. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
46 p, 961.0 KB Doctor Honoris causa Josep Pons i Viladomat : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a l'Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres el dia 7 d'abril de l'any 2021 / Pons, Josep, 1957- ; Cortés, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona, entitat editora
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021. (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Josep Pons i Viladomat per Francesc Cortès i Mir ; Lliço magistral de Josep Pons i Viladomat ; Curriculum de Josep Pons i Viladomat  


Documents de recerca 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
322 p, 4.3 MB Les compositores catalanes del segle XIX : Un impuls creador / Garrigosa Massana, Maria Teresa ; Cortés, Francesc, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
En aquest treball s'ha sistematitzat, descobert i indexat un repertori que fins ara no s'havia estudiat, l'obra de les compositores que visqueren a Catalunya durant el segle XIX, des de la primera de la qual tenim referència, Maria Dolors Vedruna, fins a la darrera de que és objecte aquest estudi, Maria Lluïsa Casagemas, la primera dona a escriure una òpera, Schiava e Regina (1892), a l'edat de 18 anys. [...]
The aim of this work has been to search and go deeper into the lives and works of women composers in Catalonia in the nineteenth century, from the first one that we know of, Maria Dolors Vedruna, to the last one who is the object of this study, Maria Lluïsa Casagemas, the first woman that composed an opera, Schiava e Regina (1892), at the age of eighteen. [...]

2019  
2.
10.0 MB No habrá paz para las allegadas : el canto colectivo de las mujeres obreras en las fábricas de conserva vegetal de Murcia durante el primer franquismo / Martínez Cárceles, Ibán ; Cortés, Francesc, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
Este trabajo narra el canto colectivo de las mujeres obreras en las fábricas de conserva vegetal en la Región de Murcia durante el primer franquismo -principalmente a finales de los años cuarenta y durante los años cincuenta-. [...]
The goal of this research is to describe the collective chant of women workers in vegetable factories during the postwar period. Our case of study focuses on two factories in an industrial centre such as Alcantarilla and two small factories in other locations in the Region of Murcia. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
3.
4.8 MB La Improvisación libre en solo ; una aproximación fenomenológica y una proposición de análisis = L'improvisation libre en solo: approche phénoménologique et proposition d̀analyse / Ireta Sánchez, Iván Tadeo ; Canguilhem, Philippe, dir. ; Cortés, Francesc, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
La improvisación libre en solo surgió como una práctica musical en la década de los setentas, y al interior de lo que se conoce como la Free European Improvisation. Sin embargo, no todos los músicos de este movimiento musical se aventuraron a experimentar la improvisación abstenidos de interacción. [...]
L'improvisation libre en solo emerge, en tant que pratique musicale, dans les années soixante-dix, au sein de ce qui est connu comme la Free European Improvisation. Cependant, tous les musiciens issus de ce mouvement musical ne se sont pas aventurés à expérimenter l'improvisation dépourvue d'interaction. [...]
Free improvisation en solo emerged as a musical practice in the 1970s and is also known as the Free European Improvisation. However, not all musicians of this musical movement experimented this experience's improvisation abstained from interaction. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
4.
849 p, 20.0 MB El violonchelo en España en el siglo XVIII / Turina Serrano, Guillermo ; Cortés, Francesc, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
Esta tesis tiene el objetivo de crear la primera descripción del panorama violonchelístico del país a través de los documentos que han sobrevivido hasta nuestros días, arrojando una nueva luz en la configuración de una historia del violonchelo en España, desde el desembarco de este instrumento novedoso en las diferentes capillas y cortes, su consolidación a mediados del XVIII y su posterior culmen en la ciudad de Madrid a finales de siglo. [...]
The objective of this thesis is to create the first description of the overall situation of the cello in Spain, through documents that have survived up to this day. It will shed new light upon composing the history of the cello in this country, from the arrival of this novel instrument at the various music chapels and courts, including its consolidation during the 18th century, until its height in Madrid at the end of the century. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
5.
490 p, 4.3 MB Dos mentores y un ideal : un paralelo entre el nacionalismo musical brasileño y español a partir de las propuestas estéticas de Mário de Andrade y Felip Pedrell (1880-1945) / Paulo, José Roberto de ; Gan Quesada, Germán, , dir. ; Cortés, Francesc, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
La presente tesis doctoral se propone a hacer un paralelo entre el nacionalismo musical brasileño y español a través de la comparación entre el pensamiento estético de Felip Pedrell y Mário de Andrade y sus propuestas para una música nacional artística. [...]
This doctoral thesis is meant to do a parallelism between the Brazilian and the Spanish musical nationalism through the comparison between the rhetorical thinking of Felip Pedrell and Mário de Andrade and their proposals for an artistic national music. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.
2 documents
6.
131 p, 7.0 MB En mig de gent estranya : Agustí Borgunyó i Garriga un cas de camaleonisme estilístic al país del jazz / López López, Mª Begoña ; Pizà, Antoni, 1962-, dir. (City University of New York. Foundation for Iberian Music) ; Cortés, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
Aquesta recerca es realitza al voltant de la figura del compositor, pianista i director d'orquestra, Agustí Borgunyó i Garriga (Sabadell, 1894 - Barcelona, 1967), que va ser membre de l'Orfeó de Sabadell i de la Banda Municipal de Música de la mateixa ciutat, on també va estudiar a l'Escola de Municipal de Música, i més tard a Barcelona, amb Manuel Burgès en classes particulars. [...]
Esta investigación se centra en la figura del compositor, pianista y director de orquesta, Agustín Borgunyó Garriga (Sabadell, 1894 - Barcelona, 1967), que fue miembro del Orfeón de Sabadell y de la Banda Municipal y se educó en la Escuela Municipal de Música de su ciudad natal, y más tarde con Manuel Burgès en Barcelona. [...]
This research focuses on the figure of the composer, pianist and conductor, Agustín Borgunyó Garriga (Sabadell, 1894 - Barcelona, 1967). He was both a member of the Orfeón of Sabadell and Municipal Band of Sabadell, his home city, where he was educated at the Music School before receiving private tuition from Manuel Burgès in Barcelona. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
7.
405 p, 8.2 MB L'ensenyament del piano a Barcelona: 1850-1901 / Marín, Estel ; Cortés, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
Aquesta tesi doctoral té com a objecte d'estudi mostrar el desenvolupament de l'activitat docent del piano a la ciutat de Barcelona durant la segona meitat del segle XIX a través de tres grans nuclis: les entitats responsables -principalment el Conservatorio de Música y Declamación del Liceo de S. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
8.
254 p, 8.7 MB Uso de tópicos de estilo en la música de la Alemania nazi : Friedenstag / Riu i Picón, Enric ; Cortés, Francesc, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
En 1933 Alemania experimentó el ascenso del nazismo al poder. Se trataba de un gobierno de corte fascista con algunas características propias que no lo alejaban del autoritarismo esencial de estas corrientes ideológicas, muy al alza en aquellos años en todo el mundo y especialmente en Europa. [...]
In 1933 Germany experienced the rise of Nazism to power. It was a fascist government with some characteristics of its own that did not distract it from the essential authoritarianism of these ideological currents, which were gaining presence in those years throughout the world and especially in Europe. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
9.
342 p, 5.3 MB Estudi codicològic i catalogació del manuscrit E-VI 293 : un testimoni de la música de tecla a Catalunya a principis del segle XIX / Pallàs, Laura ; Cortés, Francesc, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
El manuscrit E-VI 293 és un manuscrit miscel·lani de música per a tecla copiat el 1813 que actualment es troba a la Biblioteca Episcopal de Vic. Conté 200 peces d'autors catalans i europeus, amb música escrita entre finals del segle XVIII i principis del segle XIX. [...]
The manuscript E-VI 293 is a miscellaneous manuscript of keyboard music copied in 1813 that is currently in the Episcopal Library of Vic. It contains 200 pieces by Catalan and European authors, with music written between the end of the eighteenth century and the beginning of the nineteenth century. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
2 documents
10.
415 p, 2.1 MB Som pobres de solemnitat! : cap a l'emancipació del músic prerromàntic a Palma de Mallorca / Esteve Vaquer, Josep-Joaquim ; Cortés, Francesc, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
L'objectiu principal d'aquesta Tesi Doctoral és esbrinar les causes que dugueren al músic de principis del segle XIX a intentar buscar en l'aspecte econòmic vies alternatives de finançament que li permetessin el seu manteniment. [...]
The main objective of this thesis is to find out the reasons that led the musician of the early nineteenth century to try to look at the economic alternative ways of financing that will allow his maintenance. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
4 documents

Documents de recerca : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 29 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
10 p, 124.3 KB Seminari d'estètica i filosofia de l'art [100281] / Jaques Pi, Jessica Patricia ; Ripoll Villanueva, Ricard ; Rossell Mayo, Antoni ; Vilar Roca, Gerard ; Soto Calderón, Andrea ; Bayarri Viñas, Barbara ; Perez Casanovas, Ager ; Cortés Alcaraz, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Seminari d'Estètica i Filosofia de l'art porta per subtítol: Filosofia amb Picasso. L'objectiu principal d'aquesta assignatura és fer filosofia amb l'art. Tot emmarcant-se en l'àmbit de la filosofia aplicada, pretén la proximitat màxima entre les pràctiques artístiues i les pràctiques discursives sobre les mateixes: pretén comprendre la poiesis artística atenent tant les paraules com les coses. [...]
The course Seminar on Aesthetics and Philosophy of Art has the subtitle: "Philosophy with art: the Picasso case". The main objective of this course is to make philosophy with art. Being a last-year optional course, it proposes to take a step farther from the philosophy of art and, framed in the field of applied philosophy, seeks the closest proximity between the artistic events and philosophical discourses on them: it aims to understand artistic poiesis attending to both words and things. [...]
La asignatura Seminario de Estética y Filosofía del arte lleva por subtítulo: «Filosofía con el arte: el caso Picasso». El objetivo principal de esta asignatura es hacer filosofía con el arte. [...]

2021-22
Grau en Filosofia [802]
3 documents
2.
10 p, 125.0 KB Seminari d'estètica i filosofia de l'art [100281] / Jaques Pi, Jessica Patricia ; Ripoll Villanueva, Ricard ; Rossell Mayo, Antoni ; Vilar Roca, Gerard ; Bocos Mirabella, Yaiza Ágata ; Perez Casanovas, Ager ; Jiménez Moreno, Eva Maria ; Roma Serrano, Valentín ; Cortés Alcaraz, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Seminari d'Estètica i Filosofia de l'art porta per subtítol: Filosofia amb Picasso. L'objectiu principal d'aquesta assignatura és fer filosofia amb l'art. Tot emmarcant-se en l'àmbit de la filosofia aplicada, pretén la proximitat màxima entre les pràctiques artístiues i les pràctiques discursives sobre les mateixes: pretén comprendre la poiesis artística atenent tant les paraules com les coses. [...]
La asignatura Seminario de Estética y Filosofía del arte lleva por subtítulo: «Filosofía con el arte: el caso Picasso». El objetivo principal de esta asignatura es hacer filosofía con el arte. [...]

2020-21
Grau en Filosofia [802]
3 documents
3.
10 p, 191.7 KB Anàlisi musical [100662] / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Grau en Musicologia [809]  
4.
14 p, 158.6 KB Història de l'òpera [100655] / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Grau en Musicologia [809]  
5.
13 p, 202.3 KB La música del romanticisme [100639] / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Grau en Musicologia [809]  
6.
12 p, 200.3 KB Història de la música dels segles XX i XXI [100643] / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Grau en Musicologia [809]  
7.
2 p, 104.6 KB Anàlisi Musical I [28721] / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2010-11
Llicenciat en Història i Ciències de la Música [513]  
8.
2 p, 83.9 KB Anàlisi Musical I [28721] / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2006-07
Llicenciat en Història i Ciències de la Música [513]  
9.
13 p, 423.3 KB La música del romanticisme [100639] / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Grau en Musicologia [809]  
10.
14 p, 357.3 KB Història de l'òpera [100655] / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Grau en Musicologia [809]  

Materials acadèmics : 29 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
L'arxiu de la Societat del Gran Teatre del Liceu al DDD de la UAB / Cortés, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Roquer González, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural
Presentació del Grup de Recerca MUSC del projecte de digitalització del fons del l'Arxiu de la Societat del Gran Teatre del Liceu i el projecte de digitalització de rotlles de pianoles.
2014
Innovació en la Digitalització, Estudi i Gestió del Patrimoni Documental. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2014
   

Vegeu també: autors amb noms similars
42 Cortes, Francesc
42 Cortès, Francesc
21 Cortès, Francesc,
21 Cortés, Francesc,
2 Cortés, Francisco
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.