Results overview: Found 1 records in 0.01 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
78 p, 26.1 MB La cita cinematográfica en la publicidad : Hitchcock, icono de marcas / Coste de Asprer, Aldo ; Puig González, Joaquim, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte d'aquest treball és estudiar la confluència entre cinema i publicitat i, més concretament, l'ús de referències cinematogràfiques de Alfred Hitchcock dins de peces publicitàries. Partim d'una secció destinada a revisar els fonaments teòrics en què es sustenta el treball: transmedialitat, intertextualitat, interartialitat i repetició, així com la hibridació entre el cinema i la publicitat. [...]
El objeto de este trabajo es estudiar la confluencia entre cine y publicidad y, en particular, el uso de referencias cinematográficas de Alfred Hitchcock dentro de piezas publicitarias. Para ello, partimos de una sección en la que se revisan los fundamentos teóricos en los que se apoya el trabajo: transmedialidad, intertextualidad, interartialidad y repetición, así como la hibridación entre el cine y la publicidad. [...]
The present essay ventures into the field, little explored so far, where film and advertising converge, it deals more specifically with the use of filmic references from Alfred Hitchcok in advertising pieces. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.