Results overview: Found 6 records in 0.02 seconds.
Articles, 5 records found
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Articles 5 records found  
1.
22 p, 1.5 MB Conversa(r) / Cots Caimons, Josep Maria (Universitat de Barcelona) ; Nussbaum, Luci (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Payrató, Lluís 1960- (Universitat de Barcelona) ; Tusón, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
La finalitat bàsica d'aquest article és intentar trobar -malgrat la dificultat i el perill de l'empresa- unes bases aclaridores del que es disposa en l'actualitat per estudiar i entendre la conversa. [...]
1989
Caplletra, Núm. 7 (1989) , p. 51-72  
2.
24 p, 302.4 KB Communicative competence and institutional affiliation: interactional processes of identity construction by immigrant students in Catalonia / Cots Caimons, Josep Maria (Universitat de Lleida. Departament d'Anglès i Lingüística) ; Nussbaum, Luci (Universitat de Lleida. Departament d'Anglès i Lingüística)
The growing presence of children of immigrant families in the public school system in the bilingual region of Catalonia provides us with an opportunity to study how young multilingual and multicultural speakers construct their social competencies and their identity within the specific context of a gate-keeping social institution such as the school. [...]
2008
International Journal of Multilingualism, Núm. (2008) , p. 17-40  
3.
25 p, 801.1 KB Bringing discourse analysis into the language classroom / Cots Caimons, Josep Maria (Universitat de Lleida. Departament d'Anglès i Lingüística)
The aim of this article is to argue in favour of adopting the point of view of discourse analysis in order to describe and explain how language is actually used. After pointing out that discourse should not be considered as one more level in the description of language but rather as a change of perspective, the author proposes three premises which must be assumed in order to bring discourse analysis into the classroom. [...]
1996
Links & Letters, N. 3 (1996) p. 77-101  
4.
12 p, 472.3 KB Estrategias comunicativas e identidades socioculturales en "talk shows" : un ejemplo de "la vida en un XIP" / Calsamiglia, Helena (Cercle d'Anàlisi del Discurs) ; Cots Caimons, Josep Maria (Cercle d'Anàlisi del Discurs) ; Lorda Mur, Clara Ubaldina (Cercle d'Anàlisi del Discurs) ; Nussbaum, Luci (Cercle d'Anàlisi del Discurs) ; Payrató, Lluís, 1960- (Cercle d'Anàlisi del Discurs) ; Tusón, Amparo (Cercle d'Anàlisi del Discurs)
Aquest article es basa en l'anàlisi d'un exemple d'un espectacle de parla (talk show), un gènere televisiu que en els darrers temps ha arribat a tenir unes cotes de popularitat molt elevades. Aquest tipus de programa es desenvolupa al voltant d'un debat entre una sèrie de personatges convidats. [...]
The present article is based on the analysis of an example of a talk show, a TV genre that has become very popular in the last few years. This type of programme develops around a debate among a series of guest participants. [...]

1994
Sintagma, Vol. 6 (1994) , p. 39-50  
5.
25 p, 217.2 KB La reflexió metalingüística en el treball de grup / Cots Caimons, Josep Maria (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Arnó Macià, Elisabet (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Baiget, Esther (Baiget i Bonany) (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Irún Chavarría, Montserrat (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Llurda, Enric (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Nussbaum, Luci (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada)
En aquest article s'analitzen quatre factors que poden incidir en el desenvolupament i el resultats de les tasques de reflexió metalingüística quan es realitzen en grup: tipus de tasca, formes d'interacció del grup, condició de monolingüe o bilingüe dels participants i llengua objecte de reflexió. [...]
The authors of this article analyze four factors which may have an influence on the development and outcomes of group work involving metalinguistic reflection: task type, interactive patterns, participants' monolingualism / bilingualism, and language itself as the object of reflection. [...]

1998
Sintagma, Vol. 10 (1998) , p. 81-105  

Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
18 p, 293.2 KB A la recerca de bones pràctiques docents en AICLE / Clemente, Mercè (Universitat de Lleida) ; Cots Caimons, Josep Maria (Universitat de Lleida) ; Irún Chavarría, Montserrat (Universitat de Lleida) ; Llurda, Enric (Universitat de Lleida) ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat de Lleida ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
L'objectiu que ens hem proposat en aquest estudi és elaborar una taxonomia que ens permeti descriure i valorar el que podríem considerar bons pràctiques en AICLE per part del professorat. En aquesta presentació farem un repàs del procés que hem seguit per arribar a aquest objectiu i mostrarem la taxonomia, així com una exemplificació de la seva apliació en dues classes d'AICLE impartides per dos professors en formació. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.