Resultats globals: 12 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 9 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Articles 9 registres trobats  
1.
6 p, 424.7 KB A Co-Design Process to Elaborate Educational Materials to Promote Appropriate Use of Antibiotics for Acute Lower Respiratory Tract Infections in Primary Healthcare in Catalonia (Spain) / Medina-Perucha, Laura (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Gálvez-Hernández, Pablo (University of Toronto) ; Garcia-Sangenis, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moragas, Ana (Institut Català de la Salut) ; Cots, Josep María (Institut Català de la Salut) ; Lanau-Roig, Anna (Institut Català de la Salut) ; Borrás Santos, Alícia (Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat") ; Amo, Isabel (Universitat Internacional de Catalunya) ; Barragán-Brun, Nieves (Societat Catalana de Medicina Familiar i Comunitària (Barcelona, Catalunya)) ; Monfà, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llor, Carl (Institut Català de la Salut) ; Berenguera, Anna (Universitat de Girona)
Co-design processes with patients allow developing health education materials, that are adapted to the population's knowledge and use of language, to reduce inappropriate antibiotic use. This study presents a co-design process of educational material with patients (over 18 years old) with a previous diagnosis of acute lower respiratory tract infection. [...]
2021 - 10.2147/PPA.S297581
Patient preference and adherence, Vol. 15 (march 2021) , p. 543-548  
2.
21 p, 537.3 KB Autonomy, power dynamics and antibiotic use in primary healthcare : A qualitative study / Medina-Perucha, Laura (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Garcia-Sangenis, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moragas, Ana (Institut Català de la Salut) ; Gálvez-Hernández, Pablo (University of Toronto) ; Cots, Josep María (Institut Català de la Salut) ; Lanau-Roig, Anna (Institut Català de la Salut) ; Borrás Santos, Alícia (Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat") ; Amo, Isabel (Universitat Internacional de Catalunya) ; Monfà, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llor, Carl (Institut Català de la Salut) ; Berenguera, Anna (Universitat de Girona. Departament d'Infermeria)
Antibiotic resistance is a global health concern. Although numerous strategies have tried to reduce inadequate antibiotic prescribing, antibiotics are still prescribed in 60% of acute lower respiratory tract infections (ALRTIs) cases in Catalonia (Spain). [...]
2020 - 10.1371/journal.pone.0244432
PloS one, Vol. 15 (december 2020)  
3.
9 p, 1.2 MB Effectiveness and cost-effectiveness of Improving clinicians' diagnostic and communication Skills on Antibiotic prescribing Appropriateness in patients with acute Cough in primary care in CATalonia (the ISAAC-CAT study) : Study protocol for a cluster randomised controlled trial / Ruiz, Rafa (Institut Català de la Salut) ; Moragas, Ana (Institut Català de la Salut) ; Trapero-Bertran, Marta (Universitat Internacional de Catalunya. Institut de Recerca en Avaluació i Polítiques Públiques) ; Sisó, Antoni (Fundació Atenció Primària) ; Berenguera, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oliva, Glòria (Generalitat de Catalunya. Departament de Salut) ; Borrás Santos, Alícia (Universitat Internacional de Cataluña. Institut Albert J. Jovell de Salut Pública y Pacients) ; Garcia-Sangenis, Ana (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Puig-Junoy, Jaume (Universitat Pompeu Fabra) ; Cots, Josep María (Universitat de Barcelona) ; Morros, Rosa. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mora, Toni (Universitat Internacional de Catalunya. Institut de Recerca en Avaluació i Polítiques Públiques) ; Lanau-Roig, Anna (Institut Català de la Salut) ; Monfà, Ramon (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Troncoso, Amelia (Institut Català de la Salut) ; Abellana, Rosa (Universitat de Barcelona. Departament de Fonaments Clínics) ; Gálvez-Hernández, Pablo (Universitat Internacional de Cataluña. Institut Albert J. Jovell de Salut Pública y Pacients) ; Medina-Perucha, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bjerrum, Lars (Centre for General Practice. Department of Public Health. University of Copenhagen) ; Amo, Isabel (Universitat Internacional de Cataluña. Institut Albert J. Jovell de Salut Pública y Pacients) ; Barragán-Brun, Nieves (Institut Català de la Salut) ; Llor, Carl (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol)
Background: Despite their marginal benefit, about 60% of acute lower respiratory tract infections (ALRTIs) are currently treated with antibiotics in Catalonia. This study aims to evaluate the effectiveness and efficiency of a continuous disease-focused intervention (C-reactive protein [CRP]) and an illness-focused intervention (enhancement of communication skills to optimise doctor-patient consultations) on antibiotic prescribing in patients with ALRTIs in Catalan primary care centres. [...]
2019 - 10.1186/s13063-019-3727-3
Trials, Vol. 20 (December 2019) , p. 740  
4.
9 p, 708.7 KB Effectiveness of antitussives, anticholinergics or honey versus usual care in adults with uncomplicated acute bronchitis : a study protocol of an open randomised clinical trial in primary care / Cots, Josep María (Institut Català de la Salut. Centre d'Atenció Primària La Marina) ; Moragas, Ana (CAP Jaume I (Tarragona)) ; Garcia-Sangenis, Ana (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Morros, Rosa. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Gomez-Lumbreras, Ainhoa (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Ouchi, Dan (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Monfà, Ramon (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Pera, Helena. (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Pujol Nuez, Jesús (Centre de Salut Balaguer (Balaguer, Catalunya)) ; Bayona, Carolina (Institut Català de la Salut. Centre d'Atenció Primària La Marina) ; de la Poza Abad, Mariam (Institut Català de la Salut) ; Llor, Carl (Institut Català de la Salut)
Introduction Despite the frequent use of therapies in acute bronchitis, the evidence of their benefit is lacking, since only a few clinical trials have been published, with low sample sizes, poor methodological quality and mainly in children. [...]
2019 - 10.1136/bmjopen-2018-028159
BMJ open, Vol. 9 Núm. 5 (16 2019) , p. e028159  
5.
22 p, 1.5 MB Conversa(r) / Cots, Josep-Maria (Universitat de Barcelona) ; Nussbaum, Luci (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Payrató, Lluís 1960- (Universitat de Barcelona) ; Tusón, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
La finalitat bàsica d'aquest article és intentar trobar -malgrat la dificultat i el perill de l'empresa- unes bases aclaridores del que es disposa en l'actualitat per estudiar i entendre la conversa. [...]
1989
Caplletra, Núm. 7 (1989) , p. 51-72  
6.
24 p, 302.4 KB Communicative competence and institutional affiliation: interactional processes of identity construction by immigrant students in Catalonia / Cots, Josep-Maria (Universitat de Lleida. Departament d'Anglès i Lingüística) ; Nussbaum, Luci (Universitat de Lleida. Departament d'Anglès i Lingüística)
The growing presence of children of immigrant families in the public school system in the bilingual region of Catalonia provides us with an opportunity to study how young multilingual and multicultural speakers construct their social competencies and their identity within the specific context of a gate-keeping social institution such as the school. [...]
2008
International Journal of Multilingualism, Núm. (2008) , p. 17-40  
7.
25 p, 801.1 KB Bringing discourse analysis into the language classroom / Cots, Josep-Maria (Universitat de Lleida. Departament d'Anglès i Lingüística)
The aim of this article is to argue in favour of adopting the point of view of discourse analysis in order to describe and explain how language is actually used. After pointing out that discourse should not be considered as one more level in the description of language but rather as a change of perspective, the author proposes three premises which must be assumed in order to bring discourse analysis into the classroom. [...]
1996
Links & letters, N. 3 (1996) p. 77-101  
8.
12 p, 472.3 KB Estrategias comunicativas e identidades socioculturales en "talk shows" : un ejemplo de "la vida en un XIP" / Calsamiglia, Helena (Cercle d'Anàlisi del Discurs) ; Cots, Josep-Maria (Cercle d'Anàlisi del Discurs) ; Lorda Mur, Clara Ubaldina (Cercle d'Anàlisi del Discurs) ; Nussbaum, Luci (Cercle d'Anàlisi del Discurs) ; Payrató, Lluís, 1960- (Cercle d'Anàlisi del Discurs) ; Tusón, Amparo (Cercle d'Anàlisi del Discurs)
Aquest article es basa en l'anàlisi d'un exemple d'un espectacle de parla (talk show), un gènere televisiu que en els darrers temps ha arribat a tenir unes cotes de popularitat molt elevades. Aquest tipus de programa es desenvolupa al voltant d'un debat entre una sèrie de personatges convidats. [...]
The present article is based on the analysis of an example of a talk show, a TV genre that has become very popular in the last few years. This type of programme develops around a debate among a series of guest participants. [...]

1994
Sintagma, Vol. 6 (1994) , p. 39-50  
9.
25 p, 217.2 KB La reflexió metalingüística en el treball de grup / Cots, Josep-Maria (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Arnó Macià, Elisabet (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Baiget, Esther (Baiget i Bonany) (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Irún Chavarría, Montserrat (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Llurda, Enric (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Nussbaum, Luci (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada)
En aquest article s'analitzen quatre factors que poden incidir en el desenvolupament i el resultats de les tasques de reflexió metalingüística quan es realitzen en grup: tipus de tasca, formes d'interacció del grup, condició de monolingüe o bilingüe dels participants i llengua objecte de reflexió. [...]
The authors of this article analyze four factors which may have an influence on the development and outcomes of group work involving metalinguistic reflection: task type, interactive patterns, participants' monolingualism / bilingualism, and language itself as the object of reflection. [...]

1998
Sintagma, Vol. 10 (1998) , p. 81-105  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
18 p, 293.2 KB A la recerca de bones pràctiques docents en AICLE / Clemente, Mercè (Universitat de Lleida) ; Cots, Josep-Maria (Universitat de Lleida) ; Irún Chavarría, Montserrat (Universitat de Lleida) ; Llurda, Enric (Universitat de Lleida) ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat de Lleida ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
L'objectiu que ens hem proposat en aquest estudi és elaborar una taxonomia que ens permeti descriure i valorar el que podríem considerar bons pràctiques en AICLE per part del professorat. En aquesta presentació farem un repàs del procés que hem seguit per arribar a aquest objectiu i mostrarem la taxonomia, així com una exemplificació de la seva apliació en dues classes d'AICLE impartides per dos professors en formació. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
20 p, 373.2 KB Tandem teaching in CLIL for tertiary education / Cots, Josep-Maria (Universitat de Lleida) ; Clemente, Mercè (Universitat de Lleida)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
Aprendre en una altra llengua / Learning through another language / Aprender en otra lengua, 2011, p. 165-184  
2.
232 p, 5.1 MB Aprendre en una altra llengua / Learning through another language / Aprender en otra lengua / Escobar Urmeneta, Cristina, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Nussbaum, Luci, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Cenoz, Jasone ; Pekarek-Doheler, Simona ; Gajo, Laurent ; Sanmartí, Neus ; Oliveras, Begonya ; Moore de Luca, Emilee ; Dalton-Puffer, Christiane ; Whittaker, Rachel ; Llinares, Ana ; Cots, Josep-Maria ; Clemente, Mercè ; Arnau, Joaquim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (1a : 2009 : Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, Catalunya)
El present volum recull una selecció de conferències de ponents convidats a les trobades sobre semiimmersió i al congrés internacional TRI-CLIL, sobre aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE), organitzades pels equips CLIL-SI/GREIP a la Universitat Autònoma de Barcelona, des de l'any 2007 al 2011. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Cots, J. M.
1 Cots, J.M.
1 Cots, Josep M.
4 Cots, Josep Maria
8 Cots, Josep-Maria
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.