Resultados globales: 10 registros encontrados en 0.01 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 8 registros
Materiales académicos, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación Encontrados 8 registros  
1.
68 p, 3.3 MB Sociedad número : desarrollo de narrativas transmedia para la divulgación del edadismo (discriminación por edad) / Sánchez Pedrera, Javier ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A l'actualitat, l'edatisme representa una de les formes de discriminació més comuns al món. Aquesta xacra, afecta a milions de persones grans. El projecte periodístic té l'objectiu de denunciar i divulgar que és la discriminació per edat i millorar el nivell de participació digital de les persones grans a través de la implementació de narratives transmedia. [...]
El edadismo representa en la actualidad una de las formas de discriminación más extendidas en el mundo, afectando a millones de adultos mayores. Este proyecto periodístico trata de denunciar y divulgar que es la discriminación por edad, además de aumentar el nivel de participación digital de las personas mayores a través de la implementación de narrativas transmedia. [...]
Ageism is currently one of the most widespread forms of discrimination in the world, affecting millions of older adults. This journalistic project tries to denounce and divulge what age discrimination is, besides increasing the level of digital participation of older people through the implementation of transmedia narratives. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
119 p, 29.9 MB Influència dels debats electorals de la televisió dels Estats Units en l'espectacularització dels europeus : els formats i la realització / Garriga Segarra, Marc ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els debats electorals als Estats Units són un element clau de les campanyes electorals presidencials i tenen una dimensió i una repercussió mediàtica i social molt importants. A Europa, en canvi, són molt més recents, entre d'altres motius perquè la tradició parlamentària i mediàtica és una altra. [...]
Los debates electorales en los Estados Unidos son un elemento clave de las campañas electorales presidenciales y tienen una dimensión y una repercusión mediática y social muy importantes. En Europa, en cambio, no se han consolidado y se tiende a coger como referente en este ámbito al país norteamericano. [...]
Electoral debates in the United States are a key element of presidential election campaigns and have a very important dimension and media and social repercussions. In Europe, however, they are much more recent, among other reasons because the parliamentary tradition and media is different. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
42 p, 1.5 MB El document sonor de ficció com a eina de divulgació de valors universals de la literatura : Cita (a)temporal / Estebanell Juanet, Aniol ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els documents sonors de ficció són una bona eina comunicativa per traslladar els valors universals plasmats en la literatura i presentar-los d'una manera més didàctica. Les noves generacions cada vegada es mostren menys interessades pels llibres, mentre que els productes audiovisuals són una manera útil de despertar l'interès per un contingut que, si no és adaptat, molt possiblement no consumirien.
Los documentos sonoros de ficción son una buena herramienta comunicativa para trasladar los valores universales que se plasman en la literatura i presentarlos de una manera más didáctica. Las nuevas generaciones cada vez se muestran menos interesadas en los libros, mientras que los productos audiovisuales es una manera útil de despertar el interés por un contenido que, si no se les adapta, muy posiblemente no consumirían.
The sound fiction documents are a good communicative tool to spread the values ​​ associated to literature and expose them through a more didactic way. New generations are becoming less interested in books, while audiovisual products are an useful way to arouse interest in content that if it were not adapted, would be unlikely consumed.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
3 documentos
4.
116 p, 7.3 MB El lenguaje como herramienta viral en Twitter : comparativa entre @casadelfutbol y @beINSPORTSes / Solera Martínez, Daniel ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi sobre la importància del llenguatge com a eina viral dins de l'esport a Twitter per sobre d'altres elements com la imatge i el vídeo. Comparació dels comptes de la @casadelfutbol i @beINSPORTSes.
Estudio sobre la importancia del lenguaje como herramienta viral dentro del deporte en Twitter por encima de otros elementos como la imagen y el vídeo. Comparación de las cuentas de la @casadelfutbol y @beINSPORTSes.
Study about the importance of language as a viral tool in sport on Twitter above other elements like image and video. Comparison of the accounts of @casadelfutbol and @beINSPORTSes.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
209 p, 10.8 MB La Radiodifusión en Sant Feliu de Llobregat : adaptación de la comunicación de proximidad al contexto legal, económico, social y tecnológico (1948-2014) / Crespo Haro, Esteve ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz), dir. ; Perona Páez, Juan José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Aquesta investigació sobre la radiodifusió a Sant Feliu de Llobregat reconstrueix la història de Radio Juventud de Sant Feliu que va emetre entre el 1948 i el 1967, i la de l'actual emissora municipal, Ràdio Sant Feliu, des que va sorgir, el 1981, i fins ara. [...]
Esta investigación sobre la radiodifusión en Sant Feliu de Llobregat reconstruye la historia de Radio Juventud de Sant Feliu que emitió entre 1948 y 1967, y la de la actual emisora municipal, Ràdio Sant Feliu, desde que surgió, en 1981, y hasta ahora. [...]
This research on broadcasting in Sant Feliu de Llobregat reconstructs the history of Radio Juventud de Sant Feliu that issued between 1948 and 1967, and the current local radio station, Radio Sant Feliu, since it emerged in 1981 and until now. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
3 documentos
6.
67 p, 11.3 MB Les xarxes socials estan provocant una transformació de l'ecosistema comunicatiu en el món de la moda? / Maritan Escolà, Cori ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme de moda s'ha vist afectat per l'era digital: s'ha sotmès a un profund procés de renovació, on les xarxes socials han passat a ser una eina fonamental per qualsevol mitjà. Aquesta recerca pretén analitzar els continguts publicats sobre el 080 Barcelona Fashion, a les xarxes socials i a les webs de diversos mitjans de comunicació i bloggers durant un període de temps determinat.
El periodismo de moda se ha visto afectado por la era digital: se ha sometido a un proceso de renovación, donde las redes sociales han pasado a ser una herramienta indispensable por cualquier medio. [...]
Fashion journalism has been affected by the digital era: it has gone through a deep renovation process, where social networks have become an essential tool for any media. This research seeks to analyze the content published in the 080 Barcelona Fashion, in the social networks and websites of various media and bloggers during a certain period of time.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
102 p, 3.4 MB L'ús del llenguatge a 'Versió RAC1' com un instrument de posicionament en el mercat radiofònic / Huguet Molist, Andrea ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau analitza en profunditat tots els aspectes dels tres magazines radiofònics de tarda més escoltats a Catalunya, i vol donar una visió general de les característiques de cadascun. [...]
Este Trabajo de Fin de Grado analiza en profundidad todos los aspectos de los tres magazines radiofónicos de tarde más escuchados en Catalunya, y quiere dar una visión general de las características de cada uno. [...]
This Work of End of Degree analyzes in depth all the aspects of the three magazines wireless in the evening more listened in Catalonia, and wants to give a general vision of the characteristics of each one. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
82 p, 18.6 MB Estratègies de fidelització dels mitjans televisius: el cas del 'Botó Vermell' de RTVE / Gacusana Figer, Karen ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén estudiar els canvis que s'han produït en els darrers anys en els mitjans televisius, focalitzant l'atenció en les diferents estratègies de fidelització que aquests han creat per tal de que els usuaris continuïn consumint la televisió, tot i la forta influència que ha suposat Internet. [...]
El presente trabajo pretende estudiar los cambios que se han producido últimamente en los medios televisivos, focalizando la atención en las diferentes estrategias de fidelización que estos han creado con el objetivo de que los usuarios continuen consumiendo la television, teniendo en cuenta la fuerte influencia de Internet. [...]
The finality of this research is to study the changes occurred in the last years in the field of television media, focusing on the different loyalty strategies that these television media have implemented in order to keep consumers watching tv. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Materiales académicos Encontrados 2 registros  
1.
4 p, 651.9 KB Teoria i Tècnica dels Programes Informatius Radiofònics. [20747] / Crespo, Esteve ; Font, Pere ; Girona, Josep Maria ; Rodríguez Pi, Lluis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1997-98
Llicenciat en Periodisme [72]  
2.
4 p, 654.2 KB Teoria i Tècnica dels Programes Informatius Radiofònics. [20747] / Crespo, Esteve ; Font, Pere ; Girono, Josep Maria ; Rodríguez Pi, Lluis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1998-99
Llicenciat en Periodisme [72]  

Vea también: autores con nombres similares
2 Crespo, Eduardo
1 Crespo, Emilio
2 Crespo, Estefanía
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.