Resultats globals: 87 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 18 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 19 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 40 registres trobats
Articles 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 99.7 KB In Memory of Caroline Pauwels : Pioneer and Mentor of European Media Policy Research / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Caroline Pauwels was one of the pioneers of communication and media policy research and a leading expert in her field. She was a professor at the Vrije Universiteit Brussel (VUB) in Belgium and a mentor to many scholars interested in this field both in her own country and abroad. [...]
2022 - 10.5565/rev/analisi.3595
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. Extra (2022) , p. 151-154 (In memoriam)  
2.
7 p, 390.3 KB El periodisme a l'era de la desinformació digital : un servei essencial per a la democràcia / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Les notícies falses s'han convertit en el competidor del periodisme. El mercat publicitari digital està en mans de Google i Facebook. Als 'deserts mediàtics' dels Estats Units ha desaparegut la premsa de proximitat i la ciutadania no té accés a notícies locals.
2021
Pensem.cat, Núm. Dossier Canvi 20-21 (2021)  
3.
29 p, 4.4 MB La construcción del mercado audiovisual europeo : balance de dos décadas de políticas públicas / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona)
El programa europeo de apoyo a la industria audiovisual (Media) ha cumplido 20 años de existencia (1991-2011). Este artículo tiene como objetivo analizar la evolución de esta política hacia la internacionalización. [...]
The EU's support program for the European audiovisual industry (Media) has recently celebrated its 20th anniversary (1991-2011). This article analyzes its evolution towards internationalization. Against the background of media's search for new partners and markets in the Iberoamerican and international landscape; this analysis assesses the program's impact on the European audiovisual space. [...]

2013
Comunicación y sociedad (Universidad de Guadalajara), Núm. 20 (2013) , p. 161-189  
4.
22 p, 986.4 KB Las redes sociales y las aplicaciones móviles en las estrategias de transformación digital de los medios de servicio público europeos / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Saavedra, Carlos Alberto, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los medios de servicio público europeos han acometido en pocos años un proceso acelerado y diverso de expansión en redes sociales y de desarrollo de aplicaciones móviles. De esta manera, intentan sintonizar con las nuevas pautas de consumo a través de una oferta transversal de sus contenidos accesibles desde múltiples terminales digitales. [...]
Els mitjans de servei públic europeus han començat, en pocs anys, un procés accelerat i divers d'expansió en xarxes socials i de desenvolupament d'aplicacions mòbils. D'aquesta manera, intenten sintonitzar amb les noves pautes de consum a través d'una oferta transversal dels seus continguts accessibles des de múltiples terminals digitals. [...]
In the course of a few short years, the European public service media have undertaken an accelerated and diverse process of expansion in social networks and of development of mobile applications. In this way, they seek to tune into the new consumption patterns through a transversal offering of content accessible from many digital devices. [...]

2020 - 10.2436/20.3008.01.195
Comunicació (Barcelona), Vol. 37 Núm. 2 (Noviembre 2020) , p. 33-54  
5.
13 p, 367.2 KB El EEES en los estudios de periodismo : análisis de caso en la Universidad Autónoma de Barcelona / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona)
La puesta en marcha del Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) supone la introducción de metodologías docentes basadas en el aprendizaje autónomo y cooperativo. Su aplicación en los estudios de Periodismo tiene sus particularidades, especialmente en las asignaturas teóricas. [...]
The implementation of the European Higher Education Space (EHES) involves the introduction of new teaching methods based on autonomous and cooperative learning. Its application in studies of Journalism has its peculiarities, especially in theoretical subjects. [...]

2011 - 10.15178/va.2011.117E.1226-1238
Vivat academia, Núm. 117 Extra (2011) , p. 1226-1238  
6.
12 p, 424.6 KB La industria audiovisual ante el despliegue del 5G : el caso de la Unión Europea / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona)
La llegada de la tecnología 5G tendrá un impacto importante en la industria audiovisual, especialmente en el ámbito televisivo. El análisis del caso europeo pone de relieve la relevancia que tiene la gestión del espectro en las políticas digitales. [...]
The arrival of 5G technology will have a significant impact on the audiovisual industry, especially in the television field. The analysis of the European case highlights the relevance of spectrum management in digital policies. [...]

2018 - 10.14201/fjc2018171122
Fonseca, Journal of Communication, Núm. 17 (2018) , p. 11-22  
7.
19 p, 231.5 KB The Construction of a Mediterranean perspective in media policy: common values for content regulation in MENA and EU countries / Carniel Bugs, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Are the communications regulatory regimes in the Middle East/North Africa region moving towards the adoption of European-style audiovisual policies? Broadly yes, but with important exceptions, say the authors. [...]
2014
Journal of Information Policy, Vol. 4 (2014) , p. 377-395  
8.
8 p, 1.3 MB Los retos de la diversidad cultural : la implementación de la Convención UNESCO en América Latina / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
La Convención UNESCO sobre la Diversidad Cultural ha sido ratificada por 24 estados latinoamericanos desde su aprobación en 2005. Su puesta en práctica supone el gran reto para promocionar y proteger la diversidad cultural. [...]
2012
Chasqui, Núm. 117 (Marzo 2012) , p. 55-60  
9.
21 p, 224.7 KB Audiovisual europeo, diversidad cultural y mercado global : análisis de las actuaciones exteriores de la política audiovisual de la Unión Europea / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
La presencia global del audiovisual europeo se ha convertido en una prioridad para la Unión Europea. Bajo el primer mandato de la Comisión Barroso, las autoridades comunitarias han empezado a desarrollar un conjunto de actuaciones de carácter exterior dentro del ámbito de la política audiovisual europea. [...]
Global presence of European audiovisual has become a priority for the European Union. Under Barroso's Commission first mandate, European authorities have undertaken some actions to emphasize the external dimension of the EU audiovisual policy. [...]

2010
Ámbitos. Revista Internacional de Comunicación, Núm. 19 (2010) , p. 243-293  
10.
15 p, 148.3 KB El nuevo enfoque de la política audiovisual de la Unión Europea (1994-1998) : la primacía de la dimensión económico-industrial / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
La política audiovisual de la Unión Europea ha modificado entre 1994 y 1998 su enfoque principal en respuesta a la nueva situación coyuntural que vive el sector a nivel mundial. Durante este periodo, sus actuaciones han mostrado una primacía económico-industrial (programa MEDIA y el Fondo europeo de garantía) dejando en segundo plano la dimensión cultural ; una mayor coordinación con los proyectos de la sociedad de la información (Libro verde sobre la convergencia) y el mantenimiento un cierto carácter proteccionista (directiva Televisión sin Fronteras y el énfasis en el déficit comercial con los Estados Unidos).
1998
Ámbitos. Revista Internacional de Comunicación, Núm. 1 (1998) , p. 73-87  

Articles : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 4 registres trobats  
1.
24 p, 996.3 KB Las redes sociales y las aplicaciones móviles en las estrategias de transformación digital de los medios de servicio público europeos / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Saavedra, Carlos Alberto, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los medios de servicio público europeos han acometido en pocos años un acelerado proceso de expansión en redes sociales y de desarrollo de aplicaciones móviles. Desde el punto de vista cuantitativo, la actividad, la diversificación y la trayectoria en este ámbito ha sido intensa: 306 cuentas principales verificadas, 275 millones de seguidores, 5,5 millones de aportaciones de contenidos, 16 mil millones de visualizaciones y 48 millones de descargas de las 90 Apps oficiales. [...]
2019
Congreso Internacional de Investigadores en Comunicación. Barcelona, 2nd : 2019  
2.
12 p, 930.4 KB Los servicios públicos de televisión en España y el Mercado Único Digital : ¿existe una convergencia real? / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Saavedra, Carlos Alberto, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
El Mercado Único Digital europeo y la nueva realidad multipantalla obligan a avanzar a los medios de servicio público de España desde una fase centrada en la tecnología y los cambios en los consumos, a una etapa focalizada en la financiación, los nuevos públicos y los valores.
2019
Congreso Internacional de la Sociedad Española de Periodística (SEP): oportunidades y riesgos del periodismo hiperconectado. Bilbao, 25è: 2019  
3.
7 p, 635.8 KB Adaptarse o "morir" : la televisión pública en España ante los retos del Mercado Único Digital europeo / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Carniel Bugs, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
En el escenario del Mercado Único Digital europeo, las estrategias de innovación y adaptación son fundamentales para la supervivencia de televisión pública, nacional, autonómica y local en España.
2019
Congreso Internacional de Investigadores Audiovisuales: retos de la tecnología en los ámbitos de la sociedad. Santader, : 2019  
4.
24 p, 2.8 MB The implementation of creative Europe : the gap between supranational guidelines and regional realities. The case of Spanish creative industries / Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona)
How can we harmonize statistics on the CCI of the Spanish regions to European standards? Spanish Statistics Institute (INE) offers limited data on the Annual Services Survey (ASS). It was necessary to have statistics on the specific ASS for this research project. [...]
2016
European Communication Conference, Mediated (Dis) Continuities: Contesting Pasts, Presents and Futures. Praga, 6th : 2016  

Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
43 p, 789.1 KB Doctora honoris causa Cristina Gallach Figueras : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes de l'edifici Rectorat el dia 17 de maig de l'any 2022 / Gallach, Cristina 1960- ; Crusafon Baqués, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022. (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Cristina Gallach Figueras ; Discurs d'investidura de Cristina Gallach Figueras ; Curriculum vitae de Cristina Gallach Figueras  

2.
10 p, 476.2 KB Televisión pública en España y jóvenes universitarios : radiografía del acceso, consumo y valores más preciados / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Saavedra, Carlos Alberto, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
La televisión pública se enfrenta a diferentes retos en el escenario digital. Por un lado, la transformación tecnológica le está obligando a desplegar nuevas estrategias de distribución de contenidos. [...]
Public television faces various challenges in the digital world. On the one hand, technological transformation is forcing it to deploy new content distribution strategies. On the other, it faces limited budgets that force a rationalization of priorities. [...]

Granada: Ediciones Profesionales de la Información, 2020 - 10.3145/AE-IC-epi.2020.e21
Comunicación y diversidad. Selección de comunicaciones del VII Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC), 2020, p. 357-366  
3.
7 p, 146.9 KB Epíleg / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
L'anàlisi dels anys 2017-2018 presenta una singularitat que s'explica per la combinació de la dinàmica pròpia de l'evolució del mercat i de les tendències internacionals que es repliquen en l'ecosistema mediàtic català; i alhora per l'impacte dels esdeveniments polítics, coneguts com a Procés, en l'espai català de comunicació. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon/Informes; 6)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2019, p. 319-325  
4.
8 p, 616.7 KB Europa i la indústria audiovisual / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Internacional de Catalunya)
Els canvis en els àmbits tecnològic, empresarial i dels continguts estan configurant, a inicis dels anys dos mil, un escenari audiovisual europeu en plena transformació. En aquest capítol es fa un petit retrat del sector audiovisual a la Unió Europea, caracteritzat històricament per una doble dimensió industrial i cultural. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 303-310  

Documents de recerca 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
138 p, 6.1 MB Análisis de la cobertura informativa del fútbol femenino en la prensa deportiva digital española (Años 2020-22) : Los casos de Mundo Deportivo y Marca / Franco Esplugas, Marta ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El creixement i l'actual desenvolupament del futbol femení a Espanya plantegen un repte als mitjans de comunicació perquè hi dediquin un espai a la difusió d'aquest esport. En aquest treball es presenta un estudi de cas que examina la cobertura informativa del futbol femení en els mitjans digitals espanyols, agafant de mostra els diaris Mundo Deportivo i Marca. [...]
El crecimiento y desarrollo actual del fútbol femenino en España plantea un desafío a los medios de comunicación para que dediquen un espacio a la difusión de este deporte. En este trabajo se presenta un estudio de caso que examina la cobertura informativa del fútbol femenino en los medios digitales españoles, tomando como muestra los diarios Mundo Deportivo y Marca. [...]
The growth and current development of women's football in Spain challenges the media industry to create a space for the dissemination of this sport. This paper presents a case study that examines the news coverage of women's soccer in the Spanish digital media, taking as a sample the newspapers Mundo Deportivo and Marca. [...]

2023
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
2.
31 p, 1.2 MB Los retos de la televisión pública en España ante el Mercado Único Digital europeo : el caso de la Corporación Catalana de Medios Audiovisuales (CCMA) / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona)
La organización interna de la Corporación Catalana de Medios Audiovisuales se ha ido adaptando a las nuevas demandas de los mercados digitales. Se observa un notable desarrollo de los servicios y recursos digitales, acompañados con la participación en proyectos de ámbito europeo. [...]
2021  
3.
61 p, 2.2 MB Ser periodista en la era digital : conocimientos y habilidades para un perfil profesional competitivo / Lezaeta Marín, Millaray ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les empreses i els mitjans de comunicació s'enfronten a la digitalització i han d'innovar no només en els seus productes, sinó també en els seus equips profesionals. Així sorgeix la necessitat de periodistes amb nous perfils professionals que configuren les noves funcions dels comunicadors en diferents llocs de treball. [...]
Las empresas y los medios de comunicación se enfrentan a la digitalización y deben innovar no sólo en sus productos, sino también en sus equipos profesionales. Así surge la necesidad de periodistas con nuevos perfiles profesionales que configuran las nuevas funciones de los comunicadores en distintos lugares de trabajo. [...]
Companies and media are facing the digital era and they must innovate not only in their products, but also in their professional teams. That's how appear the need for journalists with new professional profiles that set up the new functions of communicators in different workplaces. [...]

2020
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
4.
526 p, 4.7 MB La transformación de la industria de la televisión en España : transición tecnológica, regulación digital y redefinición de los mercados audiovisuales [2010-2016] / Albújar Villarrubia, Marta ; Murciano, Marcial, dir. ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Esta tesis doctoral aborda los cambios sufridos en la estructura de la televisión en España desde que se produjo el apagón analógico en el año 2010 hasta 2016, año en que se liberó el primer dividendo digital y se lanzaron seis nuevos canales de TDT en abierto. [...]
This thesis inspects the changes that the Spanish television's structure has undergone since the moment of the digital switchover in 2010 until the release of the first digital dividend and the launch of the last free-to-air channels in 2016. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
5.
543 p, 5.7 MB La regeneración del periodismo : el modelo de eldiario.es (2012-2017) / Rius Baró, Josep Carles ; Murciano, Marcial, dir. ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La crisis de la prensa que eclosiona en el año 2008 tiene, entre sus múltiples causas, un "factor ético". Entendiendo la ética como deontología colectiva que establece un conjunto de requisitos razonables y racionales en favor del bien común, a partir de los valores y códigos sociales en una democracia. [...]
The press crisis that emerged in 2008 has, among its many causes, an "ethical factor". We understand ethics as a collective deontology that establishes a set of reasonable and rational requirements in favor of the common good, based on social values ​​and codes in a democracy. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
6.
94 p, 3.5 MB Las industrias creativas y su papel en las políticas y estrategias de la Unión Europea / Aldana Afanador, Pedro Nicolás ; Crusafon Baqués, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les Indústries Creatives juguen un paper important en la proposta cultural i econòmica de la Unió Europea. Aquesta investigació analitza a la indústria creativa europea plantejant l'evolució, caracterització i problemàtiques del concepte; revisant el seu marc normatiu en el territori; i desenvolupant un estudi de cas de deu Estats membres per determinar el seu paper en les polítiques i estratègies de la Unió Europea.
Las Industrias Creativas juegan un papel importante en la propuesta cultural y económica de la Unión Europea. Esta investigación analiza a la industria creativa europea planteando la evolución, caracterización y problemáticas del concepto; revisando su marco normativo en el territorio; y desarrollando un estudio de caso de diez Estados miembros para determinar su papel en las políticas y estrategias de la Unión Europea.
The Creative Industries play an important role in the cultural and economic proposal of the European Union. This research analyzes the European creative industry, proposing its evolution, characterization and concept problems; reviewing its regulatory framework in the territory; and developing a case study of ten member States to determinate their role in the policies and strategies of the European Union.

2018  
7.
91 p, 1.9 MB Els mitjans públics a ulls dels joves : un distanciament sense retorn? / Castellà Arbós, Judit ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball és un estudi sobre el consum mediàtic que fan els joves dels mitjans públics a Catalunya amb l'objectiu d'analitzar els continguts que consumeixen i plantejar cinc propostes per apropar el jovent a les corporacions públiques. [...]
El trabajo es un estudio sobre el consumo mediático que hacen los jóvenes de los medios públicos en Cataluña con el objetivo de analizar los contenidos que consumen y plantear cinco propuestas para acercar a los jóvenes a las corporaciones públicas. [...]
This essay studies the media consumption among young people in Catalonia with the aim of analyzing the content they consume and offer five proposals to approach young people to the public corporations. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
8.
97 p, 5.5 MB Mitjans públics autonòmics, a l'abast de la ciutadania? / Blánquez Roldán, Ariadna ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza el nivell de transparència i participació ciutadana que tenen les corporacions publiques de comunicació autonòmiques. Els mitjans de comunicació públics han d'oferir un servei públic i han de rendir comptes a la ciutadania sobre el seu funcionament a través dels portals de transparència. [...]
Este trabajo analiza el nivel de transparencia y participación ciudadana que tienen las corporaciones públicas de comunicación autonómicas. Los medios de comunicación públicos deben ofrecer servicio público y rendir cuentas a la ciudadanía sobre su funcionamiento en sus portales de transparencia. [...]
This essay focuses on transparency and citizen participation in regional public service media companies. Media should be offering public service, and its performance should be accountable by citizenship. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
9.
91 p, 7.0 MB Les noves maneres de comunicar en política a Catalunya : les eleccions del 21D / Arderiu Reñé, Lídia ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta com les xarxes socials han canviat la manera de comunicar que tenen els partits polítics, sobretot durant una campanya electoral. Per fer-ho, s'han estudiat quines són les xarxes socials i l'ecosistema dels mitjans catalans en el 2018. [...]
Este trabajo presenta cómo las redes sociales han cambiado la manera de comunicar que tienen los partidos políticos, sobretodo durante una campaña electoral. Para hacerlo, se han estudiado cuáles son las redes sociales y el ecosistema de los medios catalanes durante el 2018. [...]
This essay shows how social networks have changed the way that political parties communicate, especially during the election campaign. To give some context, it describes the media ecosystem in Catalonia in 2018. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
10.
28 p, 1.3 MB Las industrias culturales y creativas en el País Vasco : grandes datos / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Grup de Recerca en Comunicació Local (LOCALCOM)
Este trabajo se basa en el análisis de las estadísticas culturales dentro del marco del proyecto "La transformación de las industrias culturales y creativas (ICC) en España: cambio digital, competitividad, empleo y contribución al bienestar social en el horizonte 2020" (CSO2013-42822-R, IP M. [...]
2017  

Documents de recerca : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
1 p, 79.8 KB Recurs per a la regulació de l'aprenentatge dins l'aula invertida : Estructura del sistema de comunicació. Grau de Comunicació Interactiva / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona)
2023 (Re-Flip)  
2.
3 p, 180.5 KB Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 8. Activitat d'Avaluació / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Activitat d'avaluació que té per objectiu: (i) identificar els diferents models de negoci digital, (ii) aplicar els conceptes sobre models de negoci i tipologia dʻempreses digital a exemples reals, (iii) identificar els diferents segments dels usuaris digitals.
2023 (Re-Flip)  

Materials acadèmics 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 106.3 KB Treball de Final de Màster [43969] / Crusafon Baqués, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el desenvolupament del mòdul, l'estudiant ha de realitzar una investigació dirigida i supervisada (per un/a doctor/a) que respongui a una pregunta o preguntes sobre un tema específic d'una de les àrees d'investigació previstes en el Màster i que s'emmarqui dins de les línies de treball d'un dels grups de recerca del Departament. [...]
In the development of the module, the student is required to carry out a guided and supervised research (by a Ph. D. holder) that addresses a specific question or questions on a topic within one of the research areas outlined in the Master's program and aligns with the research lines of one of the research groups in the Department. [...]
En el desarrollo de este módulo, el estudiante debe realizar una investigación dirigida y supervisada (por un/a doctor/a) que responda a una pregunta o preguntas sobre un tema específico de una de las áreas contempladas en el Programa del Máster y que se enmarque dentro de las líneas de trabajo de uno de los grupos de investigación del Departamento. [...]

2023-24
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
2.
4 p, 100.2 KB Pràctiques Professionals Externes [43968] / Crusafon Baqués, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul permet aplicar els coneixements adquirits en les assignatures del Màster sobre la innovació en continguts digitals en un entorn professional amb estades supervisades en empreses i institucions relacionades amb la comunicació i el periodisme. [...]
The module allows applying the knowledge acquired in the subjects of the Master's degree on innovation in digital content in a professional environment with supervised internships in companies and institutions related to communication and journalism. [...]
Este módulo permite aplicar los conocimientos adquiridos en las asignaturas del Máster sobre la innovación en contenidos digitales, en un entorno profesional con estancias supervisadas en empresas e instituciones relacionadas con la comunicación y el periodismo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
3.
6 p, 112.7 KB Models, Estructures i Regulació dels Mitjans i el Periodisme Digitals [43962] / Crusafon Baqués, Carmina ; Silva Alcalde, José Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Analitzar l'estructura de l'ecosistema digital periodístic. Proporcionar les bases de les dinàmiques de l'entorn digital i les eines per a la seva comprensió. Explicar els principals conceptes i tipologies d'empreses i productes periodístics digitals, així com el marc regulador i els nous perfils professionals.
OBJECTIVES: Analyze the structure of the news digital ecosystem. Provide the basis of the dynamics of the digital environment and the tools for its understanding. Explain the main concepts and typologies of companies and digital journalistic products, as well as the regulatory framework and new professional profiles.
Analizar la estructura del ecosistema digital periodístico. Proporcionar las bases de las dinámicas del entorno digital y las herramientas para su comprensión. Explicar los principales conceptos y tipologías de empresas y productos periodísticos digitales, así como el marco regulador y los nuevos perfiles profesionales.

2023-24
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
4.
7 p, 113.1 KB Estructura del Sistema de Comunicació [104721] / Crusafon Baqués, Carmina ; López Chaves, Francesc Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal de l'assignatura és introduir a l'alumnat en el coneixement de l'estructura del sistema global de comunicació a partir de quatre dimensions (econònomica, política, sociocultural i tecnològica). [...]
The main objective of the course is to introduce students to the global communication system based on four dimensions (economic, political, sociocultural and technological). The course analyzes the functioning dynamics of digital markets and offers analysis tools to understand the functioning of global interactive communication, with special emphasis on the impact of the internet and technological platforms in the redesign of the digitized communication system itself.
El objetivo principal de la asignatura es introducir al alumnado en el conocimiento de la estructura del sistema global de comunicación a partir de cuatro dimensiones (econónomica, política, sociocultural y tecnológica). [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
5.
6 p, 111.0 KB Polítiques de Comunicació [103095] / Crusafon Baqués, Carmina ; Badia Carro, Jorge ; Cervi, Laura ; Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
OBJECTIUS 1. Definir i explicar els elements fonamentals de l'estudi de les polítiques de comunicació i contextualitzar-los en el marc polític, social, econòmic i cultural dins de l'entorn català, espanyol, europeu i internacional. [...]
1. Define and explain the fundamental elements of the study of media policies and contextualize them in the political, social, economic and cultural framework within the Catalan, Spanish, European and international landscape. [...]
1. Definir y explicar los elementos fundamentales del estudio de las políticas de comunicación y contextualizarlos en el marco político, social, económico y cultural dentro del entorno catalán, español, europeo e internacional. [...]

2023-24
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
6.
4 p, 104.2 KB Gestió i Presentació de Projectes [104752] / Crusafon Baqués, Carmina ; Soteras i Acosta, Clara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius de l'assignatura són: 1. Determinar què és un projecte i per a què serveix. 2. Conèixer el cicle de vida d'un projecte (planificació, organització, implementació, desenvolupament i control de projectes) 3. [...]
The objectives of the subject are: 1. Determine what a project is and what it is for. 2. Know the life cycle of a project (planning, organization, implementation, development and control of projects) 3. [...]
Los objetivos de la asignatura son: 1. Determinar qué es un proyecto y para qué sirve. 2. Conocer el ciclo de vida de un proyecto (planificación, organización, implementación, desarrollo y control de proyectos). [...]

2022-23
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
7.
6 p, 111.7 KB Estructura del Sistema de Comunicació [104721] / Crusafon Baqués, Carmina ; Salla García, Javier ; López Chaves, Francesc Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal de l'assignatura és introduir a l'alumnat en el coneixement de l'estructura del sistema global de comunicació a partir de quatre dimensions (econònomica, política, sociocultural i tecnològica). [...]
The main objective of the course is to introduce students to the global communication system based on four dimensions (economic, political, sociocultural and technological). The course analyzes the functioning dynamics of digital markets and offers analysis tools to understand the functioning of global interactive communication, with special emphasis on the impact of the internet and technological platforms in the redesign of the digitized communication system itself.
El objetivo principal de la asignatura es introducir al alumnado en el conocimiento de la estructura del sistema global de comunicación a partir de cuatro dimensiones (econónomica, política, sociocultural y tecnológica). [...]

2022-23
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
8.
6 p, 111.6 KB Models, Estructures i Regulació dels Mitjans i el Periodisme Digitals [43962] / Crusafon Baqués, Carmina ; López Chaves, Francesc Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Analitzar l'estructura de l'ecosistema digital periodístic. Proporcionar les bases de les dinàmiques de l'entorn digital i les eines per a la seva comprensió. Explicar els principals conceptes i tipologies d'empreses i productes periodístics digitals, així com el marc regulador i els nous perfils professionals.
OBJECTIVES: Analyze the structure of the news digital ecosystem. Provide the basis of the dynamics of the digital environment and the tools for its understanding. Explain the main concepts and typologies of companies and digital journalistic products, as well as the regulatory framework and new professional profiles.
Analizar la estructura del ecosistema digital periodístico. Proporcionar las bases de las dinámicas del entorno digital y las herramientas para su comprensión. Explicar los principales conceptos y tipologías de empresas y productos periodísticos digitales, así como el marco regulador y los nuevos perfiles profesionales.

2022-23
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
9.
6 p, 109.8 KB Polítiques de Comunicació [103095] / Crusafon Baqués, Carmina ; Cervi, Laura ; Silva Alcalde, José Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
OBJECTIUS 1. Definir i explicar els elements fonamentals de l'estudi de les polítiques de comunicació i contextualitzar-los en el marc polític, social, econòmic i cultural dins de l'entorn català, espanyol, europeu i internacional. [...]
1. Define and explain the fundamental elements of the study of media policies and contextualize them in the political, social, economic and cultural framework within the Catalan, Spanish, European and international landscape. [...]
1. Definir y explicar los elementos fundamentales del estudio de las políticas de comunicación y contextualizarlos en el marco político, social, económico y cultural dentro del entorno catalán, español, europeo e internacional. [...]

2022-23
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
10.
4 p, 103.9 KB Gestió i Presentació de Projectes [104752] / Crusafon Baqués, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius de l'assignatura són: 1. Determinar què és un projecte i per a què serveix. 2. Conèixer el cicle de vida d'un projecte (planificació, organització, implementació, desenvolupament i control de projectes) 3. [...]
The objectives of the subject are: 1. Determine what a project is and what it is for. 2. Know the life cycle of a project (planning, organization, implementation, development and control of projects) 3. [...]
Los objetivos de la asignatura son: 1. Determinar qué es un proyecto y para qué sirve. 2. Conocer el ciclo de vida de un proyecto (planificación, organización, implementación, desarrollo y control de proyectos). [...]

2021-22
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents

Materials acadèmics : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.