1.
|
5 p, 106.3 KB |
Treball de Final de Màster [43969]
/
Crusafon Baqués, Carmina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En el desenvolupament del mòdul, l'estudiant ha de realitzar una investigació dirigida i supervisada (per un/a doctor/a) que respongui a una pregunta o preguntes sobre un tema específic d'una de les àrees d'investigació previstes en el Màster i que s'emmarqui dins de les línies de treball d'un dels grups de recerca del Departament. [...] In the development of the module, the student is required to carry out a guided and supervised research (by a Ph. D. holder) that addresses a specific question or questions on a topic within one of the research areas outlined in the Master's program and aligns with the research lines of one of the research groups in the Department. [...] En el desarrollo de este módulo, el estudiante debe realizar una investigación dirigida y supervisada (por un/a doctor/a) que responda a una pregunta o preguntas sobre un tema específico de una de las áreas contempladas en el Programa del Máster y que se enmarque dentro de las líneas de trabajo de uno de los grupos de investigación del Departamento. [...]
2023-24 Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
7 p, 113.1 KB |
Estructura del Sistema de Comunicació [104721]
/
Crusafon Baqués, Carmina ;
López Chaves, Francesc Manuel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal de l'assignatura és introduir a l'alumnat en el coneixement de l'estructura del sistema global de comunicació a partir de quatre dimensions (econònomica, política, sociocultural i tecnològica). [...] The main objective of the course is to introduce students to the global communication system based on four dimensions (economic, political, sociocultural and technological). The course analyzes the functioning dynamics of digital markets and offers analysis tools to understand the functioning of global interactive communication, with special emphasis on the impact of the internet and technological platforms in the redesign of the digitized communication system itself. El objetivo principal de la asignatura es introducir al alumnado en el conocimiento de la estructura del sistema global de comunicación a partir de cuatro dimensiones (econónomica, política, sociocultural y tecnológica). [...]
2023-24 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
|
|
5.
|
6 p, 111.0 KB |
Polítiques de Comunicació [103095]
/
Crusafon Baqués, Carmina ;
Badia Carro, Jorge ;
Cervi, Laura ;
Tous, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
OBJECTIUS 1. Definir i explicar els elements fonamentals de l'estudi de les polítiques de comunicació i contextualitzar-los en el marc polític, social, econòmic i cultural dins de l'entorn català, espanyol, europeu i internacional. [...] 1. Define and explain the fundamental elements of the study of media policies and contextualize them in the political, social, economic and cultural framework within the Catalan, Spanish, European and international landscape. [...] 1. Definir y explicar los elementos fundamentales del estudio de las políticas de comunicación y contextualizarlos en el marco político, social, económico y cultural dentro del entorno catalán, español, europeo e internacional. [...]
2023-24 Grau en Periodisme [1432] Grau en Periodisme [971]
3 documents
|
|
6.
|
4 p, 104.2 KB |
Gestió i Presentació de Projectes [104752]
/
Crusafon Baqués, Carmina ;
Soteras i Acosta, Clara ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius de l'assignatura són: 1. Determinar què és un projecte i per a què serveix. 2. Conèixer el cicle de vida d'un projecte (planificació, organització, implementació, desenvolupament i control de projectes) 3. [...] The objectives of the subject are: 1. Determine what a project is and what it is for. 2. Know the life cycle of a project (planning, organization, implementation, development and control of projects) 3. [...] Los objetivos de la asignatura son: 1. Determinar qué es un proyecto y para qué sirve. 2. Conocer el ciclo de vida de un proyecto (planificación, organización, implementación, desarrollo y control de proyectos). [...]
2022-23 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
|
|
7.
|
6 p, 111.7 KB |
Estructura del Sistema de Comunicació [104721]
/
Crusafon Baqués, Carmina ;
Salla García, Xavier ;
López Chaves, Francesc Manuel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal de l'assignatura és introduir a l'alumnat en el coneixement de l'estructura del sistema global de comunicació a partir de quatre dimensions (econònomica, política, sociocultural i tecnològica). [...] The main objective of the course is to introduce students to the global communication system based on four dimensions (economic, political, sociocultural and technological). The course analyzes the functioning dynamics of digital markets and offers analysis tools to understand the functioning of global interactive communication, with special emphasis on the impact of the internet and technological platforms in the redesign of the digitized communication system itself. El objetivo principal de la asignatura es introducir al alumnado en el conocimiento de la estructura del sistema global de comunicación a partir de cuatro dimensiones (econónomica, política, sociocultural y tecnológica). [...]
2022-23 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
|
|
8.
|
|
9.
|
6 p, 109.8 KB |
Polítiques de Comunicació [103095]
/
Crusafon Baqués, Carmina ;
Cervi, Laura ;
Silva Alcalde, José Manuel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
OBJECTIUS 1. Definir i explicar els elements fonamentals de l'estudi de les polítiques de comunicació i contextualitzar-los en el marc polític, social, econòmic i cultural dins de l'entorn català, espanyol, europeu i internacional. [...] 1. Define and explain the fundamental elements of the study of media policies and contextualize them in the political, social, economic and cultural framework within the Catalan, Spanish, European and international landscape. [...] 1. Definir y explicar los elementos fundamentales del estudio de las políticas de comunicación y contextualizarlos en el marco político, social, económico y cultural dentro del entorno catalán, español, europeo e internacional. [...]
2022-23 Grau en Periodisme [1432] Grau en Periodisme [971]
3 documents
|
|
10.
|
4 p, 103.9 KB |
Gestió i Presentació de Projectes [104752]
/
Crusafon Baqués, Carmina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius de l'assignatura són: 1. Determinar què és un projecte i per a què serveix. 2. Conèixer el cicle de vida d'un projecte (planificació, organització, implementació, desenvolupament i control de projectes) 3. [...] The objectives of the subject are: 1. Determine what a project is and what it is for. 2. Know the life cycle of a project (planning, organization, implementation, development and control of projects) 3. [...] Los objetivos de la asignatura son: 1. Determinar qué es un proyecto y para qué sirve. 2. Conocer el ciclo de vida de un proyecto (planificación, organización, implementación, desarrollo y control de proyectos). [...]
2021-22 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
|
|