Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
90 p, 2.1 MB El efecto del aroma en la intención de compra de un paquete vacacional / Cuatrecasas Clemente, Laura Pilar ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'estudia l'efecte de l'aroma associat a una destinació turística en la intenció de compra d'un paquet de vacances. Seixanta estudiants universitaris (M=21,45, DT=1,50) van visualitzar un espot d'un destí caribeny en una de dues condicions experimentals: sense aroma i amb aroma ambiental associat a una destinació turística. [...]
Se estudia el efecto del aroma asociado a un destino turístico en la intención de compra de un paquete vacacional. Sesenta estudiantes universitarios (M=21,45, DT=1,50) visualizaron un spot de un destino caribeño en una de dos condiciones experimentales: sin aroma y con aroma ambiental asociado a un destino turístico. [...]
This report aims to provide an overview about the effect of the scent associated to a tourist destination on the intention to purchase a holiday pack. Sixty university students (M=21,45, SD=1,50) displayed a video spot about a Caribbean destination in one of two experimental situations: with and without the scent associated to the destination. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.