Resultats globals: 20 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 8 registres trobats
Documents de recerca, 12 registres trobats
Materials de curs 8 registres trobats  
1.
5 p, 104.4 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Cubillo Alonso, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
2013-14  
2.
6 p, 134.5 KB Economia de l'empresa II [21316] / Verge, Xavier ; Cubillo Alonso, Òscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria, seu de Sabadell
2010-11
Enginyer Tècnic en Informàtica de Gestió [459]  
3.
5 p, 336.5 KB Metodologia i gestió de projectes [28331] / Meneses, Montserrat ; Cubillo Alonso, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria, seu de Sabadell
2009-10
Enginyer Tècnic en Informàtica de Gestió [459]
Enginyer Tècnic en Informàtica de Sistemes [463]  
4.
6 p, 53.0 KB Economia de l'empresa II [21316] / Verge, Xavier ; Cubillo Alonso, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica de Sabadell
2008-09
Enginyer Tècnic en Informàtica de Gestió [459]  
5.
5 p, 150.3 KB Metodologia i gestió de projectes [28331] / Ibeas Hernández, Asier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Cubillo Alonso, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica de Sabadell
2008-09
Enginyer Tècnic en Informàtica de Gestió [459]
Enginyer Tècnic en Informàtica de Sistemes [463]  
6.
4 p, 163.0 KB Economia de l'Empresa [26145] / Verge Mestre, Xavier ; Cubillo Alonso, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
2007-08
Enginyer en Informàtica [603]  
7.
4 p, 36.9 KB Economia de l'empresa II [21316] / Verge, Xavier ; Cubillo Alonso, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica de Sabadell
2007-08
Enginyer Tècnic en Informàtica de Gestió [459]  
8.
4 p, 49.1 KB Economia de l'Empresa [26145] / Verge Mestre, Xavier ; Cubillo Alonso, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
2006-07
Enginyer en Informàtica [603]  

Documents de recerca 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
74 p, 2.5 MB Help Desk Manager : aplicació Android per a la gestió d'incidències / García Puente, Alberto ; Cubillo Alonso, Òscar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
HDM, Help Desk Manager és una aplicació android que permet crear i gestionar les incidències que es presenten en una empresa.
HDM, Help Desk Manager es una aplicación android que permite crear i gestionar las incidencias que se presentan en una empresa.
HDM, Help Desk Manager is an application that allows to create and to manage incidents that occur in a company.

2014  
2.
103 p, 4.7 MB Parametrización de CMS para análisis sanguíneos / Vicente Llenas, Sergi ; Cubillo Alonso, Òscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto ha consistido en la implantación de una web para DBSS, con doble finalidad: una pública de información general sobre la misma y otra privada para la automatización de la entrada de datos de análisis de sangre y su posterior consulta por parte del paciente. [...]
El projecte ha consistit en la implantació d'una web per a DBSS, amb doble finalitat: una pública d'informació general sobre la mateixa i altre privada per l'automatització de l'entrada de dades d'anàlisis de sang i la seva posterior consulta per part del pacient. [...]
The project has involved the establishment of a website for DBSS, with a dual purpose: one public of general information about itself and other private for automating data entry of blood analysis and its later consulting by the patient. [...]

2013  
3.
83 p, 1.3 MB Implantació de la metodologia àgil SCRUM en el manteniment de sistemes CRM / Moreno Monasterio, Jordi ; Cubillo Alonso, Òscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és definir una metodologia de treball àgil en el manteniment de sistemes CRM basada en la metodologia de desenvolupament de software SCRUM. A partir de l'estudi d'aquesta metodologia i de la definició dels processos de manteniment d'un sistema CRM, el projecte adapta aquests processos i proposa una nova metodologia que millorarà el rendiment, l'eficiència i la satisfacció tant dels equips de treball que participen en l'execució d'aquests processos com dels clients finals.
El objetivo de este proyecto es definir una metodologia de trabajo àgil en el mantenimiento de sistemas CRM basada en la metodologia de desarrollo de software SCRUM. A partir del estudio de esta metodologia y de la definición de los procesos de mantenimiento de un sistema CRM, el proyecto adapta estos procesos y propone una nueva metodología que mejorará el rendimiento, la eficiencia y la satisfacción tanto de los equipos de trabajo que participan en la ejecución de los procesos como de los clientes finales.
The aim of this project is to define an agile methodology for the mainteneance of CRM systems based on the software development methodology SCRUM. Based on the study of this methodology and based also on the definition of the maintenance processes in a CRM system, the project fits these processes and proposes a new methodology which will improve the performance, efficiency and satisfaction of both teams involved in the execution of the processes and final customers.

2014  
4.
76 p, 735.3 KB Interfaz Siebel ‐ Intranet / Pérez Ruiz, David ; Cubillo Alonso, Òscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Una empresa que da servicios de asistencia a usuarios para una entidad bancaria gestiona y.
Una empresa que presta servei d'assistència als usuaris d'una entitat bancària gestiona i enregistra les incidèncias que els empleats i les oficines poden tenir mitjançant un software CRM. Els empleats del banc no tenen accés a aquest software, llavors requereixen algún mètode per tal d'accedir a part de la informació. [...]
An enterprise that provides user assistance support for a bank offices manages and record issues that employees or offices can suffer by using CRM software. Those employees don't have access to that CRM software, so they may need some way to reach the information that the CRM stores. [...]

2013  
5.
76 p, 2.4 MB Desarrollo y gestión del videojuego The Condemned / Barbadillo Dubon, Daniel ; Cubillo Alonso, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The Condemned es un juego de lucha en dos dimensiones desarrollado en Flash CS4 y ActionScript 3. El juego consta de cuatro pantallas, en cada una de ellas el jugador se enfrenta a un enemigo controlado por el ordenador a través de una inteligencia artificial. [...]
The Condemned és un joc de lluita en dues dimensions desenvolupat en Flash CS4 i ActionScript 3. El joc consta de quatre pantalles, a cada una d'elles el jugador s'enfronta a un enemic controlat per l'ordinador a traves d'una intel·ligència artificial. [...]
The Condemned is a fighting game in two dimensions developed in Flash CS4 and ActionScript 3. The game consists of four screens, each player faces an enemy controlled by the computer through an artificial intelligence. [...]

2013  
6.
93 p, 1.5 MB Diseño, desarrollo y gestión de un club deportivo / Velarde Torres, Sergio ; Cubillo Alonso, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Desarrollo de una aplicación para la gestión de un Club Deportivo. El principal objetivo será satisfacer la necesidad de crear un sistema que gestione el Club Deportivo de una manera más eficiente. [...]
Desenvolupament d'una aplicació per a la gestió d'un club esportiu. L'objectiu principal serà satisfer la necessitat de crear un sistema que gestioni el club d'una manera més eficient. Aquesta aplicació també suposarà un mitjà de comunicació entre el club i els seus abonats, així com una ampliació dels serveis oferts. [...]
The project aims to develop a management application for an Sports Club. The main goal is the improvement of the efficiency in the Club's management. It will also provide a communication tool between the Club and its members. [...]

2012  
7.
114 p, 3.0 MB Cuadro de mando : control de ventas / Bernal Alba, Ruth María ; Cubillo Alonso, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La empresa Eatout quiere crear un Cuadro de Mando desde el que llevar el control de ventas de los restaurantes. Actualmente se comprueba qué locales faltan por cerrar la jornada de ventas y se lleva un registro de los errores desde una hoja de cálculo. [...]
L'empresa EatoOut vol crear un Quadre de Gestió des d'on portar el control de vendes dels restaurants. Actualment es comprova quins locals falten per tancar la jornada de vendes i es porta un registre dels errors des d'un full de càlcul. [...]
The Eatout Company wants to develop a Dashboard to manage restaurant sales. Currently, the technicians check which restaurants need to close sales for this day and log the errors on a worksheet. This project aims to streamline and facilitate the management of sales and analyzes the possible causes of those failures. [...]

2012  
8.
111 p, 2.2 MB Sincronización de dispositivos móviles con Coneix / Gallego Yáñez, Sergio ; Cubillo Alonso, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica
La aplicación presentada trata sobre la sincronización entre diferentes grupos de información dentro de cualquier dispositivo móvil con la intranet Coneix de forma Wi-Fi. El proyecto se ha apoyado en una herramienta OpenSource con la que se puede tratar datos internamente en los dispositivos móviles. [...]
L'aplicació presentada tracta sobre la sincronització entre diferents grups d'informació dintre de qualsevol dispositiu mòbil amb la intranet Coneix de forma Wi-Fi. El projecte s'ha basat en una eina OpenSource amb la qual es poden tractar dades internament en els dispositius mòbils. [...]

2011  
9.
70 p, 1.3 MB Escaneig i processat de factures / Pujol Hosta, Jessià ; Cubillo Alonso, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica
L'objectiu d'aquest projecte és automatitzar el procés de fer la comptabilitat i portar l'estoc d'una empresa, és a dir introduir les dades de les factures emeses o rebudes manualment a la comptabilitat, i fer un seguiment dels productes venuts o comprats.
El objetivo de este proyecto es automatizar el proceso de hacer la contabilidad y llevar el stock de una empresa, es decir introducir los datos de las facturas emitidas o recibidas manualmente en la contabilidad, y hacer un seguimiento de los productos vendidos o comprados.

2011  
10.
84 p, 1.3 MB Ad-Pay : Programa de control de bons d'hores / Alarcón Ochoa, Rafael ; Cubillo Alonso, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica
Sistema de fidelització de clients mitjançant bons d'hores que el client anirà recarregant i del que se li descomptaran les feines que se li vagin fent. També ha d'ajudar a assegurar-se el cobrament de les feines realitzades. [...]
Sistema de fidelización de clientes a través de bonos de horas que el cliente irá recargando y del que se le descontarán los trabajos que se vayan realizando. También debe ayudar a asegurarse el cobro de los encargos realizados. [...]

2010  

Documents de recerca : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.