Resultados globales: 56 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 4 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 2 registros
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 9 registros
Materiales académicos, Encontrados 40 registros
Artículos Encontrados 4 registros  
1.
10 p, 384.3 KB Notícies dels poetes "marcians" / Raban, Jonathan ; Curell i Gotor, Hortènsia, trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Aquest article de Jonathan Raban es va publicar, amb el títol de "Martian Arts", a "London Review of Books", vol. 9, núm. 14 (23 de juliol de 1987). ps. 16-19.
1987
Els Marges, Núm. 38 (1987) , p. 114-123  
2.
10 p, 384.3 KB Notícia dels poetes "marcians" / Raban, Jonathan ; Curell i Gotor, Hortènsia (Trad.) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Tendències actuals de la poesia anglesa. Referència a l'últim número de 'Review' dedicat al simposi "L'estat de la poesia" (1972).
1987
Els Marges, Núm. 38 (Setembre 1987) , p. 114-123  
3.
27 p, 763.8 KB L'hispanisme britànic, l'ortodòxia crítica i el repte de la teoria literària / Jordan, Barry ; Curell i Gotor, Hortènsia (Trad.) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Congrés de l'Associació d'Hispanistes Britànics (1982 : Newcastle-upon-Tyne)
Repàs dels corrents i progressos en la teoria literària més recent que ofereixen alternatives a la crítica convencional, pròpia de l'hispanisme britànic. Centrat en les categories bàsiques ortodoxes - autor, text i lector -que s'estan qüestionant en el camp de la crítica, especialment des de la deconstrucció i el postestructuralisme. [...]
1982
Els Marges, Núm. 26 (Setembre 1982) , p. 3-29  
4.
19 p, 665.8 KB A selected and annotated bibliography on pragmatics / Curell i Gotor, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Moyer, Melissa Greer (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
1996
Links & Letters, N. 3 (1996) p. 105-123  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 2 registros  
1.
26 p, 128.1 KB Reading Academic Texts : Gamification / Curell i Gotor, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanahuges, Maria del Carme (Universitat Autònoma de Barcelona)
Reading academic texts is a skill which is as difficult as necessary for university students. It has been seen (Dhieb-Henia 2003, Hellekjær 2009, Nergis 2013) that even when students have an acceptable level of English, they still encounter difficulties when dealing with academic texts. [...]
2017
Congreso AEDEAN. La Laguna, 41è : 2017  
2.
19 p, 118.0 KB Teaching Academic reading with an App / Copy, Christine (Université de Pau et de Pays de l'Adour) ; Curell i Gotor, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona)
StratApp is a project within KA2 Erasmus+, whose aim is to improve the English academic reading skills of university students by means of a game-based app accessible through mobile technology or web. [...]
2017
CAAD. International Conference on Corpus Analysis in Academic Discourse. València, 1r : 2017  

Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
8 p, 69.0 KB Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès / Curell i Gotor, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 197-204
4 documentos

Documentos de investigación Encontrados 9 registros  
1.
52 p, 737.3 KB Language Learning Strategies : facilitating vocabulary learning through Strategy-Based Instruction / Salvadores Santiago, Susana ; Curell i Gotor, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present paper argues that language learning strategies facilitate the learning of a second language and provide learners with the necessary tools to help them attain language proficiency. It aims at exploring vocabulary learning strategies and their applicability by reviewing the existing literature on the field. [...]
La dissertació defensa que les estratègies d'aprenentatge faciliten l'assimilació d'un idioma i proveeixen als alumnes de les eines necessàries per ajudar-los a aconseguir certa competència lingüística. [...]
La disertación defiende que las estrategias de aprendizaje facilitan la asimilación de un idioma y proveen a los alumnos/as de las herramientas necesarias para ayudarles a lograr cierta competencia lingüística. [...]

2019
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
2.
52 p, 918.7 KB Reading Academic English : a case study. StratApp - The Art of Learning / Cuevas Martínez, Mónica ; Curell i Gotor, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this dissertation is to describe the different issues that might help university students improve their reading academic English skills. This piece of research focuses on describing the importance of reading academic English; the different key skills and strategies which are crucial for academic reading; the features of academic English which are relevant to familiarise university students with the language academic texts have, and mobile learning. [...]
L'objectiu d'aquesta tesi és descriure els diferents factors que poden ajudar els estudiants universitaris a millorar la lectura de l'anglès acadèmic. Aquesta investigació se centra en descriure la importància que té la lectura d'anglès acadèmic; les diferents habilitats i estratègies clau per a la lectura acadèmica; les característiques de l'anglès acadèmic que són rellevants per familiaritzar els estudiants universitaris amb els textos acadèmics, i en l'aprenentatge mòbil. [...]
El objetivo de esta tesis es describir los diferentes factores que pueden ayudar a los estudiantes universitarios a mejorar la lectura del inglés académico. Esta investigación se centra en describir la importancia que tiene la lectura de inglés académico; las diferentes habilidades y estrategias clave para la lectura académica; las características del inglés académico que son relevantes para familiarizar a los estudiantes universitarios con los textos académicos, y en el aprendizaje móvil. [...]

2019
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
3.
40 p, 681.0 KB Contrastive Pragmatics : Requests in British English and Peninsular Spanish / Jiménez Tornero, Adrià ; Curell i Gotor, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present dissertation aims at comparing the use of requests by speakers of British English and Peninsular Spanish. By means of previous research in the field of contrastive pragmatics and the use of corpus-based examples, this study will try to provide evidence to support the argument that speakers of British English have a tendency towards using indirect strategies when uttering requests while Peninsular Spanish speakers are more prone to use direct strategies during the act of requesting.
La present tesi té com a objectiu comparar l'ús de les peticions produïdes per parlants d'anglès britànic i d'espanyol peninsular. A partir d'estudis previs en l'àmbit de la pragmàtica contrastiva així com de l'ús d'exemples provinents de diversos corpus, aquest estudi pretén proporcionar evidència que doni suport a l'afirmació que sosté que els parlants d'anglès britànic tenen tendència a fer servir estratègies indirectes a l'hora de formular peticions mentre els parlants d'espanyol peninsular sovint formulen peticions de caire directe.
La presente tesis tiene como objetivo comparar el uso de las peticiones producidas por hablantes del inglés británico y del español peninsular. A partir de estudios previos en el ámbito de la pragmática contrastiva así como del uso de ejemplos provenientes de diversos corpus, este estudio pretende proporcionar evidencia suficiente que respalde la afirmación que sostiene que los hablantes del inglés británico tienen tendencia a utilizar estrategias indirectas a la hora de formular peticiones mientras los hablantes del español peninsular suelen formular peticiones de tipo indirecto.

2018
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
4.
43 p, 221.8 KB Sexism in the Daily Express / Coca Gómez, Andrea ; Curell i Gotor, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this piece of research is to ascertain whether there is a decrease in the presence of linguistic sexism in twelve newspapers from the Daily Express published in 2016 in contrast to twelve from 1996. [...]
L'objectiu d'aquesta recerca és determinar si hi ha una dismunució en la presencia del sexisme lingüístic en dotze diaris del Daily Express publicats al 2016 en comparació amb dotze del 1996. Aquest estudi s'aborda des de la perspectiva de l'Anàlisi Crítica del Discurs i el Feminisme Lingüístic, segons les quals el discurs construeix i reflexa la realitat i, com a conseqüència, les desigualtats de gènere. [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
5.
29 p, 783.1 KB The English resultative construction : keeping the meaning when translating into Spanish? / Nogales Tarragó, Adriana ; Curell i Gotor, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper aims to see how the mismatch between languages regarding the resultative construction is solved when translating texts from English into Spanish. Firstly, the two dimensions of result and manner are studied since they constitute the bases of this construction. [...]
L'objecte d'aquest projecte és el de determinar com es resol la manca de la construcció resultativa a l'hora de traduir un text de l'anglès al castellà. Primerament s'estudiaran els elements que la fan possible; mode i resultat. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
6.
63 p, 1.2 MB Refusals of offers by catalan learners of english / Fruitós Cortijo, Montserrat ; Curell i Gotor, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This is an interlanguage pragmatics study dealing with refusals of offers by Catalan EFL subjects (ILC) compared to those made by British (NSE) taken from Aksoyalp (2009). The research questions are to know what strategies ILC use while performing refusals of offers and to determine if they achieve a native-like frequency. [...]
Estudi de la pragmàtica de l'interllenguatge basat en com rebutgen les ofertes en anglès els natius Catalans (ILC) comparats amb els anglesos (NSE) (dades obtingudes d'Aksoyalp, 2009). Les dades dels ILC s'obtenen amb un DCT i són codificades seguint la classificació de Beebe et al. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
7.
68 p, 566.0 KB The translation of the English passive construction into Catalan / Casals Griera, Romina ; Curell i Gotor, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper studies the particular construction of the passive voice in English and how it is translated into Catalan. It provides a theoretical description of both form and function of the passive voice in the two languages based on existing literature on this topic. [...]
Aquest treball estudia la particular construcció de la passiva en anglès i com es tradueix al català. Inclou una descripció teòrica de la forma i funció de la passiva en les dues llengües basada en existents explicacions teòriques sobre aquest tema. [...]

2014
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
8.
445 p, 5.4 MB Tense-Aspect Morphology in the Advanced English L2 Variety: Exploring Semantic, Discourse and Cross-linguistic Factors / Vraciu, Eleonora Alexandra ; Curell i Gotor, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Trévise, Anne, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
La tesi pertany a una línia d'estudis recentment iniciada amb l'objectiu de descriure la varietat de l'anglès avançat. Proposem una anàlisi integral d'una sèrie de factors semàntics, discursius i interlingüístics que conformen l'ús de la morfologia verbal que empren aprenents avançats catalans i francesos d'anglès idioma estranger; específicament dues poblacions d'especialistes de l'anglès (estudiants de Filologia Anglesa i professors d'anglès a la universitat). [...]
Our dissertation belongs to a recently initiated line of studies seeking to characterise the advanced English L2 variety. We present an integrated analysis of a series of semantic, discourse and cross-linguistic factors underlying the use of verb forms by advanced French and Catalan learners of English as a foreign language. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
9.
245 p, 9.5 MB The Present perfect in English and in Catalan : uses and meanings / Curell i Gotor, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Solé i Sabaté, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània)
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
2 documentos

Materiales académicos Encontrados 40 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
8 p, 136.4 KB Ús de la Llengua Anglesa: Expressió Oral Avançada [100231] / Cebrián Puyuelo, Juli ; Curell Gotor, Hortensia ; Solé Sabater, María José ; Gavalda Ferre, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
"Ús de la Llengua: Expressió Oral Avançada" està dins de la matèria "Ús de la Llengua" del segon i tercer curs, juntament amb "Ús de la Llengua Anglesa 1 i 2", i "Ús de la Llengua: Expressió Escrita Avançada". [...]
Contextualización y objetivos formativos de la asignatura "Uso de la Lengua: Expresión Oral Avanzada" está dentro de la materia "Uso de la Lengua" de segundo y tercer curso, junto con "Uso de la Lengua Inglesa 1 y 2", y "Uso de la Lengua: Expresión Escrita Avanzada ". [...]

2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos
2.
7 p, 112.0 KB Gramàtica Anglesa [100225] / Curell Gotor, Hortensia ; Fernández Montraveta, Ana ; Huerta Bon, Andrea ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1 En aquesta assignatura s'introdueixen alguns dels components de la llengua (anglesa): morfologia, semàntica, pragmàtica i lexicologia. En completar l'assignatura, l'estudiant podrà: Definir els següents components de la llengua (anglesa): morfologia, semàntica, pragmàtica i lexicologia. [...]
Objetivos En esta asignatura se introducen algunos de los componentes de la lengua (inglesa): morfología, semántica, pragmática y lexicología. Al completar la asignatura, el o la estudiante podrá: Definir los componentes siguientes de la lengua inglesa: morfología, semántica, pragmática y lexicología. [...]

2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos
3.
6 p, 109.4 KB Llengua Comparada [100224] / Curell Gotor, Hortensia ; Fernández Montraveta, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquesta assignatura es fa una introducció a l'anàlisi contrastiva, i s'apliquen aquests coneixements a la morfologia nominal i verbal, als sintagmes nominals i verbals, al component lèxic i a les construccions en anglès, català i castellà. [...]
Objetivos En esta asignatura se hace una introducción al análisis contrastivo, y se aplican estos conocimientos a la morfología nominal y verbal, a los sintagmas nominales y verbales, al componente léxico y a las construcciones en inglés, catalán y castellano. [...]

2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos
4.
5 p, 79.0 KB Llengua Estrangera II (Anglès) [103570] / Curell Gotor, Hortensia ; Vasylets, Olena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs posa un èmfasi especial en la comprensió oral de la llengua anglesa. A partir de diversos TED Talks es tractaran diferents aspectes gramaticals i lèxics de la llengua anglesa corresponents al nivell del curs (com ara els condicionals o les maneres d'expressar el futur, entre d'altres). [...]
This course focuses on the oral comprehension of the English language. Through several Ted Talks, students will work on different grammar and vocabulary points (i. e. conditionals,the expression of future time, etc. [...]

2018-19
Grau en Humanitats [1139]
2 documentos
5.
5 p, 80.2 KB Llengua Estrangera I (Anglès) [103574] / Curell Gotor, Hortensia ; Roig Mora, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs posa un èmfasi especial en la comprensió oral de la llengua anglesa. A partir de diversos TED Talks es tractaran diferents aspectes gramaticals i lèxics de la llengua anglesa corresponents al nivell del curs (com ara les maneres de expressar el comparatiu i el superlatiu o el present simple, entre d'altres). [...]
This course focuses on the oral comprehension of the English language. Through several Ted Talks, the students will work on different grammar and vocabulary points (i. e. comparative and superlative, the simple present, etc. [...]

2018-19
Grau en Humanitats [1139]
2 documentos
6.
8 p, 90.5 KB Ús de la Llengua Anglesa: Expressió Oral Avançada [100231] / Cebrián Puyuelo, Juli ; Curell Gotor, Hortensia ; Gavalda Ferre, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
"Ús de la Llengua: Expressió Oral Avançada" està dins de la matèria "Ús de la Llengua" del segon i tercer curs, juntament amb "Ús de la Llengua Anglesa 1 i 2", i "Ús de la Llengua: Expressió Escrita Avançada". [...]
Objectives - Improve comprehension of and oral expression in the English language. 1 - Speak fluently with accurate and intelligible pronunciation at both a segmental and suprasegmental level. - Understand audiovisual material dealing with a variety of subjects, both specialized and unspecialized, at different speaking registers - Give effective English oral presentations.

2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documentos
7.
6 p, 86.3 KB Gramàtica Anglesa [100225] / Curell Gotor, Hortensia ; Fernández Montraveta, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1 En aquesta assignatura s'introdueixen alguns dels components de la llengua (anglesa): morfologia, semàntica, pragmàtica i lexicologia. En completar l'assignatura, l'estudiant podrà: - Definir els següents components de la llengua (anglesa): morfologia, semàntica, pragmàtica i lexicologia. [...]
1 This course introduces students to some of the components of (the English) language: morphology, semantics, pragmatics and lexicology. After taking the course, students will be able to: - Define the following components of (the English) language: morphology, semantics, pragmatics and lexicology. [...]

2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documentos
8.
5 p, 84.6 KB Llengua Comparada [100224] / Fernández Montraveta, Ana ; Curell Gotor, Hortensia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquesta assignatura es fa una introducció a l'anàlisi contrastiva, i s'apliquen aquests coneixements a la morfologia nominal i verbal, als sintagmes nominals i verbals d'aquestes llengües, al component lèxic i a l'ordre de paraules i a les construccions en anglès, català i castellà. [...]
This subject consists in an introduction to contrastive analysis. This knowledge is then applied to noun and verb morphology, the lexical level, NPs and VPs, word order, and constructions in English, Catalan and Spanish. [...]

2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documentos
9.
8 p, 95.2 KB Treball de Fi de Grau [103516] / Oller Guzmán, Marta ; Curell Gotor, Hortensia ; Massanell Messalles, Mar ; Casals Martorell, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Objectius generals 1 Objectius generals L'objectiu únic de l'assignatura és l'elaboració i la presentació d'un treball acadèmic que permeti avaluar de forma global i sintètica el nivell d'assoliment de les competències específiques i transversals del grau per part de l'estudiantat. [...]
2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]  
10.
19 p, 127.8 KB Treball de Fi de Grau [103510] / Oller Guzmán, Marta ; Curell Gotor, Hortensia ; Machuca Ayuso, María Jesús ; Amores García, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Objectius generals L'objectiu únic de l'assignatura és l'elaboració i la presentació d'un treball acadèmic que permeti avaluar de forma global i sintètica el nivell d'assoliment de les competències específiques i transversals del grau per part de l'estudiantat. [...]
2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  

Materiales académicos : Encontrados 40 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
2 Curell, Hortènsia
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.