Results overview: Found 13 records in 0.02 seconds.
Course materials, 13 records found
Course materials 13 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
7 p, 93.9 KB Avaluació i Intervenció en Malalties Cròniques, Discapacitat i Envelliment [43421] / Limonero García, Joaquín Timoteo ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Cuxart Fina, Francesc ; Font Guiteras, Antoni ; Moix Queralto, Jenny ; Jodar Vicente, Mercè ; Deus Yela, Joan ; Chamarro Lusar, Andres ; Devi Bastida, Josep ; Gómez Romero, María José ; Arenas i Guarch, Sergi ; Donada Colomer, Susana ; Mora Martínez, Martín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: Fer una anàlisi biopsicosocial de la cronicitat, l'envelliment, i la discapacitat Conèixer els diferents instruments i mètodes d'avaluació psicològics específics de la cronicitat, la discapacitat i l'envelliment . [...]
Una vez finalizado el módulo el estudiante debería ser capaz de: • Hacer un análisis biopsicosocial de la cronicidad, el envejecimiento, y la discapacidad • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la discapacidad y el envejecimiento. [...]

2018-19
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents
2.
4 p, 75.0 KB Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Cuxart Fina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas relacionadas con la afectividad, las emociones y la conducta. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
4 p, 78.7 KB Educació per a la salut [101664] / Rodriguez Perez, Sara ; Cuxart Fina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer i analitzar les principals característiques de la salut, que són susceptibles de ser abordades des de l'àmbit de l'educació social. Conèixer els models explicatius d'aprenentatge i educació per a la salut. [...]
The aims of the course are: Understand and analyze the main characteristics of health that are likely to be approached from the field of social education. To know the explanatory models of learning and health education. [...]
Los objetivos de la asignatura son: Conocer y analizar las principales características de la salud que son susceptibles de ser abordadas desde el ámbito de la educación social. Conocer los modelos explicativos de aprendizaje y educación para la salud. [...]

2018-19
Grau en Educació Social [827]
3 documents
4.
4 p, 75.4 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart Fina, Francesc ; Díaz-Regañón Serra, Natalia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Objectius formatius de l'assignatura 1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
5.
7 p, 91.7 KB Avaluació i Intervenció en Malalties Cròniques, Discapacitat i Envelliment [43421] / Limonero García, Joaquín Timoteo ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Cuxart Fina, Francesc ; Fernández Castro, Jordi ; Font Guiteras, Antoni ; Moix Queralto, Jenny ; Jodar Vicente, Mercè ; Deus Yela, Joan ; Chamarro Lusar, Andrés ; Devi Bastida, Josep ; Arenas i Guarch, Sergi ; Donada Colomer, Susana ; Olivella Quintana, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: Fer una anàlisi biopsicosocial de la cronicitat, l'envelliment, i la discapacitat Conèixer els diferents instruments i mètodes d'avaluació psicològics específics de la cronicitat, la discapacitat i l'envelliment . [...]
Una vez finalizado el módulo el estudiante debería ser capaz de: • Hacer un análisis biopsicosocial de la cronicidad, el envejecimiento, y la discapacidad • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la discapacidad y el envejecimiento. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents
6.
4 p, 75.3 KB Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Cuxart Fina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas relacionadas con la afectividad, las emociones y la conducta. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
4 p, 75.2 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart Fina, Francesc ; Díaz-Regañón Serra, Natalia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Objectius formatius de l'assignatura 1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
8.
4 p, 75.3 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart Fina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Objectius formatius de l'assignatura 1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
9.
4 p, 28.3 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart Fina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
10.
4 p, 104.1 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart Fina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  

Course materials : 13 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.