Resultats globals: 43 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 42 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
19 p, 1.9 MB Evolución conceptual del término 'autismo' : una perspectiva histórica / Cuxart, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Jané i Ballabriga, Maria del Claustre (Universitat Autònoma de Barcelona)
Se revisa de manera exhaustiva y crítica las diferentes connotaciones conceptuales que se han dado a la palabra AUTISMO desde que Bleuler publica en el año 1911 'La démence précoce au groupe des schizophrenies' y utiliza por primera vez este vocablo para sugerir un proceso de retirada activa de la realidad externa; hasta llegar a la actualidad en la que se considera el AUTISMO como uno de los síndromes más severos de inicio de la infancia. [...]
1998
Revista de Historia de la Psicología, Vol. 19, núm. 2-3 (1998) , p. 369-388  

Materials acadèmics 42 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 129.9 KB Avaluació i Intervenció en Malalties Cròniques, Discapacitat i Envelliment [43421] / Limonero García, Joaquín T. ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Cuxart Fina, Francesc ; Fernández Castro, Jordi ; Font Guiteras, Antoni ; Moix Queralto, Jenny ; Jodar Vicente, Mercè ; Deus Yela, Joan ; Chamarro Lusar, Andres ; Devi Bastida, Josep ; Gómez Romero, María José ; Arenas i Guarch, Sergi ; Mora Martínez, Martín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: Fer una anàlisi biopsicosocial de la cronicitat, l'envelliment, i la discapacitat Conèixer els diferents instruments i mètodes d'avaluació psicològics específics de la cronicitat, la discapacitat i l'envelliment . [...]
Una vez finalizado el módulo el estudiante debería ser capaz de: • Hacer un análisis biopsicosocial de la cronicidad, el envejecimiento, y la discapacidad • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la 1 • Conocer los diferentes instrumentos y métodos de evaluación psicológicos específicos de la cronicidad, la discapacidad y el envejecimiento. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents
2.
4 p, 103.7 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart Fina, Francesc ; Díaz-Regañón Serra, Natàlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Objectius formatius de l'assignatura 1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. [...]
Objectivos formativos de la asignatura 1. El alumno sabrá utilizar diversas técnicas e instrumentos de evaluación, propios de la profesión 2. El alumno sabrá interpretar los resultados de diferentes instrumentos y técnicas de evaluación psicológica. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
3.
5 p, 107.5 KB Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta en Educació Infantil [105053] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Cuxart Fina, Francesc ; Fortuny Guasch, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat, posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas relacionadas con la afectividad, las emociones y la conducta. [...]

2020-21
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
4.
4 p, 100.4 KB Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Cuxart Fina, Francesc ; Pérez Romero, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas relacionadas con la afectividad, las emociones y la conducta. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
5 p, 108.3 KB Educació per a la salut [101664] / Agud Morell, Ingrid ; Cuxart Fina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer i analitzar les principals característiques de la salut, que són susceptibles de ser abordades des de l'àmbit de l'educació social. Conèixer els models explicatius d'aprenentatge i educació per a la salut. [...]
Los objetivos de la asignatura son: Conocer y analizar las principales características de la salud que son susceptibles de ser abordadas desde el ámbito de la educación social. Conocer los modelos explicativos de aprendizaje y educación para la salud. [...]

2020-21
Grau en Educació Social [827]
3 documents
6.
2 p, 1.2 MB Avaluació Psicologica [21136] / Cuxart, Francesc ; de la Osa, Núria ; Medina, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1996-97
Llicenciat en Psicologia [444]  
7.
4 p, 2.3 MB Avaluació Psicologica [21136] / de la Osa, Nuria ; Cuxart, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1994-95
Llicenciat en Psicologia [444]  
8.
3 p, 1.7 MB Avaluació psicològica en clínica infantil i adolescent [26934] / Costas, Carme ; Cuxart, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2000-01
Llicenciat en Psicologia [444]  
9.
3 p, 1.7 MB Avaluació psicològia en clínica d'adults [26933] / Barrantes Vidal, Neus ; Deus Yela, Joan ; Gutiérrez Rosado, Teresa ; Cuxart Fina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2000-01
Llicenciat en Psicologia [444]  
10.
5 p, 3.0 MB Psicodiagnòstic d'Adults i Tècniques Projectives [21178] / Bachs, Jordi ; Cuxart, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1999-00
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materials acadèmics : 42 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.