visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Díaz Vicario, Anna
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
66
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
22
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
7
registres trobats
Documents de recerca
,
7
registres trobats
Materials didàctics
,
10
registres trobats
Materials acadèmics
,
19
registres trobats
Documents gràfics i multimèdia
,
1
registres trobats
Articles
22
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
14 p, 254.6 KB
Teachers' informal learning and organizational learning in Spain
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Duran-Bellonch, Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
Purpose: The purpose of this study is to focus on the informal learning (IL) processes of teachers in primary and secondary schools in Spain. Its objective is to study the strategies currently used by teachers to generate IL, identifying the factors that condition such learning and the changes that must be introduced to enhance it. [...]
2021 -
10.1108/JWL-02-2021-0017
Journal of workplace learning
,
9
July 2021
Registre complet
-
2.
5 p, 77.9 KB
La política és pedagogia en Josep Pallach (1920-1977). In memoriam
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sarramona, Jaume
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En molts dels actes de recordatori de la figura de Josep Pallach se sol separar la seva dimensió política de la professional pedagògica, però si, com deia Campanals, la política és pedagogia, també hi podríem afegir que una pedagogia compromesa sempre té perspectives polítiques, i aquest fou el cas del nostre protagonista. [...]
In many of the acts of remembrance of Josep Pallach, his political dimension usually is separated from the pedagogical ones, but, if as Campanals said, Politics is Pedagogy, we could also add that a committed pedagogy always has political perspectives. [...]
En muchos de los actos de recordatorio de la figura de Josep Pallach se suele separar su dimensión política de la profesional pedagógica, pero si, como decía Campanals, la Política es Pedagogía, también podríamos añadir que una pedagogía comprometida siempre tiene perspectivas políticas, y este fue el caso de nuestro personaje. [...]
2021 -
10.5565/rev/educar.1427
Educar
,
Vol. 57 Núm. 2 (2021)
, p. 539-543 (Puntos de vista)
Registre complet
-
3.
21 p, 1.2 MB
Grupos de Creación y Gestión del Conocimiento en Red en un Programa de Perfeccionamiento en Docencia Universitaria
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Los grupos de creación y gestión del conocimiento son un importante recurso para el desarrollo profesional, dando respuesta a las necesidades de actualización y mejora constante de la realidad profesional. [...]
Knowledge Creation and Management Groups are an important resource for professional development, addressing the needs for continuing professional development and regularly improvement of the professional context. [...]
2018 -
10.6018/red/57/5
RED. Revista de Educación a Distancia
,
Vol. 57 Núm. 5 (2018)
p. 1-20
Registre complet
-
4.
13 p, 960.5 KB
Análisis de la seguridad integral en los centros educativos de enseñanza obligatoria de España
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sans Pinyol, J.
;
Rosales Acin, M.
;
Sentinella Solé, X.
;
Vítolo Guzmán, Olga
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Martín Alegre, M.
;
Sanjuán Roca, M. M.
(Universidade de Santiago de Compostela) ;
Castellano Vizcaíno, S.
(Universidad de Sevilla)
El presente estudio analiza el Nivel de Seguridad Integral (NiSI) de los centros educativos de enseñanza obligatoria de España, como continuación de un trabajo de investigación anterior. Para la recogida de datos se ha aplicado el Cuestionario de Autoevaluación EDURISC a una muestra de 273 centros educativos de toda España, realizando, también, 12 estudios de caso y celebrando cuatro grupos de discusión. [...]
2012
Seguridad y medio ambiente
,
Núm. 126 (2012)
, p. 12-24
Registre complet
-
5.
28 p, 143.1 KB
Efecto e impacto de las prácticas curriculares de los grados de educación infantil y primaria: La perspectiva de estudiantes, tutores y coordinadores
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Del Arco Bravo, Isabel
(Universitat de Lleida) ;
Flores Alarcia, Óscar
(Universitat de Lleida)
This paper analyzes the effect and impact that teachers' practicum experiences in Early Childhood Education and Primary Education bachelor's degrees generate on the people and institutions involved (schools and Faculties of Education) in the opinion of students, tutors and institutional leaders. [...]
2019 -
10.5944/educxx1.21311
Educacion XX1
,
Vol. 22 Núm. 2 (2019)
, p. 17-43
Registre complet
-
6.
3 p, 49.3 KB
Presentación
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
2020 -
10.5565/rev/educar.1155
Educar
,
Vol. 56 Núm. 1 (2020)
, p. 7-13 (Monográfico)
2 documents
Registre complet
-
7.
11 p, 465.4 KB
Uso problemático de las TIC en adolescentes
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La investigación analiza los hábitos de uso de las TIC por parte de los adolescentes españoles de entre 12 y 17 años, identificando los usos problemáticos en los ámbitos académico, social y familiar. [...]
This study explores habits in ICT use among Spanish adolescents between 12 and 17 years of age, and identifies problematic uses in academic, social, and family settings. A concurrent mixed methodology is used; 906 questionnaires were given to adolescents, 135 interviews were conducted with young people, teachers, and school counselors, and 5 focus groups were established involving both youth and members of the education community. [...]
2019 -
10.24320/redie.2019.21.e07.1882
Revista electrónica de investigación educativa (REDIE)
,
Vol. 21, Núm. 1 (2019)
Registre complet
-
8.
2 p, 54.5 KB
GAIRÍN, J., RODRÍGUEZ-GÓMEZ, D., y CASTRO, D. (coords.) (2012). Éxito académico de colectivos vulnerables en entornos de riesgo en Latinoamérica. Madrid: Wolters Kluwer, 246 páginas, ISBN 978-84-9987-077-9
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Obra ressenyada: J. GAIRÍN, D. RODRÍGUEZ-GÓMEZ, D. CASTRO (coords. ), Éxito académico de colectivos vulnerables en entornos de riesgo en Latinoamérica. Madrid: Wolters Kluwer, 2012.
2015
Contextos educativos : revista de educación
,
Núm. 18 (2015)
, p. 165-166
Registre complet
-
9.
2 p, 48.5 KB
Els mals usos de les TIC entre els adolescents
/
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)) ;
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO))
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Diagnosticar i detectar a temps els mals usos d'Internet i les TIC entre els joves permet prevenir i actuar a temps contra els efectes negatius que se'n puguin derivar. Amb aquest objectiu, l'Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO) va dur a terme l'any 2014 una recerca a diverses poblacions d'Espanya amb la participació de pares, educadors i joves. [...]
Diagnosticar y detectar a tiempo los malos usos de Internet y las TIC entre los jóvenes permite prevenir y actuar a tiempo contra los efectos negativos que se puedan derivar. Con este objetivo, el Equipo de Desarrollo Organizacional (EDO) llevó a cabo en 2014 una investigación en varias poblaciones de España con la participación de padres, educadores y jóvenes. [...]
The detection and diagnose of improper uses of the internet and ICTs among youngsters help prevent and act in time against their potential negative effects. With this aim, the Organitzational Development Team (EDO) carried out a research in 2014 in several Spanish localities, with the participation of parents, educators and young people. [...]
2016
UAB divulga
,
Octubre 2016,
p. 1-2
3 documents
Registre complet
-
10.
2 p, 66.7 KB
Quin impacte generen les pràctiques curriculars en la formació del professorat i en les institucions implicades?
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO))
Una recerca realitzada conjuntament entre investigadors de la UAB i la Universitat de Lleida ha permès evidenciar com les pràctiques curriculars que duen a terme els estudiants del Grau d'Infantil i Primària generen un impacte en el seu desenvolupament professional i personal, però també en les institucions que hi estan implicades -escoles i facultats d'educació. [...]
Una investigación realizada conjuntamente entre investigadores de la UAB y la Universidad de Lleida ha permitido evidenciar cómo las prácticas curriculares que llevan a cabo los estudiantes del Grado de Infantil y Primaria generan un impacto en su desarrollo profesional y personal, pero también en las instituciones implicadas -escuelas y facultades de educación. [...]
2016
UAB divulga
,
Juny 2016,
p. 1-2
2 documents
Registre complet
-
Articles :
22
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
7
registres trobats
1.
46 p, 4.3 MB
Network ASCENT : Joint publication and good practices for automotive engineering and sales management strategies
/
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Chiacchiarini, Héctor
(Universidad Nacional del Sur (Argentina)) ;
Pesce, Gabriela
(Universidad Nacional del Sur (Argentina)) ;
Maíz, Santiago
(Universidad Nacional del Sur (Argentina)) ;
Sarmoria, Claudia
(Universidad Nacional del Sur (Argentina)) ;
Defranco, Gabriel
(Universidad Nacional de La Plata) ;
Luna, Veronica
(Universidad Nacional de La Plata) ;
Pary, Gastón
(Universidad Nacional de La Plata) ;
Martins, Claudio
(Universidad Nacional de La Plata) ;
Ahuett Garza, Horacio
(Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (Mèxic)) ;
Castillo Gómez, Joel
(Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (Mèxic)) ;
Orta Castañón, Pedro Antonio
(Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (Mèxic)) ;
Avendaño Alcaraz, Jorge Abel
(Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (Mèxic)) ;
Martínez Alarcón, Jorge Andrés
(Universidad Iberoamericana (Mèxic)) ;
Martínez Ordaz, José Emiliano
(Universidad Iberoamericana (Mèxic)) ;
Castro Pinto, Fernando
(Universidade Federal do Rio de Janeiro) ;
Leal Alves, Marcelo Augusto
(Universidade de São Paulo) ;
Profito, Francisco José
(Universidade de São Paulo) ;
Kaminski, Paulo Carlos
(Universidade de São Paulo) ;
Massarani, Marcelo
(Universidade de São Paulo) ;
Fussenecker, Claudia
(Hochschule Düsseldorf) ;
Penz, Eva
(FH JOANNEUM (Àustria)) ;
Steiner, Kurt
(FH JOANNEUM (Àustria)) ;
Sprenger, Hanna
(FH JOANNEUM (Àustria)) ;
Wagenhofer, Verena
(AVL List GmbH)
Graz (Austria) : FH JOANNEUM Gesellschaft mbH, 2021
Registre complet
-
2.
84 p, 4.6 MB
Guía para impulsar prácticas educativas basadas en evidencias en los centros educativos de educación infantil y primaria
/
Cabañero Valencia, Javier
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Pulido-Mantas, Lorena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Cada vez más son las voces que abogan por la necesidad de que las prácticas educativas que se desarrollan en los centros educativos se fundamenten en evidencias científicas. Para facilitar esta implementación, presentamos a continuación una guía desarrollada con el objetivo de proporcionar a los centros educativos herramientas que les guíen en el proceso de creación de una cultura organizativa que fomente el uso de las evidencias científicas como práctica habitual en los procesos de mejora educativa. [...]
octubre 2020
Registre complet
-
3.
34 p, 1.8 MB
Pràctiques per a l'autoregulació de la tasca docent dels i les mestres. Material de suport
/
Díaz Vicario, Anna
;
Mercader Juan, Cristina
;
Boixader Cruells, Marta
;
Cano García, Elena
;
Pons Seguí, Laura
Aquest document té com a finalitat oferir orientacions als i les mestres d'educació infantil i primària (i també al professorat de secundària) sobre com poden autoregular la pràctica professional. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
4.
52 p, 13.8 MB
Guia de pràctiques d'avaluació per a l'autoregulació dels aprenentatges de l'estudiantat universitari
/
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Pons Seguí, Laura
;
Ion, Georgeta
;
Cano García, Elena
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Mercader Juan, Cristina
;
Díaz Vicario, Anna
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
5.
232 p, 2.9 MB
Sistema de evaluación institucional en enseñanza obligatoria en Iberoamérica
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Alonso Jiménez, María Teresa
;
Arce González, Consuelo
(Universidad del Tolima)
;
Barrales Villegas, Adoración
(Universidad Veracruzana) ;
Bizelli, José Luís
(Universidade Estadual Paulista "Júlio de Mesquita Filho") ;
Bolaños Prado, Elena
(Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ;
Caballero, Danysabel
(Universidad Especializada de las Américas (UDELAS)) ;
Camino Soligo, Marina
(Universidade Paulista) ;
Candia Morel, Alberto
(Supervisión Educativa de Carapeguá) ;
Cedillo Pucha, Natalia
(Universidad Estatal de Milagro) ;
Coeto Calcáneo, Irma Alejandra
(Universidad Juárez Autónoma de Tabasco (Mèxic)) ;
Contreras Chacón, Azael Eduardo
(Universidad de Los Andes) ;
Corea Tórrez, Norma Cándida
(Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ;
Dajer Torres, Regina
(Universidad Veracruzana) ;
Donoso Díaz, Sebastián
;
Elias, Fernando Paulo Mateus
(Agrupamento de Escolas de Colmeias de Leiría) ;
Ferreira, José Brites
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
García Carrillo, Luz Stella
(Universidad del Tolima) ;
Garzón Castrillón, Ana J.
(Universidad Estatal de Milagro) ;
González Rubio, Janeth
(Universidad del Tolima) ;
Fonseca, María del Carmen
(Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ;
Hernández Sánchez, Isaías Javier
(Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ;
Teixeira Guerreiro, Miguel Júlio
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Lopes Reis, Márcia
(Universidade Estadual Paulista "Júlio de Mesquita Filho") ;
Oliveira Mangas, Nuno André
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Neto e Matos, Rui Manuel
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Molina Yuncosa, Nuby Lisbeth
(Universidad de Los Andes) ;
Nossar, Karina
;
Medrano Rodríguez, Hernán
;
Musselli, Sharon
;
Palmeros y Ávila, Guadalupe
(Universidad Juárez Autónoma de Tabasco (Mèxic)) ;
Parra Trepowski, Óscar Ignacio
(Universidad Católica Unidad Pedagógica de Carapeguá) ;
Tafur Puente, Rosa María
(Pontificia Universidad Católica del Perú) ;
Terreros Barrios, Nicolasa
(Universidad Especializada de las Américas (UDELAS)) ;
Román Medina, Luciano
(Universidad Católica Unidad Pedagógica de Carapeguá) ;
Sanchez Díaz, Sebastián
;
Sandoval Manríquez, Mario
(Universidad Católica Silva Henríquez) ;
Sarasola, Marcos
(Universidad Católica del Uruguay) ;
Scaffo, Sonia
(Instituto de Formación Docente Elbio Fernández) ;
Serentil Rubio, Josep
;
Suárez Díaz, Guadalupe
(Pontificia Universidad Católica del Perú) ;
Tejera, Andrea
;
Vázquez, María Inés
(Instituto Universitario Asociación Cristiana de Jóvenes) ;
Zamora Úbeda, Zobeyda Catalina
(Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua)
La presente aportación se focaliza, en este contexto, en la evaluación institucional externa (vinculada o no a la autoevaluación interna) y, por tanto, considera prioritariamente la manera como se evalúan los centros educativos como totalidad y no tanto alguno de sus aspectos (evaluación de la dirección, de los profesores, de los programas, etc. [...]
Santiago de Chile : Santillana, 2016 (
Informes ; 8
)
Registre complet
-
6.
28 p, 818.9 KB
Código de conducta en competiciones deportivas escolares
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional))
;
Sha, Pei Pei
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional))
El 'Código de conducta en competiciones deportivas escolares' es resultado del trabajo de investigación 'Prevención de actitudes intolerantes en las competiciones deportivas escolares' (Exp. 37/2011) realizado por miembros del Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-EDURISC) de la Universitat Autònoma de Barcelona y financiado por el Consejo Superior de Deportes. [...]
El 'Codi de conducta en competicions esportives escolars' és el resultat del treball d'investigació 'Prevenció d'actituds intolerants en les competicions esportives escolars' (Exp. 37/2011), realitzat per membres de l'Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-EDURISC) de la Universitat Autònoma de Barcelona amb el finançament del Consell Superior d'Esports. [...]
2012
2 documents
Registre complet
-
7.
382 p, 2.8 MB
Colectivos vulnerables en la Universidad. : Reflexión y propuestas para la intervención
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Tolosana Cidón, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés
;
González Rubio, Janeth
;
Blandón López, Alexander
;
Dovigo, Fabio
;
Gómez Cifuentes, Nicolasa
;
Castro Ceacero, Diego
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Díaz Vicario, Anna
;
Navarro, Marita
;
Muñoz, José Luis
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Fernández de Álava, Miren
;
Díaz Vicario, Anna
El acceso y permanencia en la universidad no ofrece, hoy por hoy, las mismas oportunidades a todos los ciudadanos que están en condiciones de realizar estudios superiores. Razones económicas, culturales, sociales o de género castigan de una manera significativa a determinados colectivos, que ven mermadas sus posibilidades de realización y de promoción personal y social. [...]
Wolters Kluwer , 2014
Registre complet
-
Documents de recerca
7
registres trobats
1.
27 p, 609.1 KB
Implementing evidence-informed practice for school inclusion - Guidelines for policymakers
/
Ion, Georgeta,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Iftimescu, Simona,
coord. (University of Bucharest) ;
Stingu, Mihaela,
coord. (University of Bucharest) ;
Marin, Elena,
coord. (University of Bucharest) ;
Gaber, Slavko
(University of Ljubljana) ;
Tasner, Veronika
(University of Ljubljana) ;
Kos, Ziva
(University of Ljubljana) ;
Šušterič, Nika
(University of Ljubljana) ;
Brown, Chris
(Durham University) ;
Flood, Jane
(Durham University) ;
Călinec, Marcela Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Lorenzo Galés, Maria Nieves
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
This resource package includes guidelines that school leaders and policymakers at various levels of the educational system should consider when planning educational processes and change, and we urge them to maintain and strengthen their efforts in providing all students with meaningful access to the full range of opportunities education should offer.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2023
6 documents
Registre complet
-
2.
46 p, 1.3 MB
Pla de desenvolupament i coaching per a la pràctica informada en l'evidència per a la inclusió escolar
/
Iftimescu, Simona,
coord. (University of Bucharest) ;
Ion, Georgeta,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Stingu, Mihaela,
coord. (University of Bucharest) ;
Marin, Elena,
coord. (University of Bucharest)
;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Brown, Chris
(Durham University) ;
Flood, Jane
(Durham University) ;
Gaber, Slavko
(University of Ljubljana) ;
Tasner, Veronika
(University of Ljubljana) ;
Kos, Ziva
(University of Ljubljana) ;
Šušterič, Nika
(University of Ljubljana) ;
Călinec, Marcela Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Lorenzo Galés, Maria Nieves
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
This resource package comprises a self-assessment tool, EIP general guidelines, EIP implementation guidelines, a coaching plan and an EIP resource package dedicated to school leaders and to schools, aimed at improving EIP for inclusion and at guiding them through their EIP adoption process.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO) 2023
5 documents
Registre complet
-
3.
104 p, 2.3 MB
Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion
/
Ion, Georgeta,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Brown, Chris
(Durham University) ;
Flood, Jane
(Durham University) ;
Trzeciak, Asia
(Amsterdam University of Applied Sciences) ;
Gaber, Slavko
(University of Ljubljana) ;
Tasner, Veronika
(University of Ljubljana) ;
Kos, Ziva
(University of Ljubljana) ;
Šušterič, Nika
(University of Ljubljana) ;
Stingu, Mihaela
(University of Bucharest) ;
Marin, Elena
(University of Bucharest) ;
Iftimescu, Simona
(University of Bucharest) ;
Lorenzo Galés, Maria Nieves
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca
;
Călinec, Marcela Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)
The purpose of the Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion is to familiarize teachers and other educational stakeholders with the evidence-informed practice approach and to support them to develop the necessary skills and knowledge to facilitate them work in diverse schools' settings.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2022
5 documents
Registre complet
-
4.
42 p, 1.2 MB
Currículum de la Xarxa FeedbackNet. Període 2015-2020
/
Díaz Vicario, Anna
;
Cañabate Ortiz, Dolors
;
FeedbackNet
El document recull els projectes de recerca, publicacions i jornades sobre avaluació, feedback i autoregulació dels membres de la Xarxa FeedbackNet, de la qual participen investigadors i investigadores de la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Barcelona, la Universitat de Lleida, la Universitat de Girona, la Universitat Oberta de Catalunya i la Universitat Oberta de Catalunya. [...]
2021
Registre complet
-
5.
54 p, 1.6 MB
Centros educativos seguros y saludables. Orientaciones prácticas para su desarrollo
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. ;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Burgos García, Antonio
;
Cobos Sanchiz, David
;
Del Arco Bravo, Isabel
;
Carreras Agón, Gemma
La presente aportación, resultado del proyecto de investigación "Los centros educativos como organizaciones saludables. Guía para su desarrollo" financiado por la Fundación Prevent (XII Convocatoria de Becas I+d 2018) tiene como objetivo fundamental aportar algunas reflexiones y herramientas para mejorar el grado de seguridad y salud de los centros educativos. [...]
Bellaterra: EDO-SERVEIS, 2019
Registre complet
-
6.
14 p, 1.5 MB
Usos y abusos de las TIC en adolescentes. : Decálogo para centros educativos, familias y jóvenes
/
Castro Ceacero, Diego,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Gairín Sallán, Joaquín
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ;
Batrina Andrés, Maria Josep
(Generalitat de Catalunya. Departament de Justícia) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa)
;
Marqués Graells, Pere
(Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ;
Mercader Juan, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Mozo Llusià, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ;
Sabaté Juncosa, Beatriz
Esta guía es un instrumento de difusión, concienciación, formación y debate que se puede utilizar en los centros escolares, organizaciones de educación no formal (centros cívicos, centros de ocio, entidades y asociaciones juveniles, clubes deportivos, etc. [...]
Fundación Mapfre; Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO), 2014
Registre complet
-
7.
574 p, 7.3 MB
La gestión de la seguridad integral en los centros educativos : facilitadores y obstaculizadores
/
Díaz Vicario, Anna
;
Gairín Sallán, Joaquín,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Los centros educativos deben ser espacios seguros tanto para el alumnado como para el personal docente y no docente. Cabe gestionar adecuadamente la seguridad para evitar que ocurran accidentes e incidentes, creando un entorno en el que se promueva el bienestar físico, emocional y social, individual y colectivo. [...]
Educational institutions must be safe and secure spaces for students and teachers and non-teaching staff. It should properly manage the safety and security to prevent accidents and incidents, creating an environment in which the physical, emotional, social, individual and collective well-being is promoted. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
Materials didàctics
10
registres trobats
1.
74 p, 1.3 MB
Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. Anàlisi de les guies docents del curs 2021/2022
/
Díaz Vicario, Anna
;
Tello Sánchez, Jose
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Martínez Melo, Montserrat
;
López-Crespo, Saida
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Registre complet
-
2.
17 p, 1.3 MB
14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morodo, Andy,
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ion, Georgeta
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Castro Ceacero, Diego
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Mercader Juan, Cristina
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
3.
11 p, 355.6 KB
Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges
; 1a edició /
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
col.
;
Arnau-Sabatés, Laura,
col. ;
Barrera-Corominas, Aleix,
col. ;
Castro Ceacero, Diego,
col. ;
Díaz Vicario, Anna,
col. ;
Duran-Bellonch, Mar,
col. ;
Mercader Juan, Cristina,
col. ;
Morodo, Andy,
col. ;
Salat Llorente, Esther,
col. ;
Suárez, Cecilia Inés,
col. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. [...]
Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB, juny 2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
4.
58 p, 2.3 MB
Guía de Formación ASCENT. Módulo 3. Habilidades blandas
/
Díaz Vicario, Anna,
coord. ;
Castro Ceacero, Diego,
coord. ;
Casey, Annette
;
Millward-Sadler, Adrian
;
Niemann, Jörg
Las competencias se han convertido en los últimos años en una forma de describir, evaluar, analizar y valorar los perfiles profesionales en general, y muy especialmente los diseños que se desarrollan en el contexto universitario (currículo, profesorado, formación del alumnado, etc. [...]
Nos últimos anos, as competências tornaram-se uma forma de descrever, avaliar, analisar e avaliar os perfis profissionais em geral, e especialmente os desenhos desenvolvidos no contexto universitário (currículo, corpo docente, formaçao de alunos, etc. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. EDO-SERVEIS, 2018 (
ASCENT Training Guide
)
2 documents
Registre complet
-
5.
1 p, 106.4 KB
Tips per a l'alfabetització en feedback
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader Juan, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
6.
1 p, 75.9 KB
Com donar el feedback per a que sigui fàcil d'utilitzar?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader Juan, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
7.
1 p, 51.5 KB
Dissenyar processos de feedback efectius
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader Juan, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
8.
1 p, 60.3 KB
Com alfabetitzar a l'alumnat en el feedback?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Armengol Asparó, Carme
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Castro Ceacero, Diego
;
Morodo, Andy
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Díaz Vicario, Anna
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Mercader Juan, Cristina
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
9.
232 p, 3.1 MB
Modelo para la mejora del acceso y permanencia de grupos vulnerables en educación secundaria postobligatoria (APESE)
/
Armengol Asparó, Carme,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Manzanares Moya, María Asunción
(Universidad de Castilla-La Mancha) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sánchez Romero, Cristina
(Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ;
Iglesias Vidal, Edgar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ramos Pardo, Francisco Javier
(Universidad de Castilla-La Mancha) ;
Gómez-Jarabo, Inmaculada
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Del Arco Bravo, Isabel
(Universitat de Lleida) ;
Sánchez Delgado, Primitivo
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Castillo Arredondo, Santiago
(Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ;
Encinar Prat, Laia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente documento es resultado del Proyecto 'Acceso y permanencia de grupos vulnerables en la educación secundaria no obligatoria. Creación y validación de un modelo de intervención' financiado por la convocatoria de I+D RETOS (EDU2013-47452-R). [...]
2016
Registre complet
-
10.
11 p, 386.9 KB
Pauta per a l'avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari
/
Agud Morell, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Alcalde, Rosa
;
Armengol Asparó, Carme
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Borras Izquierdo, Alexis
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
González Fernández, Henar
;
Ion, Georgeta
;
Marzo Ruiz, Lourdes
;
Mercader Juan, Cristina
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Orta Trepat, María
;
Parera Garcia, Mònica
;
Pérez-Maldonado, Cristina
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
;
Sánchez Martí, Angelina
;
Zolle-Valero, Txell,
col.
La pauta que es presenta a continuació parteix d'un projecte que es fonamenta en la necessitat d'assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
Materials acadèmics
19
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
3 p, 98.8 KB
Educació per a una Justícia Global
[
105057
] /
Ion, Georgeta
;
Rifa Valls, Maria Montserrat
;
Empain, Joanna Genevieve
;
Sanchez Marti, Angelina
;
Agud Morell, Ingrid
;
Díaz Vicario, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és presentar alguns dels principals debats i enfocaments per entendre els reptes en l'educació per a la justicia global i en la societat europea, així com per permetre als estudiants reflexionar de manera crítica sobre qüestions que promouen la inclusió social i escolar. [...]
The purpose of this module is to present some of the main debates and approaches to understand challenges in citizenship education and in European society as well as to enable students to reflect critically about issues that promote social and school inclusion. [...]
El propósito de este módulo es presentar algunos de los principales debates y enfoques para comprender los desafíos en la educación para la la justicia global y en la sociedad europea, así como permitir a los estudiantes reflexionar críticamente sobre temas que promueven la inclusión social y escolar. [...]
2023-24
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
2.
7 p, 119.2 KB
Pràcticum III
[
103702
] /
Díaz Vicario, Anna
;
Ciraso, Anna
;
Camps Suarez, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió general sobre la innovació educativa. Específicament, es proposa els següents objectius: Analitzar les característiques de la innovació educativa. [...]
This subject aims to provide an overview of educational innovation. Specifically, the proposed objectives are: Analyze the characteristics of educational innovation. Analyze teaching involvement in innovation projects from an individual and group perspective. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión general sobre la innovación educativa. Específicamente, se propone los siguientes objetivos: Analizar las características de la innovación educativa. [...]
2023-24
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
3.
9 p, 128.5 KB
Planificació, investigació i innovació
[
102067
] /
Díaz Vicario, Anna
;
Ciraso, Anna
;
Camps Suarez, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén donar una visió general sobre la recerca educativa en relació als processos de planificació i innovació en educació. En aquest sentit, es proposa els següents objectius: Reflexionar sobre la importància de la planificació, la investigació i la innovació per a la pràctica educativa. [...]
The subject aims to give an overview of educational research about the processes of planning and innovation in education. In this sense, we propose the following objectives: To reflect on the importance of planning, research and innovation for educational practice. [...]
La asignatura pretende dar una visión general sobre la investigación educativa en relación con los procesos de planificación e innovación en educación. En este sentido, se propone los siguientes objetivos: Reflexionar sobre la importancia de la planificación, investigación e innovación para la práctica educativa. [...]
2023-24
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
4.
4 p, 104.9 KB
Treball de Final de Màster
[
44247
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Mercader Juan, Cristina
;
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Garcia López, Empar
;
Berengueras Pont, Maria Merce
;
Duran Bellonch, Maria del Mar
;
Castro Ceacero, Diego
;
Muñoz Moreno, Jose Luis
;
Barrera Corominas, Aleix
;
Díaz Vicario, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.
2023-24
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
5.
5 p, 106.6 KB
Els Centres de Formació com a Organitzacions
[
44242
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Conèxier, compendre i analitzar els components de les organitzacions educatives, així com els diferents models organitzatius existents.
Knowing, understanding, and analyzing the components of educational organizations, as well as the different existing organizational models.
Conocer, comprender y analizar los componentes de las organizaciones educativas, así como los diferentes modelos organizativos existentes.
2023-24
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
6.
6 p, 118.1 KB
Pràcticum III
[
103702
] /
Díaz Vicario, Anna
;
Vilanova Prats, Mireia
;
Camps Suarez, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió general sobre la innovació educativa. Específicament, es proposa els següents objectius: 1. Analitzar les característiques de les innovacions en els contextos escolars. [...]
This subject aims to give an overview of innovation in education. Specifically, the proposed objectives are: 1. To analyze the characteristics of innovations in education. 2. To analyze the teaching involvement in innovation projects from an individual and collective perspective. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión general sobre la innovación educativa. Específicamente, se propone los siguientes objetivos: 1. Analizar las características de las innovaciones en los contextos escolares. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
7.
7 p, 122.9 KB
Planificació, investigació i innovació
[
102067
] /
Díaz Vicario, Anna
;
Vilanova Prats, Mireia
;
Camps Suarez, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió general sobre la recerca educativa en relació als processos de planificació de l'educació. En aquest sentit, es proposa els següents objectius: Reflexionar sobre la importància de la planificació, la investigació i la innovació per a la pràctica educativa. [...]
The purpose of this course is to provide an overview of educational research. In this sense, the objectives proposed are: To reflect on the importance of plan, research and innovation for educational practice. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión general sobre la investigación educativa en relación con los procesos de planificación de la educación. En este sentido, se propone los siguientes objetivos: Reflexionar sobre la importancia de la planificación, investigación e innovación para la práctica educativa. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
8.
4 p, 102.8 KB
Treball de Final de Màster
[
44247
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Mercader Juan, Cristina
;
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Garcia López, Empar
;
Berengueras Pont, Maria Merce
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Castro Ceacero, Diego
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Díaz Vicario, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.
2022-23
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
9.
6 p, 113.0 KB
Pràcticum III
[
103702
] /
Díaz Vicario, Anna
;
Pozos Perez, Katia Veronica
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1. Analitzar les característiques de les innovacions en els contextos escolars. 2. Conèixer les principals tendències i accions institucionals d'innovació educativa a Catalunya. 3. Elaborar projectes d'innovació educativa en l'àmbit de l'educació comunitària. [...]
This subject aims to give an overview of educational innovation. Specifically, the proposed objectives are: 1. To analyze the characteristics of innovations in school contexts. 2. To analyze the teaching involvement in innovation projects from an individual and collective perspective. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión general sobre la innovación educativa. Específicamente, se propone los siguientes objetivos: 1. Analizar las características de las innovaciones en los contextos escolares. [...]
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
10.
7 p, 116.9 KB
Planificació, investigació i innovació
[
102067
] /
Díaz Vicario, Anna
;
Pozos Perez, Katia Veronica
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió general sobre la recerca i la innovació educativa en relació als processos de planificació de l'educació. En aquest sentit, es proposa els següents objectius: 1. [...]
The purpose of this course is to provide an overview of educational research and innovation. In this sense, the objectives proposed are: To reflect on the importance of research and innovation for educational practice. [...]
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
19
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia
1
registres trobats
1.
Apoyo a la inclusión educativa y social de los jóvenes en riesgo de abandono escolar prematuro
/
Olmos Rueda, Patricia
;
Díaz Vicario, Anna
;
Mas Torelló, Óscar
;
Muñoz, José Luís
El pasado 7 de julio de 2021 se realizó la Jornada Local de Difusión de resultados del proyecto Orienta4YEL "Supporting educational and social inclusion of early youth leavers and youth at risck of early leaving throught mechanisms of orientation and tutorial action", financiado por el programa Erasmus + de la Unión Europea (Ref. [...]
2021 (
CRiEDO (Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo)
)
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.