Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
75 p, 7.1 MB El llenguatge de les marques a les xarxes socials / Díez Romero, Laura ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials online han suposat un canvi de concepció de la comunicació, no només des del punt de vista de l'individu, sinó també per part de les marques. La publicitat tradicional presenta uns factors perceptius i atencionals que han que han estat pilar fonamental de la seva eficàcia comunicativa. [...]
Las redes sociales online han supuesto un cambio de concepción de la comunicación, no sólo desde el punto de vista del individuo, sino también por parte de las marcas. La publicidad tradicional presenta unos factores perceptivos y atencionales que han sido pilar fundamental de su eficacia comunicativa. [...]
Online social networks have lend a change in the conception of the communication, not only from the point of view of the individual, but also on the part of the brands. Traditional advertising presents some perceptive and attentional factors that have been a fundamental pillar of his communicative efficiency. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.