Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
6 p, 403.0 KB Prevalence of cardiovascular risk factors in people with epilepsy / Vivanco-Hidalgo, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gómez González, Alejandra (Parc de Salut Mar. Departament de Neurologia) ; Moreira, Antia (Parc de Salut Mar. Departament de Neurologia) ; Díez, Laura (Parc de Salut Mar. Departament de Neurologia) ; Elosua, Roberto (Fundació Institut Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Roquer González, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona)
Epilepsy has been associated with cardiovascular comorbidity. This study aimed to assess the potential association between cardiovascular risk factors (s), antiepileptic drugs (s), and etiology. A single‐center retrospective epilepsy cohort from the decade of 2004–2013 was assessed. [...]
2017 - 10.1002/brb3.618
Brain and behavior, Vol. 7, issue 2 (Feb. 2017)  
2.
10 p, 93.9 KB La Participació política dels immigrants a Barcelona / Anduiza Perea, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Morales Díez de Ulzurrun, Laura (University of Manchester) ; Jorba, Laia, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; San Martín, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Quan parlem de la integració dels nouvinguts solem circumscriure'ns a l'acceptació compartida d'unes pautes de convivència. A com cohabitem a l'espai públic per mantenir la cohesió social. Però sovint, obviem que aquest punt de trobada també ha d'anar acompanyat del dret a decidir quin futur compartit volem dibuixar. [...]
2011
Eines per a l'esquerra nacional, N. 14 (2011) , p. 83-92  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
73 p, 3.5 MB Universitarios Disney : estudio del Impacto de la marca en los jóvenes / Díez Martín, Laura ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball tracta de la investigació sobre l'impacte que té la marca Disney als joves universitaris: un cop el target principal ha crescut, què succeeix amb ells? Continuen consumint la marca o ja l'han oblidada? A través d'una anàlisi exhaustiva de la companyia i de la comprensió i estudi de termes com lovemark o engagement, es dona resposta a qüestions similars a aquestes mitjançant una investigació de camp.
Este trabajo trata de la investigación sobre el impacto que tiene la marca Disney en los jóvenes universitarios: una vez el target principal ha crecido, ¿qué sucede con ellos? ¿Continúan consumiendo la marca o ya lo han olvidado? A través de un análisis exhaustivo de la compañía y de la comprensión y estudio de términos como lovemark o engagement, se da respuesta a cuestiones similares a éstas mediante una investigación de campo.
The research of this study relies on the impact of Disney brand on university students: once the main target has grown, what about them? Do they continue to consume the mark or have they been already forgotten? Through a comprehensive analysis of the company and the understanding of such terms as lovemark or engagement, the study responds to questions like these through field research.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
75 p, 7.1 MB El llenguatge de les marques a les xarxes socials / Díez Romero, Laura ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials online han suposat un canvi de concepció de la comunicació, no només des del punt de vista de l'individu, sinó també per part de les marques. La publicitat tradicional presenta uns factors perceptius i atencionals que han que han estat pilar fonamental de la seva eficàcia comunicativa. [...]
Las redes sociales online han supuesto un cambio de concepción de la comunicación, no sólo desde el punto de vista del individuo, sino también por parte de las marcas. La publicidad tradicional presenta unos factores perceptivos y atencionales que han sido pilar fundamental de su eficacia comunicativa. [...]
Online social networks have lend a change in the conception of the communication, not only from the point of view of the individual, but also on the part of the brands. Traditional advertising presents some perceptive and attentional factors that have been a fundamental pillar of his communicative efficiency. [...]

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
310 p, 6.8 MB Síntesi Enantiodivergent de la (+)- i (-)-isolineatina / Pérez Diez, Laura ; Alibés i Arqués, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química
La (+)-Lineatina es el component principal de la feromòna d'agregació segregada per la femella de l'escarabat de l'ambrosia Trypodendron lineatum, que es una plaga que afecta als boscos de coníferes d'Europa i Nord La Isolineatina és un isòmer constitucional de la lineatina que s'ha descrit com un coproducte en algunes de les diferents aproximacions sintètiques cap a la lineatina. [...]
(+)-Lineatin is the main component of the aggregation pheromone produced by the female ambrosia beetle Trypodendron lineatum , which is a damaging pest to coniferous forest in Europe and North America. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
4.
38 p, 274.6 KB Ever less engaged citizens? political participation and associational memberships in Spain / Morales Díez de Ulzurrun, Laura ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya) 2003 (Working papers (Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya)) ; 220)  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Díez, Luis
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.