Resultados globales: 34 registros encontrados en 0.01 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 15 registros
Materiales académicos, Encontrados 19 registros
Documentos de investigación Encontrados 15 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
175 p, 26.3 MB Proposta d'organització del campionat de tardor 2023 de taekwondo de l'escola Artes Marciales MAC / Ruiz Pérez, Maria del Mar ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en l'organització i comunicació del campionat de taekwondo de 2023 de l'escola Artes Marciales MAC. Els campionats interescoles són competicions organitzades estacionalment en les quals participen els alumnes de les escoles MAC. [...]
El proyecto consiste en la organización y la comunicación del campeonato de taekwondo de 2023 de la escuela Ates Marciales MAC. LOS campeonatos interescuelas son competiciones organizadas estacionalmente en las que participan los alumnos de las escuelas MAC. [...]
The project consists of the organisation and communication of the 2023 taekwondo championship of Artes Marciales MAC, Inter-school championships are seasonally organised competitions in which MAC students from every school participate. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
93 p, 9.3 MB Creació d'un pla de comunicació interna per a la cadena hotelera Zenit / Serra Iruela, Elia ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de Fi de Grau consisteix en l'elaboració d'un pla de comunicació interna per a la cadena Zenit Hoteles. S'ha elaborat un marc teòric i una anàlisi de les empreses Zenit, IKEA i EY a partir de la qual s'ha desenvolupat el pla. [...]
Este trabajo de Fin de Grado consiste en la elaboración de un plan de comunicación interna para la cadena Zenit Hoteles. Se ha elaborado un marco teórico y un análisis de las empresas Zenit, IKEA y EY a partir del cual se ha desarrollado el plan. [...]
This Final Degree Project consists of the preparation of an internal communication plan for the Zenit Hoteles chain. A theoretical framework and an analysis of the companies Zenit, IKEA and EY have been developed from which the plan has been developed. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
3.
163 p, 81.8 MB L'organització d'esdeveniments com a eina de la comunicació : la Casona del Son / Moya Canals, Cristina ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte de comunicació de les organitzacions es desenvolupa la ideació i planificació d'un esdeveniment únic i experiencial per a l'escola de ball "La Casona del Son". L'esdeveniment tracta d'una trobada intercultural que consisteix en una fusió de cultures. [...]
En este proyecto de comunicación de las organizaciones se desarrolla la ideación y planificación de un evento único y experiencial para la escuela de baile "La Casona del Son". El evento trata de un encuentro intercultural que consiste en una fusión de culturas. [...]
In this communication project of the organizations, the ideation and planning of a unique and experiential event for the dance school "La Casona del Son" is developed. The event is about an intercultural meeting that consists of a fusion of cultures. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
4.
170 p, 30.9 MB Creació de la marca "Con un Par" : proposta de l'estratègia de brànding i disseny de la identitat visual / Ribas Bagaria, Júlia ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en la creació d'una nova marca del sector de la restauració. "Con un Par" es dedica a l'elaboració de truita de patates, amb servei exclusiu de "delivery". La proposta consta d'un marc teòric, l'anàlisi de marques referents i les aportacions de professionals del sector. [...]
El proyecto consiste en la creación de una nueva marca del sector de restauración. Con un Par se dedica a la elaboración de tortilla de patatas, con servicio exclusivo de "delivery". La propuesta consta de un marco teórico, el análisis de marcas referentes y las aportaciones de profesionales del sector. [...]
The project is the creation of a new brand in the restaurant industry. "Con un Par" offers an exclusive delivery service of Spanish omelettes. The proposal consists of a theoretical framework, the analysis of brand referents and the contribution of professionals in the field. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
186 p, 10.2 MB Posa't al MUT! : Creació i pla de llançament d'una plataforma educativa per aprendre a parlar en públic / Martínez Cánovas, Aida ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte proposa la creació i pla de llançament d'una plataforma online educativa: "MUT!". El producte que ofereix facilita l'aprenentatge d'habilitats comunicatives als estudiants universitaris. [...]
El proyecto propone la creación y el plan de lanzamiento de una plataforma online educativa: "MUT!". El producto que ofrece facilita el aprendizaje de habilidades comunicativas a los estudiantes universitarios. [...]
The project proposes the creation and launching plan of an online learning platform called "MUT". The offered product eases the adquisition of communicative skills for university students. The main goal is to make formative resources accesible for them so they can improve their public speaking skills.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
86 p, 5.5 MB Pla de Comunicació Extern d'AMAR81 / Corbinos Mañosa, Júlia ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
AMAR81 és una marca que se centra en la venda de suplements i complements alimentaris. El següent projecte té l'objectiu de realitzar una proposta de pla de comunicació extern per AMAR81, ja que la marca encara no té definides les estratègies de comunicació. [...]
AMAR81 es una marca que se centra en la venta de suplementos y complementos alimenticios. El siguiente proyecto tiene el objetivo de realizar una propuesta de plan de comunicación externo para AMAR81, ya que la marca aún no tiene definidas las estrategias de comunicación. [...]
AMAR81 is a brand that focuses on the sale of supplements and food supplements. The following project aims to make a proposal for an external communication plan for AMAR81, since the brand has not yet defined the communication strategies. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
7.
160 p, 11.4 MB Pla de Xarxes Socials de l'Ajuntament de Lleida / Bastons Vilaltella, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Proposta de Pla de Xarxes Socials per a l'Ajuntament de Lleida, ja que no disposa d'una planificació per als mitjans socials, malgrat ser un usuari actiu a diverses xarxes. Per aquesta raó, s'estudia el seu cas i es proposen accions estratègiques per resoldre les seves necessitats comunicatives i contribuir a una millor estratègia de comunicació en línia de l'Ajuntament. [...]
Propuesta de Plan de Redes Sociales para el Ayuntamiento de Lleida, puesto que no dispone de una planificación para los medios sociales, a pesar de ser un usuario activo en varias redes. Por esta razón, se estudia su caso y se proponen acciones estratégicas para resolver sus necesidades comunicativas y contribuir en una mejor estrategia de comunicación en línea del Ayuntamiento. [...]
Proposal of Social Media Plan for the City council of Lleida, since it does not have any planning for the social networks, in spite of being an active user. For this reason, it studies his case and propose strategic actions to resolve his communicative necessities and contribute at a better strategy of online communication of the City council. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
8.
229 p, 2.3 MB Plan de Comunicación de Crisis para el Zoo de Barcelona / Riera López, Clàudia ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte presenta una proposta de Pla de Comunicació de Crisi pel Zoo de Barcelona, que inclou objectius, accions i estratègies de comunicació aplicades per millorar la imatge del parc i revertir la crítica i delicada situació per la qual travessa. [...]
Este proyecto presenta una propuesta de Plan de Comunicación de Crisis para el Zoo de Barcelona, ​​que incluye objetivos, acciones y estrategias de comunicación aplicadas para mejorar la imagen del parque y revertir la crítica y delicada situación por la que atraviesa. [...]
This project presents a proposal of a Crisis Communication Plan for Barcelona Zoo, which includes objectives, actions and communication strategies applied to improve the park's image and reverse the critical and delicate situation it is going through. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
9.
132 p, 2.0 MB Creación de un Plan de Comunicación de Crisis para el Ilustre Colegio de la Abogacía de Barcelona (ICAB) / Ventura Panal, Sara ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment, vivim en un món tecnològic on no existeix cap organització que quedi exempta de viure una situació de crisi. Si una entitat vol superar amb èxit una situació crítica, haurà de fer un ús estratègic de la comunicació. [...]
Actualmente, vivimos en un mundo tecnológico donde no existe ninguna organización que quede exenta de vivir una situación de crisis. Si una entidad quiere superar con éxito una situación crítica, tendrá que hacer un uso estratégico de la comunicación. [...]
Today, we live in a technological world where there is no organization that is exempt from experiencing a crisis situation. If an entity wants to successfully overcome a critical situation, it will have to make strategic use of communication. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
10.
116 p, 22.2 MB Planificació i organització d'una fira gastronòmica local / Olucha Tarrés, Maria ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les fires són una tècnica molt preuada de les relacions públiques, les quals s'utilitzen per exposar un producte i donar-lo a conèixer. Aquestes aconsegueixen moure a molta gent i generar sentit de pertinença quan es tracta d'una fira local. [...]
Las ferias son una técnica muy preciada de las relaciones públicas, las cuales se utilizan para exponer un producto y darlo a conocer. Estas consiguen mover a mucha gente y generar sentido de pertenencia cuando se trata de una feria local. [...]
Fairs are a highly prized public relations technique, which are used to expose a product and make it known. They move many people and generate a sense of belonging when it comes to a local fair. The project itself consists of the planning and organization of a gastronomic fair in the city of Manresa. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 15 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 19 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
3 p, 359.9 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Danes Vilallonga, Arantza ; Places Fernando, Mireya ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Aprendre les eines per a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en un entorn digital. Identificar les diferències de perfils, comportament i evolució dels usuaris digitals. [...]
Objetivos: Aprender las herramientas para diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en un entorno digital. Identificar las diferencias de perfiles, comportamiento y evolución de los usuarios digitales. [...]
Objectives and Contextualisation: Learn the tools to design, plan and manage marketing actions in a digital scenario. Identify different profil·les, behaviors and evolution of digital users. Determine the specificities and tàctics used to plan in Advertising and PR in a digital environment. [...]

2013-14
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
2.
5 p, 104.7 KB Tècniques de Negociació i Lideratge [103154] / Danes Vilallonga, Arantza ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer els conceptes, principis i habilitats que es requereixen per a liderar amb èxit. - Adquirir els recursos, eines i actituds necessàries per al lideratge d'equips. - Conèixer els conceptes, principis i habilitats per tal de negociar de manera eficient. [...]
Identify the skills and abilities that allow managers to effectively manage teams Acquire skills and tools for people management Grow on your self-awareness. To be able to lead others you have to learn how to lead yourself Understand the principles and concepts related to negotiation in several areas. [...]
- Conocer los conceptos, principios y habilidades necesarias para liderar a personas con éxito. - Adquirir los recursos, herramientas y actitudes necesarias para el liderazgo exitoso de equipos. - Conocer los conceptos, principios y habilidades necesarias para negociar de forma efectiva. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
3.
4 p, 105.1 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Danes Vilallonga, Arantza ; Places Fernando, Mireya ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Entendre els perfils, comportaments i evolució dels usuaris digitals així com les seves diferències socials en qüestió d'edat, gènere i procedència. [...]
Learn to design, plan and direct marketing tactics in the new information society scenario. Understand the profiles, behaviors and evolution of digital users and their social differences in terms of age, gender and origin Work the specificities of the Strategic Planning of Advertising in the digital area and the specific tactics offered such as PR thro.
Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Entender los perfiles, comportamientos y evolución de los usuarios digitales así como sus diferencias sociales en cuestión de edad, género y procedencia. [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
4.
5 p, 104.1 KB Tècniques de Negociació i Lideratge [103154] / Danes Vilallonga, Arantza ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer els conceptes, principis i habilitats que es requereixen per a liderar amb èxit. - Adquirir els recursos, eines i actituds necessàries per al lideratge d'equips. - Conèixer els conceptes, principis i habilitats per tal de negociar de manera eficient. [...]
Identify the skills and abilities that allow managers to effectively manage teams Acquire skills and tools for people management Grow on your self-awareness. To be able to lead others you have to learn how to lead yourself Understand the principles and concepts related to negotiation in several areas. [...]
- Conocer los conceptos, principios y habilidades necesarias para liderar a personas con éxito. - Adquirir los recursos, herramientas y actitudes necesarias para el liderazgo exitoso de equipos. - Conocer los conceptos, principios y habilidades necesarias para negociar de forma efectiva. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
5.
6 p, 108.0 KB Comunicació Corporativa: Plans Estratègics [104779] / Enrique, Ana Mª ; Danes Vilallonga, Arantza ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Analitzar el rol que juguen els valors intangibles en la gestió de les organitzacions i com ha obert un nou àmbit d'actuació en la gestió de la comunicació corporativa. 2. Relacionar els conceptes i els fonaments bàsics de la comunicació corporativa, així com aproximar-los a la contextualització històrica de la seva matèria. [...]
1. Analyze the role played by intangible values in the management of organizations and how it has opened a new field of action in the management of corporate communication. 2. Explain basic concepts and fundamentals of corporate communication, as well as approach them to the historical contextualization of their subject. [...]
1. Analizar el rol que juegan los valores intangibles en la gestión de las organizaciones y cómo ha abierto un nuevo ámbito de actuación en la gestión de la comunicación corporativa. 2. Relacionar los conceptos y fundamentos básicos de la comunicación corporativa, así como aproximarles a la contextualización histórica de su materia. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
6.
4 p, 105.9 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Astals Serés, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Entendre els perfils, comportaments i evolució dels usuaris digitals així com les seves diferències socials en qüestió d'edat, gènere i procedència. [...]
Learn to design, plan and direct marketing tactics in the new information society scenario. Understand the profiles, behaviors and evolution of digital users and their social differences in terms of age, gender and origin Work the specificities of the Strategic Planning of Advertising in the digital area and the specific tactics offered such as PR thro.
Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Entender los perfiles, comportamientos y evolución de los usuarios digitales así como sus diferencias sociales en cuestión de edad, género y procedencia. [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
7.
4 p, 100.5 KB Tècniques de Negociació i Lideratge [103154] / Danes Vilallonga, Arantza ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer els conceptes, principis i habilitats que es requereixen per a liderar amb èxit. - Adquirir els recursos, eines i actituds necessàries per al lideratge d'equips. - Conèixer els conceptes, principis i habilitats per tal de negociar de manera eficient. [...]
Identify the skills and abilities that allow managers to effectively manage teams Acquire skills and tools for people management Grow on your self-awareness. To be able to lead others you have to learn how to lead yourself Understand the principles and concepts related to negotiation in several areas. [...]
- Conocer los conceptos, principios y habilidades necesarias para liderar a personas con éxito. - Adquirir los recursos, herramientas y actitudes necesarias para el liderazgo exitoso de equipos. - Conocer los conceptos, principios y habilidades necesarias para negociar de forma efectiva. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
8.
4 p, 104.9 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Astals Serés, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Treballar les especificitats de la Planificació Estratègica de la Publicitat en l'entorn digital i les tàctiques concretes que ofereix aquest entorn com les RRPP a través de les xarxes socials, la gestió de la reputació digital, la gestió d'influencers, laa gestió de comunicació per a ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]
Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Trabajar las especificidades de la Planificación Estratégica de la Publicidad en el entorno digital y las tácticas concretas que ofrece este entorno como las RRPP a través de las redes sociales, la gestión de la reputación digital, la gestión de influencers, la gestión de comunicación para ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
9.
4 p, 100.6 KB Tècniques de Negociació i Lideratge [103154] / Danes Vilallonga, Arantza ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer els conceptes, principis i habilitats que es requereixen per a liderar amb èxit. - Adquirir els recursos, eines i actituds necessàries per al lideratge d'equips. - Conèixer els conceptes, principis i habilitats per tal de negociar de manera eficient. [...]
- Conocer los conceptos, principios y habilidades necesarias para liderar a personas con éxito. - Adquirir los recursos, herramientas y actitudes necesarias para el liderazgo exitoso de equipos. - Conocer los conceptos, principios y habilidades necesarias para negociar de forma efectiva. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
10.
4 p, 104.3 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Astals Serés, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza ; Enrique, Ana Mª ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Treballar les especificitats de la Planificació Estratègica de la Publicitat en l'entorn digital i les tàctiques concretes que ofereix aquest entorn com les RRPP a través de les xarxes socials, la gestió de la reputació digital, la gestió d'influencers, laa gestió de comunicació per a ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]
Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Trabajar las especificidades de la Planificación Estratégica de la Publicidad en el entorno digital y las tácticas concretas que ofrece este entorno como las RRPP a través de las redes sociales, la gestión de la reputación digital, la gestión de influencers, la gestión de comunicación para ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 19 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.