1.
|
245 p, 4.0 MB |
La Televisión en Puerto Rico : contexto, historia, estructura y análisis de la oferta de contenidos de las cadenas de televisión en abierto en los inicios del siglo XXI
/
Fonseca Delgado, José Antonio ;
Delgado, Matilde, dir.
La present tesi "La Televisió a Puerto Rico: context, història, estructura i anàlisi de l'oferta de continguts a les cadenes de televisió en obert en els inicis de segle XXI", pretén ser un text de referència per a investigadors i professionals de la indústria televisiva porto-riquenya, a través d'l'anàlisi històrica de la televisió a l'illa des dels seus inicis fins als anys posteriors a la implantació de la televisió Digital Terrestre (TDT). [...] La presente tesis "La Televisión en Puerto Rico: contexto, historia, estructura y análisis de la oferta de contenidos en las cadenas de televisión en abierto en los inicios del siglo XXI", pretende ser un texto de referencia para investigadores y profesionales de la industria televisiva puertorriqueña, a través del análisis histórico de la televisión en la Isla desde sus inicios hasta los años posteriores a la implantación de la Televisión Digital Terrestre (TDT). [...] "This thesis ""Television in Puerto Rico: context, history, structure and analysis of the content offer on free-to-air television channels in the early 21st century"", aims to be a reference text for researchers and industry professionals Puerto Rican television network, through the historical analysis of television on the Island from its beginnings to the years after the implementation of Digital Terrestrial Television (DTT). [...]
2021
|
|
2.
|
199 p, 1.6 MB |
L'ús de les xarxes socials als telenotícies de prime - time : TVE1, TV3, Antena 3 i Tele5
/
Piera Montaner, Marta ;
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi del grau d'incidència que té el contingut de les xarxes socials dintre dels telenotícies d'edició vespre de quatre canals de televisió generalistes a Catalunya: TVE1, TV3, Antena 3 i Tele 5. [...] Análisis del grado de incidencia que tiene el contenido generado en las redes sociales dentro de los telediarios de la edición noche de cuatro canales de televisión generalistas de Cataluña: TVE1, TV3, Antena 3 y Tele 5. [...] Analysis of the incidence that the content of the social media has on four of the generalist TV newscasts in Catalonia: TVE1, TV3, Antena 3 and Tele 5. This study pretends to show the level of incidence that has the Twitter, Facebook and Instagram content, the uses of this content by the TV journalists and analyze the content that is used.
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
3.
|
|
4.
|
403 p, 3.6 MB |
Gender representation and television talk show : An analysis of prime time and late-night shows in Europe and the United States
/
Paz Pérez, Elisa ;
Delgado, Matilde, dir.
Aquesta investigació analitza la representació de gènere en programes televisius emesos en franges de prime-time i nit a Europa i als Estats Units. El principal objectiu d'aquesta tesi és determinar si aquest popular format televisiu perpetua estereotips de gènere o si, per contra, les representacions de gènere que es duen a terme proposen nous rols que desafien presumpcions socials tradicionals. [...] Esta investigación analiza la representación de género en talk shows televisivos emitidos en franjas de prime-time y noche en Europa y Estados Unidos. El principal objetivo que persigue esta tesis es determinar si este popular formato televisivo perpetúa estereotipos de género o si, por el contrario, las representaciones de género que se llevan a cabo proponen nuevos roles que desafían presunciones sociales tradicionales. [...] This research analyses the representation of gender on prime time and late-night television talk shows in Europe and the United States. The main goal is to assess whether traditional gender stereotypes are depicted in this popular form of television genre or if, on the contrary, representations found on late-night talk shows are challenging hegemonic notions of gender and encouraging new portrayals. [...]
2020
|
|
5.
|
103 p, 18.1 MB |
La incorporación del fenómeno influencer en la prensa de moda española en Instagram
/
García Soldado, Sandra ;
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest projecte és estudiar la incorporació́ del fenomen influencer a la premsa de moda espanyola, concretament a la xarxa social Instagram. Per fer-ho, es consulten les tres revistes de moda més llegides a Espanya: Vogue, Elle i Comospolitan. [...] El objetivo de este proyecto es estudiar la incorporación del fenómeno influencer en la prensa de moda española, concretamente en la red social Instagram. Para ello, se consultan las tres revistes de moda más leídas en España: Vogue, Elle y Cosmopolitan. [...] The aim of this project is to study the incorporation of the influencer phenomenon in the Spanish fashion press, specifically in the social network Instagram. For it, the three most read fashion magazines in Spain are consulted: Vogue, Elle and Cosmopolitan. [...]
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
6.
|
|
7.
|
100 p, 3.3 MB |
MUSnews : un informativo semanal en formato musical dirigido a jóvenes
/
Bou Silvestre, Mònica ;
González Rodríguez, Laura ;
González Sequeira, Sofia ;
Saavedra Ruiz, Paula ;
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de desenvolupament d'un format televisiu informatiu musical amb l'objectiu de produir-lo posteriorment. Aquest format, realitzat des d'un bar musical, pretén ser un punt de trobada per joves. [...] Proyecto de desarrollo de un formato televisivo informativo musical con el objetivo de producirlo posteriormente. Este formato, realizado desde un bar musical, pretende ser un punto de encuentro para jóvenes. [...] Project developing a musical news television format with the aim to produce it at a later date. This format, carried out at a music bar, has the intention to be a meeting point for the youth. It contains the documentation to develop this transmedia format, the pilot proposal and a teaser.
2020 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documentos
|
|
8.
|
|
9.
|
92 p, 4.8 MB |
"Orgull i prejudici" en videojoc. Recerca sobre la narrativa videolúdica i desenvolupament d'un document de disseny de joc
/
Casanovas Yúfera, Clara ;
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de disseny de joc per un projecte de videojoc basat en la novel·la "Orgull i prejudici" de Jane Austen, on s'exposa el concepte, la mecànica, els personatges i el guió del joc. Per poder desenvolupar-lo, s'ha realitzat una recerca sobre la narrativa videolúdica, que inclou una breu contextualització històrica, una classificació per gèneres i una breu anàlisi sobre remediació, buscant comparacions i exemples precedents. Documento de diseño de juego para un proyecto de videojuego basado en la novela "Orgullo y prejuicio" de Jane Austen, que expone el concepto, la mecánica y el guion del juego. Para poder desarrollarlo, se ha realizado una investigación sobre la narrativa videolúdica, que incluye una breve contextualización histórica, una clasificación por géneros y un breve análisis sobre remediación, buscando comparaciones y ejemplos recedentes. ment for a videogame project based on the novel "Pride and Prejudice" by Jane Austen, where the concept, mechanic, characters and script of the game are explained. In order to develop it, research has been done in the videoludic narrative, which includes a brief historical contextualization, a gender classification and a brief analysis of remediation, looking for comparisons and previous examples.
2019 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
10.
|
191 p, 1.5 MB |
El Infoshow en horario de prime-time y noche de las televisiones generalistas europeas : diferencias entre canales públicos y privados
/
Alonso Ciriza, Leire ;
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza l'Infoshow emès en horari de prime-time i nit de les televisions generalistes públiques i privades de la TDT en quatre dels grans mercats televisius europeus: França, Itàlia, Regne Unit i Espanya. [...] Este trabajo analiza el infoshow emitido en horario de Prime-time y noche en las televisiones generalistas públicas y privadas de la TDT en cuatro de los grandes mercados televisivos europeos: Francia, Italia, Reino Unido y España. [...] This project analyzes the Infoshow broadcasted in the Prime-time and night-time time zones in the public and private generalist televisions of DTT in four of the biggest European television markets: France, Italy, United Kingdom and Spain. [...]
2019 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|