Resultats globals: 137 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 132 registres trobats
Articles, 2 registres trobats
Materials de curs 2 registres trobats  
1.
77 p, 918.8 KB Doctorado en Comunicación Audiovisual y Publicidad / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Els estudis de doctorat en Comunicació Audiovisual i Publicitat estan adreçats a la formació d’investigadors altament qualificats, amb un èmfasi en les metodologies quantitatives, qualitatives i experimentals. [...]
Bellaterra 2016 (Doctorats)
2 documents
2.
Romà Gubern, quinze qüestions / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Classe magistral a càrrec del Doctor Romà Gubern, catedràtic de Comunicació Audiovisual i historiador de cinema, presentat pel Dr. Armand Balsebre. 25 de gener de 2011. Dins les activitats del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II. [...]
2011.
   

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
12 p, 85.0 KB Reglament del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2011  

Documents de recerca 132 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
134 p, 1.6 MB La Veu del docent : Estudi de la salut vocal dels mestres i dels futurs mestres / Godoy, Anna, autor ; Godall, Pere, supervisor acadèmic ; Gassull, Cecília, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La veu és una eina bàsica de treball per als mestres. La transmissió de coneixements a partir de la comunicació oral és una pràctica fonamental a les aules, i és necessari que els docents tinguin les eines necessàries per preservar la seva veu i per emprar-la a favor de l'eficàcia comunicativa de totes les seves intervencions. [...]
The voice is an essential work tool for teachers. Transmission of knowledge by means of oral communication is an essential practice in classrooms and, therefore, it becomes necessary for teachers to have access to all the fundamental tools to preserve their voice and to use it in favour of the communicative effectiveness of their speeches. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
268 p, 6.4 MB La Presencia femenina en la cobertura informativa de los medios online de Brasil en 2014 : un estudio de género de las noticias en Internet / Pereira Fontes, Sisse, autor ; Ramajo Hernández, Nati, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La investigación que presentamos está fundamentada en los Estudios de los Contenidos de Comunicación en la Era Digital, y tiene como objetivo analizar la presencia femenina como sujeto y objeto de la información online. [...]
The present research is based on the Study of the Contents of Communication in the Digital Era and its goal is to analyse the female presence as subject and object of online news. The research shows the analysis of the content of 3. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
270 p, 3.2 MB La apropiación cultural, social y política de los medios de comunicación en comunidades indígenas : el proyecto Aldea Digital en el pueblo Xavante (Brasil Central) / Coelho, Rafael Franco, autor ; Huertas Bailén, Amparo, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El objeto de estudio de esta tesis doctoral son los usos y apropiaciones que una etnia indígena de Brasil, los Xavante, están haciendo de los medios de comunicación y de las nuevas tecnologías de la comunicación digital. [...]
This thesis focuses on the uses and appropriations of the media and the new digital communication technologies by an indigenous group of Brazil, the Xavante. The main objective of the research is to analyse the cultural impact, the social change and the political dynamics of the media use in Xavante society. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
4.
La Mirada fascista sobre la guerra civil española : noticiarios y documentales italianos entre historia y propaganda (1936-1943) / Aronica, Daniela, 1962- ; Gubern, Román, 1934- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La insurrección armada de Franco triunfó en parte gracias a la ayuda material e ideológica de la Italia fascista y de la Alemania nazi. Cuanto ocurrió en España siguió teniendo repercusiones en el tablero geopolítico europeo en los años inmediatamente posteriores a la guerra civil. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
   
5.
500 p, 7.3 MB La Radio generalista colombiana ante el desafío digital: un modelo en transición / Barrios Rubio, Andrés ; Gutiérrez García, M., dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El punto de partida de este trabajo de Doctorado está en el reconocimiento y caracterización de la radio generalista comercial privada colombiana, así como la diversificación técnica y estructural propiciada por las TIC al modelo radiofónico que ahora converge en la red y se ve abocado a involucrar en su quehacer las particularidades comunicativas de las redes sociales y las TIC; al tiempo que las entremezcla con los conceptos tradicionales del medio en el desarrollo de su propuesta informativa. [...]
The starting point of this work of Doctorate Colombian private commercial general practitioner is in the recognition and characterization of the radio, as well as the technical and structural diversification propitiated by the TIC to the wireless model that now converges on the network and turns out to be poured out to involve in its chore the communicative peculiarities of the social networks and the TIC; at the time that it intermingles them with the traditional concepts of the way in the development of its informative proposal. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
6.
Reducing homophobia through audiovisual narratives in Serbia : the impact of positive depiction of gay people on audience attitudes / Madžarević, Goran ; Soto Sanfiel, María Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El objetivo del presente estudio fue analizar el impacto que ejerce la ficción audiovisual sobre las actitudes hacia las personas homosexuales en el contexto específico de la cultura serbia. En particular, este estudio observa los procesos que explican el cambio de actitud hacia las personas homosexuales a través de la película titulada La Parada (2011), que conlleva una representación positiva de los hombres homosexuales. [...]
Abstract The objective of the present study is to analyze the impact of audiovisual fiction on attitudes towards gay people within the specific Serbian culture. Particularly, this study observes the processes explaining attitude change towards homosexuality through a positive representation of gay men depicted in the film The Parade (2011). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
423 p, 5.9 MB Marketing de servicios jurídicos a pequeñas y medianas empresas / Bruch Maseras, Eva ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La limitación para realizar publicidad que los organismos reguladores de la profesión impusieron a los despachos de abogados, sumieron al sector en un abrumador atraso en este tipo de competencias del que aún ahora esta intentando recuperarse. [...]
The restriction on publicity imposed by the regulators of the profession on law firms immersed the industry in a crippling deficiency in these skills which it has yet to overcome. Other restrictions, such as the ban on lay people being partners or members of the board of directors of a law firm has made the legal industry wrapped up in itself, oblivious of innovation and managerial processes. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
452 p, 8.8 MB Mirando la realidad observando las pantallas [Recurs electrònic]: activación diferencial en la percepción visual del movimiento real y aparente audiovisual con diferente montaje cinematográfico : un estudio con profesionales y no profesionales del audiovisual / Martín-Pascual, Miguel Ángel ; Riambau, Esteve 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El primer objetivo de esta investigación consiste en averiguar si hay alguna diferencia en los procesos perceptivos cerebrales mirando la realidad u observando imágenes en pantallas. El segundo es saber si, a través de las pantallas, hay diferencias entre la observación de hechos sin interrupción, y diferentes tipos de montaje audiovisual. [...]
This research has three concrete objectives and a general one. The first consists in finding out if there are differences in perceptive brain processes between looking reality and watching screens. The second objective is to learn if, throughout screens, there are differences between watching action in different editing styles: one-shot movie, Hollywood style and MTV style. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
9.
404 p, 2.9 MB Un modelo de construcción de la identidad postmoderna desde la perspectiva del consumo simbólico : el creativo publicitario junior como caso de estudio / Vidal Portés, Eduard ; Roca, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
En la sociedad postmoderna, la búsqueda de la identidad se ha convertido en uno de los puntos clave (Elliott, 1998) y el consumo es un instrumento vital para construirla, al estar más vinculado al intercambio de significados que a la satisfacción de necesidades fisiológicas. [...]
In postmodern society, the search for identity has become one of the key points (Elliott, 1998) and consumption is vital instrument to build it, being more tied to the exchange of meanings to the satisfaction of physiological needs. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
10.
434 p, 3.7 MB A Imagem corporal como geradora de atitudes / Dalbosco, Charlene Silva ; Soto Sanfiel, María Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Este trabalho investiga se as pessoas são capazes de gerar atitudes, construindo impressões dos outro, somente através da percepção da imagem corporal. Além disso, busca determinar se diferentes formas corporais produzem distintas configurações ou imagens mentais sobre os outros. [...]
This study investigates whether people are able to generate attitudes, creating impressions of each other, only through the perception of body image. It also seeks to determine whether different body shapes produce different settings or mental images of others. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Documents de recerca : 132 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 2 registres trobats  
1.
1 p, 116.8 KB Les indústries culturals davant del canvi digital / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Si un terme tècnic ha ocupat pàgines i pàgines de literatura sobre la televisió en els últims anys, és la digitalització. Aquest procés no suposa tan sols un canvi de les tecnologies emprades en la producció, en la distribució i en la recepció de televisió, sinó que reconfigura tota la indústria televisiva, facilitant l'aparició de nous operadors, l'ostracisme d'uns altres, una regulació progressivament més complexa i la reestructuració dels mercats.
Si un término técnico ha ocupado páginas y páginas de literatura sobre la televisión en los últimos años, ése es digitalización. Este proceso no supone tan sólo un cambio de las tecnologías empleadas en la producción,.
Digitalization is a term that has become a buzzword in the literature on television in the past years. This process supposes not only a technological change in the production, distribution and consumption of TV, but also in the.

2008
UAB divulga, Març 2008, p. 1-1
3 documents
2.
2 p, 154.0 KB Com era el món del futur en el cinema primitiu? / Delgado Leyva, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Aquest treball, estructurat de manera inusual, sorgeix de l'anàlisi de pel·lícules realitzades entre els anys 1907 i 1936, amb el propòsit de descriure l'imaginari futurista revelat al cinema primitiu universal i treure, d'aquesta manera, a la llum els mecanismes que permeten construir aquests imaginaris.
2008
UAB divulga, Juliol 2008, p. 1-2  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.