Resultats globals: 43 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Publicacions periòdiques, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 37 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
2 p, 105.6 KB Ús de "that" per part d'individus amb afàsia / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Ferreiro, Silvia (Rijksuniversiteit Groningen) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
L'afàsia és una patologia regressiva que afecta les habilitats lingüístiques (dèficit de comprensió i de producció oral i escrita) i que apareix després d'una lesió cerebral. Un estudi sobre la producció de construccions subordinades en anglès en individus amb i sense afàsia mostra que els individus amb afàsia utilitzen clarament menys oracions subordinades, sobretot els que tenen dèficit de producció. [...]
La afasia es una patología regresiva que afecta a las habilidades lingüísticas (déficit de comprensión y de producción oral y escrita) y que aparece tras una lesión cerebral. Un estudio sobre la producción de construcciones subordinadas en inglés en individuos con y sin afasia muestra que los individuos con afasia utilizan claramente menos oraciones subordinadas, sobre todo los que tienen déficit de producción. [...]
Aphasia is a regressive pathology affecting linguistic skills (lack of comprehension and oral and written production) which appears after brain injury. A study on the production of subordinate constructions in English in individuals with and without aphasia shows that individuals with aphasia use significantly less subordinate clauses, especially those with production deficits. [...]

2014
UAB divulga, Abril 2014
3 documents
2.
18 p, 95.5 KB Identitat i veu femenines en A True Relation of Their Sufferings (Relació verídica dels seus patiments, 1662) de les quàqueres Katharine Evans i Sarah Cheevers / Curbet, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Font, Carme, 1972- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Aquest article analitza la representació de la «identitat del jo» dins del gènere de la profecia i, en particular, d'una important autobiografia quàquera, This is a Short Relation [Relació verídica dels seus patiments] (1662), escrita per les britàniques Katharine Evans i Sarah Cheevers. [...]
Este artículo analiza la representación de la «identidad del yo» en el género de la profecía y, en especial, de una importante autobiografía cuáquera, This is a Short Relation [Relación verídica de sus sufrimientos] (1662), escrita por las británicas Katharine Evans y Sarah Cheevers. [...]
This article analyses the representation of selfhood in the genre of prophecy, showcasing a major quaker autobiography, This is A Short Relation (1662), written by Katharine Evans and Sarah Cheevers; the analysis seeks to assess, through a detailed discussion of the voices in the text, the kind of selfhood that emerges from it, its main constitutive elements, and the importance of gender elements in it. [...]

2010
Manuscrits, Núm. 28 2010) , p. 243-260  

Publicacions periòdiques 2 registres trobats  
1.
Indialogs : Spanish journal of India studies / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística ; Asociación Española de Estudios Interdisciplinarios sobre India
Bellaterra Department of English of the UAB ; Spanish Association for Interdisciplinary India Studies, 2014-
8 documents
2.
Links & Letters / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1994-2001
8 documents

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
8 p, 65.2 KB Reglament del Departament de Filologia Anglesa i de Germanística / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
2013  

Documents de recerca 37 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
52 p, 1.0 MB Academic Writing with the Help of Technology : An Analysis of the Utilities of Software in Professional Text Creation / Flores Barranco, Víctor ; Oliver del Olmo, Sònia , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This BA dissertation aims to analyse Grammarly as a tool to improve academic writing. It begins with a definition of English for Academic Purposes (EAP) and its main parts. Then, it moves to describe Computational Linguistics and its main applications, focusing on its uses in writing. [...]
Aquest TFG té com a objectiu analitzar Grammarly com a una eina per millorar l’escriptura acadèmica. Comença definint què és l’anglès per propòsits acadèmics (EAP en anglès) i les seves parts més importants. [...]
Este TFG tiene como objetivo analizar Grammarly como a una herramienta para mejorar la escritura académica. Empieza definiendo qué es el inglés para propósitos académicos (EAP en inglés) y sus partes mas importantes. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
2.
37 p, 1.7 MB Corpus Linguistics : Developing a Multianalysis Text Tool / García Pellicer, Remo ; Fernández Montraveta, Ana , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This thesis presents an overview of Corpus Linguistics, highlighting how the advancements in the field have influenced English Language Teaching. I aim to contribute with a new tool that can be used in the English classroom. [...]
Esta tesis presenta una introducción al campo de la lingüística de Corpus, mostrando cómo los avances en la materia han influido en la enseñanza del inglés. Mi objetivo es contribuir aportando una nueva herramienta que pueda ser usada en el aula, que permite a profesores y alumnos construir un corpus basado en noticias extraídas de internet. [...]
Aquesta tesi presenta una introducció al camp de la lingüística de Corpus, mostrant com els avenços en la matèria ha influenciat en l’ensenyança de l’anglès. El meu objectiu és contribuir aportant una nova eina per a l’aula, que permeti a professors i alumnes construir un corpus basat en notícies extretes d’internet. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
3.
39 p, 668.1 KB Pacifist Narratives in Times of War : a Study of Bertha von Suttner’s Lay Down Your Arms and Rose Macaulay’s Non-Combatants and Others / Giménez Baraldés, Eva ; Springer, Bernd , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This dissertation analyses Bertha von Suttner’s Lay Down Your Arms (1889) and Rose Macaulay’s Non-Combatants and Others (1916), which are pacifist novels written in times of war. Nevertheless, they deliver a different speech from the prevalent one at that time and dismantle the prevailing glorified image of war. [...]
Aquesta tesi analitza les novel·les pacifistes Abaixeu les armes! (1889) de Bertha von Suttner i No combatents i altres (1916) de Rose Macaulay, que van ser escrites en temps de guerra. No obstant això, ofereixen un discurs diferent del predominant en aquell temps i destrueixen la imatge glorificada de la guerra. [...]
Esta tesis analiza las novelas pacifistas ¡Abajo las armas! (1889) de Bertha von Suttner y No combatientes y otros (1916) de Rose Macaulay, que fueron escritas en tiempos de guerra. No obstante, ofrecen un discurso distinto del predominante en aquella época y destruyen la imagen glorificada de la guerra. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
4.
31 p, 2.0 MB L1 in the EFL Classroom : Teachers’ and Students’ Perspectives / Ribó Cascalló, Marta ; Prats Carreras, Sònia , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
English has been taught as a foreign language for quite a long time, a fact that has led to the appearance of different methodologies to teach it. With the advances in the study of foreign language acquisition, the attention has been drawn towards the possible benefits of using the students’ first language (L1) when teaching a foreign language. [...]
L’anglès s’ensenya com a llengua estrangera des de fa temps i conseqüentment, han aparegut diferents metodologies per tal d’ensenyar-lo. Amb la recerca en l’adquisició de llengües estrangeres, l’atenció s’ha centrat en els possibles beneficis de l’ús de la L1 dels alumnes en l’ensenyament de llengües estrangeres. [...]
El inglés se enseña desde hace tiempo y en consecuencia han aparecido distintas metodologías para enseñarlo. Con la investigación de la adquisición de lenguas extranjeras, la atención se ha centrado en los posibles beneficios del uso de la L1 de los alumnos en la enseñanza de lenguas extranjeras. [...]

2021
1482 [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
5.
25 p, 341.8 KB Age and Cross-linguistic Influences on the Acquisition of L2 English Stress / Nibladze, Lali ; Cebrián Puyuelo, Juli , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This paper is concerned with to what extent foreign language learners’ age and the L1 have a bearing on the perception and production of one of the most fundamental suprasegmental features in English – stress. [...]
Aquest article tracta de veure fins a quin punt l'edat i la llengua materna dels estudiants de llengües estrangeres influeixen en la percepció i producció d'un dels elements suprasegmentals més importants de l'anglès - l'accent prosòdic. [...]
Este artículo trata de demostrar hasta qué punto la edad y la lengua materna de los estudiantes de lenguas extranjeras pueden influir en la percepción y producción de uno de los elementos suprasegmentales más importantes del inglés – el acento prosódico. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
6.
32 p, 738.3 KB The TBLT Approach : What it is and How to Implement it in Catalan Secondary Schools / Egea Cruz, Nadia ; Pladevall Ballester, Elisabet , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
As a result of the ineffectiveness of mainstream language teaching methodologies, L2 learners often feel discouraged and frustrated with the target language. This paper claims that TBLT could reverse this situation via task-based lessons that aim at increasing students’ motivation to learn incidentally using their own resources to perform meaning-oriented communicative ‘tasks’. [...]
Com a resultat de la ineficàcia de les metodologies d'ensenyament d'idiomes dominants, els estudiants de L2 sovint se senten desanimats i frustrats. Tanmateix, tal com defensa aquest treball, el TBLT podria revertir aquesta situació mitjançant lliçons basades en tasques amb una orientació comunicativa significativa que augmenten la motivació dels estudiants per aprendre de manera incidental utilitzant els seus propis recursos. [...]
Como resultado de la ineficacia de las metodologías de enseñanza de idiomas mayoritarias, los estudiantes de L2 a menudo se sienten desanimados y frustrados. Aun así, tal como defiende este trabajo, el TBLT podría revertir esta situación mediante lecciones basadas en tareas con una orientación comunicativa significativa que aumentan la motivación de los estudiantes para aprender de manera incidental utilizando sus propios recursos. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
7.
100 p, 1005.6 KB The Power of Words : Contrastive Analysis of Conceptual Metaphors in American English and Peninsular Spanish Press / Cazorla Sitges, Sadie ; Fernández Montraveta, Ana , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This paper examines the role conceptual metaphors have in reproducing and justifying certain cognitive models—and, by extension, certain courses of action. After reviewing the sociocultural and neural aspects of conceptual metaphors, this paper will present the empirical study conducted to illustrate the relationship between linguistic metaphors and cognitive patterns that ultimately determine courses of action. [...]
Aquest estudi examina quin és el paper de les metàfores conceptuals a l’hora de reproduir i justificar certs models cognitius—i, per extensió, certes línies d’acció. Després de revisar els aspectes socioculturals i neurals de les metàfores conceptuals, es presentarà l’anàlisi empíric realitzat, il·lustrant la relació entre metàfores lingüístiques i patrons cognitius que ens determinen a l’hora d’actuar. [...]
Este estudio examina el papel de las metáforas conceptuales a la hora de reproducir y justificar ciertos modelos cognitivos—y, por extensión, ciertas líneas de acción. Después de revisar los aspectos socioculturales y neurales de las metáforas conceptuales, se presentará el análisis empírico realizado para ilustrar la relación entre metáforas lingüísticas y patrones cognitivos que determinan nuestras acciones. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
8.
53 p, 353.2 KB The Relief of Immorality : Upper-Class Victorian Men’s Escape from the Patriarchy in The Picture of Dorian Gray / Castro Miranda, Ainhoa ; Owen, David , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
The aim of this TFG is to analyse upper-class society in the Victorian era and both the understanding of what was considered immoral and “sinful”, and the two-faced reaction that a double life caused in members of this society. [...]
L’objectiu d’aquest TFG és analitzar la classe alta de l’època Victoriana i l’enteniment del que era considerat immoral, així com la duplicitat de reacció que una doble vida causava entre el membres d’aquesta societat. [...]
El objetivo de este TFG es el análisis de la clase alta de la época Victoriana y el entendimiento de lo que era considerado inmoral, así como la duplicidad de reacción que una doble vida causaba en los miembros de esta sociedad. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
9.
66 p, 687.5 KB “I can’t get over my disappointment in not being a boy” : Jo March’s deconstruction of “The Cult of True Womanhood” and her quest for self-determination in Louisa May Alcott’s Little Women / Camprubí Gutiérrez, Vanessa ; Sánchez Campos, Noelia , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Nineteenth-century America is marked by the so-called “Cult of True Womanhood”. Indeed, according to such widespread belief, not only are women obliged to stay at home, carrying out their household chores and taking care of their children’s education, but they also owe submission and respect to their husbands, on whom they are financially dependent. [...]
L’Amèrica del segle XIX està marcada pel conegut “Culte a la veritable feminitat”. De fet, d’acord amb aquesta creença, les dones no només estan obligades a quedar-se a casa, portant a terme les seves tasques domèstiques i ocupant-se de l’educació dels seus fills, sinó que també deuen mostrar submissió i respecte als seus marits, de qui depenen econòmicament. [...]
La América del siglo XIX esta marcada por el conocido “Culto a la verdadera feminidad”. De hecho, de acuerdo con esta creencia, las mujeres no solo están obligadas a quedarse en casa, llevando a cabo sus tareas domésticas y ocupándose de la educación de sus hijos, sino que además deben mostrar sumisión y respeto a sus maridos, de quienes dependen económicamente. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
10.
32 p, 738.3 KB AOC’s Prosodic Variation Between Two Contexts : Celebrity Interview versus Political Speech / Berrade Echecón, Izaskun ; Solé Sabater, Maria Josep , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
The paper aims to compare the main features in Congresswoman Alexandria Ocasio-Cortez’s speech in the context of a celebrity interview, and a political speech.
I analysed AOC’s speech focusing on 6 variables: F0 mean and range, F0 variation, pauses, elongated final -s, creaky voice, and HRT. Results confirm that the celebrity interview context has a fast-paced, high-pitched speech and continuous pitch shifts while political speech favours a slow-paced, although with a wider F0 range. [...]
Este artículo compara las principales características del discurso de Alexandria Ocasio-Cortez en el contexto de una entrevista y un discurso político. Analicé 6 variables: media y rango de F0, variación de F0, pausas, -s final alargada, voz rota y HRT. [...]
Aquest article compara les principals característiques del discurs de Alexandria Ocasio-Cortez en el context d’una entrevista i un discurs polític. Vaig analitzar 6 variables: Mitjana i rang de F0, variació de F0, pauses, -s final allargada, veu cruixidora i HRT. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Documents de recerca : 37 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
87 p, 797.1 KB Doctorado en Filología Inglesa / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
El programa de doctorat en Filologia Anglesa proporciona una formació avançada en la recerca relacionada amb la llengua, literatura i cultura angleses. Mitjançant l'elaboració d'una tesi doctoral supervisada per un especialista del programa, el doctorand adquireix una formació teòrica i metodològica per analitzar un tema d'estudi que contribueixi al desenvolupament del coneixement en l'àrea.
Bellaterra 2011 (Doctorats)
5 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.