Resultados globales: 104 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 4 registros
Publicaciones periódicas, Encontrados 2 registros
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 96 registros
Materiales académicos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 4 registros  
1.
2 p, 48.5 KB Els mals usos de les TIC entre els adolescents / Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)) ; Mercader Juan, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Diagnosticar i detectar a temps els mals usos d'Internet i les TIC entre els joves permet prevenir i actuar a temps contra els efectes negatius que se'n puguin derivar. Amb aquest objectiu, l'Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO) va dur a terme l'any 2014 una recerca a diverses poblacions d'Espanya amb la participació de pares, educadors i joves. [...]
2016
UAB divulga, Octubre 2016, p. 1-2  
2.
2 p, 145.8 KB Millores en l'aprenentatge de l'alumnat de centres de primària i secundària / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Departament de Pedagogia Aplicada
El grup de recerca DIM (Didàctica, Innovació i Multimèdia) de la UAB va dur a terme dos estudis durant el curs 2013-2014 sobre el potencial pedagògic de l'aplicació del currículum bimodal i de l'ús de les tauletes digitals en estudiants de diverses etapes educatives. [...]
2014
UAB divulga, Novembre 2014  
3.
2 p, 52.9 KB Analitzant un projecte educatiu a Coyhaique, Xile / Retamal Cisterna, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Departament de Pedagogia Aplicada
L'anàlisi de les condicions d'èxit d'un programa de desenvolupament educatiu és l'eix central de la tesi doctoral que Sílvia Retamal ha defensat al Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2012
UAB divulga, juny 2012, p. 1-1  
4.
16 p, 90.5 KB El cambio de cultura en las universidades del siglo XXI / Universitat Autònoma de Barcelona. Equipo de investigación y desarrollo CCUC ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Se presenta el planteamiento de una investigación avanzada cuyo objetivo es describir la cultura imperante en las universidades catalanas. Se justifican y analizan los diversos ámbitos afectados por los cambios organizativos que están experimentando las universidades y, por último, se presentan unos primeros resultados aportados en el marco del seminario de expertos llevado a cabo sobre los siguientes apartados: investigación, docencia, gestión, financiación, alumnado y TIC.
Es presenta el plantejament d'una investigació avançada que té per objectiu descriure la cultura dominant a les universitats catalanes. Es justifica i analitzen els diversos àmbits afectats pels canvis organitzatius que estan experimentant les universitats i, per últim, es presenten uns primers resultats aportats en el marc del seminari d'experts duts a terme sobre els següents apartats: investigació, docència, gestió, finançament, alumnat i TIC.
An on-progress research is being presented to describe the organizational culture in Catalan Universities. Some aspects affected by these organizational changes are justified and analyzed. Finally, are presented first results on the following topics: research, teaching, management, finance, students and information and communication technologies at Universities.

2001 - 10.5565/rev/educar.399
Educar, N. 28 (2001) , p. 147-162  

Publicaciones periódicas Encontrados 2 registros  
1.
Didáctica, innovación y multimedia / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Aquest registre només recull la secció 'Artículos'. Cal connectar-se directament a l'adreça original de la revista per a consultar altres seccions: editorial, entrevistas, perfiles. . .
Bellaterra : Universidad Autónoma de Barcelona, Facultad de Educación, Departamento de Pedagogía Aplicada , 2005-.
38 documentos
2.
Educar : revista del Departament de Pedagogia i de Didàctica / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1982-.
65 documentos

Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
12 p, 38.6 KB Reglament del Departament de Pedagogia Aplicada / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
2004  

Documentos de investigación Encontrados 96 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
348 p, 3.5 MB Construcción de la identidad profesional de la educadora de párvulos principiante en diferentes centros de educación infantil : estudio de caso / Robinson Seisdedos, María Soledad, autor. ; Tejada Fernández, José, supervisor acadèmic. ; Blanch, Sílvia, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
El presente trabajo doctoral da cuenta del proceso de construcción de la identidad profesional de la educadora de párvulos que se encuentran en los tres primeros años de ejercicio laboral en diferentes realidades educativas en Chile: centros públicos en educación infantil, centros educativos particulares subvencionados y jardines infantiles particulares. [...]
The present doctoral work accounts for the construction of the professional identity of novice early childhood teachers in the first three years of their work experience in different educational realities; public institutions in infant education, subsidised private educational institutions and private kindergartens. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
282 p, 5.6 MB Relación entre competencia profesional y mercado laboral : hacia la mejora del perfil competencial en la educación superior / Romero Sandoval, Adriana Antonieta, autor. ; Tejada Fernández, José, supervisor acadèmic. ; Mas Torelló, Óscar, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
Les competències, des d'un enfocament educatiu, són susceptibles de ser apreses i desenvolupades en un procés de formació professional. El mercat laboral, des d'un enfocament d'oferta i demanda de força de treball, és l'espai on hi ha una connexió real entre les competències adquirides i l'execució de tasques que demanda l'ocupació. [...]
Las competencias, desde un enfoque educativo, son susceptibles de ser aprendidas y desarrolladas en un proceso de formación profesional. El mercado laboral, desde un enfoque de oferta y demanda de fuerza de trabajo, es el espacio donde hay una conexión real entre las competencias adquiridas y la ejecución de tareas que demanda el empleo. [...]
Competences, from an educational approach, are capable of being learned and developed in a professional training process. The labour market, from a labour supply and demand approach, is the space where there is a real connection between the skills acquired and the execution of tasks demanded by employment. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
3.
255 p, 2.5 MB Educación para la convivencia y la cultura de paz a través de las TAC : un estudio multicasos en el contexto bogotano / Vargas Sánchez, Ana Dolores, autor. ; Bosco Paniagua, María Alejandra, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
La presente investigación tuvo como propósito explorar las experiencias de aula mediadas por Tecnologías para Aprendizaje y el Conocimiento (TAC), como apoyo a los procesos relacionados con la Educación para la Convivencia y la Cultura de Paz en seis colegios distritales en la ciudad de Bogotá Colombia. [...]
The purpose of this research was to explore the classroom experiences mediated by Technologies for Learning and Knowledge (TAC), as support for the processes related to Education for Coexistence and Culture of Peace in six district schools in Bogotá city, Colombia. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
4.
411 p, 11.1 MB Dibuixant nous paisatges d'infància : estudi de la cultura que neix dels nens i nenes de l'escola El Martinet / Bonàs, Meritxell autor. ; Gimeno Soria, Xavier, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
Aquesta recerca se situa en el marc d'una escola d'educació infantil i primària; concretament, a l'escola El Martinet. La recerca posa la seva mirada envers els nens i les nenes de l'escola amb l'objectiu de desvelar, descriure i interpretar quina és la cultura que creix en relació amb la seva forma d'estar a l'escola tenint en compte les opcions pedagògiques que aquesta escola ha pres. [...]
Aquesta recerca se situa en el marc d'una escola d'educació infantil i primària; concretament, a l'escola El Martinet. La recerca posa la seva mirada envers els nens i les nenes de l'escola amb l'objectiu de desvelar, descriure i interpretar quina és la cultura que creix en relació amb la seva forma d'estar a l'escola tenint en compte les opcions pedagògiques que aquesta escola ha pres. [...]
This research is within the framework of a school for elementary and primary education; specifically, a school called El Martinet. The research puts the attention at the boys and girls of the school with the aim of revealing, describing and interpreting the culture that grows in relation to their way of being at the school, taking into account the pedagogical decisions that the school has taken. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
5.
257 p, 2.2 MB Implementación de los convenios de desempeño en las universidades chilenas y su impacto en los resultados académicos y en la gestión institucional / Araneda Guirriman, Carmen Aurora, autor. ; Gairín Sallán, Joaquín, supervisor acadèmic. ; Armengol Asparó, Carme, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
La present investigació doctoral s'emmarca en l'àmbit de l'educació superior, particularment, en el finançament per acompliment de les universitats xilenes i l'impacte que aquest mecanisme té sobre els resultats acadèmics i la gestió institucional d'aquestes institucions d'educació superior. [...]
La presente investigación doctoral se enmarca en el ámbito de la educación superior, particularmente, en el financiamiento por desempeño de las universidades chilenas y el impacto que este mecanismo tiene sobre los resultados académicos y la gestión institucional de estas instituciones de educación superior. [...]
This research is framed in the field of higher education, particularly in the financing for performance of Chilean universities and the impact that this mechanism has on the academic results and institutional management of these higher education institutions. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
6.
421 p, 4.5 MB Gestión de la acción tutorial en la universidad chilena / Venegas Ramos, Luis, autor. ; Gairín Sallán, Joaquín, supervisor acadèmic. ; Ion, Georgeta, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
Las universidades chilenas vienen desarrollando hace algunos años programas de acción tutorial con foco en los estudiantes de nuevo ingreso, dado el perfil de las nuevas generaciones que en general se caracteriza por dificultades de adaptación académica y abandonos prematuros de los estudios superiores. [...]
Chilean universities have developed tutorial action programs for some years, focusing on new students given the profile of the new generations that is generally characterized by having difficulties in academic adaptation and dropping out from higher education prematurely. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
7.
271 p, 3.9 MB El Arte como mecanismo formador para la integración y comprensión de la anatomía y fisiopatología de la piel en los estudios de enfermería : validación de una propuesta didáctica / Ruiz Mata, Francisca, autor. ; Tejada Fernández, José, supervisor acadèmic. ; Ruíz Bueno, Carmen, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
La educación universitaria tiene por objetivo formar a futuros profesionales que desempeñen su labor con un alto nivel de cualificación. Los conocimientos en Biociencias y la creatividad son una excelente preparación para ofrecer cuidados enfermeros de calidad y responder a una sociedad cambiante, ambos son muy importantes en los estudios de enfermería. [...]
University education aims to train future professionals who do their work with a high level of qualification. Knowledge of bioscience and creativity are an excellent preparation to offer quality nursing care and respond to a changing society, as both are very important in nursing studies. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
8.
508 p, 4.9 MB Pedagogia de la mort: percepcions i necessitats formatives que té el professorat d'escoles i els aprenents de mestre pel que fa a la pedagogia preventiva sobre la mort / Ramos Pla, Anabel, autor. ; Gairín Sallán, Joaquín, supervisor acadèmic. ; Camats, Ramon, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
Aquesta tesi tracta d'abordar l'explicació sobre com el disseny, l'organització i la posada en escena d'una pedagogia preventiva sobre la mort a l'escola esdevé un repte i alhora una necessitat de l'escola del segle XXI. [...]
This thesis tries to address the explanation as to how the design, organization and staging of a preventive pedagogy about death at school becomes a challenge and at the same time a need for 21st-century school. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
9.
292 p, 2.0 MB School culture and change in the context of the greek public primary education: under the circumstances of the 21st century / Chalkiadaki, Areti, autor. ; Tomàs i Folch, Marina, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
Teniendo en cuenta la necesidad de cambio de la práctica educativa y de las metodologías de enseñanza debido a la evolución de las condiciones propias de la sociedad contemporánea, se tratan temas relacionados con la implementación práctica de iniciativas relevantes, con énfasis específico en el rol de la cultura escolar. [...]
Taking into account a reported need for change in the educational practice and teaching methodologies due to evolving contemporary conditions, issues related to the practical implementation of relevant initiatives are discussed, with specific emphasis put on the role of school culture. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
10.
462 p, 7.6 MB Implicacions per a la inspecció educativa a Catalunya del desenvolupament de l'autonomia de centres / Segura Torres, Joan, autor. ; Gairín Sallán, Joaquín, supervisor acadèmic ; Silva García, Patricia, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Catalunya és un referent en autonomia de centres a partir de l'aprovació de la Llei educativa (LEC) de 16 de juliol de 2009. Aquesta va suposar la concreció de dos principis fonamentals sobre organització i gestió educativa: el Decret d'autonomia de centres educatius i el Decret de Direccions de centres públics. [...]
Catalonia is a benchmark in the autonomy of centers from the approval of the Educational Law (LEC) of July 16, 2009. This resulted in the concretion of two fundamental principles on educational organization and management: the Decree of autonomy of centers educational and the Decree of Directions of public centers. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  

Documentos de investigación : Encontrados 96 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 1 registros  
1.
127 p, 2.5 MB Doctorado en Educación / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió de la Música, Arts Plàstiques i l'Educació Corporal ; Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
El programa de doctorat en Educació és una revisió i actualització integradora i innovadora dels estudis existents que incorpora noves línies d'investigació, aporta una visió transversal de la recerca en educació, a l'hora que manté l'especificitat dels diferents dominis que inclou, i des d'aquesta perspectiva contribueix a enriquir l'àmbit de recerca en educació, un àmbit amb una gran rellevància tant acadèmica com social.
Bellaterra 2012 (Doctorats)
2 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.