Resultats globals: 136 registres trobats en 0.02 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Publicacions periòdiques, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 128 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
1 p, 393.7 KB Cicle de tallers Comunicació i desenvolupament / Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació ; Observatori Mediterrani de la Comunicació
Cicle de sessions formatives sobre Comunicació i Desenvolupament compost per tres tallers al voltant de la comunicació per a la salut, en clau cultural, mediàtica i comunitària, la comunicació participativa, com a model per al canvi social, i finalment, el fundraising o com captar recursos per a finalitats no lucratives. [...]
2015
Cicle de Tallers sobre Comunicació i Desenvolupament. Bellaterra, 2n : 2015  

Publicacions periòdiques 3 registres trobats  
1.
82 p, 62.8 MB Anuario ..., Departamento de Periodismo y de Ciencias de la Comunicación / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació és un dels quatre grans departaments adscrits a la Facultat de Ciències de la Comunicació, creada l'any 1971. El Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació imparteix docència a les branques de Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques, especialment a la primera d'elles.
Bellaterra: Departamento de Periodismo y de Ciencias de la Comunicación, Universitat Autònoma de Barcelona, 2011-
4 documents
2.
Ruta comunicación / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Ruta
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació, Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural, 2008-2019
9 documents
3.
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Anàlisi
Anàlisi tracta de la comunicació i la cultura en general, i especialment dels fenòmens relacionats amb els mitjans de comunicació de masses. Intenta fomentar la col·laboració interdisciplinària, i l'anàlisi crítica i polèmica dels temes estudiats: anàlisi semiòtica de la comunicació, repetició i serialitat en el cinema i en la televisió, democràcia i comunicació, i els mitjans de comunicació i la política cultural. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1980-
70 documents

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
240 p, 10.2 MB Censurados : historias que no pudieron callar / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Gramsch Silva, Catalina ; Lezaeta Marín, Millaray ; Moncada Moncada, Andrés ; Ortín Ángel, Pedro, 1968 ; Carvalho Blanco, Martín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Los estudiantes del Máster oficial de Periodismo e Innovación de contenidos digitales del Departamento de Periodismo y Ciencias de la Comunicación de la UAB presentan su libro Censurados: Historias que no pudieron callar, elaborado en el marco de la asignatura Estrategia digital y posicionamiento de contenidos digitales, bajo la dirección del profesor Santiago Tejedor. [...]
Bellaterra: Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals ; Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, 2020  
2.
159 p, 6.1 MB Diccionario básico de estrategia digital & posicionamiento de contenidos / Carniel Bugs, Ricardo coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Tejedor, Santiago coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel prologuista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Aguado Carro, Paloma ; Cardona Mercado, Natalia ; Contreras Tellez, Lourdes del Carmen ; Corte Liboreiro, Maria del Pilar ; Costa Siles, Cristina ; Frigola Marco, Marc ; González Gómez, Luisa Fernanda ; De las Heras Álvarez, Pelayo ; Hidalgo Navarro, Rubén ; La Rotta Amador, Santiago ; Llaneras Cabanellas, Maria ; Martínez Wilches, Juan Sebastián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Diccionario básico de Estrategia Digital y Posicionamiento de Contenidos es el resultado de un trabajo en equipo en el que han participado, bajo la dirección de los profesores Ricardo Carniel y Santiago Tejedor, los alumnos de la asignatura de Estrategia digital y posicionamiento de contenidos periodísticos del Máster Universitario en Periodismo e Innovación en Contenidos Digitales de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
Bellaterra : Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, 2019  
3.
5 p, 53.9 KB Reglament del Departament Periodisme i de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
2009  

Documents de recerca 128 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
88 p, 2.1 MB Implementación de la inteligencia artificial en la verificación periodística: diagnóstico y propuesta en tiempos de desinformación / Vela Salas, Andrés ; Giraldo Luque, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
En un moment en el qual els mitjans de comunicació perden part de la seva credibilitat a causa de la proliferació de la desinformació, sorgeixen noves tecnologies que faciliten als professionals la verificació de contingut periodístic. [...]
En un momento en el que los medios de comunicación pierden parte de su credibilidad debido a la proliferación de la desinformación, surgen nuevas tecnologías que facilitan a los profesionales la verificación de contenido periodístico. [...]
At a time when the media is losing some of its credibility due to the proliferation of misinformation, new technologies that are emerging make it easier for professionals to verify journalistic content. [...]

2021
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
2.
76 p, 3.7 MB La polarización afectiva en Cataluña: estudio de caso de la campaña electoral de las elecciones autonómicas de 2021 / Carrillo García, Marc ; Giraldo Luque, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Aquest treball busca identificar quins actors (polítics, mediàtics i ciutadans) difonen missatges amb major contingut polaritzador a Twitter en un context de campanya electoral, concretament el de les eleccions autonòmiques de 2021 a Catalunya. [...]
El presente trabajo busca identificar qué actores (políticos, mediáticos y ciudadanos) difunden mensajes con mayor contenido polarizador en Twitter en un contexto de campaña electoral, en concreto el de las elecciones autonómicas de 2021 en Cataluña. [...]
The present work tries to identify which actors (politicians, media and citizenships) have the capacity to spread content with the higher polarization during an electoral campaing in Twitter, specifically in the 2021 regional election in Catalonia. [...]

2021
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
3.
345 p, 11.9 MB Alfabetización mediática y nuevos entornos digitales. Dispositivos móviles, jóvenes y lenguaje audiovisual / Portalés Oliva, Marta ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Los teléfonos móviles son cada vez más hegemónicos en nuestra sociedad, han modificado nuestras formas de comunicación y transformado los lenguajes, de forma exponencial se intercambian mensajes multimodales y producen audiovisuales. [...]
Mobile phones are increasingly hegemonic in our society; they have modified our forms of communication and transformed languages, and in an exponential form we exchange multimodal messages and produce audiovisuals. [...]

2019  
4.
243 p, 6.5 MB Ethnic intangible cultural heritage dissemination on digital platforms-examing media literacy as a mediated factor among Tujia people in Mainland China / Liang, Mingguang ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Con el rápido desarrollo de las redes sociales, la inteligencia artificial y las tecnologías de realidad virtual, la preservación y la comunicación de ICH han dado lugar a oportunidades sin precedentes. [...]
With the rapid development of social media, artificial intelligence and virtual reality technologies, ICH preservation and communication have ushered in unprecedented opportunities. However, new issues have been emerged on how the ICH owners use digital platforms to disseminate or inherit their culture, especially in ethnic minority. [...]

2019  
5.
447 p, 11.4 MB La información de las administraciones públicas locales en los medios regionales : Colombia, Región Caribe / Muñoz Lalinde, Johanna María ; Molina Rodríguez-Navas, Pedro, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
6.
339 p, 2.8 MB Digital migration : a comparative study of the digital transition of the print media in Nigeria and South Africa / Onumah, Chido ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Internet está cambiando la forma en que las personas en África y en todo el mundo se comunican. También ha impactado enormemente la forma en que operan los medios de comunicación. En muchos países, las personas dependen cada vez menos de los medios tradicionales (periódicos, revistas, radio, televisión) para la información y la comunicación. [...]
The Internet is changing how people in Africa and around the world communicate. It has also greatly impacted the way the media operates. In many countries, people are depending less and less on the traditional media (newspapers, magazines, radio, television) for information and communication. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
7.
438 p, 3.7 MB Las Estrategias redaccionales y discursivas de las crónicas de Santiago Segurola en El País (1986-2006) y Marca (2007-2016) / Loaiza Pérez, Alfonso ; Cortiñas-Rovira, Sergi, dir. ; Vidal Castell, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El deporte es uno de los temas que más espacio tienen en los medios de comunicación y se ha convertido en uno de los grandes campos de estudio para la especialización de futuros periodistas. Sin embargo, existen todavía pocos estudios académicos en España que examinen las obras de grandes periodistas deportivos. [...]
Sport is one of the topics that occupy more space in the media and has become one of the major fields of study for the specialization of future journalists. However, there are still few academic studies in Spain that examine the works of great sports journalists. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
8.
895 p, 8.4 MB Assessing citizens' responses to media and information literacy competencies through an online course : an empirical study and critical comparative analysis ox experts' views / Grizzle, Alton ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Societal opportunities and challenges, whether they are personal, socio-political or cultural, are information-dependent in one way or another. Minimising the challenges and maximising the opportunities depend on the quality of information accessed and received; how people are enabled to think critically and independently about this information; what people choose to believe and why; and the process by which people choose to believe or reject and act upon certain information for problem solving. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
9.
526 p, 4.7 MB La transformación de la industria de la televisión en España : transición tecnológica, regulación digital y redefinición de los mercados audiovisuales [2010-2016] / Albújar Villarrubia, Marta ; Murciano, Marcial, dir. ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Esta tesis doctoral aborda los cambios sufridos en la estructura de la televisión en España desde que se produjo el apagón analógico en el año 2010 hasta 2016, año en que se liberó el primer dividendo digital y se lanzaron seis nuevos canales de TDT en abierto. [...]
This thesis inspects the changes that the Spanish television's structure has undergone since the moment of the digital switchover in 2010 until the release of the first digital dividend and the launch of the last free-to-air channels in 2016. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
10.
543 p, 5.7 MB La regeneración del periodismo : el modelo de eldiario.es (2012-2017) / Rius Baró, Josep Carles ; Murciano, Marcial, dir. ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La crisis de la prensa que eclosiona en el año 2008 tiene, entre sus múltiples causas, un "factor ético". Entendiendo la ética como deontología colectiva que establece un conjunto de requisitos razonables y racionales en favor del bien común, a partir de los valores y códigos sociales en una democracia. [...]
The press crisis that emerged in 2008 has, among its many causes, an "ethical factor". We understand ethics as a collective deontology that establishes a set of reasonable and rational requirements in favor of the common good, based on social values ​​and codes in a democracy. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  

Documents de recerca : 128 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
96 p, 775.5 KB Doctorado en Comunicación y Periodismo / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El programa de doctorat en Comunicació i Periodisme té l'objectiu de formar professionals en aspectes metodològics i teòrics per a la preparació de recerques en el camp del periodisme i de les ciències de la comunicació. [...]
Bellaterra 2016 (Doctorats)
5 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.