Resultats globals: 114 registres trobats en 0.03 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 20 registres trobats
Llibres i col·leccions, 19 registres trobats
Documents de recerca, 89 registres trobats
Materials acadèmics, 4 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
9 p, 1.4 MB Análisis de tres medidas de carga mental: juicios subjetivos, tamaño de la pupila y tasa de parpadeos ; Ed. ampliada / Pérez, Elisa (Universidad Complutense de Madrid. Facultad de Psicología) ; Recarte, Miguel Ángel (Universidad Complutense de Madrid. Facultad de Psicología) ; Conchillo, Ángela (Universidad Complutense de Madrid. Facultad de Psicología) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 163-174  
2.
9 p, 208.0 KB Estudio de los efectos atencionales en un movimiento semibalístico / Galvéz-García, Germán (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Lupiáñez, Juan (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 141-149  
3.
10 p, 231.0 KB Poder y atención / Willis, Guillermo B. (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Social y Metodología de las C.C.) ; Rodríguez-Bailón, Rosa (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Social y Metodología de las C.C.) ; Lupiáñez, Juan (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 195-204  
4.
6 p, 133.5 KB Integración de la información y señalización de las intersecciones del tráfico con una señal de obligación, prohibición o ambas / Vargas, Cristina (Universidad de Granada. Facultad de Psicología) ; Moreno-Ríos, Sergio (Universidad de Granada. Facultad de Psicología) ; Castro, Candida (Universidad de Granada. Facultad de Psicología) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 189-194  
5.
11 p, 209.4 KB Mecanismos de captura y desenganche en el procesamiento afectivo de participantes con ansiedad rasgo elevada vs. baja / Pérez-Dueñas, Carolina (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Lupiañez, Juan (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Acosta, Alberto (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 177-187  
6.
10 p, 139.3 KB Influencia del género y del consumo de tabaco en las diferentes redes atencionales / Noguera, Carmen (Universidad de Almería. Facultad de Psicología) ; Álvarez, Dolores (Universidad de Almería. Facultad de Psicología) ; Carmona, Encarnación (Universidad de Almería. Facultad de Psicología) ; Plaza-Ayllón, Vanesa (Universidad de Almería. Facultad de Psicología) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 167-176  
7.
6 p, 120.1 KB Relación entre atención compartida y atención sostenida en situación de juego interactivo triadico / Mas Parera, M. Teresa (Universidad Autónoma de Barcelona. Departamento de Psicología Básica, Evolutiva y de la Educación) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 161-166  
8.
9 p, 95.6 KB Aplicación de un programa de rehabilitación de los procesos atencionales en el tratamiento de alucinaciones auditivas / López-Luengo, Beatriz (Universidad de Jaén. Departamento de Psicología) ; Muela, José Antonio (Universidad de Jaén. Departamento de Psicología) ; González, Alejandro (Universidad de Jaén. Departamento de Psicología) ; Rodríguez, Álvaro (Universidad de Jaén. Departamento de Psicología) ; González, Cristina (Universidad de Jaén. Departamento de Psicología) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 151-159  
9.
13 p, 209.8 KB Control atencional y ejecución de tareas afectivamente relevantes en niños en edad preescolar / Checa, Purificación (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Santonja, Milagros (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Rueda, M. Rosario (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 127-139  
10.
11 p, 222.6 KB Efectos de la frecuencia de aparición de estímulos y de señalización sobre la estimación de tamaño / Charras, Pom (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y de Fisiología del Comportamiento) ; Lupiáñez, Juan (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y de Fisiología del Comportamiento) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 115-125  

Contribucions a jornades i congressos : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
10 p, 35.7 KB Reglament del Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
2005  
2.
9 p, 1.4 MB Análisis de tres medidas de carga mental: juicios subjetivos, tamaño de la pupila y tasa de parpadeos ; Ed. ampliada / Pérez, Elisa (Universidad Complutense de Madrid. Facultad de Psicología) ; Recarte, Miguel Ángel (Universidad Complutense de Madrid. Facultad de Psicología) ; Conchillo, Ángela (Universidad Complutense de Madrid. Facultad de Psicología) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 163-174  
3.
9 p, 208.0 KB Estudio de los efectos atencionales en un movimiento semibalístico / Galvéz-García, Germán (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Lupiáñez, Juan (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 141-149  
4.
10 p, 231.0 KB Poder y atención / Willis, Guillermo B. (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Social y Metodología de las C.C.) ; Rodríguez-Bailón, Rosa (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Social y Metodología de las C.C.) ; Lupiáñez, Juan (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 195-204  
5.
6 p, 133.5 KB Integración de la información y señalización de las intersecciones del tráfico con una señal de obligación, prohibición o ambas / Vargas, Cristina (Universidad de Granada. Facultad de Psicología) ; Moreno-Ríos, Sergio (Universidad de Granada. Facultad de Psicología) ; Castro, Candida (Universidad de Granada. Facultad de Psicología) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 189-194  
6.
11 p, 209.4 KB Mecanismos de captura y desenganche en el procesamiento afectivo de participantes con ansiedad rasgo elevada vs. baja / Pérez-Dueñas, Carolina (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Lupiañez, Juan (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Acosta, Alberto (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 177-187  
7.
10 p, 139.3 KB Influencia del género y del consumo de tabaco en las diferentes redes atencionales / Noguera, Carmen (Universidad de Almería. Facultad de Psicología) ; Álvarez, Dolores (Universidad de Almería. Facultad de Psicología) ; Carmona, Encarnación (Universidad de Almería. Facultad de Psicología) ; Plaza-Ayllón, Vanesa (Universidad de Almería. Facultad de Psicología) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 167-176  
8.
6 p, 120.1 KB Relación entre atención compartida y atención sostenida en situación de juego interactivo triadico / Mas Parera, M. Teresa (Universidad Autónoma de Barcelona. Departamento de Psicología Básica, Evolutiva y de la Educación) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 161-166  
9.
9 p, 95.6 KB Aplicación de un programa de rehabilitación de los procesos atencionales en el tratamiento de alucinaciones auditivas / López-Luengo, Beatriz (Universidad de Jaén. Departamento de Psicología) ; Muela, José Antonio (Universidad de Jaén. Departamento de Psicología) ; González, Alejandro (Universidad de Jaén. Departamento de Psicología) ; Rodríguez, Álvaro (Universidad de Jaén. Departamento de Psicología) ; González, Cristina (Universidad de Jaén. Departamento de Psicología) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 151-159  
10.
13 p, 209.8 KB Control atencional y ejecución de tareas afectivamente relevantes en niños en edad preescolar / Checa, Purificación (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Santonja, Milagros (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Rueda, M. Rosario (Universidad de Granada. Departamento de Psicología Experimental y Fisiología del Comportamiento) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 127-139  

Llibres i col·leccions : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 89 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7.9 MB Adaptació i validació d'una versió bilingüe (català/castellà) del protocol Consensus auditory-perceptual evaluation of voice (CAPE-V) per a l'avaluació clínica de la qualitat vocal / Calaf, Neus, autor. ; Garcia i Quintana, David, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Les alteracions de la veu afecten un percentatge significatiu de la població. Les persones amb alteracions vocals expressen patir efectes adversos en la seva qualitat de vida a conseqüència de la seva veu. [...]
A significant percentage of the population is affected by alterations of voice. Individuals experiencing voice alterations report adverse consequences in their life quality due to their voice. Evaluation of voice quality is one of the key foundations of clinical voice evaluation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
2.
1.5 MB Funciones ejecutivas en niños y niñas de primaria : la importancia de las inteligencias múltiples como metodología de enseñanza-aprendizaje / Mejía Rodríguez, Gloria Lucía, autor. ; Cladellas i Pros, Ramon, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
El propósito de este trabajo ha sido investigar el funcionamiento ejecutivo (FE) en el contexto escolar. Durante el desarrollo de la investigación se realizaron dos estudios. El primero con el objetivo de contribuir al conocimiento sobre la relación entre la dimensión conductual del FE, en niños y niñas sin diagnóstico clínico; y el rendimiento académico en áreas que han sido menos observadas, como artes plásticas y ciencias naturales; además de matemáticas y lenguaje, que han sido tradicionalmente observadas. [...]
The aim of this research has been to study the executive functioning (EF) in the scholar context. During the development of the research two studies were carried out. The first one aims to contribute to the knowledge about the relationship between the behavioral dimension of EF, in children without clinical diagnosis; and the academic achievement in areas that have been less observed, such as visual arts and natural sciences; in addition to mathematics and language, which have traditionally been observed. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
3.
1.7 MB Efectividad y coste-efectividad de un programa de coaching para capacitar a personas con artrosis de rodilla y mejorar su calidad de vida / Carmona Terés, Victòria, autor. ; Moix Queraltó, Jenny, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La presente tesis doctoral tuvo como objetivo estudiar la efectividad y coste-efectividad de una intervención de Coaching Salud en el estilo de vida de personas con artrosis de rodilla con un ensayo clínico aleatorizado comunitario en atención primaria. [...]
The aim of this thesis is the study of the effectiveness and cost-effectiveness of a Health Coaching intervention in people with knee osteoarthritis' lifestyle with a community-based randomized clinical trial in primary care. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
4.
263 p, 2.3 MB La tutoría entre iguales como intervención cooperativa para el desarrollo de la empatía en el ámbito de ciencias de la enfermería / Vázquez Rivas, Anabel, autor. ; Duran, David, 1963- supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La empatía es una competencia social y comunicativa compleja, pero indispensable, que debe desarrollar el profesional de enfermería, con la finalidad de cuidar de forma holística al paciente y a sus familiares para poder establecer una relación terapéutica. [...]
Empathy is a complex but indispensable social and communicative competence. It must be developed by all qualified nurses in order to holistically care about the different patients and their families for the sake of establishing a therapeutic relationship. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
5.
150 p, 573.1 KB Ansiedad postquirúrgica en cirugía podológica / Espada Martín, Núria, autor. ; Fernández Castro, Jordi, supervisor acadèmic. ; Edo Izquierdo, Sílvia, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La cirugía podológica es una cirugía ambulatoria con unas características propias que implica un papel activo del paciente durante el periodo postquirúrgico. El paciente debe ser capaz de realizarse pequeñas curas, detectar signos y síntomas de alerta y tomar la medicación farmacológica pautada. [...]
Podiatric surgery is an outpatient surgery with its own characteristics that implies an active role of the patient during the post-surgical period. The patient should be able to perform small cures, detect signs and symptoms of alertness and take prescribed pharmacological medication. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
6.
2.3 MB Diseño y eficacia de un programa de entrenamiento en mindfulness y compasión basado en prácticas breves integradas (M-PBI) / Arredondo Rosas, Marcial, autor. ; Botella, Lluís, supervisor acadèmic. ; Moix Queraltó, Jenny, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La presente tesis pretende demostrar que un programa de entrenamiento basado en prácticas breves de mindfulness, respiración coherente y compasión (como prácticas principales) y así como también, acceder a un estado "mindful" de consciencia a través de "prácticas informales" en la vida cotidiana, produce cambios significativos en la disminución de síntomas de ansiedad, depresión estrés y burnout y en el aumento de las capacidades de mindfulness, descentramiento y autocompasión, así como también produce un incremento de la HRV en los participantes. [...]
The present thesis aims to demonstrate that a training program based on brief practices of mindfulness, coherent breathing and compassion (as main practices) and also, access to a "mindful" state of consciousness through "informal practices" in life produces significant changes in the reduction of symptoms of anxiety, depression, stress and burnout and in the increase of the abilities of mindfulness, decentralization and self-compassion, as well as also an increase of the HRV in the participants. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
7.
332 p, 3.8 MB Relatos de adolescentes que han vivido la separación parental en la niñez/preadolescencia / Rosselli de Aschner, María Eugenia, autor. ; Izquierdo, Conrad, supervisor acadèmic. ; Linares, Juan Luis, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La tesis titulada Relatos de adolescentes que han vivido la separación parental en la niñez/preadolescencia presenta los resultados del análisis de los relatos de historias de vida de seis jóvenes (13-16 años) bogotanos, colombianos, bien adaptados, que han vivido la separación parental en la niñez/preadolescencia (10-12 años) y el divorcio en la postseparación contrastados con los resultados de las investigaciones. [...]
The thesis titled Stories of adolescents who have experienced parental separation in childhood /preadolescence presents results of the analysis of life stories reported by six Colombian adolescents (13-16 years of age) who have experienced parental separation during childhood/preadolescence (10-11 years of age) and divorce during the post-separation period contrasted with the results derived from research. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
8.
Les Resistències dels infants i adolescents acollits en CRAE's a l'acompanyament educatiu / Villalba Biarnès, Andreu, autor. ; Sala Roca, Josefina, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La recerca que a continuació us presentem, vol aprofundir en els processos dels infants i adolescents que viuen en centres residencials d' acció educativa (CRAE). Concretament en aquells que han viscut, en un primer moment, amb una actitud de rebuig conscient en contra la figura de protecció establerta per l'administració que ostenta la seva tutela. [...]
La investigación que a continuación presentamos, quiere profundizar en los procesos de los niños y adolescentes que viven en centros residenciales de acción educativa (CRAE). Concretamente en aquellos que han vivido, en un primer momento, con una actitud de rechazo consciente en contra la figura de protección establecida por la administración que ostenta su tutela. [...]
The research presented aims to study the processes of children and adolescents in residential care centers (CRAE). Specifically those who have lived, at first, with an attitude of conscious rejection against the figure of protection provided by the administration who are their legal tutor. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
9.
177 p, 1.6 MB Factores influyentes en la adquisición del lenguaje y de la teoría de la mente en criaturas con implante coclear de 4 a 7 años / Aldrete Jimenez, Karla Ernestina, autor. ; Silvestre, Núria, supervisor acadèmic. ; Cambra, Cristina, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
El presente trabajo tiene dos objetivos valorar el nivel del lenguaje oral en criaturas sordas implantadas de 4 a 7 años e identificar lo principales factores influyentes en su rendimiento de acuerdo a las dimensiones lingüísticas : fonología, semántica, morfosintaxis y pragmática, así como establecer la relación de éstas con el nivel de la Teoría de la mente de edad. [...]
The current study has two objectives, namely to assest the level of oral language in deaf cochlear implanted children aged 4 to 7 and identify the main influencing factors in their performance according to the linguistic dimensions: phonology, semantics, morfosintaxis and pragmatics, as well as verifying their relation with the ToM level proper to those ages. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
10.
286 p, 2.1 MB Relacions entre el llenguatge i la teoria de la ment en l'alumnat de primària amb implant coclear / Bayés Espinet, Gemma, autor. ; Silvestre, Núria, supervisor acadèmic. ; Soler Vilageliu, Olga, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
En aquesta tesi s'estudia el nivell d'adquisició del llenguatge i de la teoria de la ment (TM) en l'alumnat de primària amb implants coclears (IC). L'objectiu principal és conèixer el seu nivell de llenguatge oral, en cadascuna de les dimensions lingüístiques, el seu nivell de llenguatge escrit i el seu nivell de desenvolupament de la TM i veure com es relacionen entre ells, a més de comprovar quins són els factors que poden influir en els resultats. [...]
This thesis makes a study of the level of Language acquisition and Theory of Mind (ToM) in primary students with cochlear implants (CI). The main objective is to know their level in oral Language, within each of the linguistic dimensions, their level in written language and their level of development regarding ToM, as well as to establish the interrelationship between these and to pinpoint which factors can influence the results. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Documents de recerca : 89 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 4 registres trobats  
1.
96 p, 646.3 KB Máster universitario en Psicología del Deporte y de la Actividad Física / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Universitat de Barcelona ; Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya (INEFC)
Aquest és un màster professional que pretén preparar al psicòleg per a actuar en l'àmbit de l'esport: des de l'assessorament d'entrenadors i tècnics de l'esport de base fins a la preparació psicològica per a l'alt rendiment, i també per a l'assessorament a professionals de la salut per tal de millorar les pautes d'activitat física de la població general.
Bellaterra 2016 (Màsters)  
2.
78 p, 745.7 KB Doctorado en Psicología de la Salud y del Deporte / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Universitat Politècnica de Catalunya ; University of California at San Diego ; Futbol Club Barcelona ; Fundación Attitudes
El programa de doctorat en Psicologia de la Salut i de l’Esport s’organitza en dos àmbits d’aplicació i d’investigació que tenen en comú els professors del doctorat i l’enfocament en les línies de investigació: la psicologia de la salut i la psicologia de l’activitat física i de l’esport. [...]
Bellaterra 2016 (Doctorats)
2 documents
3.
51 p, 330.1 KB Doctorado en Psicología de la Educación / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Universitat de Barcelona ; Universitat de Girona ; Universitat Ramon Llull
El Postgrau de Psicologia de l’Educació, format pel Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació -MIPE- i el Doctorat Interuniversitari de Psicologia de l’Educació -DIPE-, és una iniciativa conjunta de quatre universitats de Catalunya -Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Girona i Universitat Ramon Llull- dirigida als estudiants i professionals interessats a adquirir una sòlida formació teòrica i pràctica en les aportacions del coneixement psicològic a la teoria i la pràctica educativa.
Bellaterra 2014 (Doctorats)
2 documents
4.
2 p, 93.7 KB Doctorado en Psicología de la Comunicación y Cambio / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Universitat de Barcelona
El doctorat en Psicologia de la Comunicació i Canvi (C&C) té com antecedent la formació i la recerca realitzada en el programa Psicologia de la Comunicació: interacció social i desenvolupament humà. [...]
Bellaterra, 2016 (Doctorats)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.