visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Deulofeu Piquet, Jordi
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
cvicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
72
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
9
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
19
registres trobats
Materials acadèmics
,
43
registres trobats
Articles
9
registres trobats
1.
23 p, 878.4 KB
Orientación y coevaluación : Dos aspectos clave para la evolución del proceso de resolución de problemas
/
Torregrosa, Alba
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Deulofeu Piquet, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El presente estudio toma como objetivo describir y comparar las distintas fases de desarrollo de una base de orientación no lineal elaborada por un grupo de 25 alumnos de sexto de primaria al resolver cuatro problemas de patrones matemáticos. [...]
This study aims at comparing and describing the different development phases in a non-linear orientation base elaborated by 25 students in sixth grade when they solve four pattern mathematical problems. [...]
2021 -
10.1590/1980-4415v35n69a05
Bolema
,
Vol. 35 Núm. 69 (Abril 2021)
, p. 89-111
Registre complet
-
2.
29 p, 1.1 MB
Caracterización de procesos metacognitivos en la resolución de problemas de numeración y patrones matemáticos
/
Torregrosa, Alba
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Deulofeu Piquet, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este trabajo exploramos el uso de una base de orientación (Jorba y Sanmartí, 1996) como herramienta para promover los procesos metacognitivos en resolución de problemas de patrones. Realizamos un análisis inductivo de las producciones del alumnado con el objetivo de caracterizar los procesos metacognitivos escritos derivados de la creación y aplicación de dicho instrumento. [...]
In this paper we explore the use of an orientation base (Jorba y Sanmartí, 1996) as a tool to promote metacognitive processes in pattern problem solving. We carried out an inductive analysis of the students' productions with the aim of characterizing the written metacognitive processes derived from the creation and application of the instrument. [...]
2020 -
10.24844/EM3203.02
Educacion matematica
,
Vol. 32, núm. 3 (2020)
, p. 39-67
Registre complet
-
3.
6 p, 1.1 MB
Història, matemàtiques i realitat
/
Figueiras Ocaña, Lourdes
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Deulofeu Piquet, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La matemàtica es una disciplina viva en la història dels pobles, al servei de les necessitats humanes i en estreta relació amb la cultura. D'on ve, doncs, la seva imatge popular en el sentit que és una ciència distant, que no té la calidesa que transmeten altres ciències humanes? Potser hi ha dues matemàtiques? Per què un llibre de text que a la seva introducció comença parlant d'homes i dones que mesuren un camp al pas dels bous continua immediatament amb abstraccions difícils de comprendre? Per a què serveixen, finalment, les matemàtiques que s'aprenen a l'escola?.
2007 -
10.17345/comeduc200718-23
Comunicació educativa
,
Núm. 20 (2007)
, p. 18-23
Registre complet
-
4.
20 p, 1.8 MB
Competencia de modelización en interpretación de gráficas funcionales
/
Solar, Horacio
(Pontificia Universidad Católica de Chile. Departamento de Didáctica) ;
Deulofeu Piquet, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Azcárate, Carmen
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo presentamos una investigación en que se aplica el Modelo de Competencia Matemática (MCM) para estudiar la competencia de modelización, que se caracteriza por: tareas matemáticas, procesos y fases de la modelización. [...]
In this article we present a research where the Mathematics Competence Model (MCM) is applied to study the modeling competence, which is characterized by tasks, processes and modeling phases. The relationships between those three components determine the levels of cognitive complexity of a mathematical activity. [...]
2015 -
10.5565/rev/ensciencias.1551
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 33 Núm. 2 (2015)
, p. 191-210 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
5.
16 p, 398.0 KB
El formador de profesores de matemática : un análisis de las percepciones de sus prácticas instruccionales desde la "tensión" estudiante-formador
/
Rojas, Francisco
(Pontificia Universidad Católica de Chile) ;
Deulofeu Piquet, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El formador de profesores, como aquel que apoya al profesor en el desarrollo y la mejora de la enseñanza de las matemáticas, tiene una fuerte incidencia en la construcción del conocimiento inicial para la enseñanza en sus estudiantes. [...]
El formador de professors, com aquell que recolza al professor en el desenvolupament i la millora de l'ensenyament de les matemàtiques, té una forta incidència en la construcció del coneixement inicial per a l'ensenyament en els seus estudiants. [...]
Teacher educators, as professionals who support prospective teachers in the development and improvement of their mathematics teaching, have a strong influence on the construction of the initial knowledge needed for teaching in the school classroom. [...]
2015 -
10.5565/rev/ensciencias.1322
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 33 Núm. 1 (2015)
, p. 47-61 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
6.
22 p, 695.1 KB
Competencia de argumentación en la interpretación de gráficas funcionales
/
Solar Bezmalinovic, Horacio Cristian
(Universidad Católica de la Santísima Concepción. Departamento de Didáctica) ;
Azcárate, Carmen
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Deulofeu Piquet, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se interpreta la argumentación en la interpretación de gráficas funcionales como una competencia matemática. Esta competencia se ha caracterizado mediante tareas matemáticas asociadas a la interpretación de dichas gráficas y por determinados procesos. [...]
In this paper we interpret the argumentation in graph interpretation as a mathematical competence. This competence has been characterized by mathematical tasks associated with the interpretation of these graphs and by certain processes. [...]
2012 -
10.5565/rev/ec/v30n3.573
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 30, Núm. 3 (novembre 2012)
, p. 133-154
Registre complet
-
7.
14 p, 385.5 KB
Perspectivas teóricas en el proceso de elaboración de conjeturas e implicaciones para la práctica : tipos y pasos
/
Cañadas, María Consuelo
;
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Figueiras Ocaña, Lourdes
;
Reid, David A.
;
Yevdokimov, Oleksiy
2008 -
10.5565/rev/ensciencias.3753
Enseñanza de las ciencias
,
V. 26 n. 3 (2008)
p. 431-444
Registre complet
-
8.
12 p, 140.7 KB
Investigación sobre juegos, interacción y construcción de conocimientos matemáticos
/
Edo, Mequè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Deulofeu Piquet, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se presentan resultados de una investigación sobre aprendizajes de matemáticas realizados en un contexto de juego de mesa en el marco escolar. Se indaga sobre: presencia de contenidos matemáticos en el contexto de juego, papel que ejerce la influencia educativa de la maestra y presencia de la infl uencia educativa entre alumnos en el proceso de aprendizaje de contenidos matemáticos.
We present research findings about mathematical learning in a class context with table games. We explore, on the one hand, the opportunities derived from this class context in relation to mathematics learning and, on the other, the role of the teacher. [...]
2006 -
10.5565/rev/ensciencias.3804
Enseñanza de las ciencias
,
V. 24 n. 2 (2006)
p. 257-268
Registre complet
-
9.
10 p, 148.8 KB
Atribuir un significado a la matemática a través de la visualización
/
Figueiras Ocaña, Lourdes
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Deulofeu Piquet, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En el artículo se analiza la utilización de diagramas visuales en la resolución de problemas y su efecto sobre el significado que se atribuye a la matemática. En el trabajo se presta atención a la interacción de tres perspectivas -sociológica, cultural y cognitiva-, desde las cuales se han desarrollado investigaciones diversas sobre visualización.
Some important aspects on the use of visualization during problem solving processes and its effect on giving signifi cance to mathematics are analized in this paper. The research presented here highlights the interaction among three different backgrounds supporting actual investigations on visualization: sociological, cultural and cognitive.
2005 -
10.5565/rev/ensciencias.3843
Enseñanza de las ciencias
,
V. 23 n. 2 (2005)
p. 217-226
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos
1
registres trobats
1.
10 p, 123.9 KB
Què recorden del què han aprés de matemàtiques els estudiants que accedeixen als graus de mestre?
/
Villarreal, Aitor
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Deulofeu Piquet, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Pañellas, Mercè
(Universitat Ramon Llull) ;
Prat, Montserrat
(Prat Moratonas) (Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Sellas, Isabel
(Universitat de Vic) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquesta comunicació, presentem l'examen de competència logicomatemàtica de la Prova d'Aptitud Personal per a l'accés als graus de mestre a partir del curs 2017-18, establim el significat de Coneixement Matemàtic Fonamental, i presentem el procés de validació d'una prova per a avaluar-lo. [...]
2016
Congrés Català d'Educació Matemàtica (C2EM)
. Barcelona, Catalunya,
1
: 2016
Registre complet
-
Documents de recerca
19
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
183 p, 2.1 MB
La base de orientación no lineal como instrumento de autorregulación matemática
/
Torregrosa Martínez, Alba
;
Deulofeu Piquet, Jordi,
dir. ;
Albarracín Gordo, Lluís,
dir.
La present tesi doctoral va prendre com a objectiu crear, desenvolupar i aplicar una base d'orientació no lineal com a eina de suport a la metacognició matemàtica durant la resolució de problemes de patrons. [...]
La presente tesis doctoral tuvo como objetivo general crear, desarrollar y aplicar una base de orientación no lineal como instrumento de apoyo a la metacognición matemática en resolución de problemas de patrones. [...]
The main objective of the current doctoral thesis was to create, develop and apply a non-linear orientation base as a supporting tool for mathematical metacognition in pattern problem solving. To achieve this objective, three specific objectives were defined. [...]
2021
Registre complet
-
2.
224 p, 6.6 MB
Juegos de estrategia en formato tecnológico y resolución de problemas en la ESO
/
Lorenzo Fernández, María Esther
;
Deulofeu Piquet, Jordi,
dir. ;
González Jiménez, Santos,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La presente investigación se sitúa en el ámbito de la didáctica de las matemáticas y en concreto de los juegos de estrategia, intrínsecamente ligados a la resolución de problemas, debido a que las diferentes estrategias ganadoras que se ponen en práctica a la hora de encontrar la solución de un juego, a menudo son similares a las aplicadas en el aula (y fuera de ella) para resolver un problema. [...]
This research is to be found within mathematics didactics and particularly within that of strategy games intrinsically related to problem solving, due to the fact that those different successful strategies used in order to solve a game are frequently similar to the ones applied in the classroom (and outside it) in problem solving situations. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.
Registre complet
-
3.
376 p, 6.8 MB
La competencia matemática : caracterización de actividades de aprendizaje y de evaluación en la resolución de problemas en la enseñanza obligatoria
/
Villalonga Pons, Juana Maria
;
Deulofeu Piquet, Jordi,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La resolución de problemas es considerada una competencia fundamental dentro de la competencia matemática que, por consiguiente, debe adquirirse durante la escolarización obligatoria. A lo largo de esta última década, en Cataluña se ha trabajado para identificar las intenciones educativas de la competencia en resolución de problemas. [...]
Problem solving is agreed to be a fundamental mathematical competence. In Catalonia, it is expected that students acquire the problem solving competence during the compulsory education. Throughout this last decade, Catalan administration has been working in the identification of the aims of this mathematical competence. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
Registre complet
-
4.
137 p, 2.6 MB
Estudio comparativo de procesos de resolución de problemas y de juegos de estrategia en educación primaria
/
Baeza Toro, Mirian Luz
;
Edo, Mequè,
dir. ;
Deulofeu Piquet, Jordi,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En la actualidad, un gran número de currículos matemáticos subrayan la importancia de aprender a pensar y razonar matemáticamente por medio de la resolución de problemas. Diversos investigadores, han estudiado los procesos llevados a cabo durante este tipo de resolución (Polya, 1979; Schoenfeld, 1985; Artz y Armour-Thomas, 1992; Puig, 2003; Castro, 2008; entre otros) desde distintos enfoques como: los procesos cognitivos, afectivos, y el uso de la tecnología. [...]
At present, a large number of mathematical curriculum emphasize the importance of learning to think and reason mathematically solving problems. Several researchers have studied the processes carried out during this type of resolution (Polya, 1979; Schoenfeld, 1985; Artz and Armour-Thomas, 1992; Puig, 2003; Castro, 2008; among others) from different perspectives as cognitive processes, affective, and the use of technology. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Registre complet
-
5.
324 p, 4.6 MB
Construcción del lenguaje algebraico en un entorno de resolución de problemas : el rol del conocimiento del profesor
/
Fuente Pérez, José Abraham de la
;
Deulofeu Piquet, Jordi,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Este trabajo constituye una aportación a la investigación en Educación Matemática enmarcada en el conocimiento profesional del profesor de matemáticas. En él estudiamos cómo los profesores usan su conocimiento para ayudar a los alumnos a aprender álgebra a través de la resolución de problemas y cómo la reflexión en grupo y el trabajo en equipo ayudan a los profesores en su formación permanente. [...]
This thesis is a contribution to the research in mathematical education within the frame of the mathematics teachers' professional knowledge. In it, we study how teachers use their knowledge to help students to learn algebra via the resolution of problems and how group reflections and team work help teachers in their constant development. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Registre complet
-
6.
456 p, 6.6 MB
Els coneixements dels estudiants de mestre sobre les fraccions i el seu ensenyament
/
Sellas, Isabel
;
Deulofeu Piquet, Jordi,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En els darrers anys, ha augmentat l'interès a millorar la formació inicial dels mestres respecte a l'ensenyament de les matemàtiques. En aquest sentit, són molts els estudis orientats a determinar els coneixements dels mestres sobre continguts específics d'aquesta disciplina i, en concret, sobre les fraccions, atès que és un contingut fonamental per entendre continguts més complexos de l'educació secundària i un dels més difícils de les matemàtiques que s'ensenyen a l'etapa d'educació primària. [...]
Over the past years there has been increasing interest in improving initial teacher training in math. In this sense, a great number of studies have focused on establishing teachers' level of knowledge in relation to particular math contents. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
2 documents
Registre complet
-
7.
299 p, 2.3 MB
L'Aprenentatge de la trigonometria a l'ensenyament obligatori i al batxillerat
/
Costa Vilalta, M. Antònia
;
Deulofeu Piquet, Jordi,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La recerca elaborada pertany a l'àmbit de la didàctica de les matemàtiques, en concret a l'aprenentatge de la trigonometria a l'ensenyament obligatori i al batxillerat. L'objectiu general d'aquesta investigació és realitzar una diagnosi en diferents moments del procés d'aprenentatge de la trigonometria que ens aporti informació per tal de millorar aquest procés a l'ensenyamet obligatori, al batxillerat i en el pas de 4t d'ESO a Batxillerat. [...]
The research belongs to the field of Maths teaching, specifically to the learning of trigonometry at E. S. O. and Bachillerato. The main objective of this investigation is to make a diagnosis at different moments of the learning process of trigonometry to obtain information to improve the aforementioned process in the compulsory education (E. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
8.
274 p, 1.8 MB
El conocimiento del profesor de matemáticas en la práctica: enseñanza de la proporcionalidad
/
Torres Martín, Eugenia
;
Deulofeu Piquet, Jordi,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Esta tesis doctoral se enmarca en el ámbito de la didáctica de las Matemáticas, concretamente en la línea de investigación sobre el análisis de la práctica docente del profesor de Matemáticas en el aula. [...]
The following thesis belongs to the field of didactics in mathematics, specifically in the research on the analysis of teaching practice by the mathematics teacher in the classroom. Its overall research objective is the analysis of teaching activity regarding the specific issue of proportionality and the levels involved in the study are Sixth grade of Primary and the First grade of Secondary. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
9.
175 p, 1.6 MB
La práctica de la enseñanza de las matemáticas a través de las situaciones de contingencia
/
Zamorano Vargas, Alicia
;
Deulofeu Piquet, Jordi,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Esta tesis es un estudio del ámbito de la didáctica de las matemáticas que se inscribe en la línea de investigación sobre el análisis de la práctica docente del profesorado de matemáticas, una línea de investigación relevante en la actualidad. [...]
This thesis is a study in the field of mathematics education, which follows the line of investigation about the analysis of teaching practice of mathematics teachers. It is a line of investigation that is relevant these days. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
10.
363 p, 5.0 MB
Matemàtiques i realitat: les competències en el treball de la mesura a l'ESO
/
López i Beltran, Mireia
;
Deulofeu Piquet, Jordi,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La present tesi doctoral té com a objectiu aportar una reflexió teòrica així com el corresponent disseny, implementació i avaluació d'una unitat didàctica en termes de competències sobre el treball de la mesura a l'ESO per a fer-ne una posterior anàlisi que permeti aportar informació significativa sobre unes capacitats imprescindibles per als estudiants de l'ESO. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
2 documents
Registre complet
-
Documents de recerca :
19
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
43
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
5 p, 105.0 KB
Pràcticum
[
43198
] /
Albarracín Gordo, Lluís
;
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Guevara Casanova, Iolanda
;
Gamboa Rojas, Genaro
;
Morera Ubeda, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El treball que l'estudiant realitzarà al llarg del mòdul ha de servir-li per tenir un contacte amb la realitat de la professió, i per aquest motiu es desenvolupa en gran part en un centre d'educació secundària. [...]
The work that the student will carry out throughout the module must serve to give him/her contact with the reality of the profession, and for this reason it takes place to a large extent in a secondary education centre. [...]
El trabajo que el estudiante realizará a lo largo del módulo tiene que servirle para tener un contacto con la realidad de la profesión, y por este motivo se desarrolla en gran parte en un centro de educación secundaria. [...]
2023-24
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
1459
]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
1529
]
3 documents
Registre complet
-
2.
5 p, 105.7 KB
Treball de Final de Màster
[
43193
] /
Albarracín Gordo, Lluís
;
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Guevara Casanova, Iolanda
;
Gamboa Rojas, Genaro
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El TFM és un treball de reflexió final en el qual l'estudiant haurà de mostrar, per mitjà d'una presentació oral pública davant d'un tribunal, que ha adquirit el conjunt de competències del màster i que li capaciten per a iniciar la seva actuació com a docent de matemàtiques en un centre d'educació secundària. [...]
The TFM is a final reflective work in which the student will have to show, through a public oral presentation in front of a court, that he has acquired the master's set of skills and that enable him to start his performance as a mathematics teacher in a secondary education center. [...]
El TFM es un trabajo de reflexión final en el cual el estudiante tendrá que mostrar, por medio de una presentación oral pública ante un tribunal, que ha adquirido el conjunto de competencias del máster que le capacitan para iniciar su actuación como docente de matemáticas en un centro de educación secundaria. [...]
2023-24
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
1459
]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
1529
]
3 documents
Registre complet
-
3.
5 p, 108.3 KB
Introducció a la Recerca en Educació Científica i Educació Matemàtica
[
45019
] /
Espinet Blanch, Maria
;
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul constitueix una introducció a l'especialitat de Recerca sopbre Innovació en Educació Científica i Educació Matemática. La finalitat del mòdul es construir les bases per entendre la didàctica de les ciències i la didàctica de la matemàtica com a disciplines científiques de referència en el camp de la innovació educativa. [...]
This modules is an introduction to the specialty "research on innovation i science education and mathematics education". The goal of this module is the building of an understanding of didactics of experimental sciences and didactics of mathematics as core disciplines within the research on innovation in science education and mathematics education. [...]
Este módulo constituye una introducció a la especialidad "Investigación sobre inovación en educación cientifica y educación matemática". La finalidad de este módulo es construir las bases para comprendre la didáctica de las ciencias y la didáctica de la matemática como disciplinas de referencia en el campo de la inovación educativa. [...]
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
4.
6 p, 114.3 KB
Complements de Formació Disciplinar en Matemàtiques
[
44296
] /
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén aportar els complements matemàtics més rellevants per ensenyar matemàtiques a secundària. Es divideix en tres blocs : 1 . Conceptes clau i Resolució de Problemes (3 ECTS). [...]
This module aims to provide the most relevant mathematical complements to teach mathematics in secondary school. It is divi 1. Key Concepts and Problem Solving (3 ECTS). The aim of this blog is to use problem 2. [...]
Este módulo pretende aportar los complementos matemáticos más relevantes para enseñar matemáticas en secundaria. Se d 1. Conceptos clave y Resolución de Problemas (3 ECTS). El objetivo de este bloque e 2. [...]
2022-23
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
1459
]
3 documents
Registre complet
-
5.
6 p, 111.2 KB
Ensenyament i Aprenentatge de les Matemàtiques
[
43195
] /
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Guevara Casanova, Iolanda
;
Fuente Pérez, José Abraham de la
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat del mòdul és capacitar al futur professorat de secundària perquè pugui ensenyar els continguts del currículum de matemàtiques tant de la ESO com del batxillerat, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les matemàtiques. [...]
At the end of the Master, students have to achieve the following objectives: 1. Acquire the didactic knowledge necessary to start teaching in secondary education. 2. Apply didactic and problem-solving knowledge to the exercise of teaching as a math 3. [...]
La finalidad del módulo es capacitar al futuro profesorado de secundaria para que pueda enseñar los contenidos del currículum de matemáticas tanto de la ESO cómo del bachillerato, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las matemáticas. [...]
2022-23
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1215
]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
1459
]
3 documents
Registre complet
-
6.
5 p, 105.7 KB
Treball de Final de Màster
[
43193
] /
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Guevara Casanova, Iolanda
;
Gamboa Rojas, Genaro
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El TFM és un treball de reflexió final en el qual l'estudiant haurà de mostrar, per mitjà d'una presentació oral pública davant d'un tribunal, que ha adquirit el conjunt de competències del màster i que li capaciten per a iniciar la seva actuació com a docent de matemàtiques en un centre d'educació secundària. [...]
The TFM is a final reflective work in which the student will have to show, through a public oral presentation in front of a court, that he has acquired the master's set of skills and that enable him to start his performance as a mathematics teacher in a secondary education center. [...]
El TFM es un trabajo de reflexión final en el cual el estudiante tendrá que mostrar, por medio de una presentación oral pública ante un tribunal, que ha adquirido el conjunto de competencias del máster que le capacitan para iniciar su actuación como docente de matemáticas en un centro de educación secundaria. [...]
2022-23
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1215
]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
1459
]
3 documents
Registre complet
-
7.
6 p, 111.8 KB
Perspectives de Recerca en Educació Científica i Matemàtica
[
43928
] /
Espinet, Mariona
;
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Planas Raig, Nuria
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Perspectives de Recerca en Educació Científica i Matemàtica és un mòdul d'introducció a l'especialitat. Pretén apropar els estudiants a les idees bàsiques de la investigació en Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques. [...]
Research Perspectives in Science and Mathematics Education is an introductory module to the speciality. It aims to bring students closer to the basic ideas of research in Didactics of Science and of Mathematics. [...]
Perspectivas de Investigación en Educación Científica y Matemática es un módulo de introducción a la especialidad. Pretende acercar los estudiantes a las ideas básicas de la investigación en Didáctica de las Ciencias y de las Matemáticas. [...]
2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
8.
6 p, 110.0 KB
Joc i activitats matemàtiques en l'educació primària
[
102058
] /
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
OBJECTIUS - Conèixer, contextualitzar, practicar i classificar els principals jocs abstractes d'arreu del món i de tots els temps. - Descobrir les relacions entre els jocs i les matemàtiques, per tal que aquells proporcionin un context adequat i constitueixin un recurs significatiu per a l'ensenyament de les matemàtiques a l'Educació Primària. [...]
TARGETS - Know, contextualize, practice and classify the main abstract games from all over the world. - Discover the relationships between games and mathematics, so that those provide an adequate context and constitute significant resources for teaching mathematics in Primary Education. [...]
OBJETIVOS - Conocer, contextualizar, practicar y clasificar los principales juegos abstractos de todo el mundo y de todos los tiempos. - Descubrir las relaciones entre los juegos y las matemáticas, para que aquellos proporcionen un contexto adecuado y constituyan un recurso significativo para la enseñanza de las matemáticas en la Educación Primaria. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
9.
6 p, 109.8 KB
Perspectives de Recerca en Educació Científica i Matemàtica
[
43928
] /
Espinet, Mariona
;
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Planas Raig, Nuria
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Perspectives de Recerca en Educació Científica i Matemàtica és un mòdul d'introducció a l'especialitat. Pretén apropar els estudiants a les idees bàsiques de la investigació en Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques. [...]
Research Perspectives in Science and Mathematics Education is an introductory module to the speciality. It aims to bring students closer to the basic ideas of research in Didactics of Science and of Mathematics. [...]
Perspectivas de Investigación en Educación Científica y Matemática es un módulo de introducción a la especialidad. Pretende acercar los estudiantes a las ideas básicas de la investigación en Didáctica de las Ciencias y de las Matemáticas. [...]
2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
10.
6 p, 110.1 KB
Joc i activitats matemàtiques en l'educació primària
[
102058
] /
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
OBJECTIUS - Conèixer, contextualitzar, practicar i classificar els principals jocs abstractes d'arreu del món i de tots els temps. - Descobrir les relacions entre els jocs i les matemàtiques, per tal que aquells proporcionin un context adequat i constitueixin un recurs significatiu per a l'ensenyament de les matemàtiques a l'Educació Primària. [...]
TARGETS - Know, contextualize, practice and classify the main abstract games from all over the world. - Discover the relationships between games and mathematics, so that those provide an adequate context and constitute significant resources for teaching mathematics in Primary Education. [...]
OBJETIVOS - Conocer, contextualizar, practicar y clasificar los principales juegos abstractos de todo el mundo y de todos los tiempos. - Descubrir las relaciones entre los juegos y las matemáticas, para que aquellos proporcionen un contexto adecuado y constituyan un recurso significativo para la enseñanza de las matemáticas en la Educación Primaria. [...]
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
43
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.