Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
6 p, 188.4 KB Relación entre los conocimientos de naturaleza de la ciencia, de evolución y la aceptación de la teoría evolutiva en profesores de biología luego de un programa de desarrollo profesional / Cofré Mardones, Hernán (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso) ; Becerra Olguín, Beatriz (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso) ; Cuevas Aldunate, Emilia (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso) ; Núñez Nieto, Paola (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso) ; Santibáñez Gómez, David (Universidad Católica Silva Henríquez) ; Vergara Díaz, Claudia (Universidad Alberto Hurtado) ; Bravo González, Paulina (University College of London)
Este estudio tiene como primer objetivo identificar el impacto de un programa de desarrollo profesional (PdP) en la comprensión de la Naturaleza de las Ciencia (NdC) y la evolución, y en la aceptación de esta teoría, así como analizar la relación (si existe) entre dichas variables. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 2491-2496  
2.
29 p, 1.8 MB Towards inferring communication patterns in online social networks / Balsa, Ero (Katholieke Universiteit Leuven) ; Pérez-Solà, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i les Comunicacions) ; Diaz, Claudia (Katholieke Universiteit Leuven)
The separation between the public and private spheres on online social networks is known to be, at best, blurred. On the one hand, previous studies have shown how it is possible to infer private attributes from publicly available data. [...]
2017
ACM Transactions on internet technology, Vol. 17, issue 3 (Jul. 2017) , art. 32  
3.
1 p, 25.2 KB Evaluando la competencia comunicativa de futuros profesores / Vargas Díaz, Claudia Lorena (Universidad Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i les Ciències Experimentals)
Saber comunicar las matemáticas a alumnos de secundaria es el objetivo principal en la formación de futuros profesores de instituto. ¿Sabemos si los estudiantes alcanzan las competencias necesarias para enseñar matemáticas? En este sentido, Claudia Lorena Vargas ha presentado una tesis doctoral titulada "Evaluación de la competencia comunicativa en la formación del profesorado de matemática de educación secundaria" en la que explora qué capacidades adquieren los estudiantes del Máster de formación del profesorado de Matemáticas.
2012
UAB divulga, maig 2012, p. 1-1  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
231 p, 2.6 MB Towards understanding privacy risks in online social networks / Pérez-Solà, Cristina ; Herrera Joancomartí, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Diaz, Claudia, dir. ; Preneel, Bart, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions
Les xarxes socials en línia (en anglès, Online Social Networks o OSNs) són avui en dia un dels serveis més populars a Internet. En el moment d'escriure aquestes línies, quatre de les deu primeres pàgines del rànquing global Alexa corresponien a xarxes socials i les xarxes més utilitzades tenien centenars de milions d'usuaris actius cada dia. [...]
Online Social Networks (OSNs) are now one of the most popular services on the Internet. When these lines were written, there were four OSN sites in the Alexa's top ten global ranking and the most used OSNs were having hundreds of millions of daily active users. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Diaz, Celine
1 Diaz, Claudia,
1 Díaz, C.
1 Díaz, C.C.
1 Díaz, Carlos
2 Díaz, Carmen
1 Díaz, Carmen.
1 Díaz, Clara
1 Díaz, Claudio F.
2 Díaz, César
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.