Results overview: Found 5 records in 0.01 seconds.
Articles, 5 records found
Articles 5 records found  
1.
8 p, 318.7 KB Ensenyar i aprendre en un món digital / Domènech Girbau, Mariona (Institut Menéndez y Pelayo) ; Catalunya. Generalitat. CESIRE-CDEC
Els ordinadors han irromput a les aules de molts centres educatius i ho han fet per quedar-s'hi. Per aquesta raó em sembla oportú parlar de la nostra experiència com a docents en aules TIC i compartir reflexions sobre les seves potencialitats i propostes d'aula. [...]
2012
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 23 (desembre 2012) , p. 21-28  
2.
5 p, 271.0 KB L'adaptació del projecte Salters-Nuffield Advanced Biology al batxillerat de Catalunya / Lope, Silvia (Centre de Documentació i Experimentació en Ciències i Tecnologia) ; Domènech Girbau, Mariona (Centre de Documentació i Experimentació en Ciències i Tecnologia) ; Juan, Xavier (Centre de Documentació i Experimentació en Ciències i Tecnologia) ; Colom, Josep (Centre de Documentació i Experimentació en Ciències i Tecnologia) ; Cabello, Montserrat (Centre de Documentació i Experimentació en Ciències i Tecnologia)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra ( 2005) , p. 1-5  
3.
3 p, 31.6 KB L'aula de ciències de secundària : de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC), dels continguts a les competències / Domènech Girbau, Mariona
La utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació és en l'actualitat un element essencial en l'adquisició de competències per part dels estudiants. Es tracta, en essència, de competències per convertir la informació en coneixement eficaç per guiar les accions, la qual cosa significa passar de les TIC (informació) a les TAC (coneixement).
2008
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 11 (2008) p. 20-22  
4.
6 p, 313.6 KB Què passa amb els aliments després de la seva digestió? / Bigas, Montserrat ; Domènech Girbau, Mariona
Presentem tres activitats didàctiques complementàries, pensades per a alumnes de batxillerat, que pretenen estudiar el procés de digestió i d'absorció de nutrients al budell prim, des del nivell macroscòpic d'òrgan (pràctica de laboratori) al nivell molecular (simulació), tot considerant el procés de "parlar ciència" a través d'una activitat d'estructuració i la pro-ducció d'un text explicatiu.
2007
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 7 (2007) p. 17-22  
5.
4 p, 339.6 KB Venes i artèries : del model macroscòpic al microscòpic / Cabello, Montse (Centre de Documentació i Experimentació en Ciències i Tecnologia) ; Domènech Girbau, Mariona (Centre de Documentació i Experimentació en Ciències i Tecnologia)
La utilització de les TIC en les activitats de laboratori no només permet acostar, en temps real, els fenòmens naturals als alumnes, sinó que pot ajudar a construir els models biològics que hi al darrera d'aquells fenòmens. [...]
2006
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 3 (2006) p. 10-13  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.