Resultados globales: 58 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 30 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 4 registros
Materiales académicos, Encontrados 21 registros
Artículos Encontrados 30 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
9 p, 128.0 KB Editors' Notes / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
2017 - 10.5565/rev/jtl3.760
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 4 (november-december 2017) , p. 1-8 (Editor's Note)  
2.
8 p, 114.5 KB Nota de las Editoras / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, la Literatura i les Ciències Socials)
Como siempre es un placer anunciar la publicación de otro volumen de BJTLLL. En un momento en que el mundo de la publicación académica se enfrenta a bastantes polémicas, entre las cuales está la inequidad que surge del uso creciente de las métricas como medida de la calidad de la investigación, seguimos manteniendo nuestro compromiso de publicar nuevas investigaciones prometedoras de jóvenes que están empezando a profundizar en sus respectivos campos, manteniendo al mismo tiempo un alto nivel de calidad de su producción. [...]
As always it is our pleasure to announce the publication of another volume of BJTLLL. At a time when academic publishing is becoming rife with polemic issues, not least of which is inequity that arises from the increasing use of metrics as a measure of research quality, we continue to uphold our commitment to publishing promising new research of young scholars breaking into their respective fields while maintaining a high level of quality of output. [...]
Com sempre és un plaer anunciar la publicació d'un altre volum de BJTLLL. En un moment en què el món de la publicació acadèmica s'enfronta a bastants polèmiques, entre les quals hi ha la inequitat que sorgeix de l'ús creixent de les metriques com a mesura de la qualitat de la investigació, seguim mantenint el nostre compromís de publicar noves promeses de recerca de joves que estan començant a aprofundir en els seus respectius camps, mantenint al mateix temps un alt nivell de qualitat de la seva producció. [...]
Comme toujours, c'est un plaisir d'annoncer la publication d'un autre volume de BJTLLL. À un moment où le monde de l'édition académique fait face à beaucoup de controverse, parmi lesquelles l'inégalité découlant de l'utilisation croissante des indicateurs comme mesure de la qualité de la recherche, nous continuons à maintenir notre engagement à publier de nouvelles recherches prometteuses de les jeunes qui commencent à approfondir dans leurs domaines respectifs, tout en conservant un niveau élevé de qualité de leur production. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.745
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 3 (august-september 2017) , p. 1-8 (Editor's Note)  
3.
8 p, 108.3 KB Lettre des éditeurs / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)
Nous initions ce premier volume de l'année avec un article du Dr Anna Camps. Cet article se fonde sur le discours prononcé par cette dernière pour l'inauguration du Master Officiel en Recherche en Éducation en 2016/17. [...]
We begin the first volume of year with an invited article from Dr. Anna Camps. The contribution is based on Camps' 2016/17 inauguration address for the Official Master's Degree in Research in Education. [...]
Comencem el primer volum de l'any amb un article escrit per la Dra Anna Camps. La seva contribució es basa en la conferència inaugural Màster Oficial en Recerca en Educació de l'any 2016/17. Com editores, estem contents de poder oferir suport -encara que sigui d'una manera simbòlica- als nostres col·legues acadèmics assetjats a Síria; començem la secció d'articles de recerca amb un text escrit per Abidrabbo Alnassan de la Université de Dames (Síria). [...]
Empezamos el primer volumen del año con un artículo escrito por la Dra Anna Camps. Su contribución se basa en la conferencia inaugural Máster Oficial en Investigación en Educación del año 2016/17. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.722
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 1 (february-march 2017) , p. 1-8 (Editor's Note)  
4.
8 p, 114.6 KB Editors' Notes / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016 - 10.5565/rev/jtl3.710
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 4 (november-december 2016) , p. 1-8 (Editor's Note)  
5.
8 p, 110.4 KB Nota de las editoras / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016 - 10.5565/rev/jtl3.691
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 3 (august-september 2016) , p. 1-8 (Editor's Note)  
6.
8 p, 550.2 KB Editor's notes / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
This first volume of 2016 covers a wide geographic range (3 continents) but focuses principally on aspects of teaching and learning writing. Changing focus, our guest author, Dr. Maria Luisa Pérez Cañado, provides us with a comprehensive article on the state of the question in the area of CLIL.
Ce premier volume de l'année 2016 couvre un large éventail géographique (3 continents), mais se concentre principalement sur les aspects de l'enseignement et l'apprentissage de l'écriture. en Changeant de mise au point, notre auteur inviteé, Dr. [...]
Aquest primer volum de 2016 cobreix un ampli rang geogràfic (3 continents), però se centra principalment en els aspectes de l'ensenyament i l'aprenentatge de l'escriptura . Canviant de tema, nostra autora convidada, la Dra. [...]
Este primer volumen de 2016 cubre un amplio rango geográfico (3 continentes), pero se centra principalmente en los aspectos de la enseñanza y el aprendizaje de la escritura de. Cambiando de tema, nuestra autora invitada, Dra. [...]

2016 - 10.5565/rev/jtl3.668
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 1 (february-march 2016) , p. 1-8 (Editor's Note)  
7.
12 p, 150.2 KB Empowering language minorities through technology. Which way to go? / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona)
The term ‘Information Age’ has been applied to the current era we now live in, based on the fact that technology and Internet are continuously changing the way people work, learn, spend their leisure time and interact with one another. [...]
2010
elearning Papers, Núm. 19 (2010) , p. 1-12  
8.
4 p, 188.4 KB Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües (GREIP) / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
El Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües GREIP treballa per contribuir a l'educació plurilingüe en tots els nivells educatius, amb un enfocament global i integrador i des de perspectives pròpies de la sociolingüística interaccional, de l'anàlisi de la conversa i de la construcció socialment situada del coneixement.
2015
UAB divulga, Octubre 2015  
9.
8 p, 432.5 KB Editor’s Note / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
As the year draws to an end, we offer you a variety of articles for the holiday season. This issue’s featured author is Evelyn Arizpe (Glasgow University) and we also have an interview with Jazone Cenoz from the University of the Basque Country, accompanied by our regular research articles, all very relevant to current topics in the teaching and learning of language and literature.
En cette fin d’année, nous vous offrons une variété d'articles pour les vacances. L'auteure sélectionné de ce numéro est Evelyn Arizpe (Université du Glasgow), un entretien avec Jazone Cenoz, de l'Université du Pays Basque avec trois articles de recherche de jeunes chercheurs prometteurs.
Con el año ya esta a punto de acabar, les ofrecemos una serie de artículos para las vacaciones de Navidad. La autora destacada de esta edición es Evelyn Arizpe (Universidad de Glasgow). También les ofrecemos una entrevista con la investigadora en educación multilingüe de la Universidad del País Vasco, Jazone Cenoz y por supuesto tres artículos de investigación muy actuales en el campo de la didáctica de la lengua y la literatura.
Ara que l’any arriba a la seva fi, us oferim una varietat d’articles per a les vacances. L’autora destacada d’aquest volum és Evelyn Arizpe (Universitat de Glasgow) i també us oferim una entrevista amb Jazone Cenoz, de la Universitat del País Basc, tot acompanyat per tres articles d'investigació que són molt rellevants per als temes actuals en el camp de didàctica de la llengua i la literatura.

2015 - 10.5565/rev/jtl3.656
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 4 (november-december 2015) , p. 1-8 (Editor's Note)  
10.
8 p, 256.7 KB Nota de la editora / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
2015 - 10.5565/rev/jtl3.647
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 3 (august-september 2015) , p. 1-8 (Editor's Note)  

Artículos : Encontrados 30 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 3 registros  
1.
5 p, 23.0 KB Opening the horizons: integrating CLIL and Web 2.0 with Young language learners / Mont, Maria Cruz (Escola St. Jordi - Mollet del Vallès) ; Masats i Viladoms, M. Dolors (Maria Dolors) (Universitat Autónoma de Barcelona) ; Dooly, Melinda (Universitat Autónoma de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 97-101  
2.
8 p, 289.7 KB Case methodology applied to the use of videos : an example of a blended-learning experience in a pre-service teacher training programme / Masats i Viladoms, M. Dolors (Maria Dolors) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials) ; Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
L’ús del vídeo en la formació de mestres s’ha fet servir a les classes de llengua per proporcionar als alumnes textos genuïns que constituïssin estímul comunicatius reals, en les tutories de pràctiques s’ha emprat com a eina per facilitar als alumnes l’oportunitat de reflexionar sobre la seva actuació a l’aula, i en les classes de didàctica ha estat un mitjà per relacionar la teoria i la pràctica. [...]
The use of videos in teacher training programmes has served various purposes: in language courses, videos have provided trainees with authentic texts which serve as stimuli to enhance real communication in a formal setting; in the tutorial sessions linked to the school placement practices, videos have been used as tools to help student-teachers reflect upon their performance in class and in Language Methodology courses, videos establish links between theory and practice. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
10 p, 540.9 KB La Universitat a l’escola i l’escola a la universitat : el treball cooperatiu entre el professorat universitari i el professorat de primària / Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials) ; Masats i Viladoms, M. Dolors (Maria Dolors) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
En el camp de la formació d’educadors, el professorat universitari s’ha d’afrontar al repte de contribuir a la innovació docent no tant sols en la seva pròpia aula sinó en les futures aules dels mestres en formació. [...]
In the area of teacher training, university educators must face the challenge of contributing to the innovative teaching practices. This refers not only to innovation their own classroom but also ensuring that innovative practices are transferred to the classrooms of future teachers. [...]

2007
Jornades d’Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Documentos de investigación Encontrados 4 registros  
1.
289 p, 2.9 MB English as a Foreign Language (EFL) learning and capital in rural China : a case study of a group of secondary school students / Teng, Luyan, autor. ; Dooly, Melinda, supervisor acadèmic. ; Moore, Emilee, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials.
Partiendo de las teorías sobre el capital de Bourdieu, y las teorías sobre inversión e identidad de Norton, este estudio examina hasta que punto el inglés es percibido como una forma de capital cultural por un grupo de estudiantes de la China rural, como su capital social afecta el grado en que el inglés se convierte en capital cultural y la relación entre su identidad y su inversión en inglés. [...]
Based on Bourdieu's capital theory and Norton's theory of investment as well as identity, this study examines to what extent English is perceived as a form of cultural capital by a group of students from rural China, how their social capital affects the extent to which English converts into cultural capital, and the effects of their identity changing across time and space on their investment in English. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
2.
74 p, 5.3 MB Teaching science to english language learners through Picture Books. Wish or reality? / Gálvez Santos, Carolina ; Dooly, Melinda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Picture Books in English are the launch pad of an action research undertaken by a future ESL Primary Teacher who aims at enhancing her reflective capabilities in educational arena. The article describes the adaptations that were needed to appropriately teach Science through Picture Books to beginner English language learners. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
3.
406 p, 2.8 MB Expanding the socio-material spaces of teacher education programmes : a qualitative trace of teacher professionalization through blended pedagogy in Catalonia / Antoniadou, Victoria ; Dooly, Melinda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
Actualmente uno de los problemas centrales en la investigación en la didáctica para enseñanza y aprendizaje es encontrar maneras para concretar cómo deben ser los ejes de la formación del profesorado para poder actuar conforme a las exigencias de la red inteligente y el mundo interconectado. [...]
A central issue in current research on teaching and learning is finding ways to make teacher education a more tangible concept in order to respond to the exponentially mounting demands of networking and the interconnected world. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
4.
559 p, 2.2 MB Linguistic diversity : a qualitative analysis of foreign language teachers' category assembly / Dooly, Melinda ; Nussbaum, Luci, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials)
The importance of the topic of linguistic diversity is more patent than ever when considering within the framework of the increasing numbers of newly arrived students to the Catalonian schools. Considering teachers' perspectives about linguistic diversity is especially relevant if taken into account within a theoretical framework which considers linguistic diversity an important tool for the acquisition of further languages. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004  

Materiales académicos Encontrados 21 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
7 p, 112.8 KB L'Aprenentatge de Llengua Estrangera (Anglès) en l'Educació Primària Mitjançant les TIC [103580] / Dooly Owenby, Melinda Ann ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs és obligatori per a l'alumnat matriculat en la Menció d'anglès i optatiu per a qualsevol estudiant d'Educació Primària. S'adreça a tots els futurs mestres interessats a integrar l'ús de les tecnologies per promoure l'aprenentatge de llengües i el treball col·laboratiu. [...]
This course is compulsory for any student enrolled in the English as a Foreign Language Minor and an optional subject for anyone studying to become a primary education teacher. It is therefore addressed to all prospective teachers interested in exploring how to integrate the use of technology in the promotion of language learning and collaborative work. [...]
Este curso es obligatorio para los alumnos matriculados en la mención de inglés y optativo para cualquier alumno de educación primaria. Es dirigida a todos los futuros maestros interesados en integrar el uso de las tecnologías para promover el aprendizaje de lenguas y trabajo colaborativo. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
8 p, 118.3 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Ribas Seix, Teresa ; Dooly Owenby, Melinda Ann ; Birello, Marilisa ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to deal with linguistic diversity in the classroom. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
3.
7 p, 104.7 KB L'Educació Plurilingüe: Tendències i Perspectives de Recerca [43225] / Dooly Owenby, Melinda Ann ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Introducció a projectes multilingües en centres educatius dins el marc europeu. Introducció a la investigació relacionada amb l'aprenentatge integrat de llengües i altres disciplines. Se amb la investigació i la seva aplicació a la multiliteracidad i la multimodalitat. [...]
Introduction to multilingual projects for schools within the European framework. Introduction to research related to integrating language learning and other curricula. Become familiar with research and its application to multiple literacies and multimodality. [...]
Introducción a proyectos multilingües en centros educativos dentro del marco europeo. Introducción a la investigación relacionada con el aprendizaje integrado de lenguas y otras disciplinas. Familiarse con la investigación y su aplicación a la multiliteracidad y la multimodalidad. [...]

2017-18
3 documentos
4.
6 p, 91.4 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Ribas Seix, Teresa ; Dooly Owenby, Melinda Ann ; Moore, Emilee ; Birello, Marilisa ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta coneixements bàsics necessaris per a tots els futurs mestres d'educació primària. En concret dóna eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to deal with linguistic diversity in the classroom. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...]
Esta asignatura aporta conocimientos básicos necesarios para todos los futuros maestros de educación primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
5.
6 p, 94.2 KB L'Aprenentatge de Llengua Estrangera (Anglès) en l'Educació Primària Mitjançant les TIC [103580] / Dooly Owenby, Melinda Ann ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs és obligatori pels alumnes matriculats en la menció d'anglès i optatiu per a qualsevol alumne d'educació primària. És adreçada a tots els futurs mestres interessats en integrar l'ús de les tecnologies per promoure l'aprenentatge de llengües i treball col·laboratiu. [...]
This course is compulsory for any student enrolled in the English as a Foreign Language Minor and an optional subject for anyone studying to become a primary education teacher. It is therefore addressed to all prospective teachers interested in exploring how to integrate the use of technology in the promotion of language learning and collaborative work. [...]
Este curso es obligatorio para los alumnos matriculados en la mención de inglés y optativo para cualquier alumno de educación primaria. Es dirigida a todos los futuros maestros interesados en integrar el uso de las tecnologías para promover el aprendizaje de lenguas y trabajo colaborativo. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
6.
6 p, 101.1 KB L'Educació Plurilingüe: Tendències i Perspectives de Recerca [43225] / Dooly Owenby, Melinda Ann ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori en l'especialitat de Didàctica de la Llengua y la Literatura i és optatiu per a la resta d'especialitats. En aquest mòdul es recullen les recerques renovadores per a la didàctica de les llengües en contextos de globalització, de diversitat lingüística, de multiculturalitat i d'utilització creixent de l'anglès com a llengua franca. [...]
Este módulo es obligatorio en la especialidad de Didáctica de la Lengua y la Literatura y es optativo para el resto de especialidades. En este módulo se recogen las investigaciones innovadoras para la didáctica de las lenguas en contextos de globalización, de diversidad lingüística, de multiculturalidad y de utilización creciente del inglés como lengua franca. [...]

2016-17
3 documentos
7.
6 p, 90.6 KB L'Aprenentatge de Llengua Estrangera (Anglès) en l'Educació Primària Mitjançant les TIC [103580] / Dooly Owenby, Melinda Ann ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs és obligatori pels alumnes matriculats en la menció d'anglès i optatiu per a qualsevol alumne d'educació primària. És adreçada a tots els futurs mestres interessats en integrar l'ús de les tecnologies per promoure l'aprenentatge de llengües i treball col·laboratiu. [...]
This course is compulsory for any student enrolled in the English as a Foreign Language Minor and an optional subject for anyone studying to become a primary education teacher. It is therefore addressed to all prospective teachers interested in exploring how to integrate the use of technology in the promotion of language learning and collaborative work. [...]
Este curso es obligatorio para los alumnos matriculados en la mención de inglés y optativo para cualquier alumno de educación primaria. Es dirigida a todos los futuros maestros interesados en integrar el uso de las tecnologías para promover el aprendizaje de lenguas y trabajo colaborativo. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documentos
8.
6 p, 48.2 KB L'Educació Plurilingüe: Tendències i Perspectives de Recerca [43225] / Dooly Owenby, Melinda Ann ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori en l'especialitat de Didàctica de la Llengua y la Literatura i és optatiu per a la resta d'especialitats. En aquest mòdul es recullen les recerques renovadores per a la didàctica de les llengües en contextos de globalització, de diversitat lingüística, de multiculturalitat i d'utilització creixent de l'anglès com a llengua franca. [...]
2015-16
Recerca en Educació [1169]  
9.
1 p, 49.4 KB Francès i la seva Didàctica [42093] / Dooly Owenby, Melinda Ann ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents de francès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament del francès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a docents del francès al llarg de tota la vida professional. [...]
2015-16
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1141]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1216]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1217]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1218]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [942]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [940]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [941]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [933]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [932]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [931]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [930]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [936]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [935]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [934]  
10.
1 p, 50.4 KB Anglès i la seva Didàctica [42092] / Dooly Owenby, Melinda Ann ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. [...]
2015-16
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1141]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1216]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1217]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1218]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [942]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [940]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [941]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [933]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [932]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [931]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [930]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [936]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [935]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [934]  

Materiales académicos : Encontrados 21 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
48 Dooly, Melinda
3 Dooly, Melinda,
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.