1.
|
4 p, 106.4 KB |
Teories de la Didàctica de la Llengua [43970]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Moore, Emilee ;
Morodo Horrillo, Andy ;
Mont Algamasilla, Maria ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
En aquest mòdul l'alumnat, docents en formació, coneixerà les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se li proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin a qui aprèn una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades. In this module students, who are pre-service teachers, will learn about the main current theories, approaches and methods for teaching and learning a foreign language. In this module student-teachers will explore tools for designing, implementing and assessing teaching tasks that allow foreign language learners to develop, in formal learning environments, their interactive competences and related skills. En este módulo el alumnado, docentes en formación, conocerán las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se le proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a quienes aprenden una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.
2021-22 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
|
|
2.
|
5 p, 109.7 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas Tost, Helena ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Moore, Emilee ;
Morodo Horrillo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Qu Lu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espin Garcia, Maria Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Llompart Esbert, Júlia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2021-22 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
5 p, 109.5 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas Tost, Helena ;
Dooly, Melinda ;
Moore, Emilee ;
Morodo Horrillo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Qu Lu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espín García, María del Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2020-21 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
|
|
8.
|
4 p, 104.9 KB |
Teories de la Didàctica de la Llengua [43970]
/
Casas Tost, Helena ;
Dooly, Melinda ;
Moore, Emilee ;
Morodo Horrillo, Andy ;
Mont Algamasilla, Maria ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
En aquest mòdul, els i les alumnes, futurs docents en formació, coneixeran les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se'ls proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin als i les aprenents d'una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades. En este módulo los alumnos, futuros docentes en formación, conocerán las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se les proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a los aprendices de una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.
2020-21 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
|
|
9.
|
4 p, 104.7 KB |
Teories de la Didàctica de la Llengua [43970]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Dooly, Melinda ;
Moore, Emilee ;
Morodo Horrillo, Andy ;
Mont Algamasilla, Maria
En aquest mòdul, els i les alumnes, futurs docents en formació, coneixeran les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se'ls proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin als i les aprenents d'una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades. En este módulo los alumnos, futuros docentes en formación, conocerán las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se les proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a los aprendices de una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.
2019-20
3 documentos
|
|
10.
|
5 p, 109.2 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas Tost, Helena ;
Dooly, Melinda ;
Moore, Emilee ;
Morodo Horrillo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Qu Lu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espín García, María del Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2019-20 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
|
|