Resultats globals: 52 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 15 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 29 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
8 p, 442.6 KB Pruebas tipo test como instrumentos de evaluación diagnóstica y formativa / Riba i Lloret, M. Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Fauquet Ars, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i Metodologia de les Ciències de la Salut)
Se propone un método para identificar patrones atípicos de respuesta (PAR) en pruebas tipo test. Se analizan los resultados de una evidencia de evaluación de una asignatura del grado de Psicología de la UAB aplicada durante el curso 2015-16 a 417 estudiantes. [...]
2016
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 3 (2016)  
2.
8 p, 569.9 KB How does emotional exhaustion influence work stress? Relationships between stressor appraisals, hedonic tone, and fatigue in nurses' daily tasks : a longitudinal cohort study / Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Martínez-Zaragoza, Fermín ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Solanes-Puchol, Ángel ; Martín-del-Río, Beatriz ; García Sierra, Rosa María ; Benavides-Gil, Gemma ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
Background: Work-related stress is a prevalent condition in the nursing profession, and its influence may vary according to changeable individual and situational factors. It is, therefore, important to investigate the real-time momentary changes in these factors and their relationship to emotional exhaustion experienced by nurses. [...]
2017 - 10.1016/j.ijnurstu.2017.07.002
International journal of nursing studies, Vol. 75 (2017) , p. 43-50  
3.
28 p, 765.6 KB A journey around alpha and omega to estimate internal consistency reliability / Viladrich, M. C. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Angulo-Brunet, Ariadna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
En este trabajo se presenta una guía conceptual y práctica para estimar la fiabilidad de consistencia interna de medidas obtenidas mediante suma o promedio de ítems con base en las aportaciones más recientes de la psicometría. [...]
Based on recent psychometric developments, this paper presents a conceptual and practical guide for estimating internal consistency reliability of measures obtained as item sum or mean. The internal consistency reliability coefficient is presented as a by-product of the measurement model underlying the item responses. [...]

2017 - 10.6018/analesps.33.3.268401
Anales de psicología, Vol. 33 Núm. 3 (October 2017) , p. 755-782
6 documents
4.
2 p, 240.8 KB ¿Es necesario que los test sean equitativos? / Espelt, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Viladrich, M. C. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
2014 - 10.15448/1980-8623.2014.4.19648
Psico, Vol. 45, núm. 4 (2014) , p. 432-433  
5.
6 p, 88.7 KB Optimización de los TAI mediante el procedimiento de autoarranque / Renom Pinsach, Jordi (Universitat de Barcelona) ; Doval Diéguez, Eduardo ; Sellés, Miguel
Los Tests Adaptativos Informatizados (TAI) presentan muchas ventajas sobre los Tests Convencionales de lápiz y papel, pero su principal inconveniente radica en que impli-ca construir un Banco de Items (BI) de un tamaño impor-tante, lo que supone trabajar con elevadas muestras de su-jetos. [...]
The Computerized Adaptive Tests (CAT) have many ad-vantages over the Conventional Test of paper and pencil, but their main disadvantage is that imply to build an item bank (IB) with an important size, and it involves working with high samples of subjects. [...]

1998
RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa, Vol. 4, núm. 2 (1998) , p. 1-6  

Contribucions a jornades i congressos 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
1 p, 342.9 KB Contribución de los ítems a los patrones atípicos de respuesta : cálculo del índice de precaución modificado sin el ítem / Boixadera, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d’Estadística Aplicada) ; García Rueda, Rebeca (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Riba i Lloret, M. Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Renom Pinsach, Jordi (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Al diseñar una prueba de conocimientos conviene tener en cuenta que sus elementos, los ítems, han de tener diferentes niveles de dificultad. Cada persona debería ser capaz de superar la dificultad de los ítems hasta un determinado umbral que debería determinar su nivel de conocimiento. [...]
2015
XIV Congreso de Metodología de las Ciencias Sociales y de la Salud. Palma de Mallorca, : 2015  
2.
23 p, 640.9 KB Identificación de patrones atípicos de respuesta mediante análisis en componentes principales no lineales (PRINCALS) / Riba i Lloret, M. Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
En los últimos años el interés por la identificación de patrones atípicos de respuesta (PAR) ha sido creciente. Existen varias propuestas de indicadores de PAR que, en el ámbito de las pruebas de rendimiento, suelen basarse en el análisis de la pauta de aciertos y errores a los diferentes ítems de la prueba. [...]
2015
XIV Congreso de Metodología de las Ciencias Sociales y de la Salud. Palma de Mallorca, : 2015  
3.
18 p, 411.2 KB Las puntuaciones obtenidas en los tests de conocimientos : ¿son siempre indicadores válidos del aprendizaje? / Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Riba i Lloret, M. Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Renom Pinsach, Jordi (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Las respuestas incoherentes a las preguntas de pruebas tipo test dan lugar a patrones de respuestas atípicos (PAR). Estos patrones deberían ser identificados y estudiados individualmente con objeto de evaluar hasta qué punto proporcionan puntuaciones válidas. [...]
2015
XXII Congreso Internacional Educación y Aprendizaje. Madrid, : 2015  
4.
16 p, 500.9 KB Person-fit statistics : a useful tool for formative assessment / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Riba i Lloret, M. Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Renom Pinsach, Jordi (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa)
The total test scores are interpreted as indicators of the level of proficiency. Even if the test is built with guarantees of content validity, the validity of these interpretations is not guaranteed for all people tested. [...]
2015
EDULEARN. Barcelona, : 2015  
5.
19 p, 428.9 KB Detección de la presencia de patrones atípicos de respuesta asociados a bajo rendimiento : propuestas para una evaluación formativa / Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Riba i Lloret, M. Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
La propuesta de este trabajo es la identificación de patrones atípicos de respuesta (PAR) en pruebas de evaluación de competencias, el análisis de su consistencia y la evaluación de las posibilidades que ofrece el estudio de los PAR para las evaluaciones formativas. [...]
2015
IX Congreso Internacional de Evaluación Formativa y Compartida en Docencia Infantil Primaria, Secundaria y Universitaria. Santander, : 2015  
6.
17 p, 524.2 KB Pruebas tipo test como instrumentos de evaluación diagnóstica y formativa / Riba i Lloret, M. Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Fauquet Ars, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i Metodologia de les Ciències de la Salut)
Se propone un método para identificar patrones atípicos de respuesta (PAR) en pruebas tipo test. Se analizan los resultados de una evidencia de evaluación de una asignatura del grado de Psicología de la UAB aplicada durante el curso 2015-16 a 417 estudiantes. [...]
2016
IX Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Universitat Autònoma de Barcelona, : 2016  
7.
5 p, 811.3 KB Identificación de tipologías de Patrones Atípicos de Respuesta en pruebas tipo test / Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Riba i Lloret, M. Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
Las pruebas tipo test para la evaluación de los conocimientos están ampliamente aceptadas por su objetividad y facilidad en la aplicación y corrección. Sin embargo, para asegurar la validez de sus puntuaciones es necesario verificar que éstas han sido obtenidas después de responder a la prueba de una forma prevista por el evaluador. [...]
2016
V Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa. Sevilla, : 2016  
8.
21 p, 471.4 KB Identificación de tipologías de Patrones Atípicos de Respuesta en pruebas tipo test / Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Riba i Lloret, M. Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
Las pruebas tipo test para la evaluación de los conocimientos están ampliamente aceptadas por su objetividad y facilidad en la aplicación y corrección. Sin embargo, para asegurar la validez de sus puntuaciones es necesario verificar que éstas han sido obtenidas después de responder a la prueba de una forma prevista por el evaluador. [...]
2016
V Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa. Sevilla, : 2016  
9.
17 p, 436.1 KB Consistencia en las respuestas inconsistentes a preguntas tipo test / Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Riba i Lloret, M. Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Renom Pinsach, Jordi (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa)
En las evaluaciones realizadas mediante pruebas tipo test suele utilizarse como un indicador del nivel de conocimientos o competencias la puntuación obtenida a partir de la cantidad de respuestas contestadas correctamente. [...]
2016
VIII Congreso Internacional de Psicología y Educación. Alicante, : 2016
3 documents
10.
16 p, 452.7 KB Comparison of the capacity of three nonparametric person-fit indices to detect different aberrant response patterns on real data / Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Riba i Lloret, M. Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; García Rueda, Rebeca (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ; Renom Pinsach, Jordi (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa)
Introduction: A total test score obtained as the sum of correct answers to items may provide a false picture of the actual level of competence of the person evaluated if it is the result of an aberrant response pattern (ARP). [...]
2016
VII European Congress of Methodology. Palma de Mallorca, : 2016  

Contribucions a jornades i congressos : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
227 p, 2.1 MB Experiencia afectivo-sexual y percepción de la calidad de vida en personas adultas-jóvenes: revisión sistemática y estudio empírico con costarricenses / Brenes Vásquez, Laura ; Font Guiteras, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Doval Dieguez, Eduardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
En esta investigación se analiza la experiencia afectivo-sexual en relación con la calidad de vida subjetiva de las personas adultas jóvenes. El trabajo se inicia con una revisión sistemática, ya que son pocos los estudios que enfocan la sexualidad dentro del contexto de la calidad de vida en población sin diagnóstico clínico. [...]
This research analyses the sexual affective experience in relation with the subjective quality of life of young adults. The research begins with a systematic review, due to there are few researches that focus the sexuality inside the context of quality of life in population without clinical diagnosis. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
237 p, 1.3 MB Benestar i qualitat de vida en cuidadors no professionals de malalts mentals greus / Crespo Maraver, Maria de la Cruz ; Fernández-Castro, Jordi, dir. ; Doval Diéguez, Eduardo, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La inclusió dels familiars com agents importants en el tractament de les persones amb trastorns mentals greus (TMG) és beneficiosa per a la millora de l'estat clínic dels malalts. La finalitat d'aquesta investigació era estudiar l'adaptació dels cuidadors no professionals de persones amb TMG, des del marc teòric d'estrès-apreciació-afrontament. [...]
The inclusion of family members as important agents in the treatment of people with severe mental disorders (SMD) is beneficial to the improvement of the clinical status of the patients. The purpose of this research was to study the adaptation of non professional caregivers of people with SMD, within the framework of stress-appraisal-coping. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
73 p, 3.2 MB Trastornos de regulación del procesamiento sensorial : una constribución a la validación de los criterios para su diagnóstico en la primera infancia / Pérez Robles, Ruth ; Jané i Ballabriga, Maria del Claustre, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Doval Diéguez, Eduardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
Los Tratsornos de Regulación del Procesamiento Sensorial (TRPS) son un diagnóstico clínico recogido en la clasificación Diagnostic Classification of Mental Health and Development Disorders of Infancy and Early Childhood Revised edition: DC:0-3R (Zero to Three, 2005). [...]
Regulation Disorders of Sensory Processing (TRPS) is a clinical diagnosis in the Diagnostic Classification of Mental Health and Development Disorders of Infancy and Early Childhood Revised edition: DC:0-3R (Zero to Three, 2005). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Materials acadèmics 29 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 92.9 KB Mètodes, Dissenys i Tècniques de Recerca Aplicats a l'Àmbit dels Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [43610] / Losilla Vidal, José María ; Doval Diéguez, Eduardo ; Vives Brosa, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumnat adquireixi els coneixements necessaris per realitzar una investigació empírica o teòrica en l'àmbit dels trastorns de la comunicació, així como per aplicar el mètode científic en la pràctica professional. [...]
El objetivo de este módulo es que el alumnado adquiera los conocimientos necesarios para llevar a cabo una investigación empírica o teórica en el ámbito de los trastornos de la comunicación, así como para aplicar el método científico en la práctica profesional. [...]

2018-19
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documents
2.
6 p, 88.3 KB Models Estadístics i Psicomètrics [102570] / Riba Lloret, M. Dolors ; Doval Diéguez, Eduardo ; Aliága Ugarte, Juan Martín ; Navarro Pastor, José Blas ; Espelt Hernandez, Albert ; Penelo Werner, Eva ; Bonillo Martín, Albert ; Garcia Rueda, Rebeca Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
"Models estadístics i psicomètrics" pertany a la matèria "Mètodes d'investigació i psicometria". S'imparteix en el segon semestre de segon curs, una vegada realitzades les dues assignatures prèvies de l'àrea de metodologia, amb les quals s'han adquirit els fonaments de la metodologia d'investigació i de l'anàlisi de dades. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
3.
5 p, 95.0 KB Anàlisi i Adaptació de Qüestionaris [43882] / Doval Diéguez, Eduardo ; Penelo Werner, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumnat sigui capaç de seleccionar, adaptar o crear, els instruments de mesura que millor s'adeqüin als seus interessos d'investigació i que posseeixin unes propietats psicomètriques adequades El mòdul comença amb l'exposició dels conceptes de fiabilitat i validesa, com a principals propietats psicomètriques de les puntuacions obtingudes amb instruments de mesura. [...]
El objetivo de este módulo es que el estudiante sea capaz de seleccionar, adaptar o crear, los instrumentos de medida que mejor se adecúen a sus intereses de investigación y que posean unas propiedades psicométricas adecuadas El módulo comienza con la exposición de los conceptos de fiabilidad y validez, como principales propiedades psicométricas de las puntuaciones obtenidas con instrumentos de medida. [...]

2018-19
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
4.
7 p, 90.0 KB Psicometria [102569] / Viladrich Segués, Maria Carme ; Doval Diéguez, Eduardo ; Aliága Ugarte, Juan Martín ; Espelt Hernandez, Albert ; Penelo Werner, Eva ; Garcia Rueda, Rebeca Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Psicometria" forma part de la matèria "Mètodes d'investigació i psicometria". S'imparteix en el primer semestre del tercer curs del Grau en Psicologia. És l'última assignatura de la matèria que es cursa. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
5.
5 p, 78.9 KB Recursos metodològics per a l'elaboració del treball de final de grau [104141] / Losilla Vidal, José María ; Doval Diéguez, Eduardo ; Vives Brosa, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general de l'assignatura és que l'estudiant adquereixi les competències necessàries per a dur a terme de forma metodològicament correcta un Treball de Fi de Grau orientat a la producció científica en logopèdia. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
6.
7 p, 89.0 KB Psicometria [103169] / Doval Diéguez, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'assignatura "Psicometria" forma part de la matèria "Mètodes d'investigació i psicometria". S'imparteix en el primer semestre del tercer curs. És l'última assignatura de la matèria que es cursa. [...]
2017-18
Grau en Estadística Aplicada [973]  
7.
7 p, 88.2 KB Psicometria [102569] / Doval Diéguez, Eduardo ; Viladrich Segués, Maria Carme ; Aliága Ugarte, Juan Martín ; Espelt Hernandez, Albert ; Pons Bauzá, Joan ; Penelo Werner, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Psicometria" forma part de la matèria "Mètodes d'investigació i psicometria". S'imparteix en el primer semestre del tercer curs. És l'última assignatura de la matèria que es cursa. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
8.
7 p, 80.8 KB Models Estadístics i Psicomètrics [102570] / Riba Lloret, M. Dolors ; Doval Diéguez, Eduardo ; Aliága Ugarte, Juan Martín ; Navarro Pastor, José Blas ; Bonillo Martín, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
"Models estadístics i psicomètrics" pertany a la matèria "Mètodes d'investigació i psicometria". S'imparteix en el segon semestre de segon curs, una vegada realitzades les dues assignatures prèvies de l'àrea de metodologia, amb les quals s'han adquirit els fonaments de la metodologia d'investigació i de l'anàlisi de dades. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
9.
5 p, 78.3 KB Anàlisi i Adaptació de Qüestionaris [43882] / Doval Diéguez, Eduardo ; Penelo Werner, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant sigui capaç de seleccionar, adaptar o crear, els instruments de mesura que millor El mòdul comença amb l'exposició dels conceptes de fiabilitat i validesa, com a principals propietats psicomètriques de les pu A la segona part del mòdul s'aplicaran els coneixements, adquirits a la primera part, a la valoració crítica de l'adequació d'instr També per al cas en què sigui necessari elaborar un nou instrument de mesura, s'exposarà la metodologia adequada per cob En tots els apartats del mòdules treballarà amb documents normatius o recomanacions internacionals.
El objetivo de este módulo es que el estudiante sea capaz de seleccionar, adaptar o crear, los instrumentos de medida que mejor se adecúen a sus intereses de investigación y que posean unas propiedades psicométricas adecuadas El módulo comienza con la exposición de los conceptos de fiabilidad y validez, como principales propiedades psicométricas de las puntuaciones obtenidas con instrumentos de medida. [...]

2017-18
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
10.
4 p, 77.9 KB Mètodes, Dissenys i Tècniques de Recerca Aplicats a l'Àmbit dels Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [43610] / Losilla Vidal, José María ; Doval Diéguez, Eduardo ; Vives Brosa, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que el/la estudiant adquireixi els coneixements necessaris per realitzar una investigació empírica o teòrica en l'àmbit dels trastorns de la comunicació, així como per aplicar el mètode científic en la pràctica professional. [...]
El objetivo de este módulo es que el/la estudiante adquiera los conocimientos necesarios para llevar a cabo una investigación empírica o teórica en el ámbito de los trastornos de la comunicación, así como para aplicar el método científico en la práctica profesional. [...]

2017-18
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documents

Materials acadèmics : 29 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.