Resultats globals: 35 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 26 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles, 4 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Materials de curs 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 1.5 MB Instruments informatitzats d'avaluació i diagnòstic [26951] / Doval, Eduardo ; Bonillo, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2005-06
Llicenciat en Psicologia [444]  
2.
3 p, 1.8 MB Psicometria [26912] / Doval, Eduardo ; Prat, Remei ; Aliaga, Joan ; Penelo, Eva ; Viladrich, M.C. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2005-06
Llicenciat en Psicologia [444]  
3.
7 p, 89.0 KB Psicometria [103169] / Doval Diéguez, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'assignatura "Psicometria" forma part de la matèria "Mètodes d'investigació i psicometria". S'imparteix en el primer semestre del tercer curs. És l'última assignatura de la matèria que es cursa. [...]
2017-18
Grau en Estadística Aplicada [973]  
4.
7 p, 88.4 KB Psicometria [102569] / Doval Diéguez, Eduardo ; Viladrich Segués, Maria Carme ; Aliága Ugarte, Juan Martín ; Espelt Hernandez, Albert ; Pons Bauzá, Joan ; Penelo Werner, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Psicometria" forma part de la matèria "Mètodes d'investigació i psicometria". S'imparteix en el primer semestre del tercer curs. És l'última assignatura de la matèria que es cursa. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
5.
7 p, 80.8 KB Models Estadístics i Psicomètrics [102570] / Riba Lloret, M. Dolors ; Doval Diéguez, Eduardo ; Aliága Ugarte, Juan Martín ; Navarro Pastor, José Blas ; Bonillo Martín, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
"Models estadístics i psicomètrics" pertany a la matèria "Mètodes d'investigació i psicometria". S'imparteix en el segon semestre de segon curs, una vegada realitzades les dues assignatures prèvies de l'àrea de metodologia, amb les quals s'han adquirit els fonaments de la metodologia d'investigació i de l'anàlisi de dades. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
6.
5 p, 78.3 KB Anàlisi i Adaptació de Qüestionaris [43882] / Doval Diéguez, Eduardo ; Penelo Werner, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant sigui capaç de seleccionar, adaptar o crear, els instruments de mesura que millor El mòdul comença amb l'exposició dels conceptes de fiabilitat i validesa, com a principals propietats psicomètriques de les pu A la segona part del mòdul s'aplicaran els coneixements, adquirits a la primera part, a la valoració crítica de l'adequació d'instr També per al cas en què sigui necessari elaborar un nou instrument de mesura, s'exposarà la metodologia adequada per cob En tots els apartats del mòdules treballarà amb documents normatius o recomanacions internacionals.
El objetivo de este módulo es que el estudiante sea capaz de seleccionar, adaptar o crear, los instrumentos de medida que mejor se adecúen a sus intereses de investigación y que posean unas propiedades psicométricas adecuadas El módulo comienza con la exposición de los conceptos de fiabilidad y validez, como principales propiedades psicométricas de las puntuaciones obtenidas con instrumentos de medida. [...]

2017-18
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
7.
4 p, 77.9 KB Mètodes, Dissenys i Tècniques de Recerca Aplicats a l'Àmbit dels Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [43610] / Losilla Vidal, José María ; Doval Diéguez, Eduardo ; Vives Brosa, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que el/la estudiant adquireixi els coneixements necessaris per realitzar una investigació empírica o teòrica en l'àmbit dels trastorns de la comunicació, així como per aplicar el mètode científic en la pràctica professional. [...]
El objetivo de este módulo es que el/la estudiante adquiera los conocimientos necesarios para llevar a cabo una investigación empírica o teórica en el ámbito de los trastornos de la comunicación, así como para aplicar el método científico en la práctica profesional. [...]

2017-18
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documents
8.
5 p, 78.7 KB Recursos metodològics per a l'elaboració del treball de final de grau [104141] / Losilla Vidal, José María ; Doval Diéguez, Eduardo ; Vives Brosa, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general de l'assignatura és que l'estudiant adquereixi les competències necessàries per a dur a terme de forma metodològicament correcta un Treball de Fi de Grau orientat a la producció científica en logopèdia. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
9.
7 p, 87.0 KB Psicometria [102569] / Doval Diéguez, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Psicometria" forma part de la matèria "Mètodes d'investigació i psicometria". S'imparteix en el primer semestre del tercer curs. És l'última assignatura de la matèria que es cursa. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
10.
7 p, 113.5 KB Psicometria [102569] / Doval Diéguez, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Psicometria" forma part de la matèria "Mètodes d'investigació i psicometria". S'imparteix en el primer semestre del tercer curs. És l'última assignatura de la matèria que es cursa. [...]
2013-14  

Materials de curs : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
227 p, 2.1 MB Experiencia afectivo-sexual y percepción de la calidad de vida en personas adultas-jóvenes: revisión sistemática y estudio empírico con costarricenses / Brenes Vásquez, Laura ; Font Guiteras, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Doval Dieguez, Eduardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
En esta investigación se analiza la experiencia afectivo-sexual en relación con la calidad de vida subjetiva de las personas adultas jóvenes. El trabajo se inicia con una revisión sistemática, ya que son pocos los estudios que enfocan la sexualidad dentro del contexto de la calidad de vida en población sin diagnóstico clínico. [...]
This research analyses the sexual affective experience in relation with the subjective quality of life of young adults. The research begins with a systematic review, due to there are few researches that focus the sexuality inside the context of quality of life in population without clinical diagnosis. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
237 p, 1.3 MB Benestar i qualitat de vida en cuidadors no professionals de malalts mentals greus / Crespo Maraver, Maria de la Cruz ; Fernández Castro, Jordi, dir. ; Doval Diéguez, Eduardo, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La inclusió dels familiars com agents importants en el tractament de les persones amb trastorns mentals greus (TMG) és beneficiosa per a la millora de l'estat clínic dels malalts. La finalitat d'aquesta investigació era estudiar l'adaptació dels cuidadors no professionals de persones amb TMG, des del marc teòric d'estrès-apreciació-afrontament. [...]
The inclusion of family members as important agents in the treatment of people with severe mental disorders (SMD) is beneficial to the improvement of the clinical status of the patients. The purpose of this research was to study the adaptation of non professional caregivers of people with SMD, within the framework of stress-appraisal-coping. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
73 p, 3.2 MB Trastornos de regulación del procesamiento sensorial : una constribución a la validación de los criterios para su diagnóstico en la primera infancia / Pérez Robles, Ruth ; Jané i Ballabriga, Maria del Claustre, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Doval Diéguez, Eduardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
Los Tratsornos de Regulación del Procesamiento Sensorial (TRPS) son un diagnóstico clínico recogido en la clasificación Diagnostic Classification of Mental Health and Development Disorders of Infancy and Early Childhood Revised edition: DC:0-3R (Zero to Three, 2005). [...]
Regulation Disorders of Sensory Processing (TRPS) is a clinical diagnosis in the Diagnostic Classification of Mental Health and Development Disorders of Infancy and Early Childhood Revised edition: DC:0-3R (Zero to Three, 2005). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Articles 4 registres trobats  
1.
8 p, 569.9 KB How does emotional exhaustion influence work stress? Relationships between stressor appraisals, hedonic tone, and fatigue in nurses' daily tasks : a longitudinal cohort study / Fernández Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Martínez-Zaragoza, Fermín ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Solanes-Puchol, Ángel ; Martín-del-Río, Beatriz ; García Sierra, Rosa María ; Benavides-Gil, Gemma ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
Background: Work-related stress is a prevalent condition in the nursing profession, and its influence may vary according to changeable individual and situational factors. It is, therefore, important to investigate the real-time momentary changes in these factors and their relationship to emotional exhaustion experienced by nurses. [...]
2017 - 10.1016/j.ijnurstu.2017.07.002
International journal of nursing studies, Vol. 75 (2017) , p. 43-50  
2.
28 p, 1.0 MB Un viaje alrededor de alfa y omega para estimar la fiabilidad de consistencia interna / Viladrich, M. C. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Angulo-Brunet, Ariadna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
En este trabajo se presenta una guía conceptual y práctica para estimar la fiabilidad de consistencia interna de medidas obtenidas mediante suma o promedio de ítems con base en las aportaciones más recientes de la psicometría. [...]
Based on recent psychometric developments, this paper presents a conceptual and practical guide for estimating internal consistency reliability of measures obtained as item sum or mean. The internal consistency reliability coefficient is presented as a by-product of the measurement model underlying the item responses. [...]

2017 - 10.6018/analesps.33.3.268401
Anales de psicología, Vol. 33 Núm. 3 (October 2017) , p. 755-782
6 documents
3.
2 p, 240.8 KB ¿Es necesario que los test sean equitativos? / Espelt, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Viladrich, M. C. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
2014 - 10.15448/1980-8623.2014.4.19648
Psico, Vol. 45, núm. 4 (2014) , p. 432-433  
4.
6 p, 88.7 KB Optimización de los TAI mediante el procedimiento de autoarranque / Renom Pinsach, Jordi (Universitat de Barcelona) ; Doval Diéguez, Eduardo ; Sellés, Miguel
Los Tests Adaptativos Informatizados (TAI) presentan muchas ventajas sobre los Tests Convencionales de lápiz y papel, pero su principal inconveniente radica en que impli-ca construir un Banco de Items (BI) de un tamaño impor-tante, lo que supone trabajar con elevadas muestras de su-jetos. [...]
The Computerized Adaptive Tests (CAT) have many ad-vantages over the Conventional Test of paper and pencil, but their main disadvantage is that imply to build an item bank (IB) with an important size, and it involves working with high samples of subjects. [...]

1998
RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa, Vol. 4, núm. 2 (1998) , p. 1-6  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
1 p, 306.2 KB Reflective function and secure attachment as resilient strategies in impaired adolescents / Ballespí Sola, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pérez Domingo, A. (Sant Pere Claver- Fundació Sanitària) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López, J. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mitjavila i Garcia, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrantes-Vidal, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Core Salut Mental
2014
CORE: Vulnerabilitat, Resiliència i Biomarcadors en Psicopatologia. Barcelona, 1er : 2014
2 documents
2.
5 p, 29.0 KB Exemple de l’ús de formularis web per recollir dades com alternativa a una base de dades online / Bonillo Martín, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicobiologia i Metodologia en les Ciències de la Salut) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicobiologia i Metodologia en les Ciències de la Salut)
Introducció: A l’assignatura Instruments Informatitzats d’Avaluació i Diagnòstic (IIAD) els estudiants recullen i entreguen dades al llarg del curs, estructurades en sis blocs. Cadascun d’aquests depèn de les dades generades per tots els alumnes de la classe al bloc anterior. [...]
Introduction: In the subject Instruments Informatitzats d’Avaluació i Diagnòstic (IIAD) the students pick up and give data throughout all the curs, which are structured in six blocks. Each of these blocks depend on the data generated in the one before by the last class. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.