Resultats globals: 95 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 11 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Materials acadèmics, 77 registres trobats
Articles 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
14 p, 1.1 MB Immune-inflammatory and hypothalamic-pituitary-adrenal axis biomarkers are altered in patients with non-specific low back pain : A systematic review / Sanabria-Mazo, Juan P. (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Colomer-Carbonell, Ariadna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Carmona-Cervelló, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Borràs, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Grasa, Mar (Centro de Investigación Biomédica en Red de Fisiopatología de la Obesidad y Nutrición) ; Esteve, Montserrat (Centro de Investigación Biomédica en Red de Fisiopatología de la Obesidad y Nutrición) ; Maes, Michael (Chulalongkorn University) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Luciano, Juan V. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu. Unitat de Docència, Recerca i Innovació)
, identifier CRD42020176153.
2022 - 10.3389/fimmu.2022.945513
Frontiers in immunology, Vol. 13 (september 2022)  
2.
18 p, 915.7 KB When and how do hospital nurses cope with daily stressors? A multilevel study / Martínez-Zaragoza, Fermín (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ; Benavides Gil, Gemma (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Martín-del-Río, Beatriz (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; García-Sierra, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Solanes-Puchol, Ángel (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
During their workday, nurses face a variety of stressors that are dealt with using different coping strategies. One criticism of the contextual models of work stress is that they fail to focus on individual responses like coping with stress. [...]
2020 - 10.1371/journal.pone.0240725
PloS one, Vol. 15 (november 2020)  
3.
13 p, 661.0 KB Efficacy, cost-utility and physiological effects of Acceptance and Commitment Therapy (ACT) and Behavioural Activation Treatment for Depression (BATD) in patients with chronic low back pain and depression : study protocol of a randomised, controlled trial including mobile-technology-based ecological momentary assessment (IMPACT study) / Sanabria-Mazo, Juan P.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; García Forero, Carlos (International University of Catalunya. Department of Medicine) ; Cristóbal Narváez, Paula (Parc Sanitari Sant Joan de Deu (Sant Boi de Llobregat)) ; Suso-Ribera, Carlos (Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia) ; García-Palacios, Azucena (Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia) ; Colomer-Carbonell, Ariadna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Pérez-Aranda, Adrián (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Andrés Rodríguez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; McCracken, Lance M (Uppsala University. Psychology Department) ; D'Amico, Francesco (London School of Economics and Political Science. Personal Social Services Research Unit) ; Estivill, Pere (Parc Sanitari Sant Joan de Deu) ; Carreras-Marcos, Bernat (Parc Sanitari Sant Joan de Deu) ; Montes-Pérez, Antonio (Parc de Salut MAR de Barcelona) ; Comps, Olga (Parc de Salut MAR de Barcelona) ; Esteve, Montserrat (Centro de Investigación Biomédica en Red de Fisiopatología de la Obesidad y Nutrición) ; Grasa, Mar (Centro de Investigación Biomédica en Red de Fisiopatología de la Obesidad y Nutrición) ; Rosa, Araceli (Centro de Investigación Biomédica en Red de Salud Mental) ; Cuesta-Vargas, Antonio I (Queensland University of Technology (Brisbane, Queensland). Faculty of Health) ; Maes, Michael (Chulalongkorn University. Department of Psychiatry) ; Borràs, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Castaño Asins, Juan Ramon (Parc de Salut MAR de Barcelona) ; Luciano, Juan V (Parc Sanitari Sant Joan de Deu)
The IMPACT study focuses on chronic low back pain (CLBP) and depression symptoms, a prevalent and complex problem that represents a challenge for health professionals. Acceptance and Commitment Therapy (ACT) and Brief Behavioural Activation Treatment for Depression (BATD) are effective treatments for patients with persistent pain and depression, respectively. [...]
2020 - 10.1136/bmjopen-2020-038107
BMJ open, Vol. 10 (july 2020)  
4.
13 p, 1.9 MB A brief version of the implicit positive and negative affect test (IPANAT-18) / Hernández Coronel, Gina Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Quirin, M. (Technische Universität München) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
As self-reports of affect are limited in several regards, an indirect measure of affect, the Implicit Positive and Negative Affect Test (IPANAT; ) has previously been developed and adapted to more than 10 languages (), showing adequate reliability and validity. [...]
2020 - 10.5334/pb.544
Psychologica Belgica, Vol. 60 (september 2020) , p. 315-327  
5.
23 p, 286.5 KB Influencia de la inteligencia emocional percibida en el afrontamiento del estrés cotidiano / Puigbó, Júlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Limonero García, Joaquim T. (Joaquim Timoteo) (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
Introducción y objetivos: El presente estudio investiga la influencia de cada una de las dimensiones de la inteligencia emocional percibida (IEP) sobre las estrategias de afrontamiento ante situaciones de estrés cotidiano. [...]
Background and aims: The purpose of the present study is to investigate the influence of each perceived emotional intelligence dimension on coping strategies in the face of daily stress. Material and methods: The sample was comprised of 50 people aged 18 to 25 years. [...]

2019 - 10.1016/j.anyes.2019.01.003
Ansiedad y estrés, Vol. 25 (2019) , p. 1-6  
6.
8 p, 569.9 KB How does emotional exhaustion influence work stress? Relationships between stressor appraisals, hedonic tone, and fatigue in nurses' daily tasks : a longitudinal cohort study / Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Martínez-Zaragoza, Fermín ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Solanes Puchol, Ángel ; Martín del Río, Beatriz ; García-Sierra, Rosa ; Benavides Gil, Gemma ; Doval Dieguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
Background: Work-related stress is a prevalent condition in the nursing profession, and its influence may vary according to changeable individual and situational factors. It is, therefore, important to investigate the real-time momentary changes in these factors and their relationship to emotional exhaustion experienced by nurses. [...]
2017 - 10.1016/j.ijnurstu.2017.07.002
International journal of nursing studies, Vol. 75 (2017) , p. 43-50  
7.
10 p, 53.2 KB Análisis de la influencia de la conducta en la ilusión de control / Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona)
This essay assesses the importance of action in generating illusion of control. We have used three noncontingent tasks based on the paradigm of contingency judgements. One of them allows voluntary action, another presents a guided action and the last one, without action, only allows to make predictions. [...]
En este trabajo se valora la importancia de la conducta en la generación de ilusión de control. Para ello se han utilizado tres pruebas no contingentes basadas en el paradigma de los juicios de contingencia. [...]

2000
Anales de psicología, Vol. 16, Num. 1 (2000) , p. 13-21  
8.
8 p, 171.4 KB ¿Cómo influye el control percibido en el impacto que tienen las emociones sobre la salud? / Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona)
El objetivo de este trabajo es mostrar que el concepto de control percibido es esencial para analizar las relaciones entre emociones y salud. Para ello, se exponen los conceptos de control objetivo, control percibido y control personal; se distingue entre las creencias generales de control y las expectativas de autoeficacia y se formula la hipótetisis que el control percibido modula la reactividad psicobiológica en los estados emocionales.
The aim of this paper is to show that perceived control concept is essential to analyze the relationship between emotions and health. Objetive control, perceived control, and personal control concepts are discussed. [...]

1994
Anales de psicología, Vol. 10, núm. 2 (1994) , p. 127-133  
9.
21 p, 1.1 MB A parametrical study of two-way active aviodance acquisition and long-term retention : new approaches for data analyses / Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aldavert Vera, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Coll-Andreu, Margalida (Coll Andreu) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garau, Adriana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Segura Torres, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
The acquisition and long-term retention (LTR, 14 days) of a massed two-way active avoidance conditioning using two parameters of conditioned stimulus (CS) duration and unconditioned stimulus (US) intensity was studied. [...]
Se estudió la adquisición y retención a largo plazo (RLP, 14 días) de un condicionamiento masivo de evitación activa de dos sentidos utilizando dos parámetros diferentes de duración del estímulo condicionado (EC) y de intensidad del estímulo incondicionado (El). [...]

1994
Psicothema, Vol. 6, núm. 1 (1994) , p. 49-69  
10.
2 p, 93.9 KB Emocions i estratègies davant l'estrès / Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
L'estat d'ànim amb què ens enfrontem a situacions d'estrès té una influència decisiva en les estratègies que preparem per superar-les i no és, tal com s'havia pensat fins ara, una conseqüència de les mateixes. [...]
El estado de ánimo con que nos enfrentamos a situaciones de estrés tiene una influencia decisiva en las estrategias que preparamos para superarlas y no es, tal como se pensaba hasta ahora, una consecuencia de las mismas. [...]

2006
UAB divulga, setembre 2006, p. 1-1
2 documents

Articles : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
110 p, 1.8 MB Implicit measures of affect for the study of daily stress / Hernández Coronel, Gina Patricia ; Rovira Faixa, Tatiana, dir. ; Edo Izquierdo, Sílvia, dir.
Les mesures implícites es consideren de processament automàtic (associatives) més que estratègiques (conceptual) i aporten valor addicional a les mesures explícites (p. e. auto reportades), especialment en l'àmbit de l'estrès quotidià. [...]
Las medidas implícitas se considera que son automáticas (asociativas), en lugar de razonadas (conceptuales), este tipo de medidas puede proporcionar un valor adicional a las medidas explícitas (i. [...]
Implicit measures are considered to be automatic (associative) rather than reflective (conceptual), and can provide additional value to explicit (i. e. self-report) measures, particularly in daily stress field. [...]

2021  
2.
26 p, 1.5 MB A systematic review of the ecological and longitudinal methods to study daily stress / Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Ferrer, Iris (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
The objective was to review the methods used to assess daily stress, focusing on the types records used, as well as the methods used to describe daily stressors, the ways to operationally define stress, and the different research approaches. [...]
2021  
3.
25 p, 961.0 KB Cuestionario PASA (Primary Appraisal Secundary Appraisal) para la evaluación del estrés. Adaptación al español e instrucciones de uso / Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Maturano, N. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
Dada la escasez de instrumentos que midan la valoración cognitiva siguiendo el modelo de estrés transaccional de Lazarus y Folkman (1984) e identificando claramente tanto la evaluación primaria como la secundaria con todos los componentes propuestos por el modelo de estrés. [...]
2021  
4.
41 p, 1.6 MB Mesura Implícita de l'Afectivitat en Preadolescents : MIAP / Machado Azuaga, Clàudia ; Martínez Rodríguez, Alba ; Edo Izquierdo, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En la preadolescència s'observa un increment de problemes emocionals. Diversos estudis corroboren la importància de la detecció d'aquestes per millorar-ne la gestió. L'escassa literatura en el camp presenta mesures explícites amb limitacions. [...]
In pre-adolescence an increase in emotional problems is observed. Several studies corroborate the importance of detecting these to improve their management. The scarce literature in the field presents explicit measures with limitations. [...]

2018
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
150 p, 573.1 KB Ansiedad postquirúrgica en cirugía podológica / Espada Martín, Núria ; Fernández-Castro, Jordi, dir. ; Edo Izquierdo, Sílvia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La cirugía podológica es una cirugía ambulatoria con unas características propias que implica un papel activo del paciente durante el periodo postquirúrgico. El paciente debe ser capaz de realizarse pequeñas curas, detectar signos y síntomas de alerta y tomar la medicación farmacológica pautada. [...]
Podiatric surgery is an outpatient surgery with its own characteristics that implies an active role of the patient during the post-surgical period. The patient should be able to perform small cures, detect signs and symptoms of alertness and take prescribed pharmacological medication. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
6.
148 p, 2.9 MB Factores relacionados con la decisión de acudir al médico ante la presencia de síntomas, mediante encuesta factorial / Martínez Blanquet, Luis Javier ; Edo Izquierdo, Sílvia, dir. ; Rovira Faixa, Tatiana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
El objetivo principal de la presente tesis es identificar los factores más relevantes que determinan el juicio de acudir o no al médico con mayor o menor urgencia, ante la presencia de síntomas de cualquier tipo, valorando también el efecto de variables sociodemográficas en el mismo. [...]
The main objective of this thesis is to identify the most relevant factors that determine the judgement of going or not going to the doctor with greater or less urgency, in the presence of symptoms of any type, as well as assessing the effect of sociodemographic variables on judgment. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
139 p, 574.2 KB Efecte diferencial de l'optimisme i de la competència personal en un procés d'estrès / Rovira Faixa, Tatiana ; Fernández-Castro, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació) ; Edo Izquierdo, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
El present treball ha aportat informació al coneixement de la relació entre les creences d'optimisme i de competència personal en un procés d'estrès, a través de dos estudis complementaris. Per una part, es presenta un estudi transversal, en el que es manipulen quatre situacions d'examen amb diferents nivells d'experiència i de control, per valorar l'evaluació primària i secundària i l'impacte afectiu que generen, en funció de les creences, en un grup de 100 estudiants. [...]
This work presents two complementary studies that improve the knowledge about the relationship between beliefs of optimism and personal competence and stress processes. In the first study, four exam situations have been designed, with different grades of control and experience, in order to check their influence on primary and secondary appraisal, and on the affect, in a group of 100 university students. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003  

Materials acadèmics 77 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 106.4 KB Entrenament en Habilitats Bàsiques de Psicòleg General Sanitari [43418] / Osa Chaparro, Nuria de la ; Edo Izquierdo, Silvia ; Rovira Faixa, Tatiana ; Lacalle Sistere, Montserrat ; Mora Martínez, Martín ; Adam Torres, Gloria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és l'entrenament en les habilitats professionales bàsiques que ha de dominar qualsevol psicòleg general sanitari. Aquestes són fonamentalment habilitats de interacció directa amb els usuaris, tant en situacions diádiques com de grup (comunicació, resolució de conflictes, facilitació de la confiança i la cooperación, etc. [...]
The main objective is basic professional competencies training for sanitary psychologist practitioners. These are mainly communication competencies, both in individual and group situations, with users or other professionals (teams or multidisciplinary contexts). [...]
El objetivo de este módulo es el entrenamiento en las habilidades profesionales básicas que ha de dominar cualquier Psicólogo General Sanitario. Estas son fundamentalmete habilidades de interación directa en situaciones tanto diádicas como de grupo (comunicación, resolución de conflictos, facilitación de la confianza y la cooperación, etc. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
2.
6 p, 110.4 KB Fonaments Científics i Professionals de la Psicologia Sanitària [43417] / Edo Izquierdo, Silvia ; Losilla Vidal, Jose Maria ; Pujal Llombart, Margarita ; Binelli Capurro, Cynthia ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Quero Martínez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul és que l'estudiant construeixi un concepte de salut integral, que d'acord amb les directrius de l'OMS comprèn el factors psicològics, biològics, educatius i socials que ajuden les persones i les comunitats a millorar el seu benestar, tot incrementant el seu coneixement i influint en les seves actituds. [...]
The general objective of this module is for the student to build a comprehensive health concept, in accordance with WHO guidelines. That is, knowing how psychological, biological, educational and social factors help people and communities improve its well-being, increasing its knowledge and changing attitudes. [...]
El objetivo general de este módulo es que el estudiante construya un concepto de salud integral, que de acuerdo con las directrices de la OMS comprende el factores psicológicos, biológicos, educativos y sociales que ayudan a las personas y las comunidades a mejorar su bienestar, incrementando su conocimiento e influyendo en sus actitudes. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
3.
7 p, 113.9 KB Estrès i Salut [102594] / Rovira Faixa, Tatiana ; Edo Izquierdo, Silvia ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius d'aquesta assignatura són: Adquirir coneixement expert sobre l'estrès i les seves relacions amb la salut. Identificar els factors contextuals i individuals que desencadenen el procés d'estrès. [...]
The objectives of the course are: Acquiring an expert knowledge on stress and its relationship with health. Knowing how to identify contextual and individual triggers of the stress process. Gaining skills for assessing stress and its impact on wellbeing and health. [...]
Los objetivos formativos de esta asignatura son: Adquirir conocimiento experto sobre el estrés y sus relaciones con la salud. Identificar los factores contextuales e individuales que desencadenan el proceso de estrés. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
6 p, 108.4 KB Introducció a la metodologia científica i als processos psicològics bàsics [101729] / Edo Izquierdo, Silvia ; Losilla Vidal, Jose Maria ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Vives Brosa, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura ha de formar als alumnes en les bases de la documentació i de la metodologia científica; aconseguint que l'alumne sigui competent per demostrar que compren i fa ús correcte de la terminologia i la metodologia pròpies de la recerca científica. [...]
This course gives basic knowledge about documentation and scientific methodology, as well as competences for understanding and using scientific research terminology and methodology appropriately. Student will also acquire skills on identifying scientific main advances on the psychological processes linked with speech-therapist's professional development. [...]
Esta asignatura debe formar a los alumnos en las bases de la búsqueda sistemática de documentación y de la metodología científica; consiguiendo que el alumno sea competente para demostrar que entiende y hace un uso correcto de la terminología y la metodología propias de la investigación científica. [...]

2023-24
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
5.
8 p, 120.5 KB Pràctiques Integrades [106401] / Barajas Velez, Ana Belen ; Balada, Ferran ; Edo Izquierdo, Silvia ; Fornieles Deu, Albert ; Guillazo Blanch, Gemma ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Nadal Alemany, Roser ; Martinez Martinez, Luz Maria ; Cantera Espinosa, Leonor Maria ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Faucha Hernández, Mireia ; Pretus Gomez, Clara-Helena ; Crespo Puig, Neus ; Bonillo Martin, Albert ; Muro Rodriguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La complexitat de factors que determinen la conducta dels individus i les poblacions fa necessari, més que mai, dotar a l'estudiantat d'habilitats que els permetin la integració dels coneixements i procediments d'una manera comprensible. [...]
The complexity of factors that determine the behaviour of individuals and populations makes it necessary, more than ever, to provide students with skills that allow them to integrate and apply their learning judiciously. [...]
La complejidad de factores que determinan la conducta de los individuos y las poblaciones hacen necesario, más que nunca, dotar al estudiantado de habilidades que les permitan la integración de los conocimientos y procedimientos de una manera comprensible. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
3 documents
6.
5 p, 108.1 KB Fonaments Científics i Professionals de la Psicologia Sanitària [43417] / Edo Izquierdo, Sílvia ; Binelli, Cynthia ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Quero Martínez, Anna ; Vives Brosa, Jaume ; Arroyo Prieto, Lidia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul és que l'estudiant construeixi un concepte de salut integral, que d'acord amb les directrius de l'OMS comprèn el factors psicològics, biològics, educatius i socials que ajuden les persones i les comunitats a millorar el seu benestar, tot incrementant el seu coneixement i influint en les seves actituds. [...]
The general objective of this module is for the student to build a comprehensive health concept, in accordance with WHO guidelines. That is, knowing how psychological, biological, educational and social factors help people and communities improve its well-being, increasing its knowledge and changing attitudes. [...]
El objetivo general de este módulo es que el estudiante construya un concepto de salud integral, que de acuerdo con las directrices de la OMS comprende el factores psicológicos, biológicos, educativos y sociales que ayudan a las personas y las comunidades a mejorar su bienestar, incrementando su conocimiento e influyendo en sus actitudes. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
7.
6 p, 107.4 KB Introducció a la metodologia científica i als processos psicològics bàsics [101729] / Edo Izquierdo, Sílvia ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Subirana Mirete, Judit ; Ordeix Cordón, Lídia ; Vives Brosa, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura ha de formar als alumnes en les bases de la documentació i de la metodologia científica; aconseguint que l'alumne sigui competent per demostrar que compren i fa ús correcte de la terminologia i la metodologia pròpies de la recerca científica. [...]
This course gives basic knowledge about documentation and scientific methodology, as well as competences for understanding and using scientific research terminology and methodology appropriately. Student will also acquire skills on identifying scientific main advances on the psychological processes linked with speech-therapist's professional development. [...]
Esta asignatura debe formar a los alumnos en las bases de la búsqueda sistemática de documentación y de la metodología científica; consiguiendo que el alumno sea competente para demostrar que entiende y hace un uso correcto de la terminología y la metodología propias de la investigación científica. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
8.
7 p, 118.6 KB Pràctiques Integrades [106401] / Bonillo Martín, Albert ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Guillazo i Blanch, Gemma ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Nadal, Roser ; Cladellas, Ramon ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Barajas Vélez, Ana ; Faucha Hernández, Mireia ; Barat-Auleda, Oriol ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La complexitat de factors que determinen la conducta dels individus i les poblacions fa necessari, més que mai, dotar els estudiants d'habilitats que els permetin la integració dels coneixements i procediments d'una manera comprensible. [...]
The complexity of factors that determine the behaviour of individuals and populations makes it necessary, more than ever, to provide students with skills that allow them to integrate and apply their learning judiciously. [...]
La complejidad de factores que determinan la conducta de los individuos y las poblaciones hacen necesario, más que nunca, dotar a los estudiantes de habilidades que les permitan la integración de los conocimientos y procedimientos de una manera comprensible. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
3 documents
9.
4 p, 104.8 KB Entrenament en Habilitats Bàsiques de Psicòleg General Sanitari [43418] / Osa, Nuria de la ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Rovira Faixa, Tatiana ; Lacalle Sisteré, Montserrat ; Mora Martínez, Martín ; Adam Torres, Gloria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és l'entrenament en les habilitats professionales bàsiques que ha de dominar qualsevol psicòleg general sanitari. Aquestes són fonamentalment habilitats de interacció directa amb els usuaris, tant en situacions diádiques com de grup (comunicació, resolució de conflictes, facilitació de la confiança i la cooperación, etc. [...]
The main objective is basic professional competencies training for sanitary psychologist practitioners. These are mainly communication competencies, both in individual and group situations, with users or other professionals (teams or multidisciplinary contexts). [...]
El objetivo de este módulo es el entrenamiento en las habilidades profesionales básicas que ha de dominar cualquier Psicólogo General Sanitario. Estas son fundamentalmete habilidades de interación directa en situaciones tanto diádicas como de grupo (comunicación, resolución de conflictos, facilitación de la confianza y la cooperación, etc. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
10.
2 p, 1.4 MB Condicionament i Aprenentatge [21116] / Blasco, Tomás ; Borràs, Xavier ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Garau, Adriana ; Sanz Ruiz, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1997-98
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materials acadèmics : 77 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.