Results overview: Found 57 records in 0.02 seconds.
Articles, 7 records found
Books and collections, 1 records found
Research literature, 5 records found
Learning materials, 6 records found
Course materials, 38 records found
Articles 7 records found  
1.
20 p, 1.8 MB Mejora de competencias personales y prosociales a través de prácticums con Aprendizaje-Servicio en la Universidad / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona)
La investigación que hemos llevado a cabo está orientada a mejorar la formación de los futuros maestros de Grado de Educación Infantil incorporando la posibilidad de hacer un prácticum con Aprendizaje-Servicio para fomentar el compromiso social. [...]
The research aims to improve the training of future teachers of Early Childhood Education by incorporating the possibility of doing a practicum with Service-Learning Projects (SLP) to promote social engagement. [...]

2020 - 10.4995/redu.2020.13076
REDU : revista de docencia universitaria, Vol. 18 Núm. 1 (2020) , p. 123-142  
2.
9 p, 516.1 KB Millora de competències personals i prosocials a través de projectes d'Aprenentatge i Servei. Projectes de compromís social realitzats entre alumnes del Grau d'Educació Infantil i les escoles / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquesta recerca mostra els resultats sobre la percepció de les competències personals i pro-socials de 575 estudiants d'educació Infantil i primària fent el pràcticum, a través d'un qüestionari. [...]
This research shows the results of the students' perception of their personal and pro-social competences development. 575 Early Childhood and Primary Education students used a questionnaire to evaluate their competences. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 3 (2016)  
3.
22 p, 702.4 KB El grado de educación infantil de la UAB, apostando por el prácticum / Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Este artículo se centra en exponer los resultados de la implantación del Grado de Educación Infantil de la Universitat Autònoma de Barcelona des de su inicio en el año 2009 hasta el momento actual, 2014. [...]
2015
Tendencias pedagógicas, Vol. 26 (2015) , p. 109-130  
4.
7 p, 1.2 MB Joc i matemàtiques : recerca i implicacions didàctiques / Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La recerca de la millora de l'ensenyament i aprenentatge de les matemàtiques escolars condueix a l'estudi de situacions didàctiques concretes que poden ser referents de bones pràctiques. Seguint Van Oers (1994, 2003), considerem que les bones pràctiques escolars són aquelles que cerquen un aprenentatge efectiu, és a dir, aquelles que tenen en consideració tant l'augment de les capacitats cognitives dels alumnes com la millora de les habilitats i capacitats de relació social per participar efectivament en la vida sociocultural de la comunitat. [...]
2008 - 10.17345/comeduc200864-70
Comunicació educativa, Núm. 21 (2008) , p. 64-70  
5.
10 p, 144.1 KB Argumentación matemática : prácticas escritas e interpretaciones / De Gamboa, Genaro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Planas, Núria (Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La práctica de argumentación matemática es parte esencial de la formación de los estudiantes en las distintas etapas escolares y, por tanto, también debe ser tenida en cuenta en la formación de los futuros maestros. [...]
The practice of mathematical argumentation is a key component in the students' development during their different school periods. Hence, it needs to be considered in the future teachers' academic development. [...]

2010
Suma. Revista sobre el Aprendizaje y la Enseñanza de las Matemáticas, Núm. 64 (2010) , p. 35-44  
6.
18 p, 149.3 KB La confrontación de normas en la construcción del discurso de la matemática escolar / Planas, Núria (Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Font, Vicenç (Universitat de Barcelona) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona)
Presentamos un estudio microetnográfico de la interacción entre profesores y alumnos en cinco aulas de matemáticas de secundaria de Barcelona, España. Desarrollamos un análisis interpretativo basado en aspectos de la teoría fundamentada para entender cómo el discurso situado de aula influye en la construcción del Discurso de la matemática escolar. [...]
We present a microetnographical work focused on the interaction between teachers and students in five secondary mathematics classrooms in Barcelona, Spain. We develop an interpretative analysis based on aspects of the grounded theory in order to better understand how the classroom situated discourse has an influence on the construction of the school mathematics Discourse. [...]

2009
Paradigma, Vol. 30, núm. 2 (2009) , p. 129-147  
7.
12 p, 140.7 KB Investigación sobre juegos, interacción y construcción de conocimientos matemáticos / Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Deulofeu Piquet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se presentan resultados de una investigación sobre aprendizajes de matemáticas realizados en un contexto de juego de mesa en el marco escolar. Se indaga sobre: presencia de contenidos matemáticos en el contexto de juego, papel que ejerce la influencia educativa de la maestra y presencia de la infl uencia educativa entre alumnos en el proceso de aprendizaje de contenidos matemáticos.
We present research findings about mathematical learning in a class context with table games. We explore, on the one hand, the opportunities derived from this class context in relation to mathematics learning and, on the other, the role of the teacher. [...]

2006 - 10.5565/rev/ensciencias.3804
Enseñanza de las ciencias, V. 24 n. 2 (2006) p. 257-268  

Books and collections 1 records found  
1.
52 p, 2.5 MB Mirada matemática sobre los juegos en la infancia / Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona)
Octaedro, 2016
El juego en la primera infancia, 2016, p. 134-184  

Research literature 5 records found  
1.
10 p, 279.3 KB Assessment rubric of personal and prosocial competencies and skills / Edo, Mequè (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Estrada Aguilar, Joan (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Gimeno Soria, Xavier (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Morón, Mar (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; París Romia, Gemma (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Peire Fernández, Tomàs (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE))
University training for early years and primary school teachers has traditionally focused on highly academic and technical learnings. The extensive experience of our team as teacher trainers has shown us that, in order to complement those learnings, we need to boost our students' personal and prosocial competencies and skills. [...]
2018  
2.
137 p, 2.6 MB Estudio comparativo de procesos de resolución de problemas y de juegos de estrategia en educación primaria / Baeza Toro, Mirian Luz ; Edo, Mequè, dir. ; Deulofeu Piquet, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En la actualidad, un gran número de currículos matemáticos subrayan la importancia de aprender a pensar y razonar matemáticamente por medio de la resolución de problemas. Diversos investigadores, han estudiado los procesos llevados a cabo durante este tipo de resolución (Polya, 1979; Schoenfeld, 1985; Artz y Armour-Thomas, 1992; Puig, 2003; Castro, 2008; entre otros) desde distintos enfoques como: los procesos cognitivos, afectivos, y el uso de la tecnología. [...]
At present, a large number of mathematical curriculum emphasize the importance of learning to think and reason mathematically solving problems. Several researchers have studied the processes carried out during this type of resolution (Polya, 1979; Schoenfeld, 1985; Artz and Armour-Thomas, 1992; Puig, 2003; Castro, 2008; among others) from different perspectives as cognitive processes, affective, and the use of technology. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
52 p, 778.3 KB Les matemàtiques i el joc exploratori a l'Educació Infantil / Castellà López, Andrea ; Edo, Mequè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta recerca s'ha realitzat amb 85 infants de P4 i P5, al taller d'experimentació de l'Escola Marina de Montgat. L'objectiu de la investigació és cercar i analitzar evidències de pensament matemàtic en situacions de joc exploratori lliure i alhora, comprovar si aquestes evidències augmenten gràcies a la interacció dels infants entre ells o amb la interacció amb l'adult.
2015
Grau en Educació Infantil [847]  
4.
75 p, 5.0 MB Enfocant la realitat des d'una mirada matemática. Fotografia matemàtica a educació infantil / Soler Cundins, Estela ; Edo, Mequè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball té per objectiu reconèixer la fotografia matemàtica com un bon recurs per treballar a educació infantil. Es contextualitza enfocant les matemàtiques des d'una mirada artística. La recerca està centrada en aprofundir sobre el concepte de fotografia matemàtica i en descobrir on es manifesten les matemàtiques en la realitat. [...]
2013
Grau en Educació Infantil [847]  
5.
197 p, 752.3 KB Joc, interacció i construcció de coneixements matemàtics / Edo, Mequè ; Deulofeu Piquet, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Aquest treball consisteix en la realització d'un estudi detallat d'una situació didàctica escolar creada a l'entorn de jocs de taula per a l'aprenentatge de continguts matemàtics duta a terme a un segon curs de primària. [...]
Este trabajo consiste en un estudio detallado de una situación didáctica escolar creada al rededor de juegos de mesa para el aprendizaje de contenidos matemáticos llevada a cabo en segundo de primaria. [...]
This thesis is a detailed study of a didactic situation in primary education. The basis of the thesis is the process of learning mathematical contents through the use of board games with primary school children aged seven to eight. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
2 documents

Learning materials 6 records found  
1.
105 p, 16.0 MB Un munt de jocs per un món de càlculs. 2. Material del taller dels jocs matemàtics per als infants / Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Aranda, Maria ; Edo, Clara ; Serrano, Helena
Aquest document 2 és el resultat d'una proposta educativa, que combina processos d'Aprenentatge i de Servei a la comunitat, que s'articula dins del Pràcticum V del Grau d'Educació Primària de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2020 (Projectes ApS)  
2.
120 p, 15.1 MB Un munt de jocs per un món de càlculs. 1. Dossier del taller de jocs matemàtics per a les mestres / Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Aranda, Maria ; Edo, Clara ; Serrano, Helena
Aquest document 1 és el resultat d'una proposta educativa, que combina processos d'Aprenentatge i de Servei a la comunitat, que s'articula dins del Pràcticum V del Grau d'Educació Primària de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Un munt de jocs per un món de càlculs 1 és un recull de jocs matemàtics per a infants de cicle inicial i cicle mitjà. Aquest recull té com a objectiu principal oferir als infants un contacte amb els continguts matemàtics de numeració i càlcul d'una manera lúdica, divertida, que fomenti la interacció entre companys/es i desperti l'interès per les matemàtiques. [...]

2020  
3.
69 p, 1.2 MB Catàleg de materials i jocs de taula matemàtics per Primària / Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Alfageme, Berta ; Colomera, Laura ; Sánchez, Marisa
Aquest document és el resultat d'una proposta educativa que combina processos d'Aprenentatge i de Servei a la comunitat. S'articula dins de les pràctiques finals del Grau d'Educació Primària de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2020 (Projectes ApS)  
4.
17 p, 158.8 KB Rúbrica de autoevaluación de competencias y habilidades personales y prosociales / París Romia, Gemma ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada Aguilar, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover estas competencias y su evaluación, el Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborado una rúbrica de evaluación para evidenciar el desarrollo de las competencias personales y prosociales para facilitar la reflexión de alumnos, profesores y maestros. [...]
2017  
5.
17 p, 156.1 KB Rúbrica d'autoavaluació de competències i habilitats personals i prosocials / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada Aguilar, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborat una rubríca d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
2017 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
6.
10 p, 1.0 MB Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials / Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Comes, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
Bellaterra 2016 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Course materials 38 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
6 p, 110.2 KB La pràctica matemàtica a l'aula d'educació infantil [101987] / Edo, Mequè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
"La pràctica matemàtica a l'aula d'infantil" és la continuació natural de l'assignatura "Les matemàtiques en el currículum d'infantil" realitzada el curs anterior. La nova assignatura desenvolupa el coneixement pràctic i l'aplicació del currículum matemàtic d'infantil. [...]
"Mathematical practice in the childhood classroom" is the natural continuation of the subject "Mathematics at the childhood education curriculum" done the previous year. The new course develops practical knowledge and the application of childhood mathematical curriculum. [...]
"La práctica matemática en el aula de infantil" es la continuación natural de la asignatura "Las matemáticas en el currículo de infantil" realizada el curso anterior. La nueva asignatura desarrolla el conocimiento práctico y la aplicación del currículo matemático de infantil. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
2.
4 p, 108.0 KB Joc i activitat matemàtica en educació infantil [101985] / Edo, Mequè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs que està centrada en una didàctica específica. S'imparteix quan l'alumnat ja ha fet tota la formació bàsica i es cursa a continuació de "Les matemàtiques en el currículum d'infantil" i "La pràctica matemàtica a l'aula d'Educació Infantil". [...]
It is an optional subject in the fourth year is focused on a specific teaching. Taught when students have already done all the basic training and then race "Mathematics curriculum the child" and "The mathematical practice in the classroom Childhood Education. [...]
Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso centrada en una didáctica específica. Se imparte cuando el alumnado ya ha realizado la formación básica y se cursa a continuación de "Las matemáticas en el currículo de infantil" y "La práctica matemática en el aula de Educación Infantil". [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
3.
5 p, 106.1 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Fortuny Aymemi, Josep Maria ; Edo, Mequè ; Oliveras Prat, Begoña ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
The goal of this module is to show and discuss different research perspective in science and math learning and teaching from early childhood to secondary education, as well as in the field of teacher training.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
4.
5 p, 105.7 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Marbà Tallada, Anna ; Edo, Mequè ; Fortuny, Josep M. ; Oliveras Prat, Begoña ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
The goal of this module is to show and discuss different research perspective in science and math learning and teaching from early childhood to secondary education, as well as in the field of teacher training.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
5.
5 p, 107.2 KB La pràctica matemàtica a l'aula d'educació infantil [101987] / Chico, Judit ; Edo, Mequè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
"La pràctica matemàtica a l'aula d'infantil" és la continuació natural de l'assignatura "Les matemàtiques en el currículum d'infantil" realitzada el curs anterior. La nova assignatura desenvolupa el coneixement pràctic i l'aplicació del currículum matemàtic d'infantil. [...]
"Mathematical practice in the childhood classroom" is the natural continuation of the subject "Mathematics at the childhood education curriculum" done the previous year. The new course develops practical knowledge and the application of childhood mathematical curriculum. [...]
"La práctica matemática en el aula de infantil" es la continuación natural de la asignatura "Las matemáticas en el currículo de infantil" realizada el curso anterior. La nueva asignatura desarrolla el conocimiento práctico y la aplicación del currículo matemático de infantil. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
6.
5 p, 109.1 KB Joc i activitat matemàtica en educació infantil [101985] / Edo, Mequè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs que està centrada en una didàctica específica. S'imparteix quan l'alumnat ja ha fet tota la formació bàsica i es cursa a continuació de "Les matemàtiques en el currículum d'infantil" i "La pràctica matemàtica a l'aula d'Educació Infantil". [...]
It is an optional subject in the fourth year is focused on a specific teaching. Taught when students have already done all the basic training and then race "Mathematics curriculum the child" and "The mathematical practice in the classroom Childhood Education. [...]
Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso centrada en una didáctica específica. Se imparte cuando el alumnado ya ha realizado la formación básica y se cursa a continuación de "Las matemáticas en el currículo de infantil" y "La práctica matemática en el aula de Educación Infantil". [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
7.
5 p, 105.6 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Fortuny, Josep M. ; Edo, Mequè ; Domènech Casal, Jordi ; Oliveras Prat, Begoña ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
8.
5 p, 105.5 KB La pràctica matemàtica a l'aula d'educació infantil [101987] / Edo, Mequè ; Chico, Judit ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
"La pràctica matemàtica a l'aula d'infantil" és la continuació natural de l'assignatura "Les matemàtiques en el currículum d'infantil" realitzada el curs anterior. La nova assignatura desenvolupa el coneixement pràctic i l'aplicació del currículum matemàtic d'infantil. [...]
"La práctica matemática en el aula de infantil" es la continuación natural de la asignatura "Las matemáticas en el currículo de infantil" realizada el curso anterior. La nueva asignatura desarrolla el conocimiento práctico y la aplicación del currículo matemático de infantil. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
9.
5 p, 110.9 KB Joc i activitat matemàtica en educació infantil [101985] / Edo, Mequè ; Font Garriga, María Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs que està centrada en una didàctica específica. S'imparteix quan l'alumnat ja ha fet tota la formació bàsica i es cursa a continuació de "Les matemàtiques en el currículum d'infantil" i "La pràctica matemàtica a l'aula d'Educació Infantil". [...]
Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso centrada en una didáctica específica. Se imparte cuando el alumnado ya ha realizado la formación básica y se cursa a continuación de "Las matemáticas en el currículo de infantil" y "La práctica matemática en el aula de Educación Infantil". [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
10.
5 p, 105.6 KB La pràctica matemàtica a l'aula d'educació infantil [101987] / Edo, Mequè ; Chico, Judit ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
"La pràctica matemàtica a l'aula d'infantil" és la continuació natural de l'assignatura "Les matemàtiques en el currículum d'infantil" realitzada el curs anterior. La nova assignatura desenvolupa el coneixement pràctic i l'aplicació del currículum matemàtic d'infantil. [...]
"La práctica matemática en el aula de infantil" es la continuación natural de la asignatura "Las matemáticas en el currículo de infantil" realizada el curso anterior. La nueva asignatura desarrolla el conocimiento práctico y la aplicación del currículo matemático de infantil. [...]

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents

Course materials : 38 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
4 Edo, Manel
60 Edo, Mequè
3 Edo, Mequè,
1 Edo, Mercè
1 Edo, Mª José
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.