Resultats globals: 6 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 3 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
16 p, 171.5 KB Avaluació i aprenentatge en espais innovadors AICLE / Eixarch Domènech, Elisabeth (Universitat Autònoma de Barcelona)
L’estudi de cas que es presenta en aquest article parteix de la necessitat d’avaluar rigorosament els programes d’innovació d’Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera (AICLE) que es porten a terme en alguns centres educatius de secundària de Catalunya. [...]
2011 - 10.5565/rev/jtl3.371
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 2 (maig/juny 2011) , p. 1-16  
2.
10 p, 250.8 KB El professorat i els entorns AICLE / Eixarch Domènech, Elisabeth (IES Sabadell)
L’entorn AICLE que centra aquesta recerca ens aporta una aproximació plurilingüe a l’aula on el contingut d’una àrea és impartit mitjançant la llengua estrangera, la qual, és emprada com a vehicle de comunicació per a desenvolupar estratègies i habilitats tant d’aprenentatge del contingut de ciències naturals com lingüístiques. [...]
2010
CiDd: II Congrés Internacional de Didàctiques 2010, Núm. (2010) , p. 1-10  
3.
66 p, 1.8 MB Activitats d’avaluació i ensenyament - aprenentatge en aules de Secundària AICLE : un estudi de cas / Eixarch Domènech, Elisabeth ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La investigació que es presenta en aquest treball de recerca parteix de la necessitat d'avaluar rigorosament els programes d'innovació AICLE (Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera) que es porten a terme en alguns centres educatius de secundària de Catalunya. [...]
2010
Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2010) , p. 1-66  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
5 p, 123.7 KB Cooperative work and self-assessment in CLIL classrooms / Eixarch Domènech, Elisabeth (Les Aymerigues - Terrassa) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 32-36  
2.
9 p, 201.6 KB Learning the Archimedes’ principle in English… is also possible for students with special educational needs / Bazoco García, Josep ; Eixarch Domènech, Elisabeth ; Jiménez Jiménez, Montserrat ; Mas, Miquel ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Presentem una experiència educativa duta a terme amb alumnes de 2n i 3r d’ESO durant el curs 2007/08 a l’IES Sabadell. L’experiència s’emmarca en la programació d’una unitat didàctica AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera) de l’àrea de ciències naturals en anglès per alumnes de 2n d’ESO. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
66 p, 1.8 MB Activitats d'avaluació i ensenyament- aprenentatge en aules de secundària AICLE : un estudi de cas / Eixarch Domènech, Elisabeth ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La investigació que es presenta en aquest treball de recerca parteix de la necessitat d'avaluar rigorosament els programes d'innovació AICLE (Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera) que es porten a terme en alguns centres educatius de secundària de Catalunya. [...]
2010  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.