Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
11 p, 171.8 KB La mente "anormal" como amenaza social : la psicología del jurista E. Cuello Calón / Mülberger, Annette (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Elias Marcet, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència) ; Márquez López, Vanessa (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència) ; Recuerda Martínez, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència) ; Torres Arauz, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència)
En el presente artículo señalamos las aportaciones que el penalista español Eugenio Cuello Calón (1879-1963) hizo a la psicología. Comenzó a estudiar la incidencia de la criminalidad infantil en España. [...]
In the present article we explore the psychological contributions made by the Spanish jurist Eugenio Cuello Calón (1879-1963). He began his career studying the incidence of child crime in Spain. Aware of the problem, during the first decade of the twentieth century he decided to study abroad to learn the psychological methods used to diagnose mental problems in children. [...]

2016
Revista de Historia de la Psicología, Vol. 37, núm. 2 (2016) , p. 2-12  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
32 p, 1.6 MB Influència de les emoticones de WhatsApp en la interpretació de missatges neutres / Elias Marcet, Aina ; Sanz Ruíz, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest treball estudia el rol que tenen les emoticones del WhatsApp quan acompanyen missatges considerats neutres. Pretén determinar si existeixen diferències en la interpretació de missatges -en termes d'arousal, valència i dominància- en funció de les emoticones que els acompanyen; veure si hi ha una relació entre aquesta interpretació i l'ansietat-tret de les persones que els llegeixen; i estudiar si les interpretacions varien segons l'estat afectiu de les persones en diferents moments del dia -accessibles a través d'una aplicació per a telèfons mòbils-, emprant la metodologia del mostreig de l'experiència.
2016
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.