Resultats globals: 3 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
7 p, 676.4 KB Orientaciones y dificultades para la aplicación en el aula de la relación analógica en los modelos de las Ciencias / Fernández González, José (Universidad de La Laguna. Departamento de Didácticas Especiales) ; Elórtegui Escartín, Nicolás (Universidad de La Laguna. Departamento de Didácticas Especiales)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-7  
2.
6 p, 275.6 KB Formación didáctica inicial de profesores de Secundaria : utilización de los incidentes críticos / Elórtegui Escartín, Nicolás (Universidad de La Laguna. Facultad de Educación) ; Medina Pérez, María Mercedes (Universidad de La Laguna. Facultad de Educación) ; Tejera Rodríguez, Carmelo (Universidad de La Laguna. Facultad de Educación) ; Fernández González, José (Universidad de La Laguna. Facultad de Educación)
2005
Enseñanza de las Ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-6  
3.
12 p, 675.0 KB Qué piensan los profesores de cómo se debe enseñar / Fernández González, J. ; Elortegui, N.
Authors propose different types of teacher after working with a group of Primary and Secondary teachers in the Science area. In a structuralistic way, differentiating elements were determinated and abehaviour models in teachingllearning tasks» were established with the intention of expliciting theories behind each practice and, therefore, opening the way to its analysis and evolution.
1996
Enseñanza de las Ciencias, V. 14 n. 3 (1996) p. 331-342  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.