Resultats globals: 119 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 78 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 12 registres trobats
Materials acadèmics, 24 registres trobats
Fons personals i institucionals, 2 registres trobats
Articles 78 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
15 p, 1.9 MB GC-MS/MS Determination of Synthetic Cathinones : 4-chloromethcathinone, N-ethyl Pentedrone, and N-ethyl Hexedrone in Oral Fluid and Sweat of Consumers under Controlled Administration: Pilot Study / Nuñez-Montero, Melani (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Lombroni, Claudia (Univesità degli Studi di Torino) ; Maida, Nunzia La (Istituto Superiore di Sanità) ; Rotolo, Maria Concetta (Istituto Superiore di Sanità) ; Pichini, Simona (Istituto Superiore di Sanità) ; Papaseit, Esther (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Hladun, Olga (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Ventura, Mireia (Associació Benestar i Desenvolupament) ; Poyatos, Lourdes (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Pérez-Mañá, Clara (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Farre, Magi (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Marchei, Emilia (Istituto Superiore di Sanità) ; Universitat Autònoma de Barcelona
This study presents a validated GC-MS/MS method for the detection and quantification of 4-chloromethcathinone or clephedrone (4-CMC), N-ethyl Pentedrone (NEP), and N-ethyl Hexedrone (NEH, also named HEXEN) in oral fluid and sweat and verifies its feasibility in determining human oral fluid concentrations and pharmacokinetics following the administration of 100 mg of 4-CMC orally and 30 mg of NEP and NEH intranasally. [...]
2023 - 10.3390/ijms24119387
International journal of molecular sciences, Vol. 24 (may 2023)  
2.
10 p, 514.6 KB Social Support and Mental Health in the Postpartum Period in Times of SARS-CoV-2 Pandemic : Spanish Multicentre Cohort Study / Brik, Maia (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Sandonis, Miguel Angel (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Horrillo Murillo, Elena Rocio (Hospital Universitario 12 de Octubre (Madrid)) ; Monfort Ortiz, Rogelio (Hospital Universitari i Politècnic La Fe de València) ; Arteaga Fernandez, Alexandra (Hospital Universitario 12 de Octubre (Madrid)) ; de Arriba, Maria (Hospital Universitari i Politècnic La Fe de València) ; Fernández, Sara (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Iglesias Román, Nuria (Hospital Universitario 12 de Octubre (Madrid)) ; Parramón Puig, Gemma (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Suy, Anna (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Dip, María Emilia (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Perales Marin, Alfredo (Hospital Universitari i Politècnic La Fe de València) ; Maiz, Nerea (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Ramos-Quiroga, Josep Antoni (Centro de Investigación Biomédica en Red de Salud Mental) ; Carreras Moratonas, Elena (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Universitat Autònoma de Barcelona
To explore the depression and anxiety symptoms in the postpartum period during the SARS-CoV-2 pandemic and to identify potential risk factors. Methods: A multicentre observational cohort study including 536 women was performed at three hospitals in Spain. [...]
2022 - 10.3390/ijerph192315445
International journal of environmental research and public health, Vol. 19 (november 2022)  
3.
15 p, 2.5 MB Parasitemia Levels in Trypanosoma cruzi Infection in Spain, an Area Where the Disease Is Not Endemic : Trends by Different Molecular Approaches / Flores-Chavez, Maria (Fundación Mundo Sano-España) ; Abras, Alba (Universitat de Girona. Departament de Biologia) ; Ballart, Cristina (Universitat de Barcelona. Secció de Parasitologia. Departament de Biologia Sanitat i Medi Ambient. Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació) ; Ibáñez-Perez, Ismael (National Centre for Microbiology. Instituto de Salud Carlos III) ; Perez-Gordillo, Pilar (National Centre for Microbiology. Instituto de Salud Carlos III) ; Gállego, Montserrat (Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Infecciosas. Instituto de Salud Carlos III (CIBERINFEC ISCIII)) ; Muñoz-Batet, Carmen (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Moure García, Zaira (Hospital Universitario Marqués de Valdecilla (Santander, Cantabria)) ; Sulleiro, Elena (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Nieto, Javier (Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Infecciosas. Instituto de Salud Carlos III (CIBERINFEC ISCIII)) ; García Diez, Emilia (National Centre for Microbiology. Instituto de Salud Carlos III) ; Simón, Lorena (National Centre of Epidemiology. Instituto de Salud Carlos III) ; Cruz, Israel (Foundation for Innovative New Diagnostics (FIND)) ; Picado, Alberto (Foundation for Innovative New Diagnostics (FIND)) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Trypanosoma cruzi infection has expanded globally through human migration. In Spain, the mother-to-child route is the mode of transmission contributing to autochthonous Chagas disease (CD); however, most people acquired the infection in their country of origin and were diagnosed in the chronic phase (imported chronic CD). [...]
2022 - 10.1128/spectrum.02628-22
Microbiology Spectrum, Vol. 10 Núm. 5 (september 2022)  
4.
13 p, 3.4 MB Muscle MRI characteristic pattern for late-onset TK2 deficiency diagnosis / Domínguez-González, Cristina (Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Raras) ; Fernández-Torrón, Roberto (Servicio de Neurología. Instituto de Investigación Sanitaria Biodonostia. Área neuromuscular. Hospital Donostia. Servicio Vasco de Salud) ; Moore, Ursula (John Walton Muscular Dystrophy Research Center. University of Newcastle) ; de Fuenmayor-Fernández de la Hoz, Carlos Pablo (Hospital Universitario 12 de Octubre. Unidad de Enfermedades Neuromusculares. Servicio de Neurología) ; Vélez-Gómez, Beatriz (Centro de Investigación Biomédica en Red Sobre Enfermedades Neurodegenerativas (CIBERNED)) ; Cabezas, Juan Antonio (Hospital Universitario Virgen del Rocío. Unidad de Enfermedades Neuromusculares. Servicio de Neurología. Instituto de Biomedicina de Sevilla) ; Alonso-Pérez, Jorge (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; González-Mera, Laura (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge. Hospital Universitari de Bellvitge. Unitat de Malalties Neuromusculars. Servei de Neurologia) ; Olivé i Plana, Montse (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; García-García, Jorge (Hospital Universitario de Albacete. Departamento de Neurología) ; Morís, Germán (Hospital Universitario Central de Asturias. Unidad de Enfermedades Neuromusculares. Departamento de Neurología) ; León Hernández, Juan Carlos (Hospital Universitario Nuestra Señora de Candelaria (Santa Cruz de Tenerife)) ; Muelas, Nuria (Instituto de Investigación Sanitaria La Fe) ; Servian-Morilla, Emilia (Centro de Investigación Biomédica en Red Sobre Enfermedades Neurodegenerativas (CIBERNED)) ; Martin, Miguel A. (Hospital Universitario 12 de Octubre (Madrid)) ; Díaz-Manera, Jordi (John Walton Muscular Dystrophy Research Centre Newcastle University Translational and Clinical Research Institute Central Parkway) ; Paradas, Carmen (Instituto de Biomedicina de Sevilla) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Background and objective: TK2 deficiency (TK2d) is a rare mitochondrial disorder that manifests predominantly as a progressive myopathy with a broad spectrum of severity and age of onset. The rate of progression is variable, and the prognosis is poor due to early and severe respiratory involvement. [...]
2022 - 10.1007/s00415-021-10957-0
Journal of Neurology, Vol. 269 Núm. 7 (july 2022) , p. 3550-3562  
5.
15 p, 669.1 KB Exposure to valproic acid is associated with less pulmonary infiltrates and improvements in diverse clinical outcomes and laboratory parameters in patients hospitalized with COVID-19 / Collazos, Julio (Hospital de Galdakao. Servicio de Enfermedades Infecciosas) ; Domingo, Pere (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Fernández-Araujo, Nerio (Hospital General Universitario Gregorio Marañón) ; Asensi-Díaz, Elia (Hospital Universitario Fundación Jiménez Díaz) ; Vilchez-Rueda, Helem (Hospital Universitario Son Espases. Enfermedades Infecciosas) ; Lalueza, Antonio (Hospital Universitario 12 de Octubre (Madrid)) ; Roy-Vallejo, Emilia (Hospital Universitario de La Princesa. Enfermedades Infecciosas) ; Blanes, Rosa (Hospital Universitari i Politècnic La Fe de València) ; Raya-Cruz, Manuel (Hospital Son Llàtzer. Servicio de Medicina Interna) ; Sanz-Cánovas, Jaime (Hospital Regional de Málaga. Servicio de Medicina Interna) ; Artero, Arturo (Hospital Doctor Peset. Servicio de Medicina Interna) ; Ramos-Rincón, José-Manuel (Hospital General Universitario de Alicante. Servicio de Medicina Interna) ; Dueñas-Gutiérrez, Carlos (Hospital Clínico Universitario de Valladolid. Unidad de Enfermedades Infecciosas) ; Lamas-Ferreiro, José Luis (Hospital Ribera POVISA. Servicio de Medicina Interna) ; Asensi, Víctor (Hospital Universitario Central de Asturias. Unidad de Enfermedades Infecciosas)
Background Valproic acid (VPA) has shown beneficial effects in vitro against SARS-CoV-2 infection, but no study has analyzed its efficacy in the clinical setting. Methods This multicenter, retrospective study included 165 adult patients receiving VPA at the time of admission to hospital, and 330 controls matched for sex, age and date of admission. [...]
2022 - 10.1371/journal.pone.0262777
PloS one, Vol. 17 Núm. 1 January (january 2022) , p. e0262777  
6.
17 p, 5.5 MB From greening the climate-adaptive city to green climate gentrification? Civic perceptions of short-lived benefits and exclusionary protection in Boston, Philadelphia, Amsterdam and Barcelona / Planas-Carbonell, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Anguelovski, Isabelle (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Oscilowicz, Emilia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Pérez-del-Pulgar, Carmen (Friedrich-Schiller-University. Department for Political Science) ; Shokry, Galia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Municipal governments are increasingly promoting green climate-adaptive infrastructure projects to address climate threats and impacts while maximizing multiple socio-environmental benefits. Although these strategies are repeatedly advanced as "win-win" solutions for all, recent literature has drawn attention to numerous negative effects, especially the displacement and exclusion of vulnerable social groups, pointing at yet another layer of climate injustice. [...]
2023 - 10.1016/j.uclim.2022.101295
Urban climate, Vol. 48 (March 2023) , art. 101295  
7.
14 p, 2.9 MB GATA2 deficiency and MDS/AML : Experimental strategies for disease modelling and future therapeutic prospects / Kotmayer, Lili (Semmelweis University) ; Romero-Moya, Damià (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Marin-Béjar, Oskar (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Kozyra, Emilia (University of Freiburg) ; Català, Albert (Hospital Sant Joan de Deu) ; Bigas Salvans, Anna (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras) ; Wlodarski, Marcin W. (St. Jude Children's Research Hospital (Memphis, Estats Units d'Amèrica)) ; Bödör, Csaba (Semmelweis University) ; Giorgetti, Alessandra (Universitat de Barcelona. Departament de Patologia i Terapèutica Experimental)
The importance of predisposition to leukaemia in clinical practice is being increasingly recognized. This is emphasized by the establishment of a novel WHO disease category in 2016 called "myeloid neoplasms with germline predisposition". [...]
2022 - 10.1111/bjh.18330
British Journal of Haematology, Vol. 199 Núm. 4 (november 2022) , p. 482-495  
8.
27 p, 376.6 KB Promoviendo Admiración hacia Foucault Ocultando su Defensa de la Violación y la Pederastia / Valls, Rosa (Universitat de Barcelona) ; Racionero-Plaza, Sandra (Universitat de Barcelona) ; Elboj, Carmen (Universidad de Zaragoza) ; Vidu, Ana (University of California, Berkeley (UC)) ; Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roca, Esther (University of Valencia) ; Diez-Palomar, Javier (Universitat de Barcelona) ; Joanpere, Mar (Universitat Rovira i Virgili) ; Aiello, Emilia (Harvard Kennedy School) ; De Aguileta, Ane López (Superior Conservatory of Music of Aragon)
Foucault ha sido citado como un gran contribuyente intelectual al feminismo y a la educación, a pesar de defender la despenalización de la violación y la pederastia. Desde el MeToo hay una creciente crítica a la persona y obras de Foucault. [...]
Foucault has been quoted as a great intellectual contributor to feminism and education, despite his defense of decriminalizing rape and pederasty. Since the MeToo movement, there is an increasing criticism of Foucault's persona and works. [...]

2022 - 10.17583/rimcis.9560
RIMCIS : International and Multidisciplinary Journal of Social Sciences, Vol. 11 Núm. 1 (2022) , p. 1-26  
9.
4 p, 1.9 MB Coordinated response to imported vaccine-derived poliovirus infection, Barcelona, Spain, 2019-2020 / Álamo-Junquera, Dolores (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Politi, Julieta (Parc de Salut Mar) ; Simón, Pere (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Dieli-Crimi, Romina (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Borrell, Ricardo Pujol (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Colobrán Oriol, Roger (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez-Gallo, M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Campins Martí, Magda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Antón, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Esperalba, Juliana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Andrés, Cristina (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Codina, María Gema (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Polverino, E. (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Rosa Narciso, M. (Institut Català de la Salut) ; Molinero, Emilia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Rius i Gibert, Maria Cristina (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Universitat Autònoma de Barcelona
In 2019, the Public Health Agency of Barcelona, Spain, was notifi ed of a vaccine-derived poliovirus infection. The patient had an underlying common variable immunodefi ciency and no signs of acute fl accid paralysis. [...]
2021 - 10.3201/eid2705.204675
Emerging Infectious Diseases, Vol. 27 Núm. 5 (may 2021) , p. 1513-1516  
10.
15 p, 4.1 MB Exploring green gentrification in 28 global North cities : the role of urban parks and other types of greenspaces / Triguero-Mas, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Anguelovski, Isabelle (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Connolly, James J. T. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Martin, Nick (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Matheney, Austin (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Cole, Helen (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Pérez-Del-Pulgar, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; García-Lamarca, Melissa (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Shokry, Galia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Argüelles, Lucía (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis d'Economia i Empresa and Internet Interdisciplinary Institute) ; Conesa, David (Universitat de València. Grup de Recerca Bayesiana de València) ; Gallez, Elsa (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Sarzo, Blanca (Universitat de València. Departament de Microbiologia i Ecologia) ; Beltrán, Miguel Angel (Fundación para el Fomento de la Investigación Sanitaria y Biomédica de la Comunitat Valenciana) ; López máñez, Jesúa (Universitat de València. Departament d'Economia Financera) ; Martínez-Minaya, Joaquín (Universitat Politècnica de València. Departament d'Estadística Aplicada i Investigació Operativa, i Qualitat) ; Oscilowicz, Emilia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Arcaya, Mariana (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Baró Porras, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Although cities globally are increasingly mobilizing re-naturing projects to address diverse urban socio-environmental and health challenges, there is mounting evidence that these interventions may also be linked to the phenomenon known as green gentrification. [...]
2022 - 10.1088/1748-9326/ac9325
Environmental research letters, Vol. 17, Issue 10 (October 2022) , art. 104035  

Articles : 78 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
11 p, 178.0 KB Modalidades de pago de los servicios del Reino de Valencia a la Corona (1585-1604) Pagos directos, pagos delegados / Salvador Esteban, Emilia (Universitat de València)
Se analiza las relaciones entre la Hacienda Real y la Hacienda de la Diputación del Reino deValencia en la satisfacción de los pagos de los gastos diversos contraídos por parte de la Corona. Una parte importante consistió en operaciones de endoso, por las cuáles el rey trasladaba el pago de una deuda suya a su deudora, la Generalidad del Reino de Valencia, con criterios de eficiencia, para el pronto pago de los acreedores.
The relations between the Royal Treasury and the Treasury the Generalitat of the Kingdom of Valencia are analyzed in the satisfaction of the payments of the various expenses incurred by the Cromw. An important part consisted of endorsement operations, for which the king transferred the payment of a debt to his debtor, the Generalitat of the Kingdom of Valencia, with efficiency criteria, for the prompt payment of creditors.

Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca d'Estudis d'Història Cultural 2020
Pasados y presente. Estudios para el profesor Ricardo García Cárcel, 2020, p. 521-531  
2.
1371 p, 12.4 MB Pasados y presente. Estudios para el profesor Ricardo García Cárcel / Alabrús Iglesias, Rosa Maria, ed. (Universitat Abat Oliba CEU) ; Betrán Moya, José Luis, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Burgos Rincón, Javier, ed. (Universitat de Girona) ; Hernández, Bernat ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moreno, Doris, 1964- , ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Peña Díaz, Manuel, ed. (Universidad de Córdoba) ; Barros, Carlos (Universidade de Santiago de Compostela) ; Calderón Argelich, Alfonso (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Esponera Cerdán, Alfonso (Instituto Histórico de la Antigua Provincia de Aragón) ; Fargas Peñarrocha, Mariela (Universitat de Barcelona) ; García González, Francisco (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Gil Zúñiga, José Daniel (Universidad Nacional en Heredia) ; Hernández, Bernat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Herrero Fernández-Quesada, Mª Dolores (Universidad Complutense de Madrid) ; Gómez Carrasco, Cosme Jesús (Universidad de Murcia) ; Rodríguez Pérez, Raimundo A. (Universidad de Murcia) ; Juan Vidal, Josep (Universitat de les Illes Balears) ; Navarra Ordoño, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Palau i Orta, Josep (Institució Cultural del CIC) ; Paniagua, Javier (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ; Antoni Passola, Antoni (Universitat de Lleida) ; Piqueras, José Antonio (Universitat Jaume I) ; Pulido Serrano, Juan Ignacio (Universidad de Alcalá) ; Vincent, Bernard (EHESS, París) ; Andújar Castillo, Francisco (Universidad de Almería) ; Benítez Sánchez-Blanco, Rafael (Universitat de València) ; Bernabé Gil, David (Universitat d'Alacant) ; Bort Tormo, Esperanza ; Bouza, Fernando (Universidad Complutense de Madrid) ; Canet Aparisi, Teresa (Universitat de València) ; Carrasco, Rafael (Universidad Paul-Valery) ; Catalán Martínez, Elena (Universidad del País Vasco) ; Dadson, Trevor J. (Queen Mary University of London) ; Fernández Albaladejo, Pablo (Universidad Autónoma de Madrid) ; Franch Benavent, Ricardo (Universitat de València) ; García Heras, Víctor Alberto (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Gómez Navarro, Mª Soledad (Universidad de Córdoba) ; Guillamón, Javier (Universidad de Murcia) ; Lobo Cabrera, Manuel (Universidad de Las Palmas de Gran Canaria) ; Marcos Martín, Alberto (Universidad de Valladolid) ; Martín de la Guardia, Ricardo (Universidad de Valladolid) ; Martínez Ruiz, Enrique (Universidad Complutense de Madrid) ; Melón Jiménez, Miguel Ángel (Universidad de Extremadura) ; Molas Ribalta, Pere (Universitat de Barcelona) ; Negredo del Cerro, Fernando (Universidad Carlos III de Madrid) ; Pérez García, Pablo (Universitat de València) ; Rodríguez Cancho, Miguel (Universidad de Extremadura) ; Salvador Esteban, Emilia (Universitat de València) ; Solano Camón, Enrique (Universidad de Zaragoza) ; Vilalta, María José (Universitat de Lleida) ; Alabrús Iglesias, Rosa Maria (Universitat Abat Oliba CEU) ; Amrán, Rica (Université de Picardie Jules Verne) ; Arrizabalaga, Jon (IMF-CSIC) ; Atienza López, Ángela (Universidad de La Rioja) ; Callado Estela, Emilio (Universidad CEU Cardenal Herrera) ; Canavaggio, Jean (Université Paris Nanterre) ; Egido, Teófanes (Universidad de Valladolid) ; Fajardo Spínola, Francisco (Universidad de La Laguna) ; Giménez López, Enrique (Universitat d'Alacant) ; Gimeno-Maldonado, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Grau Torras, Sergi 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guasti, Niccolò (Università degli Studi di Foggia) ; Hernández Franco, Juan (Universidad de Murcia) ; Ibáñez Castro, Juan (Universidad de La Rioja) ; Irigoyen López, Antonio (Universidad de Murcia) ; Jiménez Monteserín, Miguel (Real Academia Conquense de Artes y Letras) ; La Parra López, Santiago (Universidad Politécnica de Madrid) ; Latorre Ciria, José Manuel (Universidad de Zaragoza) ; López-Guadalupe Muñoz, Miguel Luis (Universidad de Granada) ; Mestre Sanchis, Antonio (Universitat de València) ; Morte Acín, Ana (Universidad de Zaragoza) ; Poutrin, Isabelle (Université de Reims Champagne-Ardenne) ; Redondo, Augustin (Université de la Sorbonne Nouvelle-CRES/LECEMO) ; Rico Callado, Francisco Luis (Universidad de Extremadura) ; Rueda Ramírez, Pedro (Universitat de Barcelona) ; Sánchez, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alberola Romá, Armando 1956- (Universitat d'Alacant) ; Campos Goenaga, Isabel (Instituto Nacional de Antropología e Historia (Mèxic)) ; Alfonso Mola, Marina (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ; Martínez Shaw, Carlos (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ; Betrán Moya, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanco Fernández, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Calvo Maturana, Antonio (Universidad de Málaga) ; Descalzo Yuste, Eduardo (Colegio Salesians Horta) ; Pardo Tomás, José (Institució Milà i Fontanals) ; Extravís Hernández, Isabel (Universidad de Zaragoza) ; Fernández Luzón, Antonio (Universitat de Barcelona) ; Franco Rubio, Gloria (Universidad Complutense de Madrid) ; García Fernández, Máximo (Universidad de Valladolid) ; Gómez Vozmediano, Miguel F. (Universidad Carlos III de Madrid) ; Iannuzzi, Isabella (Università Lumsa (Roma, Itàlia)) ; Iglesias Rodríguez, Juan José (Universidad de Sevilla) ; Mantecón Movellán, Tomás A. (Universidad de Cantabria) ; Maruri Villanueva, Ramón (Universidad de Cantabria) ; Pérez Samper, María Ángeles (Universitat de Barcelona) ; Pons Fuster, Francisco (Universitat de València) ; Saavedra, Pegerto (Universidad de Santiago de Chile) ; Sánchez-Montes González, Francisco (Universidad de Granada) ; Sánchez Rubio, Rocío (Universidad de Extremadura) ; Testón Núñez, Isabel (Universidad de Extremadura) ; Serés, Guillermo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serrano Martín, Eliseo (Universidad de Zaragoza) ; Fernández Díaz, Roberto (Universitat de Lleida)
Ricardo García Cárcel (Requena, 1948) estudió Historia en Valencia bajo el magisterio de Joan Reglà, con quien formó parte del primer profesorado de historia moderna en la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
Barcelona: Universitat Autònoma de Barcelona, Grup de Recerca d'Estudis d'Història Cultural, 2020 (Monografies GREHC ; 1)
2 documents
3.
270 p, 2.4 MB La gestión de la responsabilidad social en las universidades Iberoamericanas / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; López-Crespo, Saida, coord. ; Acuña, Rosa Emilia (Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ; Aguilar Chávez, Nohemy Scarleth (Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ; Aires, Carmenísia Jacobina (Universidade de Brasília) ; Altafaja Vela, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aquino Arias, José Concepción (Universidad Juárez Autónoma de Tabasco (Mèxic)) ; Arce González, Consuelo (Universidad del Tolima (Colòmbia)) ; Barrales Villegas, Adoración (Universidad Veracruzana) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bizelli, José Luís (Universidade Estadual Paulista "Julio de Mesquita Filho") ; Bosco Bernal, Juan ; Contreras Chacón, Azael Eduardo (Universidad de Los Andes) ; Corea Tórrez, Norma Cándida (Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ; Cunha, Joana (Instituto Politécnico de Leiria) ; Dajer Torres, Regina (Universidad Veracruzana) ; Díaz Romero Ardiles, Armando (Universidad Católica Boliviana "San Pablo") ; Donoso Díaz, Sebastián (Universidad de Talca (Xile)) ; Eneida Méndez, Abril (Universidad de Panamá) ; Fernandes Costa, Ana Sheila (Universidade de Brasília) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garzón Castrillón, Ana (Universidad Estatal de Milagro (Equador)) ; González Caballero, Víctor Ramón (Universidad Católica "Nuestra Señora de la Asunción" (Paraguai)) ; González Rubio, Janeth (Universidad del Tolima (Colòmbia)) ; Jerónimo, Miguel (Instituto Politécnico de Leiria) ; Marenco, Paola (Universidad Católica del Uruguay) ; Martínez Barrientos, María Alejandra (Universidad Católica Boliviana "San Pablo") ; Medrano Rodríguez, Hernán (Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León - IIIEP) ; Mendoza Lámbiz, Lamed ; Molina Contreras, Nuby Lisbeth (Universidad de Los Andes) ; Moreira, Ana Maria de Albuquerque (Universidade de Brasília) ; Musselli, Sharon ; Nossar, Karina ; Palmeros y Ávila, Guadalupe (Universidad Juárez Autónoma de Tabasco (Mèxic)) ; Pinheiro, Fernanda Paula (Instituto Politécnico de Leiria) ; Ramos González, Renato Emmanuel (Instituto de Investigación, Innovación y Estudios de Posgrado para la Educación del Estado de Nuevo León - IIIEP) ; Reis, Márcia Lopes (Universidade Estadual Paulista "Julio de Mesquita Filho") ; Rivera Contreras, Sofía (Universidad Estatal de Milagro (Equador)) ; Román Medina, Luciano (Universidad Católica "Nuestra Señora de la Asunción" (Paraguai)) ; Sajevicius, Dora (Instituto de Formación Docente Elbio Fernández (Montevideo, Uruguai)) ; Sánchez Díaz, Sebastián (Universidad de Talca (Xile)) ; Sánchez Huarcaya, Alex Oswaldo (Pontificia Universidad Católica del Perú) ; Sandoval Manríquez, Mario (Universidad de Los Lagos (Xile)) ; Scaffo, Sonia (Instituto de Formación Docente Elbio Fernández (Montevideo, Uruguai)) ; Soligo, Marina da Camino Ancona Lopez (Universidade Paulista) ; Tafur Puente, Rosa María (Pontificia Universidad Católica del Perú) ; Tejera, Andrea (Universidad ORT Uruguay) ; Terreros Barrios, Nicolasa (Universidad Especializada de las Américas-UDELAS (Panamà)) ; Vázquez, María Inés (Instituto Universitario Asociación Cristina de Jóvenes (Montevideo, Uruguai)) ; Villarroel Montaner, Daniel (Universidad San Sebastián (Xile))
La presente aportación recoge el trabajo de 47 especialistas de 14 países iberoamericanos que aportan sus estudios y valoraciones sobre la temática. Se proporciona así una visión amplia del desarrollo de esta en los distintos países, proporcionando para cada uno de ellos referencias normativas, la realidad en sus universidades, algún ejemplo relevante y algunas reflexiones y propuestas para la mejora. [...]
Barcelona : EDO-SERVEIS, 2019 (Informes)  

Documents de recerca 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
140 p, 4.6 MB Evaluación del estrés en madres de bebés ingresados en la Unidad Neonatal que tienen más hijos a su cargo / Dip Perez, María Emilia ; Ramos-Quiroga, Josep Antoni, dir. ; Perapoch Lopez, Josep, dir.
Les complicacions que poden ocórrer durant el lliurament són factors estressadors per a les mares i famílies que les sofreixen. Quan un nen neix prematur o presenta una patologia congènita, se sol separar de la seva mare i membres de la seva família i és admès en una Unitat de Cura Intensiva Neonatal on els especialistes atendre les seves necessitats vitals. [...]
Las complicaciones que se dan en el momento del parto son un factor de estrés para las madres y familias afectadas. Cuando un niño nace de forma prematura o presenta alguna patología congénita suelen separarle de su madre y sus familiares y es ingresado en una Unidad de Cuidados Intensivos Neonatales para que los especialistas puedan atender sus necesidades vitales esenciales. [...]
Complications that may occur during delivery are stressors for the mothers and families who suffer them. When a child is born premature or presents any congenital pathology, he is usually separated from his mother and family members and is admitted to a Neonatal Intensive Care Unit where specialists will attend their vital needs. [...]

2022  
2.
9 p, 717.5 KB Narratives4Change Research Brief 1 / Aiello, Emilia
The Narratives4Change project is a 36-month research investigation consisting in two main phases: data collection and analysis in an outgoing phase (outside of Europe), and implementation of results in a return phase (in Europe). [...]
2022  
3.
24 p, 2.2 MB Public Narrative underlying the We The People Michigan Pedagogy, and its use in the Drive Michigan Forward Coalition / Aiello, Emilia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis d'Immigració i Minories Ètniques)
Public narrative is a leadership practice being learned and practiced across different contexts worldwide. Specific cases shed light on how public narrative is being practiced at the grassroots level in situations that are often more conducive to developing agency. [...]
2022  
4.
167 p, 1.7 MB Eficacia de la electroestimulación perineal de superficie versus la electroestimulación intracavitaria en el tratamiento de la incontinencia urinaria secundaria a prostatectomía radical : ensayo clínico aleatorizado / Pané Alemany, Regina ; Sànchez i Ruiz, Emília, dir. ; Ramírez García, Inés, dir. ; Puig Reixach, Maria Teresa, dir.
Introducció: En l'actualitat, la prostatectomia radical és el tractament d'elecció pels homes amb càncer de pròstata localitzat, però, alguns pacients pateixen d'incontinència urinària (IU) després de la cirurgia. [...]
Introducción: En la actualidad, la prostatectomía radical es el tratamiento de elección para los hombres con cáncer de próstata localizado,sin embargo, algunos pacientes sufren de incontinencia urinaria (IU) después de la cirugía. [...]
Introduction: Radical prostatectomy is the gold standard treatment for men with localized prostate cancer. This technique is associated with post-operative urinary incontinence. Pelvic floor physiotherapy is a conservative, painless and economical treatment for this specific situation. [...]

2021  
5.
77 p, 1.0 MB La traducción al griego de la ley 4/2015, de 27 de abril, estatuto de la víctima del delito. un estudio de derecho comparado / Giorgalla, Emilia ; Franquesa, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El treball que presentem reflexiona sobre les característiques del llenguatge jurídic espanyol i analitza els problemes que planteja a l'hora de traduir-lo al grec. A partir de la traducció d'un corpus de l'àmbit del dret penal, s'estudien les particularitats de la llengua especialitzada de l'original i els problemes de traducció del castellà al grec, en comparació amb la traducció a l'anglès. [...]
El presente trabajo pretende reflexionar sobre las características del lenguaje jurídico español y analizar los problemas que éste plantea en las traducciones al griego. A partir de la traducción del español al griego de un corpus determinado del ámbito del derecho penal, se estudian tanto las características de la lengua especializada de salida como los problemas de traducción español-griego dentro de ese ámbito, utilizando la traducción español-inglés como un método de comparación. [...]
The present dissertation aims to reflect on the characteristics of the Spanish legal language and the problems that they raise in legal documents when translated in Greek. After translating a criminal law related Spanish corpus, this study will examine both the source language's characteristics as well as the problems brought up in the process of Spanish - Greek legal translation within this field whilst using the Spanish - English combination as a comparison method. [...]

2020
Màster Universitari en Traducció i Estudis Interculturals [1401]  
6.
38 p, 591.6 KB Guía para la comunidad educativa de prevención y apoyo a las víctimas de ciberacoso en el contexto escolar / Sordè i Martí, Teresa ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aiello, Emilia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Sandúa, Marcos (Universitat de Barcelona) ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairal-Casadó, Regina (Universitat Rovira i Virgili) ; Herrero, Carlos (Universitat de Barcelona) ; Melgar Alcantud, Patrícia (Universitat de Girona) ; Mondéjar, Eduard, 1986- (Universitat de Girona) ; Plaja, Teresa (Universitat de Barcelona) ; Pulido, Cristina (Universitat de Barcelona) ; Racionero-Plaza, Sandra (Universidad Loyola) ; Ramis Salas, Mimar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ríos González, Oriol (Universitat Rovira i Virgili) ; Sánchez, Montse (Universitat de Barcelona) ; Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serrano Alfonso, M. Ángeles (Universitat Rovira i Virgili) ; Tellado, Itxaso (Universitat de Vic) ; Villarejo Carballido, Beatriz (Universitat de Barcelona) ; Roig, Susana, col. (CEIP Illes Columbretes, Castelló de la Plana) ; Vázquez, Teresa, col. (CEIP Camp de Turia, Riba-Roja) ; Canal, José Mª, col. (CEIP Camp de Turia, Riba-Roja) ; Vallés, Ana, col. (CEIP Les Vessanes, Dénia) ; Gómez, Remei, col. (SPE11, Dénia) ; Monfort, Julia, col. (SPE11, Dénia) ; Cervera, Amparo, col. (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Martínez, Roberto, col. (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Bosch López de Andújar, Jordi col. (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Aldea, Sonia, col. (CEIP Fernando de los Ríos, Burjassot) ; Carbonell Curralo, Sara, col. (CEIP Lluis Vives, Cullera) ; Casamayor, Mamen, col. (CEIP Lluis Vives, Cullera) ; Aguilar, Raquel, col. (CEIP Ciutat de Cremona, Alaquàs) ; Febre, Blanca, col. (Colegio Sagrada Familia, València) ; Alamillo, Adela, col. (Seminario "A hombros de los gigantes", Valencia) ; Navarro, María, col. (Sección IES Conselleria, València) ; Natividad, Laura, col. (CEIP Jaume I, Puçol) ; Artigues, Marisol, col. (Ajuntament de Pedreguer) ; Gil Traver, Flora, col. (Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) ; Soria Bollo, Bárbara, col. (Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) ; Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa (CNIIE) ; Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
Guía enmarcada en el Plan Estratégico de Convivencia Escolar (Ministerio de Educación Cultura y Deporte. Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) que presenta una serie de orientaciones generales que permiten el análisis del acoso escolar de manera general y, en segundo lugar, orientaciones concretas para abordar el acoso que se ejerce a través de las Tecnologías de la Información y la Comunicación, es decir, el ciberacoso. [...]
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Secretaría General Técnica, 2017 - 10.4438/030-17-093-7  
7.
67 p, 6.7 MB Guía para la comunidad educativa de prevención y apoyo a las víctimas de violencia escolar / Sordè i Martí, Teresa ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aiello, Emilia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Sandúa, Marcos (Universitat de Barcelona) ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairal-Casadó, Regina (Universitat Rovira i Virgili) ; Herrero, Carlos (Universitat de Barcelona) ; Melgar Alcantud, Patrícia (Universitat de Girona) ; Mondéjar, Eduard, 1986- (Universitat de Girona) ; Plaja, Teresa (Universitat de Barcelona) ; Pulido, Cristina (Universitat de Barcelona) ; Racionero-Plaza, Sandra (Universidad Loyola) ; Ramis Salas, Mimar (Universitat de Barcelona) ; Ríos González, Oriol (Universitat Rovira i Virgili) ; Sánchez, Montse (Universitat de Barcelona) ; Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serrano Alfonso, M. Ángeles (Universitat Rovira i Virgili) ; Tellado, Itxaso (Universitat de Vic) ; Villarejo Carballido, Beatriz (Universitat de Barcelona) ; Roig, Susana, col. (CEIP Illes Columbretes, Castelló de la Plana) ; Vázquez, Teresa, col. (CEIP Camp de Turia, Riba-Roja) ; Canal, José Mª, col. (CEIP Camp de Turia, Riba-Roja) ; Vallés, Ana, col. (CEIP Les Vessanes, Dénia) ; Gómez, Remei, col. (SPE11, Dénia) ; Monfort, Julia, col. (SPE11, Dénia) ; Cervera, Amparo, col. (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Martínez, Roberto, col. (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Bosch López de Andújar, Jordi, col. (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Aldea, Sonia, col. (CEIP Fernando de los Ríos, Burjassot) ; Carbonell Curralo, Sara, col. (CEIP Lluis Vives, Cullera) ; Casamayor, Mamen, col. (CEIP Lluis Vives, Cullera) ; Aguilar, Raquel, col. (CEIP Ciutat de Cremona, Alaquàs) ; Febre, Blanca, col. (Colegio Sagrada Familia, València) ; Alamillo, Adela, col. (Seminario "A hombros de los gigantes", Valencia) ; Navarro, María, col. (Sección IES Conselleria, València) ; Natividad, Laura, col. (CEIP Jaume I, Puçol) ; Artigues, Marisol, col. (Ajuntament de Pedreguer) ; Gil Traver, Flora, col. (Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) ; Soria Bollo, Bárbara, col. (Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) ; Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa (CNIIE) ; Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
La superación de la violencia en los centros educativos requiere de un trabajo profundo y constante. Profundo porque debemos trabajar la raíz de esta problemática que, como sabemos, nos ha acompañado siempre a lo largo de la historia. [...]
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Secretaría General Técnica, 2017  
8.
313 p, 1.6 MB Romani women taking the lead for social transformation : the case of the roma association of women drom kotar mestipen / Aiello, Emilia ; Solé, Carlota, 1944-, dir. ; Sordè i Martí, Teresa, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
El pueblo gitano es la mayor minoría étnica dentro de la UE, y a su vez la comunidad a la que se ha privado de manera más clara del acceso a sus derechos, siendo las mujeres las más desfavorecidas. [...]
Roma is the largest ethnic minority living in the EU territory, and it is considered to be the most disenfranchised group, and within it Roma women stood up as being even more discriminated. Since decades, the EU has deployed a series of political developments to address this situation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
9.
99 p, 5.0 MB Necesidades de personas que han finalizado tratamientos oncológicos en España / Arrighi, Emilia ; Font Guiteras, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació) ; Jovell Fernández, Albert J., dir. (Universitat Internacional de Catalunya. Facultat de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Objetivo: El objetivo principal fue el de conocer cuáles son las necesidades físicas, psicológicas y sociales que presentan las personas que han finalizado tratamientos oncológicos; además de identificar la necesidad de implementar un plan de seguimiento estandarizado para supervivientes de cáncer. [...]
Aim: To understand the physical, emotional and psychosocial needs of cancer survivors and the need or a follow up plan. Methods: This is a descriptive, transversal and mix method (qualitative and quantitative) research developed in different phases. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
2 documents
10.
29 p, 584.1 KB Relació entre el percentatge i número absolut de cèl·lules Natural Killer i de l'expressió dels seus receptors NKG2D i NKp46 i les diferents formes de presentació de la Tuberculosi. Resultats preliminars / Solé Altarriba, Emília ; Knobel Freud, Hernando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
La tuberculosi pot localitzar-se al pulmó: TB-P o altres òrgans: TB-EP, segons el compromís del sistema immunitari de l'hoste, on hi intervenen les cèl·lules Natural Killer-NK.
Tuberculosis is preferably located in the lungs: P-TB or any other organ: EP-TB, depending on the impairment of the immune system of the host that involve Natural Killer cells-NK.

2013  

Documents de recerca : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 24 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 108.9 KB La Ciència en la Història [42279] / Roque Rodriguez, Francesc Xavier ; Nieto Galan, Agusti ; Molero Mesa, Jorge ; Tabernero Holgado, Carlos ; Pardo Tomás, José ; Arrizabalaga Valbuena, Jon ; Hochadel, Oliver 1968- ; Calvo, Maria Emilia ; Dorce, Carlos ; Grau Torras, Sergi 1978- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
- Conèixer i caracteritzar les grans etapes de la història de la ciència, i també els diferents punts de vista sobre la naturalesa i les relacions socials de la ciència a través de la història. [...]
- To understand and characterize the major stages of the history of science, and the different views on the nature and social relations of science through history. - To communicate orally and in writing historical arguments. [...]
- Conocer y caracterizar las grandes etapas de la historia de la ciencia, así como los diferentes puntos de vista sobre la naturaleza y las relaciones sociales de la ciencia a través de la historia. [...]

2023-24
Màster Universitari en Història de la Ciència: Ciència, Història i Societat [1098]
3 documents
2.
10 p, 126.4 KB Identitat, Diferència i Desigualtat [105808] / Aiello, Maria Emilia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu de l'assignatura Identitat, Diferència i Desigualtat és oferir un aprofundiment d'anàlisi basada en l'afirmació de l'existència d'una humanitat compartida i a l'hora diversa. En les diverses societats humanes es desenvolupen diferents identitats socials basades en una combinació entre característiques atribuïdes i aconseguides. [...]
Course objectives The objective of the Course Identity, Difference and Inequality is to offer an in-depth approach the perspective of analysis based on the assertion of the existence of a shared and diverse humanity. [...]
El objetivo de la asignatura Identidad, Diferencia y Desigualdad es ofrecer una profundización de análisis basada en la afirmación de la existencia de una humanidad compartida a la vez que diversa. [...]

2023-24
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
3.
7 p, 117.4 KB Educació de les arts visuals en educació infantil I [101992] / Paris Romia, Gemma ; Verger Fransoy, Emilia Maria ; Pla Rius, Maria Inmaculada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els principals objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer els fonaments del llenguatge visual i plàstic. Usar el llenguatge visual i plàstic per a l'expressió personal i col·lectiva i la comprensió de les cultures. [...]
The main objectives of this course are: To know the components of art and visual language. Using art and visual language to express personal and collective understanding of cultures. To perceive, interpret, create, express and produce art and visual languages Applying learning and teaching strategies in the field of visual arts: image, object and space. [...]
Los principales objetivos de esta asignatura son: Conocer los fundamentos del lenguaje visual y plástico. Usar el lenguaje visual y plástico para la expresión personal y colectiva y la comprensión de las culturas. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
4.
5 p, 107.1 KB La Ciència en la Història [42279] / Roqué, Xavier ; Nieto-Galan, Agustí ; Molero Mesa, Jorge ; Tabernero Holgado, Carlos ; Pardo Tomás, José ; Arrizabalaga, Jon ; Hochadel, Oliver 1968- ; Calvo, Maria Emilia ; Dorce, Carlos ; Grau Torras, Sergi 1978- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
- Conèixer i caracteritzar les grans etapes de la història de la ciència, i també els diferents punts de vista sobre la naturalesa i les relacions socials de la ciència a través de la història. [...]
- To understand and characterize the major stages of the history of science, and the different views on the nature and social relations of science through history. - To communicate orally and in writing historical arguments. [...]
- Conocer y caracterizar las grandes etapas de la historia de la ciencia, así como los diferentes puntos de vista sobre la naturaleza y las relaciones sociales de la ciencia a través de la historia. [...]

2022-23
Màster Universitari en Història de la Ciència: Ciència, Història i Societat [1098]
3 documents
5.
10 p, 125.6 KB Identitat, Diferència i Desigualtat [105808] / Alvarez Mora, Maria Bruna ; Aiello, Emilia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu de l'assignatura Identitat, Diferència i Desigualtat és oferir un aprofundiment d'anàlisi basada en l'afirmació de l'existència d'una humanitat compartida i a l'hora diversa. En les diverses societats humanes es desenvolupen diferents identitats socials basades en una combinació entre característiques atribuïdes i aconseguides. [...]
Course objectives The objective of the Course Identity, Difference and Inequality is to offer an in-depth approach the perspective of analysis based on the assertion of the existence of a shared and diverse humanity. [...]
El objetivo de la asignatura Identidad, Diferencia y Desigualdad es ofrecer una profundización de análisis basada en la afirmación de la existencia de una humanidad compartida a la vez que diversa. [...]

2022-23
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
6.
6 p, 113.0 KB Educació de les arts visuals en educació infantil I [101992] / Paris Romia, Gemma ; Verger Fransoy, Emilia Maria ; Pla Rius, Maria Inmaculada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els principals objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer els fonaments del llenguatge visual i plàstic. Usar el llenguatge visual i plàstic per a l'expressió personal i col·lectiva i la comprensió de les cultures. [...]
The main objectives of this course are: To know the components of art and visual language. Using art and visual language to express personal and collective understanding of cultures. To perceive, interpret, create, express and produce art and visual languages Applying learning and teaching strategies in the field of visual arts: image, object and space. [...]
Los principales objetivos de esta asignatura son: Conocer los fundamentos del lenguaje visual y plástico. Usar el lenguaje visual y plástico para la expresión personal y colectiva y la comprensión de las culturas. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
7.
5 p, 106.9 KB La Ciència en la Història [42279] / Roqué, Xavier ; Nieto-Galan, Agustí ; Molero Mesa, Jorge ; Tabernero Holgado, Carlos ; Pardo Tomás, José ; Arrizabalaga, Jon ; Hochadel, Oliver 1968- ; Calvo, Maria Emilia ; Dorce, Carlos ; Grau Torras, Sergi 1978- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
- Conèixer i caracteritzar les grans etapes de la història de la ciència, i també els diferents punts de vista sobre la naturalesa i les relacions socials de la ciència a través de la història. [...]
- To understand and characterize the major stages of the history of science, and the different views on the nature and social relations of science through history. - To communicate orally and in writing historical arguments. [...]
- Conocer y caracterizar las grandes etapas de la historia de la ciencia, así como los diferentes puntos de vista sobre la naturaleza y las relaciones sociales de la ciencia a través de la historia. [...]

2021-22
Màster Universitari en Història de la Ciència: Ciència, Història i Societat [1098]
3 documents
8.
6 p, 113.4 KB Educació de les arts visuals en educació infantil I [101992] / Morón, Mar ; Verger Fransoy, Emilia Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els principals objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer els fonaments del llenguatge visual i plàstic. Usar el llenguatge visual i plàstic per a l'expressió personal i col·lectiva i la comprensió de les cultures. [...]
The main objectives of this course are: To know the components of art and visual language. Using art and visual language to express personal and collective understanding of cultures. To perceive, interpret, create, express and produce art and visual languages Applying learning and teaching strategies in the field of visual arts: image, object and space. [...]
Los principales objetivos de esta asignatura son: Conocer los fundamentos del lenguaje visual y plástico. Usar el lenguaje visual y plástico para la expresión personal y colectiva y la comprensión de las culturas. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
9.
5 p, 106.8 KB La Ciència en la Història [42279] / Roqué, Xavier ; Nieto-Galan, Agustí ; Molero Mesa, Jorge ; Tabernero Holgado, Carlos ; Pardo Tomás, José ; Arrizabalaga, Jon ; Hochadel, Oliver 1968- ; Calvo, Maria Emilia ; Dorce, Carlos ; Grau Torras, Sergi 1978- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
- Conèixer i caracteritzar les grans etapes de la història de la ciència, i també els diferents punts de vista sobre la naturalesa i les relacions socials de la ciència a través de la història - Comunicar oralment i per escrit arguments històrics - Interpretar, comentar i editar textos científics del passat i ubicar-los de manera rigorosa en el seu context històric.
- Conocer y caracterizar las grandes etapas de la historia de la ciencia, así como los diferentes puntos de vista sobre la naturaleza y las relaciones sociales de la ciencia a través de la historia - Comunicar de manera oral y por escrito argumentos históricos - Interpretar, comentar y editar textos científicos del passado y ubicar los de manera rigurosa en su contexto histórico.

2020-21
Màster Universitari en Història de la Ciència: Ciència, Història i Societat [1098]
3 documents
10.
6 p, 112.5 KB Educació de les arts visuals en educació infantil I [101992] / Morón, Mar ; Verger Fransoy, Emilia Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els principals objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer els fonaments del llenguatge visual i plàstic. Usar el llenguatge visual i plàstic per a l'expressió personal i col·lectiva i la comprensió de les cultures. [...]
Los principales objetivos de esta asignatura son: Conocer los fundamentos del lenguaje visual y plástico. Usar el lenguaje visual y plástico para la expresión personal y colectiva y la comprensión de las culturas. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents

Materials acadèmics : 24 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 2 registres trobats  
1.
1 p, 495.0 KB Documentació diversa sobre la temporada 1931-1932 / Berthon, Mireille ; Estivil, Emilia ; Cuba. Consulado ; França. Consulat ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1932 (Temporada 1931-1932)
3 documents
2.
1 p, 359.7 KB Nadala d'Emilia a José Agustín Goytisolo / Emilia
19--?  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.