Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 3 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
238 p, 28.2 MB La identidad corporativa en las PYMES : estudio de casos / Garceran Llacer, Cristina ; Enrique Jiménez, Ana Mª, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La identitat corporativa és un dels actius intangibles de l'empresa. Conèixer aquest intangible i saber gestionar-lo és essencial, ja que atorga diferenciació i unicitat a la corporació. En aquest treball d'investigació s'estudia i analitza la identitat de 5 PIMES espanyoles per comprovar si entenen el concepte identitat, si li atorguen la importància que té i si aquesta es troba ben assentada dins de l'empresa.
La identidad corporativa es uno de los activos intangibles de la empresa. Conocer este intangible y saber gestionarlo es esencial, puesto que otorga diferenciación y unicidad a la corporación. En este trabajo de investigación se estudia y analiza la identidad de 5 PYMES españolas para comprobar si entienden el concepto identidad, si le otorgan la importancia que tiene y si esta se encuentra bien asentada dentro de la empresa.
Corporate identity is one of the intangible assets of a company. It is essential to know this intangible and know how to manage it, since identity grants differentiation and uniqueness to the company. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
466 p, 2.8 MB Contextualizacion y conceptualización de la planificación estratégica de la comunicación de marca aplicada al internal branding: propuesta de un modelo teorico / de la Guardia, Carlos ; Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Enrique, Ana Mª, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Propósito de esta investigación: Saber cómo se está aplicando la planificación estratégica de la comunicación de marca a los empleados en los programas de internal branding y proponer un modelo teórico y una herramienta para facilitar su aplicación. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Materials acadèmics 3 registres trobats  
1.
1 p, 290.5 KB Tècniques de comunicació i publicitat [23335] / Enrique Jiménez, Ana Mª ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2005-06
Llicenciat en Humanitats [78]  
2.
2 p, 342.1 KB Conceptualització i Direcció d'Art del Missatge Publicitari [20681] / Serrano, Francesc Xavier ; Enrique, Ana Mª ; Fajula, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
4 p, 729.5 KB Introducció a la Creativitat Publicitària [20688] / Roca, David ; Fajula, Anna ; Enrique, Ana Mª ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Enrique, Ana M.
28 Enrique, Ana Ma.
14 Enrique, Ana Ma.,
1 Enrique, Ana Mª,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.